Тәрбиелеу білім беру процесінің циклограммасы
Ұйымдастырылған іс-әрекет: «Компьютерлік сауаттылыққа баулу»
Мұғалім: Абызбаева А.Т.
|
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||
|
Топтарды аралау |
Мұғалімнің топтарды аралап өткен ұйымдастырылған оқу қызметтерінен қалып қойған балалардың келген, келмегенін түгелдеп шығу. Топтарды аралап қай уақыт аралығында компьютерлік сауаттылыққа баулуға алатыны жайында ескертіп, дайын отыруларын сурауы. |
||||||
|
Ұйымдастырылған іс әрекетке дайындық |
Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру |
||||||
|
Қуан шаттан алақай, Қуанатын күн бүгін. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! |
Шуағын шашады, Күн шықса жиектен Жылу алып нұрынан, Денсалықты түлеткем. Денсаулық – ол күлуін, Көңіл-күйін жадырай. Денсаулық – ол жүруін, Ешбір жерін ауырмай. |
Ауадан қуат алайық, Алақанға салайық. Жерден нәр алайық, Алақанға салайық. Күннен шуақ алайық, Алақанға салайық, Күн шуақтарын Досымызға сыйлайық. |
Табиғат біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Иіліп сәлем береміз, Біз әдепті баламыз. |
Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз! Күлімдеген күндейміз! Еш уайымды білмейміз. |
|||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Балауса Тақырыбы: Нысандарды құрастыр. Мақсаты: Нысандарды еске түсіру. Тінтуірмен жұмыс жасау дағдысын одан әрі жетілдіру Дид.ойын: Нысандарды құрастыр.
Сергіту сәті:
Техника қауіпсіздігін меңгереді. Өркен Тақырыбы: : Нысандарды құрастыр. Мақсаты: Нысандарды еске түсіру. Тінтуірмен жұмыс жасау дағдысын одан әрі жетілдіру Дид.ойын: Нысандарды құрастыр.
Сергіту сәті:
Дид.ойын: Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. |
Балдырған Тақырыбы: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер. Мақсаты: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер туралы мәлімет беру және оларды пайдалана отырып жұмыс жасату.
Дид.ойын: «Айырмашылығын тап» Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл-ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. Балбұлақ Тақырыбы: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер. Мақсаты: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер туралы мәлімет беру және оларды пайдалана отырып жұмыс жасату.
Дид.ойын: «Айырмашылығын тап» Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл-ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. |
Ботақан Тақырыбы: «Paint» бағдарламасымен Танысу Мақсаты: Paint графикалық редакторы және құралдар тақтасының атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Бағдарламаны іске қосу жолдарын үйрету. Геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді салуды үйрете отырып. Олардың бойындағы қабілеттерінің дамып көрінуі не және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге асыруға, яғни өз бетінше ойлау, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. Дид.ойын: «Ойлан тап» Мақсаты: Берілген пішіндердің ішінен жетіспей тұрған пішіндерді тауып,орналастыру Балауса Тақырыбы: : Нысандарды құрастыр. Мақсаты: Нысандарды еске түсіру. Тінтуірмен жұмыс жасау дағдысын одан әрі жетілдіру Дид.ойын: Нысандарды құрастыр.
Сергіту сәті:
Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. |
Өркен Тақырыбы: Нысандарды құрастыр. Мақсаты: Нысандарды еске түсіру. Тінтуірмен жұмыс жасау дағдысын одан әрі жетілдіру Дид.ойын: Нысандарды құрастыр.
Сергіту сәті:
Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. Балбұлақ Тақырыбы: Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер. Мақсаты: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер туралы мәлімет беру және оларды пайдалана отырып жұмыс жасату.
Дид.ойын: «Айырмашылығын тап» Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл-ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді.
|
Ботакан Тақырыбы: «Paint» бағдарламасымен Танысу Мақсаты: Paint графикалық редакторы және құралдар тақтасының атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Бағдарламаны іске қосу жолдарын үйрету. Геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді салуды үйрете отырып. Олардың бойындағы қабілеттерінің дамып көрінуі не және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге асыруға, яғни өз бетінше ойлау, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Дид.ойын: «Ойлан тап» Мақсаты: Берілген пішіндердің ішінен жетіспей тұрған пішіндерді тауып,орналастыру Балдырған Тақырыбы: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер. Мақсаты: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер туралы мәлімет беру және оларды пайдалана отырып жұмыс жасату.
