Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма? 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма? 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

     

Жаратылыстану 501екке баулу,табиғатты қорғау,өсімдіктерді ы1 төленедітеңгеге арзан екені белгілі болса, онда плац-сабақ

Мектеп

«№25 жалпы білім беретін мектебі» кмм

Бөлім

Табиғат ресурстары.

Педагогтіңаты-жөні

Утелбаева Г.Л

Күні:

14.03.2025ж

Сынып:4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

50Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма?

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету

4.3.4.3 Пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсыну

Сабақтыңмақсаты

Кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды

Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді

Сабақтың барысы

Сабақтыңкезең

уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым

Өткен сабақты пысықтау.

1. Пайдалы қазбаларды немен алмастыруға болады?

2. Сарқылатын ресурстарды қалай үнемдеуге болады?

3. Жанғыш пайдалы қазбаны қалай үнемдеуге болады?

4. Энергия көздерін пайдалану пайдасы бар ма?

5. Адам неліктен табиғи заттарды жасанды заттармен ауыстырады?

Сұраққа жауап беріп, өз ойларын айтады

Бағалау парақшасы

«Асық»

Әр алған балға бір шкаланы белгілейді

Дескриптор:

Сұраққа жауап беріп, өз ойларын айтады.2балл




Сабақтың ортасы

15 мин



ҚБ 1-тапсырма ОДД:білу,түсіну,қолдану

Жаңа тақырыпты ашу.

«Ойлан ,жұптас ,талқыла» әдісі

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

тарихи және мәдени мұраны зерттеуге қызығушылық таныту;

қоршаған ортаға қамқорлық жасау.

Білу және түсіну

Сен

- пайдалы қазбаларды өндіруден қандай зиян келетінін түсінесің.

Карьер

Негеш пен Эврика көмір өндіретін карьерге барып, түрлі құбылыстарды байқады. Олар өз көргенін модельдеді. Балалар не туралы айтқысы келді деп ойлайсың? Оның пайдалы қазбаны өндіруге қандай қатысы бар?

Оқулықпен жұмыс

Мәтінді түсініп оқы.

Ойлан

Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтар қандай себептерден пайда болуы мүмкін?

ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырмаМәтінді оқиды

Сұрақтарға ойланып жауап береді.Өз ойларын айтады.

Мәтінді түсініп оқиды.

Пайдалы қазбаларды өндірудің зияны туралы постер жасайды.

Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтардың пайда болу себептерін түсіндіреді.





Бағалау критерийі:

Кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды

Дескриптор:

Сұрақтарға ойланып жауап береді.1 балл

Өз ойларын айтады.

1балл

Мәтінді түсініп оқиды.

1балл

Пайдалы қазбаларды өндірудің зияны туралы постер жасайды.1балл

Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтардың пайда болу себептерін түсіндіреді.1балл













оқулық



5 мин

Сергіту сәті


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


15 мин

ҚБ 2-тапсырма Топтық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Пайда мен зиян

Фотосуреттерді сипатта. Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін? Осы салдарлардың қайсысының алдын алуға болады деп ойлайсың?

Жоба жаса

Пайдалы қазба өндірілген орындарды болашақта қалай пайдалануға болады? Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобаңды жаса


Сен білесің бе?

Қазылып алынған кеннің тек 10%-ы ғана қолданылады, қалған 90%-ы жарамсыз қалдық болып саналады.

Фотосуреттерді сипаттап, сұрақтарға жауап береді.

Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін екенін түсіндіреді.

Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобасын жасайды.



Дескриптор:

Фотосуреттерді сипаттап, сұрақтарға жауап береді.1балл

Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін екенін түсіндіреді.1балл

Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобасын жасайды.1балл




Оқулық, суреттер



Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия: « Менің шырағым»

1. Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма?

2. Пайдалы қазбаны жерден қазып алу Жер қабығына қалай әсер етеді?

3. Сырғыма, опырылу сияқты құбылыстар қандай жағдайда орын алады?

4. Террикон дегеніміз не?

5. Пайдалы қазбаларды өндірудің атмосфераға әсері?

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

Үйге тапсырма: Мәтінді оқы



ҚБ қойылады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.03.2025
203
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі