Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. Процедуралар. Практикум

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. Процедуралар. Практикум

Материал туралы қысқаша түсінік
Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. Процедуралар. Практикум ҚМЖ да тақырыпқа сәйкес қызықты тапсырмалар мен интерактивті ойындар көрсетілген
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Алгоритмдеу және программалау

Педагогтың аты-жөні

Ширинбай Шахзода

Күні

11.11.2024ж

Сынып: 10

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. Процедуралар. Практикум.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Процедуралардың негіздерін түсініп,процедура жазу әдісін меңгереді.

Көптеген оқушылар:

Берілген есептерді шешуде процедураларды тиімді қолданады.

Кейбір оқушылар:

Есептерді шешуде бірнеше процедураларды біріктіріп қолдана алады.

Құндылықтарға баулу

Әділдік және жауапкершілік әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут



7 минут



1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.


Өткен сабақты пысықтау:

«Ыстық орындық» әдісі 

Оқушылар орындықта отырған оқушыға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Оқушы тез жауап беруі керек, себебі орындық ыстық.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


Оқулық

/ §19-20, 66 -70б/, презентация(слайдтар)


Сабақтың ортасы

3 минут
















10 минут






















7 минут

















5 минут

















5 минут



Жаңа сабақ

Python тілінде программалау компилятор және интерпрета торда бірге жұмыс істеуге мүмкіндік беретін программалау тілі. Процедура бірнеше іс-әрекетті орындайтын көмекші алгоритм. Python тілінде процедура dеf қызметші сөзінен бас- талып, бос не бос емес жақшадан және қос нүктеден тұрады. Оның жазылуын мысалда қарастырайық:

def Err(): # процедураны анықтау

print ("Қате: дұрыс емес деректер")

n=int (input('оң сан енгізіңдер'))

if n < 0:

Err() # процедураны шакыру

  • процедура коды негізгі программада шақырылмай тұрып жазылады;


1-тапсырма

квадрат теңдеулер тобының шешімін табудың программасын жазыңдар, мұндағы p, q, r – к элементтен тұратын нақты сандар массиві. Бір теңдеуді шешуді процедура түрінде бейнелендер.

Дескриптор:

Процедура синтаксисін дұрыс жазады.

Теңдеулерді шешу алгоритмін қолданып, нәтижені шығарады.

Нәтижесі:

2-тапсырма

n натурал саны берілген. 1,2,3..., n екі натурал сандардың квадраттарының қосындысын көрсете алатын барлық сандарды табыңдар.

Дескриптор:

Натурал сандардың қосындысын табу процедурасын жазады.

Кодтың оқу жеңілдігін қамтамасыз етеді.

Нәтижесі:

3-тапсырма

a, b, c массивіндегі максимум элементтерін және олардың нөмірлерін табу.

Дескриптор:

Массивтің максимум элементін дұрыс анықтайды.

Максимум элементтің индексін көрсетеді.

Нәтижесі:

4-тапсырма

Параллелепипед бетінің көлемі мен ауданын есептейтін процедура жазыңдар.

Дескриптор:

Параллелепипед көлемін және ауданын дұрыс есептейді.

Нәтижені дұрыс форматта көрсетеді.

Нәтижесі:

Мұғалімді тыңдайды

















Компьютермен жұмыс

Python программалау тілінде есептер шығарады

















Python программалау тілінде есептер шығарады














Python программалау тілінде есептер шығарады














Python программалау тілінде есептер шығарады










10 баллдық жүйемен бағаланады















Теңдеуді шешу (3 балл)
















Натурал сандардың қосындысын табады (3 балл)











Максимум элементті табады (2 балл)













Параллелепипед көлемін және ауданын дұрыс есептейді.

(2 балл)

жұмыс дәптері













Компьютер

Сабақтың соңы

5 минут


Сабақтың қорытындысы/бағалау/

Рефлексия

Бүгінгі сабақтан алған әсерін айтады



Үй тапсырмасы

Үйге тапсырма: оқулық 69-70 беттер















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.03.2025
259
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі