СабақтыңортасыМағынаныашу.
15мин.
|
Оқулықтағыжаңасабақтыңмәтініноқуғатапсырмабереді
|
-
Оқулықты оқып танысып
шығады.
-
Тірексөздерментанысып,өздәптерлерінежазыпалады.
Әдіс:Айырмашылығынеде?Әдісіоқушыларғаекітүрлімәтіннемесеекітүрлісуреткөрсету.
Жаңатақырыптыашу:ПроценттуралыалғашқытүсініктерVғасырдаҮндістандапайдаболды.
Вавилондықтаралпыстықсанаужуйесінпайдаланыпжүрген
кездерде, берген қарыздан алған өсімді
солқарыздыңалпыстықбөліктеріменесептеген.
«Процент»латынның«procentum»сөзіненшыққан.1.Кез
келген шаманың (санның) жүзден бір бөлігінпайыз деп атайды. Бір
пайыз –бүтіннің жүзден
бірбөлігі.1%=0.01немесе1%=1/100.Математикада
«пайыз» сөзінің орнына %
белгісі жазылады.2.Пайызды санмен (немесе бөлшекпен)
жазуүшін,пайызбелгісіналыптастап,оны100-гебөлукерек.Мысалы:7%=7/100=0,07.200%=200/100=2
15%=0,153.Санды(немесебөлшекті)пайызбенжазуүшін
ол санды 100 % -ға көбейту керек. Мысалы:0,4=(0,4*100)=40%;
2/5=(2/5*100)=40%;
|
Оқушылардыңбелсенділігіүшін
«Жарайсың!»,
«Керемет!» дегенсақтау
сөздеріменбағалайды.
|
Слайд
ДКэкраны
5
сыныпМатематикаАлдамуратова
«Атамұра»Оқулық, оқуқұралжабдықтары,тақта,
борИнтербелсендітақта
|
Оқулықпенжұмыс:
15 мин
|
№1087 тапсырманы
орындатады,бақылайды,мысал,үлгікөрсетеді.
|
Тапсырманы орындайды,
Дескриптор:
1.Санныңпайызынжәнепайызыбойыншасандытабуғаберілгенесептерінсипаттапкөрсетеді.
Жалпы-4балл.
|
Мұғалімніңбағалауы
Мадақтау
|
Оқулық, оқуқұралжабдықтары,тақта,
борИнтербелсендітақта
.
|