Материалдар / «Пайдалы тағамдар елі»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Пайдалы тағамдар елі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды даярлық топтарына арналған бейнелеу өнері (көркем еңбек) пәнінен «Пайдалы тағамдар елі» тақырыбындағы ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2018
2083
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кошабаева Умит Сембаевна Бірінші санатты, Мектепалды даярлық топ жетекшісі

Пәні: Бейнелеу өнері Тақырыбы: «Пайдалы тағамдар елі»Топ: МАД «А»Атауы: «Каспий зияткерлік мектеп-бақша»Күні: 27.04. 2018ж
ҰОҚ-нің оқу мақсаттары0.1.5.1. Заттарды жерге, суға, аспанға қатыстылығы бойыншаорналастырып, заттардың және зат бөлшектерінің пішінін, пропорцияларын, түсін есепке ала отырып, кеңістіктік арақатысын бейнелеу.0.2.1.4. Қылқаламды бір бағытта, солдан оңға, жоғарыдан төменге, қиғаш жүргізу арқылы суретті бояу.0.2.1.5. Сурет сюжетіне, композициясына, өлшеміне, түсіне қарай қажетті көркем материал мен құралдарды таңдау.
Күтілетін нәтижелер • заттардың кеңістіктік арақатысын бейнелейді;• суретті бір бағытта бояйды.• өз ойын шығармашылықпен жеткізеді.
Тілдік мақсаттар Дағдыларды дамыту.• сюжетті өз естеліктерімен толықтыруды ұсынады;• затты бейнелеудің ойын түсіндіреді.• қажетті түс реңктерін таңдау себептерін атайды;• сюжетті жасау кезеңдерін ауызша сипаттайды.Көптілділік: жидектер – ягоды – berries.Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:• көктем, табиғат, пайдалы тағамдар.Талқылауға арналған сұрақтар:Суретте не бейнеленген?Қуаныш пен Айсұлу салған сурет басқа суреттерден несімен ерекшеленеді?Сендердің дәмділік елінде тұрғыларың келе ме?
Барысы Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
І. Жағымды ахуал







«Ашық сұрақтар» әдісі

















«Миға шабуыл» әдісі
Шаттық шеңбері. Арайлап таң аттыАлтын сәуле таратты,Жадырайды жүзімізЖарқырайды тобымыз.Т: - Балалар, терезеге қарайықшы!1.Ауа райы қандай?2.Қазір жылдың қай мезгілі?3.Көктем мезгілінде неше ай бар?. Ата.Т: - Өте жақсы балалар, дұрыс айтасыздар!Ендеше барлығымыз ғажайыптар әлеміне саяхат жасайық. Ол үшін барлығымыз экранға қарайық. Мына ғажайып әлемге ат қойыңыздар!1.Шын мәнінде тағамдар ағашта өсе ме?2.Қалай ойлайсыздар? Ойларыңды ортаға саламыз.3.Барлық тағамдар пайдалы ма? 4.Денсаулыққа зиян, яғни күнде жеуге болмайтын тағамдар бар ма? Оларды ата. Біз де өз ғажайып әлеммімізді жасай аламыз! Топқа бөлінеміз!1)Жемістер2)Көкөністер3)Жидектер( әр топта ағаштардын макеті бейнеленген, соған қолындағы суретті жемістер,көкөністер,жидектерді ағашқа іледі. -Жеміс-жидектер мен көкөністердің айырмашылығы қандай?Музыка арқылы
Сергіту сәті«Жемістер» биіБейнеролик
Топтық жұмыс1-топ «Алақанмен шиені бейнелеу»2-топ «Монотипия» әдісі 3-топ «Трафарет» әдісіӘліппе-альбомТүрлі түсті бояулар, Қылқаламдар.
Ынталандыру. Бекіту 1.Басбармақ әдісі. Әр топ өздерін бағалайды. 2.Жұлдызшалар. Топ мүшелері бір-бірін бағалайды.Постер
Рефлексия «Баспалдақ» әдісі. Смайлик


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!