Сабақ
кезеңі
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
6
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3.Топқа бөліп отырғызу.
Топ басшысын сайлап бағалау парағын тарату.
Топ басшысын
сайлау.
4.Үй тапсырмасын тексеру,
өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап беру. «Тест»
әдісі
|
Таратпа қағаздардағы
сұрақтарға жауап береді
1. Пайызбен жаз: 0,3=
2. Пайызбен жаз: 0,21=
3. Ондық бөлшекпен жаз: 5%=
4. Ондық бөлшекпен жаз: 648%=
5. Пайызбен жаз: 0,0043=
6. Пайызбен жаз: 28=
7. Пайызбен жаз: 54,3=
8. Ондық бөлшекпен жаз: 12,7%=
|
Жарайсың!
Дескриптор: - пайызды ондық
бөлшекке айналдырады, -пайызды жәй бөлшекке
айналдырады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап,
дәптер,
ДК
экраны,Wordwall
программасы
|
Сабақтың
ортасы
6
мин
|
Оқулықпен
жеке жұмыс.
№825.
|
Әр оқушы жеке
отырып, есептер шығарады. Екі оқушы тақтаға
орындайды
|
Дескриптор:
- Санды 100%-ға
көбейтеді
-Нәтижесін
жазады
2
балл
«Қолсағат» әдісі бойынша
бағаланады
|
Оқулық
|
5 мин
|
Жұптық
жұмыс.
Оқушыларды екі
оқушыдан жұптастыру
Мәтінді
есептер
І
жұп
Жеміс сусынын
дайындау үшін алынған кептірілген жемістердің 35%-і алма, 30%-і
алмұрт, 25%-і өрік, қалғаны алхоры. Кептірілген жемістердің неше
проценті алхоры?
IІ
жұп
Токарь күндік тапсырмасын
18%-ке артық орындалады. Токарь күндік тапсырмасын неше процент
орындалады?
ІІІ
жұп
Комбайыншы
комбайынның ақауы болғандықтан, күндік тапсырмасын межеленгеннен
12%-ке кем орындады. Комбайыншы күндік тапсырмасын неше процент
орындады?
|
Жұптаса
отырып,
есептің мәндерін
шығарады
|
Дескриптор:
-Пайыздары қосады
немесе азайтады
-100%-дан азайтады
2
балл
«Қолсағат» әдісі бойынша
бағаланады
|
ДК
экраны
Қима
қағаздар
Слайд.
|
15
мин
|
Топтық
жұмыс.
Оқушыларға
тапсырмалар беру. Уақыт
қосу.
Топтық жұмыс
.
1-тапсырма. Пайызды ондық
бөлшекпен жазыңдар: 1%; 6%; 10%; 25%; 50%; 75%; 120%;
170%;
2-тапсырма. Пайызды жай
бөлшекпен жазыңдар:
2%;5%;20%;60%;80%;140%;180%;
3-тапсырма. Бөлшектерді
пайызбен жазыңдар: 9/100; 51/100; 93/100; 1/100; 1/20; 0,1; 0,01;
0,08; 0,8; 1,6
|
Берілген тапсырмаларды топтаса
отырып орындайды
|
Дескриптор: Білім алушы - пайызды ондық бөлшекке
айналдырады. - пайызды жай бөлшекке айналдырады. - бөлшекті пайызға
айналдырады.
3
балл
«Қолсағат» әдісі бойынша
бағаланады
|
ДК
экраны
Слайд.
|
3 мин
|
Қалыптастырушы
бағалау
«Бос орындарды
толтыру»
Жай
бөлшек
|
Ондық
бөлшек
|
Пайыз
|
|
0,45
|
|
|
|
73%
|
|
|
49%
|
|
|
|
|
0,06
|
|
|
0,4
|
|
|
Берілген тапсырмаларды жеке
отырып орындайды
|
Дескриптор:
- пайызды ондық бөлшекке айналдырады. - пайызды жай
бөлшекке айналдырады. - бөлшекті пайызға
айналдырады.Барлығы 3
балл:
1-2 1
б
3-4 2
б
5-6 3
б
«Қолсағат» әдісі бойынша
бағаланады
|
Таратпа
қағаздар
|
Соңы
3 мин
|
Үй тапсырмасы: №
826
Рефлексия
«БББ» әдісі арқылы
оқушыларға қима қағаздар
таратылады.
|
«Білемін»
«Білдім»
«Білгім
келеді»
Оқушылар пікірлерін
жазады
|
|
Қима
қағаздар
|