Сабақтың
басы
5
мин
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі.
«Біртұтас
тәрбие» бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру
кезеңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Әділдік және
жауапкершілік бойынша психологиялық ахуал
қалыптастыру
-
Үй
тапсырмасын бекіту. «Миға
шабуыл» әдісі арқылы
«Сөзжұмбақ» шешу.
-
Ішінде вирус табылған
программа (зақымдалған)
-
Компьютерлік вирустар
зақымдау әдісі бойынша бөліну түрі
(резидент)
-
Операциялық жүйе
жүктелгенде жұқпалы тасушыдан жұғатын вирус
(жүктейтін)
-
Файлдардың мазмұнын
өзгертетін қандай вирус? (паразиттік)
-
Орналасу ортасына
байланысты жүктелуі (макровирус)
-
Үлкен мөлшердегі
вирустарды іздеуге және жоюға арналған
программа (полифаг)
-
Танымалы антивирус атауы
(касперский)
-
Вирус жұмысының алгоритімі бойынша
жүктеу (мутанттар)
-
Компьютерлік вирустар
компьютерге қалай енеді? (диск)
|
Мұғаліммен
амандасады.
Өткен тақырыптар
бойынша сұрақтарына жауап беріп, сөзжұмбақты
шешеді.
|
ҚБ: «Бағалау кестесі»,
ауызша мадақтау, қолдау.
Бағалау
парағы

Дескриптор:
-Сұрақтарды тауып,
сөзжұмбақты шеше алады.
2 балл
|
Articulate
Storyline
Презентация А4
парағы
|
Сабақтың
ортасы
37
мин
|
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын таныстырады.
Тақырып бойынша
пайдаланушының интерфейсі туралы толық мағлұмат
беру.
Пайдаланушы
интерфейсі – адам мен компьютердің өзара
әрекеттесу ережелері мен құралдарының
жиынтығы.
Терминдермен
жұмыс.

Тақырып бойынша мәліметтер
және оқулық бойынша теория толық
түсіндіріледі.
1-тапсырма. Жеке
жұмыс.
Графикалық
интерфейстің негізгі элементтері.

2-тапсырма.
Кеспе
қағазбен жұмыс. Жұппен жұмыс.
Командалық жол терезесімен
жұмыс жасау.
1. Іске қосу (Пуск) батырамсын
басып, Стандартты (Стандартные) тізімінен Командалық жолды
(Командная строка)
таңдаңдар.
2.Пайда болған терезеге
берілген командаларды теріп, орын алған өзгерістерді
сипаттаңдар.
Командалар
|
Сипаттамасы
|
DATE
|
|
DIR
|
|
TIME
|
|
COLOR
|
|
FIND
|
|
EXIT
|
|
Сергіту
сәті.
Көзге арналған
жаттығу.
3-тапсырма.
Пайдаланушы
интерфейсі түрлерінің ұқсастықтары мен ерекшеліктері бойынша ВЕНН
ДИАГРАММА
құрыңдар.

Сабақты
бекіту.
Quizizz
платформасында
«Бәйге» әдісі
бойынша тапсырма
-
Пайдаланушы интерфейсі неше
түрге бөлінеді?
-
Адам мен компьютердің
өзара әрекеттесу ережелері мен құралдарының
жиынтығы.
-
Файлдар мен каталогтардың
тізімін
көрсету.
-
Компьютер іске қосылып,
операциялық жүйе жүктелгеннен кейін пайда болатын экранның негізгі
аймағы.
-
Пайдаланушы интерфейсінде
............... компьютерді ақпараттық басқарудың негізгі
элементі.
|
Сабақтың
тақырыбын дәптерге жазады.
Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
69-беттегі
4-тапсырманы
дәптерге орындайды және дұрыс жауабын оқиды.
2-тапсырманы
ДК орындайды және дұрыс жауабын кестеге жазады.
Видеоны
көріп, көз жаттығуларын қайталайды.
Білімалушылар пайдаланушы интерфейсі түрлерінің
ұқсастықтары мен ерекшеліктері бойынша анықтайды.
Білімалушылар
Quizizz платформасында берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
-Берілген кесте
бойынша мәліметтерді толықтырып, кестені
толтырады.
2
балл
Дескриптор:
1.Білім алушылар ДК
орындайды.
2.Берілген терезеде
командалардың сипаттамаларын
жазады.
2
балл
Дескриптор:
1.Пайдаланушы
интерфейсі түрлерінің ұқсастықтары мен ерекшеліктерін
анықтайды.
2
балл
Дескриптор:
Берілген
сұрақтарға жауап бере алады.
2
балл
|
7 сынып
оқулық
Оқулық
Кеспе
қағаз
Articulate
Storyline
Интеркативті
тақта
Quizizz
платформасы
https://quizizz.com/join?gc=442666&source=liveDashboard
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Бағалау. Мұғалім формативті бағалауы
бойынша қорытынды балын
қояды.
Үй
тапсырмасы:
Оқулықтағы 70-бет.
7-тапсырма.
Рефлексия.
«Бағдаршам» әдісі.

Сабақтан алған әсеріңіз
қандай?
|
Білімалушы берілген тапсырманы
дәптерге жазып, орындап келеді.
Білімалушылар сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын
«Mentimeter» платформасында белгілейді.
|
білімалушылардың жинаған балын санап мұғалім
бағалайды
|
7 сынып
оқулық
https://www.menti.com/altj1s6sz91g

|
Саралау.
Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Қабілетті
оқушылардың алдына қандай тапсырма
ұсынасыз?
-
Білімалушылардың
деңгейін ескере отырып, сабақ мақсатын
сараладым.
-
Үй тапсырмасын сұрау
кезінде білімалушылардың деңгейін ескере отырып
қоямын.
-
Білімалушылар сабақ
барысында жалпы оқу мақсатына сәйкес бірдей тапсырмамен жұмыс
істейді, бірақ әр баладан әртүрлі нәтиже
күтемін.
|
Бағалау.
Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Балдық жүйе арқылы
бағалаймын
9-10
7-8
6-5
|
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасын
сақтау.
Компьютер кабинетінде
жұмыс істеудің қауіпсіздігін қамтамасыз етіп, ұзақ уақыт бойы
бір қалыпта отырмай көзге жаттығулар жасауға көңіл
бөлемін.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|