Бөлім
|
2А. Алгоритм және
программалау
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Барлыбаева
Г.
|
Күні:
|
6.11.2024ж.
|
Сынып:
|
10
ә,б
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Пайдаланушы функциялары мен
процедуралары.
|
Оқу бағдарламасын
сәйкес оқыту мақсаттары
|
10.5.1.1 Функциялар
мен процедураларды пайдаланып программалау тілінде код
жазу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушы: Python
программалау тіліндегі функция мен процедураларды
анықтайды;
Көпшілік оқушы:
Процедура түрлерін салыстырады;
Кейбір оқушылар: Функция мен
процедураларды қолданып программалайды.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың кезеңдері/
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
1. Оқушылармен амандасу,
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
2. Python программалау
тіліндегі функциялар мен процедуралар туралы қысқаша шолу
жасау.
3. Мысалдарды қарастыру үшін
интерактивті тақтаны қолдану.
|
Оқушылар мұқият тыңдайды,
тақырып бойынша алдын ала білетіндерін
айтады.
|
Ауызша
қолпаштау
|
Интерактивті тақта,
презентация
|
|
1. Python тілінде функциялар
мен процедураларды жазу мысалдарын көрсету. 2. Оқушыларға сұрақтар
қойып, функция мен процедураның айырмашылықтарын анықтату. 3. Жеке
немесе жұппен тапсырма орындауға тапсырма беру: функциялар мен
процедуралар жазу.
|
Оқушылар функциялар мен
процедуралар туралы ақпаратты меңгереді, жұппен немесе жеке
тапсырма орындайды.
|
Жұптық жұмыс арқылы
бағалау
|
Презентация, Python IDE
(мысалы, Thonny, Jupyter)
|
Практикалық жұмыс (15
мин)
|
Оқушыларға жеке тапсырма беру:
кішігірім есеп шығару үшін функция мен процедура құру. Мысалы:
қосу, көбейту, бөлу операцияларын функциялар арқылы жүзеге
асыру.
|
Оқушылар функциялар мен
процедураларды қолдана отырып, есеп шығарады. Кодтарын басқа
оқушыларға түсіндіреді.
|
Өзара
бағалау
|
Компьютерлер, Python
IDE
|
Бекіту
|
Зымыран
сұрақтар
Оқушылар қағазға үш сұрақтан
жазып, ұшақ жасап, келесі топқа ұшырады.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырыптан
түсінгенін айтады
|
Бір-бірін
бағалайды
|
|
Кері
байланыс
|
«Тазалық»
әдісі Оқушылар сабақтағы
қажет мәліметтерді қоржынға,
ойлану керек мәліметтерді
еттартқышқа, қажет емес
мәліметтерді қоқысқа салады
|
|
Кері байланыс
береді
|
стикер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма
ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету» дұрыс мағынада жауап
беруге бағыттау,
«Қорытынды» тәсілмен сабақты
қорытындылау.Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмек көрсету.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«Мадақтау сөз»
әдісі.
Орындалған тапсырмалар
бойынша
1-10 баллдық жүйе
бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы: Пайдаланушы функциялары мен
процедуралары
Бөлім: 2А. Алгоритм және программалау
Педагогтің аты-жөні: Барлыбаева Г.
Күні: 6.11.2024ж.
Сынып: 10 ә, б
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақ мақсаттары
-
Барлық оқушы: Python
программалау тіліндегі функция мен процедураларды
анықтайды;
-
Көпшілік оқушы: Процедура
түрлерін салыстырады;
-
Кейбір оқушылар: Функция мен
процедураларды қолданып программалайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың
кезеңдері/уақыты
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Кіріспе (5
мин)
|
1.
Оқушыларды сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстырады. 2. Python
тіліндегі функциялар мен процедуралар туралы қысқаша кіріспе
жасайды.
|
Оқушылар
тыңдайды, сабаққа қызығушылық танытады.
|
Қолпаштау
|
Интерактивті тақта, презентация
|
Негізгі бөлім (20
мин)
|
1.
Python-да функция мен процедураның айырмашылығын түсіндіреді. 2.
Функция және процедураны қалай анықтауға болатынын көрсетеді. 3.
Мысал код арқылы функция мен процедураны қолдану тәсілдерін
көрсетеді.
|
1. Оқушылар
тыңдайды және дәптерге жазады. 2. Сұрақтар қойып, тақырыпты
талқылайды.
|
Ауызша кері
байланыс
|
Код
мысалдары, Python ортасы
|
Практикалық жұмыс (15
мин)
|
1. Топтық
тапсырма: әр топқа функция мен процедуралар бойынша тапсырма
береді. Мысалы, санның факториалын есептейтін функция жазу. 2. Жеке
тапсырма: қарапайым есептерді шешу үшін функция және процедура
құру.
|
Топтық
талқылау арқылы тапсырманы орындайды. Жеке тапсырмаларды
орындайды.
|
Тапсырмалардың дұрыстығын тексеру, ауызша
бағалау
|
Компьютер,
Python программалау ортасы
|
Қызықты тапсырмалар жауаптарымен
-
Тапсырма: Жай санды
анықтайтын функция құрыңыз.
python
Кодты көшіру
def is_prime(n):
if n <= 1:
return False
for i in range(2, int(n**0.5)
+ 1):
if n % i == 0:
return False
return True
# Тест
print(is_prime(11)) # Шығуы: True
-
Тапсырма: Берілген санның факториалын есептейтін
рекурсивті функция жазыңыз.
python
Кодты көшіру
def factorial(n):
if n == 0 or n
== 1:
return 1
else:
return n *
factorial(n - 1)
# Тест
print(factorial(5)) # Шығуы: 120
-
Тапсырма: Пайдаланушыдан енгізілген сөздің
палиндром екенін анықтайтын функция жазыңыз.
python
Кодты көшіру
def is_palindrome(word):
return word ==
word[::-1]
# Тест
print(is_palindrome("level")) # Шығуы: True
print(is_palindrome("hello")) # Шығуы: False
-
Тапсырма: Тізімдегі барлық сандардың қосындысын
есептейтін процедура құрыңыз.
python
Кодты көшіру
def sum_list(numbers):
total = 0
for num in numbers:
total +=
num
print("Сандардың
қосындысы:", total)
# Тест
sum_list([1, 2, 3, 4, 5]) # Шығуы: Сандардың қосындысы:
15
Бағалау критерийлері
-
Функциялар мен процедураларды анықтап, қолдана
алады.
-
Код жазу
барысында процедура мен функцияларды тиімді
пайдаланады.
-
Топтық талқылауға белсенді қатысып, тапсырмаларды
дұрыс орындайды.
Рефлексия
4o