Пайыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пайыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Пайыз
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Пайыз

Педагогтің аты-жөні:

Скакова Ж.М.

Күні:

01.04.2024ж

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Пайыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру;

5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар жаңа сабақ бойынша пайыз ұғымын меңгереді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға берілген есептермен танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар санның пайызын табуға берілген есептерді сипаттап бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылар- мен амандасу, түгендеу.

2.шаттық шеңбері арқылы Ынтымақ-тастық атмосферасын қалыптастыру

1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

2.Амандасадыжәне тілектерін білдіреді.

3. Бағалау парақтарын таратып береді

1.Оқушылар мұғаліммен амандасады.

2. Сабаққа дайындалады.


Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.



Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

Сұрақтар:

  1. жиындарға мысалдар келтір

  2. ішкі жиын деген не?

  3. Жиындардың бірігу ,қиылысу белгілерін крсет


1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

Жалпы- 2 балл.



Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор Интербелсенді тақта


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

1.Оқулықты оқып танысып шығады.

2.Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Әдіс: Айырмашылығы неде? Әдісі оқушыларға екі түрлі мәтін немесе екі түрлі сурет көрсету.

Жаңа тақырыпты ашу: Процент туралы алғашқы түсініктер V ғасырда Үндістанда пайда болды. Вавилондықтар алпыстық санау жуйесін пайдаланып жүрген кездерде, берген қарыздан алған өсімді сол қарыздың алпыстық бөліктерімен есептеген. «Процент» латынның «pro centum» сөзінен шыққан. 1.Кез келген шаманың (санның) жүзден бір бөлігін пайыз деп атайды. Бір пайыз –бүтіннің жүзден бір бөлігі. 1%=0.01немесе 1%=1/100. Математикада «пайыз» сөзінің орнына % белгісі жазылады. 2.Пайызды санмен (немесе бөлшекпен) жазу үшін,пайыз белгісін алып тастап, оны 100-ге бөлу керек. Мысалы: 7%=7/100=0,07. 200%=200/100=2 15%=0,15 3.Санды (немесе бөлшекті) пайызбен жазу үшін ол санды 100 % -ға көбейту керек. Мысалы: 0,4=(0,4*100)=40%; 2/5=(2/5*100)=40%;








Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

Слайд

ДК экраны

5 сынып Математика Алдамуратова «Атамұра»

Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор Интербелсенді тақта





Оқулықпен жұмыс

  1. т
    апсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма


т
апсырманы орындайды,

Дескриптор:

1.Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға берілген есептерін сипаттап көрсетеді.

Жалпы - 4 балл.




ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бойынша мұғалімнің бағалауы


Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор Интербелсенді тақта

.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

тапсырманы орындайды, комек кажет болса мұғалімнен сұрайды

1
-тапсырма

а,ә-суреттегі фигура ауданының неше пайызы боялған?.

Дискриптор:

-фигура неше болікке болінгенін анықтайды;

-оның неше пайызы боялганын есептейді

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Білім поштасы» әдісі. Мұғалім сабақты

оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Үйге тапсырма:

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Хат толтырып, білім поштасына салады

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін»,


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.




Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.



Бөлім:

Пайыз

Педагогтің аты-жөні:

Скакова Ж.М.

Күні:

02.04.2024ж

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Пайызға есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру;

5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар жаңа сабақ бойынша пайыз ұғымын меңгереді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар санның пайызын және пайызы бойынша санды табуға берілген есептермен танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар санның пайызын табуға берілген есептерді сипаттап бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

2.Амандасады және тілектерін білдіреді.

1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

2. Сабаққа дайындалады.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.



Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

Сұрақтар:

1.Бір пайыз деп нені атайды?

2.Берілген санның 1%-ы қалай табылады?

3.Пайыз бөлшекпен қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

4.Бөлшек пайызбен қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

Жалпы- 2 балл.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Сөйлемнің мағынасын түсіндіріңдер:

1)Қарбыздың 98%-ы су;

2)Құлпынайдың 6%-ы қант.


1
-тапсырма

а,ә-суреттегі фигура ауданының неше пайызы боялған?

Дескриптор:

1. Боялған бөлігін табады.

2. Пайызын жазады.

3.Жауабын анықтайды.

Жалпы- 5 балл.


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


3 тапсырма орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

4-тапсырма.

1) Токарь күндік тапсырмасын 18%-ке артық орындалады. Токарь күндік тапсырмасын неше процент орындалады?


Дескриптор: Білім алушы - пайызды ондық бөлшекке айналдырады. - пайызды жай бөлшекке айналдыр. - бөлшекті пайызға айналдыр.

Жеміс сусынын дайындау үшін алынған кептірілген жемістердің 35%-і алма, 30%-і алмұрт, 25%-і өрік, қалғаны алхоры. Кептірілген жемістердің неше проценті алхоры



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма:

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

















Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4.А Пайыз.

Мектеп: №222 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп

Мұғалім: Скакова Ж.М.

