II. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу
және сабақтың мақсатымен
таныстыру.
«Миға шабуыл»
әдісі
Видеоролик еңбекке
баулу
«INSERT» әдісімен
жаңа материалмен таныса отырып,
түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды.
1-Тапсырма: Жұптық
жұмыс.
Демонстрация. Көлбеу
жазықтықтың ПӘК-ін
анықтау.
Жұмыстың
мақсаты: Денені Һ биіктікке бірқалыпты
тік жоғары көтергенде істелетін пайдалы жұмыстың сол денені осы
биіктікке көлбеу жазықтық бойымен көтергенде істелетін толық
жұмыстан кем болатынын
көрсету
2-Тапсырма:Топтық
жұмыс. Функционалдық сауаттылықты
арттыруға арналған тапсырмалар
беріледі.
ПӘК-ті есептегенде-пәк
берілген пайдалы энергияның толық энергияға қатынасын пайызға
көбейтеміз.
%
Қорытынды, ПӘК әрқашан
механизмдерде 100%. –ден кем
болады.
Массасы 70 кг адамның
күнделікті өмірде шығын
энергиясы
1 калория = 4.18400
Джоуль=4,18 Дж
1 - топ
«Ньютон»
Баспалдақтан түсу, 5 мин.70
ккал
Киім үтіктеу , 1 сағат 270
ккал
2 - топ
«Паскаль»
Терезе жуу , 1 сағат 250
ккал
Ұйықтау, 8 сағат 580
ккал
3 - топ
«Архимед»
Баспалдақпен жоғары көтерілу,
10 мин. 180 ккал
Еденді сыпыру, 2 сағат 560
ккал
3- тапсырма: Жеке
жұмыс.
І. Май шайқау
тәртібі.
1.Қаймақты жинап
дайындау.
2. Шайқау ыдысын белгілі бір
мөлшерде толтыру.
3.
Шайқап май
алу.
4. Майды жуып,
тұздау.
Қайсы әрекет пайдалы
жұмыс?
ІІ. Бауырсақ
пісіру.
-
Ұн
алу
-
Ашытқы
дайындау
-
Табаға май
құю
-
Қамырды
жайып, пісіру
Қайсы әрекет пайдалы
жұмыс?
«Деңгейлік саралап
оқыту» әдісін
пайдаланып әр топқа жеке құрылымдық
тапсырма Joyteka платформасында
квест-ойыны арқылы беріледі.
Жұмысшы
массасы 40 кг арбаны 70 см биіктікке 120Н күш жұмсай отырып итеріп
шығарды. Жазықтықтың ұзындығы 6 м. Көлбеу жазықтықтың ПӘК-ін
анықтаңыз.
-
Пайдалы
жұмыстың толық жұмысқа қатынасының атауы
-
Пайдалы
жұмыстың мәнін анықтаңыз
-
Толық
жұмыстың шамасын анықтаңыз
-
ПӘК тің
шамасын жазыңыз
Бекіту
тапсырмасы
Бос орынды
толтыру
“Live WorkSheets” қосымшасының
көмегімен берілген тапсырманы
орындайды
|
Білім алушылар
видеороликке назар
аударады.
Болып жатқан құбылысты
сипаттайды.
Оқушылар сабақтың мақсатымен
танысады.
Анықтаманы оқып, түртіп алу
жүйесі бойынша жұмыс
жасалады.
Оқушылар жұппен бірге
эксперименттік тапсырманы жасап, өзара бірін-бірі
бағалайды.
Әр топта оқушылар тапсырманы
жеке қарап, шешімдерімен бірге талдайды, топ мүшелері нәтижелерімен
бөліседі, жауабын тақтаға
шығарады.
Тапсырманы жұмыс дәптерлеріне
орындайды
“Live
WorkSheets” платформасы
арқылы бекіту
тапсырмасын орындайды.
|