Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5мин
|
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасып
олардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Сәлемдесу»
|
Мұғаліммен
амандасады
|
|
|
|
«Сұрақ-жауап» әдісін қолдана
отырып, үй тапсырмасын тексеру
1. Компьютерді зиянды
программалардан қалай қорғаймыз?
2.
Компьютерлік вирустардың жіктелуі
3.
Компьютерді вирустан қорғаудың негізгі
тәсілдері
Оқушыларды сабақ тақырыбына
бағыттау
- Ребус шешу.
Сабақтың тақырыбын біліңіз. (интерфейс)
|
Өтілген материал бойынша
берілген сұрақтарға жауап береді, ойларымен
бөліседі
Ребус
шешеді.
|
ҚБ: Тиімді кері
байланыс
|
Көрсетілім
|
Сабақтың
ортасы
8мин
|
Көрсетілім арқылы
жаңа тақырыпты түсіндіру
|
Мұғалімді
тыңдайды,
Негізгі мәліметтерді
дәптеріне жазады
|
ҚБ: Тиімді кері
байланыс
|
Көрсетілім
Жұмыс
дәптері
|
Жаңа білімді
бастапқы
игеру
15
мин
|
«Топтық
жұмыс»
Оқулықты қолдана отырып, "Пайдаланушы
интерфейстерінің түрлері" кестесін
толтыру
|
"Графикалық интерфейстердің
түрлері" кестесін толтырады.
Әр топ жауаптарын тақтаға
шығып қорғайды.
Жауаптарды дайын
кестемен салыстырады
|
ҚБ: Тиімді кері
байланыс
Дескриптор:
1. Пайдаланушы интерфейстерінің түрлерін
біледі
|
Көрсетілім
Жұмыс
дәптері
|
Сергіту
сәті
2
мин
|
Бейнероликтен жаттығу жұмысын
орындау.
|
Жаттығу жұмысын
орындайды
|
|
Бейнеролик
|
Практикалық
тапсырма
5мин
|
Жеке жұмыс.
1-тапсырма
Керек сөзді
таңда
Интерфейс
– -
шылардың
тілінде өзара
әрекеттесу
, пайдаланушы
мен қарым-қатынасы, яғни екі жүйенің
немесе адам мен компьютердің
өзара алмасуын
аппараттық-
құралдардың
жиынтығы.
Оқушыларға жеке тапсырмалар
ұсынады
Орындауға оқушыдарды ынталандырады және
тапсырманы орындауға оқушылардығ ішкі уәжін
арттырады
Тапсырманың орындалу барысын
бақылайды
Оқушылардың өзін-өзі бағалауын
ұйымдастырады
|
1-тапсырманы жеке
орындайды
Бос орындарға
қажетті сөздерді жазады
|
ҚБ: Табыс критерийлері бойынша
өзін-өзі бағалайды. Тиімді кері байланыс
Дескриптор:
-
Бос орындарды толықтыра
отырып, мәтінді толығымен құрастырады.
-
Пайдаланушы интерфейсіне
анықтама береді.
|
Көрсетілім
Жұмыс
дәптері
|
5мин
|
Жұптық жұмыс. 2
-тапсырма
Компьютерлік сыныпта орналасқан компьютердің
бірінен Word пен WordPad-тың қолданбалы программаларын салыстыру.
Қайсысында ПГИ дұрыс? Екі программа интерфейсінің 3 айырмашылығы
мен 3 ұқсастығын атаңдар.
Орындауға оқушыдарды ынталандырады және
тапсырманы орындауға оқушылардығ ішкі уәжін
арттырады
Тапсырманың орындалу барысын
бақылайды
Оқушылардың бірін-бірі бағалауын
ұйымдастырады
|
2-тапсырманы жұптасып
орындайды
Тапсырма бойынша жұптық жұмыс
жасайды
Жұптық талқылау
жасайды
|
Дескриптор:
1.Компьютерде пайдаланушы интерфейсін
қолдануды эргономикалық тұрғыдан
бағалайды.
2.Командалық жолдар интерфейсі
мен (CLI) пайдаланушының графикалық интерфейстерінің (GUI)
артықшылықтарын атайды.
ҚБ: «Бірін-бірі бағалау» әдісі
бірін-бірі бағалау.
Тиімді кері
байланыс
|
Көрсетілім
|
Сабақтың
соңы
4мин
|
«Білімділер аллеясы» әдісімен сабақ
материалын пысықтау және
қорытындылау
1.Пайдаланушы интерфейсінің қандай түрлері
бар?
2.Олар пайдаланушыға несімен
ыңғайлы?
3. Компьютердегі өзің пайдаланатын
программалардың командаларын басқару ыңғайлы ма?
4.«Интерфейс» деген не?
5.«Компьютерлік эргономика» дегеніміз
не?
|
Оқушылар «Аллеямен» жүре, әр
қадамын сұрақтарға жауап бере отырып, ағымдағы сабақтан алған
білімімен қорытындылайды.
|
ҚБ: Тиімді кері
байланыс
|
|
|
К ері
байланыс: «Білім ағашы» әдіс бойынша кері байланысты
жасайды.
Білім ағашына
ілу:
Түсіндім –жасыл алма, сұрағым бар-
сарыалма,
түсінбедім – қызыл алма.
|
Сабақ бойынша өзінің
іс-әрекетіне рефлексия жасайды.
|
ҚБ: Тиімді кері
байланыс
|
Стикер
|
Үй
тапсырмасы
1мин
|
Үй
тапсырмасы. Төменде берілген тақырып
бойынша жоба жұмысын дайында.
Файлдардың
аты
|
Қандай программа
өнімі
|
Пайдаланушы интерфейсіне қойылатын
негізгі талаптар қандай?
|
• Интерфейстің пайда болу
тарихы
• Интерфейстің маңызы, негізгі
талаптар
• CLI мен GUI интерфейстерінің
арасындағы айырмашылықтар
• Пайдаланушы интерфейсінің даму
бағыты
|
|
|
Үй тапсырмасы шартын жұмыс
дәптеріне жазып алады.
|
|
|