Материалдар / Пайдалы әрекет коэффициенті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Пайдалы әрекет коэффициенті

Материал туралы қысқаша түсінік
Көлбеу жазықтықтың пайдалы әсер коэффициентін тәжірибеде және есептер шығару барысында анықтау. Сабақтың мақсаты: Көлбеу жазықтықтың пайдалы әрекет коэффициенті 1-ден кіші екенін біледі; Пайдалы әрекет коэффициентінің формуласын пайдаланып сапалық және сандық есеп шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2024
210
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Жұмыс. Қуат. Энергия

Педагогтің аты-жөні

Курбанбаева С.А

Күні:

24.04.24

Сынып: 7 Г

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Пайдалы әрекет коэффициенті

Оқыту мақсаттары:

7.2.3.8 көлбеу жазықтықтың пайдалы әсер коэффициентін тәжірибеде және есептер шығару барысында анықтау.


Сабақтың мақсаты:

Көлбеу жазықтықтың пайдалы әрекет коэффициенті 1-ден кіші екенін біледі;

Пайдалы әрекет коэффициентінің формуласын пайдаланып сапалық және сандық есеп шығарады.

Бағалау критерийі

  • Көлбеу жазықтықтың пайдалы әрекет коэффициентін тәжірибеде анықтайды;

  • Пайдалы әрекет коэффициентін қолдана отырып, есептер шығарады.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

(5-мин)



I.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


Сыныптағы оқушыларды түгендеп, топқа (classtools.net) бағдарламасы арқылы топқа бөлу.

1 - топ «Ньютон»

2 - топ «Паскаль»

3 - топ «Архимед»



1.Үй жұмысын пысықтау “Learning Apps ” бағдарламасы бойынша үй тапсырмасын қайталайды;


Оқушылар ұстазымен амандасады,

оқушылар назары сабаққа ауады.



Оқушылар

(classtools.net) бағдарламасы арқылы топқа бөліп, отырады




Мағынаны білу үшін берілген тапсырманы мұқият қарастырады;

сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.














«Мадақтау» әдісі арқылы бағалау


Дескрипторы:

-жәй механизмнің түрлерін сәйкестендіреді










https://www.classtools.net/random-group-generator/202404_iVG88W




https://learningapps.org/watch?v=pb11rjkuk23

Сабақтың ортасы:

37 мин






























































II. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу және сабақтың мақсатымен таныстыру.


«Миға шабуыл» әдісі

Видеоролик еңбекке баулу





«INSERT» әдісімен жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды.



1-Тапсырма: Жұптық жұмыс.

Демонстрация. Көлбеу жазықтықтың ПӘК-ін анықтау.

Жұмыстың мақсаты: Денені Һ биіктікке бірқалыпты тік жоғары көтергенде істелетін пайдалы жұмыстың сол денені осы биіктікке көлбеу жазықтық бойымен көтергенде істелетін толық жұмыстан кем болатынын көрсету


2-Тапсырма:Топтық жұмыс. Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмалар беріледі.

ПӘК-ті есептегенде-пәк берілген пайдалы энергияның толық энергияға қатынасын пайызға көбейтеміз.

%

Қорытынды, ПӘК әрқашан механизмдерде 100%. –ден кем болады.

Массасы 70 кг адамның күнделікті өмірде шығын энергиясы

1 калория = 4.18400 Джоуль=4,18 Дж

1 - топ «Ньютон»

Баспалдақтан түсу, 5 мин.70 ккал

Киім үтіктеу , 1 сағат 270 ккал

2 - топ «Паскаль»

Терезе жуу , 1 сағат 250 ккал

Ұйықтау, 8 сағат 580 ккал

3 - топ «Архимед»

Баспалдақпен жоғары көтерілу, 10 мин. 180 ккал

Еденді сыпыру, 2 сағат 560 ккал

3- тапсырма: Жеке жұмыс.

І. Май шайқау тәртібі.

1.Қаймақты жинап дайындау.

2. Шайқау ыдысын белгілі бір мөлшерде толтыру.

3. Шайқап май алу.

4. Майды жуып, тұздау.

Қайсы әрекет пайдалы жұмыс?

ІІ. Бауырсақ пісіру.

  1. Ұн алу

  2. Ашытқы дайындау

  3. Табаға май құю

  4. Қамырды жайып, пісіру

Қайсы әрекет пайдалы жұмыс?

«Деңгейлік саралап оқыту» әдісін пайдаланып әр топқа жеке құрылымдық тапсырма Joyteka платформасында квест-ойыны арқылы беріледі.

Жұмысшы массасы 40 кг арбаны 70 см биіктікке 120Н күш жұмсай отырып итеріп шығарды. Жазықтықтың ұзындығы 6 м. Көлбеу жазықтықтың ПӘК-ін анықтаңыз.

  1. Пайдалы жұмыстың толық жұмысқа қатынасының атауы

  2. Пайдалы жұмыстың мәнін анықтаңыз

  3. Толық жұмыстың шамасын анықтаңыз

  4. ПӘК тің шамасын жазыңыз


Бекіту тапсырмасы

Бос орынды толтыру

Live WorkSheets” қосымшасының көмегімен берілген тапсырманы орындайды




Білім алушылар видеороликке назар аударады.

Болып жатқан құбылысты сипаттайды.

Оқушылар сабақтың мақсатымен танысады.




Анықтаманы оқып, түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасалады.




Оқушылар жұппен бірге эксперименттік тапсырманы жасап, өзара бірін-бірі бағалайды.



















Әр топта оқушылар тапсырманы жеке қарап, шешімдерімен бірге талдайды, топ мүшелері нәтижелерімен бөліседі, жауабын тақтаға шығарады.











Тапсырманы жұмыс дәптерлеріне орындайды










































Live WorkSheets” платформасы

арқылы бекіту тапсырмасын орындайды.






Дескриптор:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!