Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пайдаланушы функциялары мен процедуралары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
2А. Алгоритм және программалау |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
Барлыбаева Г. |
||||
Күні: |
6.11.2024ж. |
||||
Сынып: |
10 ә,б |
||||
Сабақ тақырыбы: |
Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. |
||||
Оқу бағдарламасын сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып программалау тілінде код жазу |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі функция мен процедураларды анықтайды; Көпшілік оқушы: Процедура түрлерін салыстырады; Кейбір оқушылар: Функция мен процедураларды қолданып программалайды. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1. Оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. 2. Python программалау тіліндегі функциялар мен процедуралар туралы қысқаша шолу жасау. 3. Мысалдарды қарастыру үшін интерактивті тақтаны қолдану. |
Оқушылар мұқият тыңдайды, тақырып бойынша алдын ала білетіндерін айтады. |
Ауызша қолпаштау |
Интерактивті тақта, презентация |
|
|
1. Python тілінде функциялар мен процедураларды жазу мысалдарын көрсету. 2. Оқушыларға сұрақтар қойып, функция мен процедураның айырмашылықтарын анықтату. 3. Жеке немесе жұппен тапсырма орындауға тапсырма беру: функциялар мен процедуралар жазу. |
Оқушылар функциялар мен процедуралар туралы ақпаратты меңгереді, жұппен немесе жеке тапсырма орындайды. |
Жұптық жұмыс арқылы бағалау |
Презентация, Python IDE (мысалы, Thonny, Jupyter) |
|
Практикалық жұмыс (15 мин) |
Оқушыларға жеке тапсырма беру: кішігірім есеп шығару үшін функция мен процедура құру. Мысалы: қосу, көбейту, бөлу операцияларын функциялар арқылы жүзеге асыру. |
Оқушылар функциялар мен процедураларды қолдана отырып, есеп шығарады. Кодтарын басқа оқушыларға түсіндіреді. |
Өзара бағалау |
Компьютерлер, Python IDE |
|
Бекіту |
Зымыран сұрақтар Оқушылар қағазға үш сұрақтан жазып, ұшақ жасап, келесі топқа ұшырады. |
Сұрақтарға жауап береді Тақырыптан түсінгенін айтады |
Бір-бірін бағалайды |
|
|
Кері байланыс |
«Тазалық» әдісі Оқушылар сабақтағы қажет мәліметтерді қоржынға, ойлану керек мәліметтерді еттартқышқа, қажет емес мәліметтерді қоқысқа салады |
|
Кері байланыс береді |
стикер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
«Диалог және қолдау көрсету» дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау, «Қорытынды» тәсілмен сабақты қорытындылау.Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Қалыптастырушы бағалау «Мадақтау сөз» әдісі.
Орындалған тапсырмалар бойынша 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
Сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы: Пайдаланушы функциялары мен
процедуралары
Бөлім: 2А. Алгоритм және программалау
Педагогтің аты-жөні: Барлыбаева Г.
Күні: 6.11.2024ж.
Сынып: 10 ә, б
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
-
10.5.1.1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып программалау тілінде код жазу
Сабақ мақсаттары
-
Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі функция мен процедураларды анықтайды;
-
Көпшілік оқушы: Процедура түрлерін салыстырады;
-
Кейбір оқушылар: Функция мен процедураларды қолданып программалайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Кіріспе (5 мин) |
1. Оқушыларды сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстырады. 2. Python тіліндегі функциялар мен процедуралар туралы қысқаша кіріспе жасайды. |
Оқушылар тыңдайды, сабаққа қызығушылық танытады. |
Қолпаштау |
Интерактивті тақта, презентация |
Негізгі бөлім (20 мин) |
1. Python-да функция мен процедураның айырмашылығын түсіндіреді. 2. Функция және процедураны қалай анықтауға болатынын көрсетеді. 3. Мысал код арқылы функция мен процедураны қолдану тәсілдерін көрсетеді. |
1. Оқушылар тыңдайды және дәптерге жазады. 2. Сұрақтар қойып, тақырыпты талқылайды. |
Ауызша кері байланыс |
Код мысалдары, Python ортасы |
Практикалық жұмыс (15 мин) |
1. Топтық тапсырма: әр топқа функция мен процедуралар бойынша тапсырма береді. Мысалы, санның факториалын есептейтін функция жазу. 2. Жеке тапсырма: қарапайым есептерді шешу үшін функция және процедура құру. |
Топтық талқылау арқылы тапсырманы орындайды. Жеке тапсырмаларды орындайды. |
Тапсырмалардың дұрыстығын тексеру, ауызша бағалау |
Компьютер, Python программалау ортасы |
Қызықты тапсырмалар жауаптарымен
python
Кодты көшіру
def is_prime(n):
if n <= 1:
return False
for i in range(2, int(n**0.5) + 1):
if n % i == 0:
return False
return True
# Тест
print(is_prime(11)) # Шығуы: True
-
Тапсырма: Берілген санның факториалын есептейтін рекурсивті функция жазыңыз.
python
Кодты көшіру
def factorial(n):
if n == 0 or n == 1:
return 1
else:
return n * factorial(n - 1)
# Тест
print(factorial(5)) # Шығуы: 120
-
Тапсырма: Пайдаланушыдан енгізілген сөздің палиндром екенін анықтайтын функция жазыңыз.
python
Кодты көшіру
def is_palindrome(word):
return word == word[::-1]
# Тест
print(is_palindrome("level")) # Шығуы: True
print(is_palindrome("hello")) # Шығуы: False
-
Тапсырма: Тізімдегі барлық сандардың қосындысын есептейтін процедура құрыңыз.
python
Кодты көшіру
def sum_list(numbers):
total = 0
for num in numbers:
total += num
print("Сандардың қосындысы:", total)
# Тест
sum_list([1, 2, 3, 4, 5]) # Шығуы: Сандардың қосындысы: 15
Бағалау критерийлері
-
Функциялар мен процедураларды анықтап, қолдана алады.
-
Код жазу барысында процедура мен функцияларды тиімді пайдаланады.
-
Топтық талқылауға белсенді қатысып, тапсырмаларды дұрыс орындайды.
Рефлексия
-
Оқушылар сабақта нені меңгерді, нені меңгермеді?
-
Өзін-өзі бағалау және кері байланыс.
4o