Күні: 05.04.2024

Сынып 5 Қатысқаны: Қатыспағаны:


Сабақтың тақырыбы



Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу

Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.1.2.35 Бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу.


Сабақтың мақсаты

Оқушылардың бәрі: берілген санның пайызын табу; бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; берілген пайызы бойынша санды табу.

Оқушылардың көбі: мазмұнды есептерді шығаруда пайызды қолдана алу.

Кейбір оқушылар: күнделікті тұрмыста кезесетін пайызға байланысты есептерді мысалға келтіріп дәлелдеуге, талдайды және айызды табу алгоритмін түрлендіріп қолдану.

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

1.Ұйымдастыру кезеңі (амандасу, сыныптың тазалығы, сыныпты түгендеу ) «Шаттық шеңбер» әдісі арқылы балаларға бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, сабағымызды жақсы көңілмен бастаймыз.(1мин)

2.Топқа бөлу «Пазл» әдісі арқылы (екі топқа банк пен ақшаның қиындыларынан сурет құрастыру) . (1мин)

(W). «Миға шабуыл». (3мин)

60км-дің 1%-ы, 20метрдің 1%-ы

1%-ы 10-ға тең, 1%-ы 5-ке тең болатын санды табу керек



Оқулық



Интербелсенді тақта




Сабақтың ортасы


(22 минут)




















































1.Тақырыппен, сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.

І топқа: Берілген санның пайызын табу

ІІ топқа: Пайызы бойынша санды табу

Тақырыпты топ ішінде өзара талқылап,топ көшбасшысы қорғайды

Екі топ бір-бірін «Бағдаршам әдісі» арқылы бағалайды

Топтар бірін бірі бағалағаннан кейін мұалім тақтаға слайд арқылы тақырыпты түйіндейді.

(G). «Ойлан тап» (жұптық жұмыс) . (5мин)

Әр оқушы көршісіне ойлаған санын айтады және сол санның пайызын таптырады. Екеуі бір-біріне тапсырма жасырады

Мысалы: 20 санының 25%-ы, 120 санының 40%, 52%-ы 52-ге тең болатын санды табыңыз

«Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды

«Кім жылдам» (бекіту жаттығулары) . (3мин)

AutoShape 1

200


AutoShape 15

?


AutoShape 17

?



AutoShape 14

25%


AutoShape 16

4%






AutoShape 24

?



AutoShape 18

3.2


AutoShape 19

75%


AutoShape 20

?


AutoShape 21

50%


AutoShape 22

?


AutoShape 23

2%






«Шапалақ» арқылы бағалайды


(G) .«Өрмекші» ойыны (деңгейлік тапырмалар,оқулықпен жұмыс құндылыққа байлансты есептер). (5мин)


А деңгейі

А) Бұйымның бағасы 15%-ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы 5000 тг болса, оның қымбаттаған бағасы бағасы неше теңге.

В) Еркін флэшкасына 50%-өлең жазды.3 гигабайт флэшкада қанша бос орын бар.


В деңгейі

А)Банк салымшыларға қысқа мерзімді салым бойынша 3,5% жылдық сыйақы төлейді ( сосын жыл сайын 3,5% -ға өсіп отырады.) Бір жылдан соң салымшы 207000 теңге алса, ол банкке алғашқыда қанша теңге салған?

В) Мектеп кітапханасында 2800 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85%-і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?


С деңгейі

А) Атай жинақ кассасына 10%-тік өсіммен 36 мың теңге ақша салады. Атайдың ақшасы 3 жылдан соң қанша теңге болады?

В) Мұнай қоймасына әрқайсысы т-дан 30 цистерна мұнай әкелінді. Бірінші күні әкелінген мұнайдың 30%-ы,екінші күні қалған мұнайдың 80%-і сатуға жіберілді.Қоймада қанша мұнай қалды?






















оқулықпен жұмыс



















(I) Дарынды оқушыға тапсырма. (2мин)

  1. Қате есептер беріледі. Оқушы қатені тауып түзетеді.

  2. Өзінің туған өлкесіне байланысты пайыз ұғымын қолданып есеп құрастырады

Сабақ соңы

(13 минут)





(G) «Топтық жұмыс» . (10 мин)

1 топ

30,150,210 сандарының 10%-н табыңыз.

28,68,100 сандарының 50%-н табыңыз.


2 топ

Сыныпта 16 қыз бала бар, бұл сынып оқушыларының 80%-н құрайды. Сыныпта неше оқушы бар?


3 топ

Кітапханадағы25000 кітаптың 40%-і оқулықтар. Олардың 12%-і математика оқулықтары.Кітапханадағы математика оқулықтары нешеу?

Үй тапсырмасын беру (деңгей бойынша)

А деңгейі №405

В деңгейі №412

С деңгейі №418


«Бес сұрақ» стикерде жазылған бес сұраққа «ия» немесе «жоқ» деп жауап беру арқылы сабақты қорытындылаймыз. (3 мин)




«Жарaйсың», «жaқсы», «өте жaқсы» деген мaдақтaу сөздeр aрқылы бaғaлaу.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2025
10
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі