Материалдар / Пайыз 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Пайыз 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып, "Пайыз" тақырыбына ашық сабақ.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Пайыз

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

30.03.23ж

Сыныбы: 5 «в»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Пайыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру;

5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру;

Сабақтың мақсаты:

- Барлығы: Пайыз ұғымын біледі, түсінеді, бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыруды біледі.

- Басым бөлігі: Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыруды пайдаланып есептер шығаруда ұтымды талдап қолдана алады.

- Кейбір оқушылар: мәтінді есептер шығара алады.;

Бағалау критерийі:

  • Пайыз ұғымын анықтайды, бөлшекті пайызға және керісінше айналдырады.

  • Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыруды есептер шығаруда тиімді қолданады.

  • Оқушылар пайызға қатысты мәтінді есептерді шығара алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

6 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3.Топқа бөліп отырғызу. Топ басшысын сайлап бағалау парағын тарату. Топ басшысын сайлау.

4.Үй тапсырмасын тексеру, өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап беру. «Тест» әдісі


Таратпа қағаздардағы сұрақтарға жауап береді

1. Пайызбен жаз: 0,3=

2. Пайызбен жаз: 0,21=

3. Ондық бөлшекпен жаз: 5%=

4. Ондық бөлшекпен жаз: 648%=

5. Пайызбен жаз: 0,0043=

6. Пайызбен жаз: 28=

7. Пайызбен жаз: 54,3=

8. Ондық бөлшекпен жаз: 12,7%=

Жарайсың!



Дескриптор: - пайызды ондық бөлшекке айналдырады, -пайызды жәй бөлшекке айналдырады.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер,

ДК экраны,Wordwall программасы

Сабақтың ортасы

6 мин

Оқулықпен жеке жұмыс.

825.

Shape1




Әр оқушы жеке отырып, есептер шығарады. Екі оқушы тақтаға орындайды

Дескриптор:

- Санды 100%-ға көбейтеді

-Нәтижесін жазады


2 балл

«Қолсағат» әдісі бойынша бағаланады


Оқулық



5 мин

Жұптық жұмыс.

Оқушыларды екі оқушыдан жұптастыру

Мәтінді есептер

І жұп

Жеміс сусынын дайындау үшін алынған кептірілген жемістердің 35%-і алма, 30%-і алмұрт, 25%-і өрік, қалғаны алхоры. Кептірілген жемістердің неше проценті алхоры?

IІ жұп

Токарь күндік тапсырмасын 18%-ке артық орындалады. Токарь күндік тапсырмасын неше процент орындалады?

ІІІ жұп

Комбайыншы комбайынның ақауы болғандықтан, күндік тапсырмасын межеленгеннен 12%-ке кем орындады. Комбайыншы күндік тапсырмасын неше процент орындады?


Жұптаса отырып,

есептің мәндерін шығарады


Дескриптор:

-Пайыздары қосады немесе азайтады

-100%-дан азайтады


2 балл



«Қолсағат» әдісі бойынша бағаланады

ДК экраны

Қима қағаздар

Слайд.

15 мин

Топтық жұмыс.

Оқушыларға тапсырмалар беру. Уақыт қосу.

Топтық жұмыс .

1-тапсырма. Пайызды ондық бөлшекпен жазыңдар: 1%; 6%; 10%; 25%; 50%; 75%; 120%; 170%;

2-тапсырма. Пайызды жай бөлшекпен жазыңдар: 2%;5%;20%;60%;80%;140%;180%;

3-тапсырма. Бөлшектерді пайызбен жазыңдар: 9/100; 51/100; 93/100; 1/100; 1/20; 0,1; 0,01; 0,08; 0,8; 1,6

Берілген тапсырмаларды топтаса отырып орындайды

Дескриптор: Білім алушы - пайызды ондық бөлшекке айналдырады. - пайызды жай бөлшекке айналдырады. - бөлшекті пайызға айналдырады.

3 балл

«Қолсағат» әдісі бойынша бағаланады

ДК экраны

Слайд.

3 мин

Қалыптастырушы бағалау

«Бос орындарды толтыру»

Жай бөлшек

Ондық бөлшек


Пайыз

0,45



73%




49%




0,06




0,4




Берілген тапсырмаларды жеке отырып орындайды

Дескриптор:

- пайызды ондық бөлшекке айналдырады. - пайызды жай бөлшекке айналдырады. - бөлшекті пайызға айналдырады.Барлығы 3 балл:

1-2 1 б

3-4 2 б

5-6 3 б


«Қолсағат» әдісі бойынша бағаланады

Таратпа қағаздар


Соңы

3 мин

Үй тапсырмасы: № 826

Рефлексия

«БББ» әдісі арқылы оқушыларға қима қағаздар таратылады.

«Білемін»

«Білдім»

«Білгім келеді»

Оқушылар пікірлерін жазады


Қима қағаздар




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!