Ұйымдастырылған
оқу іс - әрекетінің технологиялық
картасы
Вариативтік
компонент
Оқу
іс-әрекеті: Компьютер
Тақырыбы: Paint графикалық редакторының
сурет салу «Түстерін тап»
Мақсаты: Құралдарды пайдаланып сурет
салуға және оларды бояуға
үйрету.
Міндеттері:
-
Суреттерді салуға
үйрету;
-
Балалардың ой ұшқырлығын, есте
сақтау қабілетін, шығармашылығын, қол моторикасын
дамыту;
-
Ұқыптылыққа, зейінділікке,
жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Сурет
үлгілері
Билингвалдық
компонент: құрал
–инструмент -
instrument
Оқу іс - әрекетінің
барысы:
Оқу іс -
әрекетінің кезеңдері
|
Педагогтың
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті
|
Ой қозғайтын-
себептер
|
1. Шаттық шеңбер
жылы сөздер айту
-Сен аққудай
әдемісің
-Көбелектей сұлусың
-
Балалар, бүгін
сендер өте зейінді болсаңдар, жақсы қатыссаңдар мына баспалдақтың
шыңына жетіп, сыйлық аласыңдар
Қызыл, жасыл, қарамыз,
Қолға кезек аламыз.
Қарындашпен әр түрлі,
Алуан сурет саламыз.
Қарындаштың көмегі,
Міне қандай көп еді,
Ұштай біл де, ұстай біл.
Түрлі өрнек салу біл.
|
1. Шаттық шеңберге
тұрып жылы сезімдерін көрсетеді
-Күн сияқты мейірімдісің т.б.
2. «Мен бүгін
тәртіпті боламын», «Мен бүгін барлық тапсырмаларды дұрыс
орындаймын», т.б.
3. Жұмбақтын
жауаптарын шешеді
|
Ізденіс-ұжымдық –
негізгі бөлім
|
«Аңдардың суретін құрастыр.»
Аңдардың суреттерін дұрыс
құрастыру.
|
Суреттегі заттардың
түсін айтады
|
|
Бүгін сендермен
қарандаш, бүріккіш, қылқалам, өшіргіш сурет салу құралдарымен жұмыс
істейміз.
Қарандаш құралы
құралдар сайманында таңбасымен
белгіленеді.
Бүріккіш құралы
құралдар сайманында таңбасымен
белгіленеді
Қылқалам құралы
құралдар сайманында таңбасымен
белгіленеді
Өшіргіш құралы
құралдар сайманында таңбасымен
белгіленеді
Сергіту
сәті
Доп, доп! Топ,
топ!
Теуіп қалдым
допты,
Доп
жоғалды,
Доп
жоқ!
Қап,
қап,
Тап,
тап!
Қазір компьютерге
екі-екіден отырып берілген үлгіге қарап сурет салу құрал
саймандарын пайдаланып сурет
саласындар.
Балалардың назарын
өзіме аударып, көзге жаттығу жасатып, орындарын ауыстыртып
отырғызу
Балалардың
жұмыстарын топпен бірге бағалау
|
Сурет
салады
Жаттығуды бірге
орындайды
|
Рефлективтік
түзетушілік кезең
|
«Түстерін тап» Әр
заттың түстерін табу.
|
Жабайы аңдардын атын
атайды.
|
Күтілетін
нәтиже:
Қабылдайды: Paint туралы түсінігі
бар;
Түсінеді: Paint-та құралдардың қосымша
мүмкіндіктерін біледі;
Қолданады: Paint графикалық редакторында
құралды қолданып, шығармашылықтарын арттырып, суреттерді сала
алады, бояй алады.