|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ширинбай Шахзода |
|||
|
Күні |
11.11.2024ж |
|||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. Процедуралар. Практикум. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Процедуралардың негіздерін түсініп,процедура жазу әдісін меңгереді. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Берілген есептерді шешуде процедураларды тиімді қолданады. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Есептерді шешуде бірнеше процедураларды біріктіріп қолдана алады. |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Әділдік және жауапкершілік әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 минут 7 минут |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Өткен сабақты пысықтау: «Ыстық орындық» әдісі Оқушылар орындықта отырған оқушыға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Оқушы тез жауап беруі керек, себебі орындық ыстық. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Оқулық / §19-20, 66 -70б/, презентация(слайдтар) |
|
Сабақтың ортасы 3 минут 10 минут 7 минут 5 минут 5 минут |
Жаңа сабақ Python тілінде программалау компилятор және интерпрета торда бірге жұмыс істеуге мүмкіндік беретін программалау тілі. Процедура бірнеше іс-әрекетті орындайтын көмекші алгоритм. Python тілінде процедура dеf қызметші сөзінен бас- талып, бос не бос емес жақшадан және қос нүктеден тұрады. Оның жазылуын мысалда қарастырайық: def Err(): # процедураны анықтау print ("Қате: дұрыс емес деректер") n=int (input('оң сан енгізіңдер')) if n < 0: Err() # процедураны шакыру
1-тапсырма
квадрат теңдеулер тобының шешімін табудың программасын жазыңдар, мұндағы p, q, r – к элементтен тұратын нақты сандар массиві. Бір теңдеуді шешуді процедура түрінде бейнелендер. Дескриптор: Процедура синтаксисін дұрыс жазады. Теңдеулерді шешу алгоритмін қолданып, нәтижені шығарады. Нәтижесі:
2-тапсырма n натурал саны берілген. 1,2,3..., n екі натурал сандардың квадраттарының қосындысын көрсете алатын барлық сандарды табыңдар. Дескриптор: Натурал сандардың қосындысын табу процедурасын жазады. Кодтың оқу жеңілдігін қамтамасыз етеді. Нәтижесі:
3-тапсырма a, b, c массивіндегі максимум элементтерін және олардың нөмірлерін табу. Дескриптор: Массивтің максимум элементін дұрыс анықтайды. Максимум элементтің индексін көрсетеді. Нәтижесі:
4-тапсырма Параллелепипед бетінің көлемі мен ауданын есептейтін процедура жазыңдар. Дескриптор: Параллелепипед көлемін және ауданын дұрыс есептейді. Нәтижені дұрыс форматта көрсетеді. Нәтижесі:
|
Мұғалімді тыңдайды Компьютермен жұмыс Python программалау тілінде есептер шығарады Python программалау тілінде есептер шығарады Python программалау тілінде есептер шығарады Python программалау тілінде есептер шығарады |
10 баллдық жүйемен бағаланады Теңдеуді шешу (3 балл) Натурал сандардың қосындысын табады (3 балл) Максимум элементті табады (2 балл) Параллелепипед көлемін және ауданын дұрыс есептейді. (2 балл) |
жұмыс дәптері Компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақтың қорытындысы/бағалау/ Рефлексия |
Бүгінгі сабақтан алған әсерін айтады |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Үйге тапсырма: оқулық 69-70 беттер |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. Процедуралар. Практикум
Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. Процедуралар. Практикум
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Ширинбай Шахзода |
|||
|
Күні |
11.11.2024ж |
|||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пайдаланушы функциялары мен процедуралары. Процедуралар. Практикум. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.1 функциялар мен процедураларды пайдаланып бағдарламалау тілінде код жазу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Процедуралардың негіздерін түсініп,процедура жазу әдісін меңгереді. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Берілген есептерді шешуде процедураларды тиімді қолданады. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Есептерді шешуде бірнеше процедураларды біріктіріп қолдана алады. |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Әділдік және жауапкершілік әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 минут 7 минут |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Өткен сабақты пысықтау: «Ыстық орындық» әдісі Оқушылар орындықта отырған оқушыға өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. Оқушы тез жауап беруі керек, себебі орындық ыстық. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Оқулық / §19-20, 66 -70б/, презентация(слайдтар) |
|
Сабақтың ортасы 3 минут 10 минут 7 минут 5 минут 5 минут |
Жаңа сабақ Python тілінде программалау компилятор және интерпрета торда бірге жұмыс істеуге мүмкіндік беретін программалау тілі. Процедура бірнеше іс-әрекетті орындайтын көмекші алгоритм. Python тілінде процедура dеf қызметші сөзінен бас- талып, бос не бос емес жақшадан және қос нүктеден тұрады. Оның жазылуын мысалда қарастырайық: def Err(): # процедураны анықтау print ("Қате: дұрыс емес деректер") n=int (input('оң сан енгізіңдер')) if n < 0: Err() # процедураны шакыру
1-тапсырма
квадрат теңдеулер тобының шешімін табудың программасын жазыңдар, мұндағы p, q, r – к элементтен тұратын нақты сандар массиві. Бір теңдеуді шешуді процедура түрінде бейнелендер. Дескриптор: Процедура синтаксисін дұрыс жазады. Теңдеулерді шешу алгоритмін қолданып, нәтижені шығарады. Нәтижесі:
2-тапсырма n натурал саны берілген. 1,2,3..., n екі натурал сандардың квадраттарының қосындысын көрсете алатын барлық сандарды табыңдар. Дескриптор: Натурал сандардың қосындысын табу процедурасын жазады. Кодтың оқу жеңілдігін қамтамасыз етеді. Нәтижесі:
3-тапсырма a, b, c массивіндегі максимум элементтерін және олардың нөмірлерін табу. Дескриптор: Массивтің максимум элементін дұрыс анықтайды. Максимум элементтің индексін көрсетеді. Нәтижесі:
4-тапсырма Параллелепипед бетінің көлемі мен ауданын есептейтін процедура жазыңдар. Дескриптор: Параллелепипед көлемін және ауданын дұрыс есептейді. Нәтижені дұрыс форматта көрсетеді. Нәтижесі:
|
Мұғалімді тыңдайды Компьютермен жұмыс Python программалау тілінде есептер шығарады Python программалау тілінде есептер шығарады Python программалау тілінде есептер шығарады Python программалау тілінде есептер шығарады |
10 баллдық жүйемен бағаланады Теңдеуді шешу (3 балл) Натурал сандардың қосындысын табады (3 балл) Максимум элементті табады (2 балл) Параллелепипед көлемін және ауданын дұрыс есептейді. (2 балл) |
жұмыс дәптері Компьютер |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақтың қорытындысы/бағалау/ Рефлексия |
Бүгінгі сабақтан алған әсерін айтады |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Үйге тапсырма: оқулық 69-70 беттер |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















