Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Пайдаланушы функциялары мен процедуралары.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Оқушыларға жаңа бөлім бойынша
қысқаша түсіндірме жұмысын жүргізу және әр топқа ақпаратты бөліп
беру.Оқушылар топ ішінде
бір-біріне көмектесе отырып, дәрістің мағынасын
түсінеді.
«Түртіп алу» әдісін қолдану
арқылы жаңа сабақта айтылған анықтамаларды дәптерге
жаздыру.
Лекция
сұрақтары
Процедура деген
не?
Процедуралар параметрлері
деген не?
Процедураны қай кезде қолдана
аламыз?
Функцияның қандай түрлері
бар?
Қайтымды мәндер деген
не?
Функция қандай
жағдайда
қолданады?
(12 балл)
Топтық
жұмыс.
2-тапсырма:
«Сәйкестендіру»
әдісі
Сабақ бойынша берілген
тапсырманың кодтарына талдау жасайды және learning apps
қосымшасында рет-ретімен кодты біріктіріп,
түсіндіреді.
Бірін-бірі бағалау/
өзара бағалау
Тапсырманың
қадамдары:
Кодты түсініп, қатесіз біріктіреді; (3
балл)
Процедуралық есептің құрылымын түсіндіре алады; (4
балл)
Функцияға берілген тапсырманың шешімін түсіндіре алады.
(5 балл)
(12 балл)
Жұптық жұмыс.
3-тапсырма:
«Көршіңмен талқыла, есепте,
жаз!» әдісі
Насыр параметрлермен жұмыс жасау барысында
төменде көрсетілгендей 3 функцияны құрды. Есепті IDLE – дан
тексеруге жіберген кезде қате шығарды. Насырға қате құрылған
функцияны анықтап, есепті шығару қиындық
тудырды.
Қосымшаға қарап, қай
функция қате болатының анықтаңыз және себебін
түсіндіріңіз.
Берілген кодты жетілдіре
отырып, «start» мәнінен бастап «end» мәніне дейінгі барлық бүтін
сандарды қосатын функция жазыңыз.
Егер пайдаланушы бірінші
санды екіншісінен үлкен етіп орнатса, олардың орнын ауыстырдай етіп
жетілдіріңіз.
Өзін-өзі бағалау
Тапсырманы орындау
қадамдары:
Берілген 3 мысалға қарап, код жазу барысындағы
грамматикалық қателерді таба алады.
Тақырып бойынша алған білімін қолданып, не себепті қате
болғанына жауапты негіздей алады
Жазылған кодқа шартты операторын қолдана
алады
Есептің логикалық құрылымын дұрыс құрай
алады
(20 б)
Жеке
жұмыс
4-тапсырма:
Айбек осы жылы алғаш рет WorldSkills бойынша
жарысқа қатысты. Қатысушының өнерін 5 сарапшы бағалады, олардың
әрқайсысы баллмен (бүтін сан) баға қояды. Қорытынды баға алу үшін
сарапшылардың ең жақсы және ең нашар бағалары алынып тасталады, ал
қалған үшеуі үшін арифметикалық орташа мән
бар.
Сарапшылардың 5
бағасын қабылдайтын бағдарлама
жазыңыз.
Қатысушының қорытынды
бағасын қайтаратын бағдарлама
жазыңыз
Өзін-өзі бағалау
Тапсырманы орындау
қадамдары:
Орташа
баллды есептеу формуласын қолданады;(5 балл)
Математикалық шешімін бағдарламаға түрлендіріп сала алады;
(7балл)
Сарапшылардың қойған ұпайын «қара экранға» жазып, енгізе
алады. (7балл)
Қорытынды баллды алу үшін ең кіші және ең үлкен мәнді алып
тастай алады; (8 балл)
Қорытынды нәтижесін экранға шығара алады; (9
балл)
Өзге 5 қатысушының
қорытынды баллын есептеп шығара алады; (10
балл)
(46балл)
Қорытынды
Үй
тапсырмасы
(4
минут)
Өткен сабақты
қайталау
Бағалау
(3
минут)
Топтар өзара бірін-бірі топтық
жұмысты «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы
бағалау
Сабақбойыншарефлексия
(3
минут)
Оқушылар
«Мен білемін», «Мен үйрендім», «Мен жасай аламын» сатысында
пікірлерін жазады
Бағалау
парағы
Сандық
эквивалент
Балл
Критерийлер
Баға
«Өте
жақсы»
90-100
Программалық кодты,
функцияларды және процедураларды пайдаланып есепті шешу алгоритмін
құруа алады;
Функциялар мен процедураларды
пайдаланып программалау тілінде код жазуды
біледі;
Функцияларғажәне процедураларға
берілген есеп кодын жаза алады.
Баға
«Жақсы»
70-89
Программалық кодты,
функцияларды және процедураларды пайдаланып есепті шешу алгоритмін
құруа алады;
Функциялар мен процедураларды
пайдаланып программалау тілінде код жазуды
біледі;
Баға
«Қанағаттанарлық»
50-69
Программалық кодты,
функцияларды және процедураларды пайдаланып есепті шешу алгоритмін
құруа алады;
Оқытушы___________________А.
Шыңғысова
Н.06.2-14 Басылым
3
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз