Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 501екке баулу,табиғатты қорғау,өсімдіктерді ы1 төленедітеңгеге арзан екені белгілі болса, онда плац-сабақ
|
Мектеп |
«№25 жалпы білім беретін мектебі» кмм |
|||||
|
Бөлім |
Табиғат ресурстары. |
|||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Утелбаева Г.Л |
|||||
|
Күні: |
14.03.2025ж |
|||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№50Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма? |
|||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету 4.3.4.3 Пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсыну |
|||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтыңкезең уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 мин |
Психологиялық дайындық Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді Болып кетер сонда менің жан-жағым Өткен сабақты пысықтау. 1. Пайдалы қазбаларды немен алмастыруға болады? 2. Сарқылатын ресурстарды қалай үнемдеуге болады? 3. Жанғыш пайдалы қазбаны қалай үнемдеуге болады? 4. Энергия көздерін пайдалану пайдасы бар ма? 5. Адам неліктен табиғи заттарды жасанды заттармен ауыстырады? |
Сұраққа жауап беріп, өз ойларын айтады |
Бағалау парақшасы «Асық»
Әр алған балға бір шкаланы белгілейді Дескриптор: Сұраққа жауап беріп, өз ойларын айтады.2балл |
|
||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ҚБ 1-тапсырма ОДД:білу,түсіну,қолдану Жаңа тақырыпты ашу. «Ойлан ,жұптас ,талқыла» әдісі Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық тарихи және мәдени мұраны зерттеуге қызығушылық таныту; қоршаған ортаға қамқорлық жасау. Білу және түсіну Сен - пайдалы қазбаларды өндіруден қандай зиян келетінін түсінесің. Карьер Негеш пен Эврика көмір өндіретін карьерге барып, түрлі құбылыстарды байқады. Олар өз көргенін модельдеді. Балалар не туралы айтқысы келді деп ойлайсың? Оның пайдалы қазбаны өндіруге қандай қатысы бар?
Оқулықпен жұмыс Мәтінді түсініп оқы. Ойлан Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтар қандай себептерден пайда болуы мүмкін?
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырмаМәтінді оқиды |
Сұрақтарға ойланып жауап береді.Өз ойларын айтады. Мәтінді түсініп оқиды. Пайдалы қазбаларды өндірудің зияны туралы постер жасайды. Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтардың пайда болу себептерін түсіндіреді.
|
Бағалау критерийі: Кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды Дескриптор: Сұрақтарға ойланып жауап береді.1 балл Өз ойларын айтады. 1балл Мәтінді түсініп оқиды. 1балл Пайдалы қазбаларды өндірудің зияны туралы постер жасайды.1балл Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтардың пайда болу себептерін түсіндіреді.1балл
|
оқулық |
||
|
5 мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
||
|
15 мин |
ҚБ 2-тапсырма Топтық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану Пайда мен зиян Фотосуреттерді сипатта. Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін? Осы салдарлардың қайсысының алдын алуға болады деп ойлайсың?
Жоба жаса Пайдалы қазба өндірілген орындарды болашақта қалай пайдалануға болады? Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобаңды жаса
Сен білесің бе? Қазылып алынған кеннің тек 10%-ы ғана қолданылады, қалған 90%-ы жарамсыз қалдық болып саналады.
|
Фотосуреттерді сипаттап, сұрақтарға жауап береді. Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін екенін түсіндіреді. Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобасын жасайды.
|
Дескриптор: Фотосуреттерді сипаттап, сұрақтарға жауап береді.1балл Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін екенін түсіндіреді.1балл Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобасын жасайды.1балл
|
Оқулық, суреттер
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия: « Менің шырағым» 1. Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма? 2. Пайдалы қазбаны жерден қазып алу Жер қабығына қалай әсер етеді? 3. Сырғыма, опырылу сияқты құбылыстар қандай жағдайда орын алады? 4. Террикон дегеніміз не? 5. Пайдалы қазбаларды өндірудің атмосфераға әсері? -Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? Үйге тапсырма: Мәтінді оқы
|
|
ҚБ қойылады. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма? 4 сынып
Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма? 4 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Жаратылыстану 501екке баулу,табиғатты қорғау,өсімдіктерді ы1 төленедітеңгеге арзан екені белгілі болса, онда плац-сабақ
|
Мектеп |
«№25 жалпы білім беретін мектебі» кмм |
|||||
|
Бөлім |
Табиғат ресурстары. |
|||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Утелбаева Г.Л |
|||||
|
Күні: |
14.03.2025ж |
|||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№50Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма? |
|||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету 4.3.4.3 Пайдалы қазбаларды сақтау және үнемді қолданудың жолдарын ұсыну |
|||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтыңкезең уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 мин |
Психологиялық дайындық Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді Болып кетер сонда менің жан-жағым Өткен сабақты пысықтау. 1. Пайдалы қазбаларды немен алмастыруға болады? 2. Сарқылатын ресурстарды қалай үнемдеуге болады? 3. Жанғыш пайдалы қазбаны қалай үнемдеуге болады? 4. Энергия көздерін пайдалану пайдасы бар ма? 5. Адам неліктен табиғи заттарды жасанды заттармен ауыстырады? |
Сұраққа жауап беріп, өз ойларын айтады |
Бағалау парақшасы «Асық»
Әр алған балға бір шкаланы белгілейді Дескриптор: Сұраққа жауап беріп, өз ойларын айтады.2балл |
|
||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ҚБ 1-тапсырма ОДД:білу,түсіну,қолдану Жаңа тақырыпты ашу. «Ойлан ,жұптас ,талқыла» әдісі Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық тарихи және мәдени мұраны зерттеуге қызығушылық таныту; қоршаған ортаға қамқорлық жасау. Білу және түсіну Сен - пайдалы қазбаларды өндіруден қандай зиян келетінін түсінесің. Карьер Негеш пен Эврика көмір өндіретін карьерге барып, түрлі құбылыстарды байқады. Олар өз көргенін модельдеді. Балалар не туралы айтқысы келді деп ойлайсың? Оның пайдалы қазбаны өндіруге қандай қатысы бар?
Оқулықпен жұмыс Мәтінді түсініп оқы. Ойлан Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтар қандай себептерден пайда болуы мүмкін?
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырмаМәтінді оқиды |
Сұрақтарға ойланып жауап береді.Өз ойларын айтады. Мәтінді түсініп оқиды. Пайдалы қазбаларды өндірудің зияны туралы постер жасайды. Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтардың пайда болу себептерін түсіндіреді.
|
Бағалау критерийі: Кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды Дескриптор: Сұрақтарға ойланып жауап береді.1 балл Өз ойларын айтады. 1балл Мәтінді түсініп оқиды. 1балл Пайдалы қазбаларды өндірудің зияны туралы постер жасайды.1балл Жер бетіндегі сызаттар, жарықшақтардың пайда болу себептерін түсіндіреді.1балл
|
оқулық |
||
|
5 мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
||
|
15 мин |
ҚБ 2-тапсырма Топтық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану Пайда мен зиян Фотосуреттерді сипатта. Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін? Осы салдарлардың қайсысының алдын алуға болады деп ойлайсың?
Жоба жаса Пайдалы қазба өндірілген орындарды болашақта қалай пайдалануға болады? Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобаңды жаса
Сен білесің бе? Қазылып алынған кеннің тек 10%-ы ғана қолданылады, қалған 90%-ы жарамсыз қалдық болып саналады.
|
Фотосуреттерді сипаттап, сұрақтарға жауап береді. Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін екенін түсіндіреді. Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобасын жасайды.
|
Дескриптор: Фотосуреттерді сипаттап, сұрақтарға жауап береді.1балл Пайдалы қазбаны өндіру қандай жағдайға әкеліп соғуы мүмкін екенін түсіндіреді.1балл Ландшафтық дизайнер ретінде өз жобасын жасайды.1балл
|
Оқулық, суреттер
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия: « Менің шырағым» 1. Пайдалы қазбаны өндірудің зияны бар ма? 2. Пайдалы қазбаны жерден қазып алу Жер қабығына қалай әсер етеді? 3. Сырғыма, опырылу сияқты құбылыстар қандай жағдайда орын алады? 4. Террикон дегеніміз не? 5. Пайдалы қазбаларды өндірудің атмосфераға әсері? -Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? Үйге тапсырма: Мәтінді оқы
|
|
ҚБ қойылады. |
|
||
шағым қалдыра аласыз


















