Материалдар / Пайыз ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Пайыз ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Пайыз ҚМЖ 5-сынып математика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2024
48
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқамерзімдіжоспар

Бөлім:

Пайыз

Педагогтіңаты-жөні:


Күні:

01.04.2024

Сыныбы:5

Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:

Сабақтыңтақырыбы:

Пайыз

Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты:

5.1.1.16пайызұғымынмеңгеру;

5.1.2.33бөлшектіпайызғажәнепайыздыбөлшеккеайналдыру.

Сабақтыңмақсаты:

Барлықоқушыларүшін:

Білімалушыларжаңасабақбойыншапайызұғымынмеңгереді.

Көпшілікоқушыларүшін:

Білімалушыларсанныңпайызынжәнепайызыбойыншасандытабуғаберілгенесептерментанысады.

Кейбіроқушыларүшін:

Білімалушыларсанныңпайызынтабуғаберілгенесептердісипаттапбереалады.

Shape1 Сабақтыңбарысы:

Сабақкезеңі/Уақыты

Педагогтіңіс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

СабақтыңбасыҚызығушылықтыояту.

5мин.

(Ұ).Ұйымдастырукезеңі:

1.Оқушылар- мен амандасу, түгендеу.

1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.2.Амандасадыжәнетілектерінбілдіреді.

3.Бағалаупарақтарынтаратыпбереді

  1. Оқушылармұғалімменамандасады.

  2. Сабаққадайындалады.

Оқушылардыңбелсенділігіүшін

«Жарайсың!»,

«Керемет!» дегенсақтау сөздеріменбағалайды.

Оқулық,жұмыс дәптеріКітап, дәптер,қаламсуреттерібейнеленгенқима қағаздартоптамасы


Жаңасабаққакіріспе

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткентақырыппен жаңа сабақтыбайланыстырумақсатындаойқозғаусұрақтарынұжымдықталқылау. Оқушыларға жалпыламатөмендегі сұрақтар және жаттығу түрлеріберіледі.

Сұрақтар:

  1. жиындарғамысалдаркелтір

  2. ішкіжиындегенне?

  3. Жиындардыңбірігу,қиылысубелгілерінкөрсет

1.Оқушыларсұрақтарғажауапберіп,өзараұжымдықталқылаужасағаннан кейін мұғалім оқушыларғасабақтың тақырыбы, мақсатыментаныстырады.Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыниойланудыдамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірменбайланысынкөрсетедіжәнесабақтыңтақырыбыменмақсатынанықтауғамүмкіндікбереді.

Дескриптор:

  1. Әр оқушы өзойыменбөліседі.

  2. Өзгеніңпікірінтолықтырады.Жалпы-2балл.

Оқулық, оқуқұралжабдықтары,тақта, борИнтербелсендітақта

СабақтыңортасыМағынаныашу.

15мин.

Оқулықтағыжаңасабақтыңмәтініноқуғатапсырмабереді




  1. Оқулықты оқып танысып шығады.

  2. Тірексөздерментанысып,өздәптерлерінежазыпалады.

Әдіс:Айырмашылығынеде?Әдісіоқушыларғаекітүрлімәтіннемесеекітүрлісуреткөрсету.

Жаңатақырыптыашу:ПроценттуралыалғашқытүсініктерVғасырдаҮндістандапайдаболды.

Вавилондықтаралпыстықсанаужуйесінпайдаланыпжүрген кездерде, берген қарыздан алған өсімді солқарыздыңалпыстықбөліктеріменесептеген.

«Процент»латынның«procentum»сөзіненшыққан.1.Кез келген шаманың (санның) жүзден бір бөлігінпайыз деп атайды. Бір пайыз –бүтіннің жүзден бірбөлігі.1%=0.01немесе1%=1/100.Математикада

«пайыз» сөзінің орнына % белгісі жазылады.2.Пайызды санмен (немесе бөлшекпен) жазуүшін,пайызбелгісіналыптастап,оны100-гебөлукерек.Мысалы:7%=7/100=0,07.200%=200/100=2

15%=0,153.Санды(немесебөлшекті)пайызбенжазуүшін ол санды 100 % -ға көбейту керек. Мысалы:0,4=(0,4*100)=40%; 2/5=(2/5*100)=40%;






Оқушылардыңбелсенділігіүшін

«Жарайсың!»,

«Керемет!» дегенсақтау сөздеріменбағалайды.

Слайд

ДКэкраны

5 сыныпМатематикаАлдамуратова

«Атамұра»Оқулық, оқуқұралжабдықтары,тақта, борИнтербелсендітақта

Оқулықпенжұмыс:

15 мин

1087 тапсырманы орындатады,бақылайды,мысал,үлгікөрсетеді.









Тапсырманы орындайды,

Дескриптор:

1.Санныңпайызынжәнепайызыбойыншасандытабуғаберілгенесептерінсипаттапкөрсетеді.

Жалпы-4балл.

Мұғалімніңбағалауы

Мадақтау








Оқулық, оқуқұралжабдықтары,тақта, борИнтербелсендітақта

Shape2

.



1085 Тапсырманыорындатады,бақылайды,мысал,үлгі көрсетеді.


Ауызша орындау

тапсырманыорындайды,комеккажетболсамұғалімненсұрайды


1-тапсырма

а,ә-суреттегіфигураауданыныңнешепайызыбоялған?.

Дискриптор:

-фигуранешеболіккеболінгенінанықтайды;

-оныңнешепайызыбоялганынесептейді

ҚБ: Жұпта өзарабағалау«+», « - »,қызықты

ДК экраны5-сыныпоқулығы.Жұмысдәптерлері.Слайд.


1088 тапсырманыорындатады,бақылайды,мысал,үлгі көрсетеді.

Бөлшектердіпайызбенжазыңдар:

9/100;51/100;93/100;1/100;1/20;0,1;0,01;

0,08;0,8;1,6

Дискриптор:

-болшектіпайызғаайналдырудыңәдісінескетүсіреді,

-жайболшектердіпайызбенжазады,

-ондықболшектердіпайызбенжазады

ФБ бойынша бағалайды

5-сыныпоқулығы.Жұмысдәптерлері.Слайд.

Сабақтыңсоңы

Ой толғаныс.Рефлексия

«Білімпоштасы»әдісі.Мұғалімсабақтыоқушылардыңпікірінанықтайды.

Жинақталғандеректердіңқұндыболуынқадағалайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетінтапсырмаларорындауынақарай,өзтүсінгенін,пікірін,өзойынайтуарқылысабаққақорытындыжасайды.


5-сыныпоқулығы.


5мин.

Саралау:Бұлкезеңдесаралаудың

«Қорытынды»тәсілікөрінеді.

Үйгетапсырма:

1090есеп.

Хаттолтырып,білімпоштасынасалады




1-10баллдық жүйебойыншаоқушылардыңсабаққа қатысубелсенділігі бойыншабағаланады.

Жұмысдәптерлері.

Слайд.




Білім поштасы,хаттар


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!