Дид.ойын: «Айырмашылығын тап» Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл-ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді.
|
||
|
Бекіту |
Балаларды мадақтау,мақтау |
Балаларды мадақтау,мақтау |
Балаларды мадақтау,мақтау |
Балаларды мадақтау,мақтау |
Балаларды мадақтау,мақтау |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Paint бағдарламасы
Paint бағдарламасы
Тәрбиелеу білім беру процесінің циклограммасы
Ұйымдастырылған іс-әрекет: «Компьютерлік сауаттылыққа баулу»
Мұғалім: Абызбаева А.Т.
|
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||
|
Топтарды аралау |
Мұғалімнің топтарды аралап өткен ұйымдастырылған оқу қызметтерінен қалып қойған балалардың келген, келмегенін түгелдеп шығу. Топтарды аралап қай уақыт аралығында компьютерлік сауаттылыққа баулуға алатыны жайында ескертіп, дайын отыруларын сурауы. |
||||||
|
Ұйымдастырылған іс әрекетке дайындық |
Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру |
||||||
|
Қуан шаттан алақай, Қуанатын күн бүгін. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! |
Шуағын шашады, Күн шықса жиектен Жылу алып нұрынан, Денсалықты түлеткем. Денсаулық – ол күлуін, Көңіл-күйін жадырай. Денсаулық – ол жүруін, Ешбір жерін ауырмай. |
Ауадан қуат алайық, Алақанға салайық. Жерден нәр алайық, Алақанға салайық. Күннен шуақ алайық, Алақанға салайық, Күн шуақтарын Досымызға сыйлайық. |
Табиғат біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Иіліп сәлем береміз, Біз әдепті баламыз. |
Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз! Күлімдеген күндейміз! Еш уайымды білмейміз. |
|||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Балауса Тақырыбы: Нысандарды құрастыр. Мақсаты: Нысандарды еске түсіру. Тінтуірмен жұмыс жасау дағдысын одан әрі жетілдіру Дид.ойын: Нысандарды құрастыр.
Сергіту сәті:
Техника қауіпсіздігін меңгереді. Өркен Тақырыбы: : Нысандарды құрастыр. Мақсаты: Нысандарды еске түсіру. Тінтуірмен жұмыс жасау дағдысын одан әрі жетілдіру Дид.ойын: Нысандарды құрастыр.
Сергіту сәті:
Дид.ойын: Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. |
Балдырған Тақырыбы: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер. Мақсаты: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер туралы мәлімет беру және оларды пайдалана отырып жұмыс жасату.
Дид.ойын: «Айырмашылығын тап» Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл-ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. Балбұлақ Тақырыбы: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер. Мақсаты: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер туралы мәлімет беру және оларды пайдалана отырып жұмыс жасату.
Дид.ойын: «Айырмашылығын тап» Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл-ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. |
Ботақан Тақырыбы: «Paint» бағдарламасымен Танысу Мақсаты: Paint графикалық редакторы және құралдар тақтасының атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Бағдарламаны іске қосу жолдарын үйрету. Геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді салуды үйрете отырып. Олардың бойындағы қабілеттерінің дамып көрінуі не және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге асыруға, яғни өз бетінше ойлау, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. Дид.ойын: «Ойлан тап» Мақсаты: Берілген пішіндердің ішінен жетіспей тұрған пішіндерді тауып,орналастыру Балауса Тақырыбы: : Нысандарды құрастыр. Мақсаты: Нысандарды еске түсіру. Тінтуірмен жұмыс жасау дағдысын одан әрі жетілдіру Дид.ойын: Нысандарды құрастыр.
Сергіту сәті:
Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. |
Өркен Тақырыбы: Нысандарды құрастыр. Мақсаты: Нысандарды еске түсіру. Тінтуірмен жұмыс жасау дағдысын одан әрі жетілдіру Дид.ойын: Нысандарды құрастыр.
Сергіту сәті:
Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді. Балбұлақ Тақырыбы: Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер. Мақсаты: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер туралы мәлімет беру және оларды пайдалана отырып жұмыс жасату.
Дид.ойын: «Айырмашылығын тап» Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл-ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді.
|
Ботакан Тақырыбы: «Paint» бағдарламасымен Танысу Мақсаты: Paint графикалық редакторы және құралдар тақтасының атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Бағдарламаны іске қосу жолдарын үйрету. Геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді салуды үйрете отырып. Олардың бойындағы қабілеттерінің дамып көрінуі не және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге асыруға, яғни өз бетінше ойлау, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Дид.ойын: «Ойлан тап» Мақсаты: Берілген пішіндердің ішінен жетіспей тұрған пішіндерді тауып,орналастыру Балдырған Тақырыбы: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер. Мақсаты: «Paint» бағдарламасындағы геометриялық пішіндер туралы мәлімет беру және оларды пайдалана отырып жұмыс жасату.
Дид.ойын: «Айырмашылығын тап» Мақсаты: Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге; өз ойын айта білуге үйрету; ақыл-ойларын дамыту; шыдамдылыққа, досының жауабын тыңдай білуге дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: Техника қауіпсіздігін меңгереді.
|
||
|
Бекіту |
Балаларды мадақтау,мақтау |
Балаларды мадақтау,мақтау |
Балаларды мадақтау,мақтау |
Балаларды мадақтау,мақтау |
Балаларды мадақтау,мақтау |
||
шағым қалдыра аласыз

















