Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.5.2.1 жай
бөлшектердің құрылуын, салыстыру, қосу және азайтуды бейнелеу үшін
жазық фигуралардың бөлігі және сан сәулесін қолдану 4.5.2.3 пайызды
% символымен белгілеу
4.4.3.1** жай
бөлшектермен өрнектелген сандар тізбектерінің заңдылықтарын
анықтау
4.1.1.5 пайыз бүтіннің жүзден
бір бөлігі екенін түсіну; бүтіннің бөліктерін пайызбен
жазу
|
Басы
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Ерте тұрып, күнде
мен
Тереземді
ашамын.
«Сәлем!» деймін
күнге мен,
Шаттық әнге
басамын.
Айналама
қарасам,
Ғажаптар
қаншама,
Сан жетпейді
санасам,
«Сәлем!» деймін
күнге мен.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Ынталандыру.
Ойлан,тап!
№1тапсырма
Қалдықтарды өсу ретімен
орналастыр. Сонда сен тірі организмдердің өзара және қоршаған
ортамен әрекеттесуі туралы ғылым қалай аталатынын білетін
боласың?
95:3 к 104:5о 925:100 и
55:7о
705:7л 358:10 г 249:2э
25047:100я
Тірі
организмдердің өзара және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі туралы
ғылым қалай аталады?
(Экология)
-
Балалар сендер ҚР экологиясы жайында не
білесіңдер?
Алдыңғы білімді
еске түсіру .
-Есіңе түсір, бөлшек
дегеніміз
не?
Бөлшектің көмегімен
екі натурал санды бөлу нәтижесін көрсетуге
болады.
2 : 5 =
2/5 2-алымы, 5- бөлімі.
Бөлімі – бүтіннің теңдей қанша бөлікке
бөлінгенін, ал алымы – осындай неше бөлік алынғанын
көрсетеді. Алымы мен бөлімін бөліп тұратын сызық
бөлшек
сызығы деп аталады.
Мақсат
қою: Пайыздың не екенін, оның
қалай белгіленетінін
білесің.
№2 тапсырма
Тапсырмаларды орында
a) Фигураның боялған
бөліктерін бөлшек түрінде
жаз.
Дескриптор: пайыз ұғымын
түсінеді
пайыз бүтіннің жүзден бір
бөлігі екенін түсінеді
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
Оқушылар сұраққа жауап
береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды
|
ҚБ: Смайликтер арқылы
бір-бірін бағалау.
ҚБ: Отшашу арқылы бірін-бірі
бағалау
ҚБ: Отшашу арқылы
бірін-бірі бағалау
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
Оқылымм айтылым
тапсырмалары.
|
Ортасы
|
№3тапсырма
«Батпырауықты ұстап ал!»
әдісі. Дұрыс орындаған оқушы
батпырауыққа ие болады.
№4
тапсырма «Автотұрақ әдісі»
көліктерге жазылған мысалдарды орындап
оқушылар автотұраққа жинайды
Диаграммаға қара. Мұндағы
қоршаған ортаны ластау көздерінің көрсеткіштерін бөлшек түрінде
жаз.
Дескриптор: пайыз ұғымын
түсінеді
(10
%, 20 %, 25 %, 50 %, 75% , 100 %) пайызды % символымен белгілеуді
қолдана алады
пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін
түсінеді
|
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Белсенді оқу
тапсырмалары
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
Оқылым жазылым
тапсырмалары
|
Соңы. Бүгінгі сабатан алған
білімдері бойынша мысалдар
орындау.
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
№5 тапсырма
Дескриптор:
пайыз ұғымын түсінеді
(10
%, 20 %, 25 %, 50 %, 75% , 100 %) пайызды % символымен белгілеуді
қолдана алады пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін
түсінеді
Өткенмен жұмыс №6
тапсырма
Арақашықтығы 125 км болатын екі қаладан бір
уақытта екі автобус, бірінен-бірі қарама-қарсы екі бағытқа қарай
жолға шықты. Бірінің жылдамдығы – 80 км/сағ, екіншісінің жылдамдығы
– 75 км/сағ. 4 сағаттан кейін олардың арақашықтығы қанша
болды?
Шешуі:Автобустардың бір-бірінен қашықтау
жылдамдығын есептейміз:
1)
75+ 80 = 155(км/сағ)
Автобустардың 4 сағатта қаншалықты алыстағанын
есептейміз:
2)
155·4 = 620км)
Автобустардың жолға шықпас бұрын арақашықтығы
125км болғандықтан, автобустардың 4 сағаттан кейінгі арақашықтығын
есептейміз:
3)
620 + 125= 745(км)
Сен
зерттеушісің! №8тапсырма
Серік велосипед тепкенді ұнатады, бұл –
экологиялық таза көлік. Велотұрақтарда ол коды бар құлыпты
пайдаланады. Ол мынадай есеп құрастырды: «Құлып 3, 2 және 4
сандарының көмегімен ашылады. Бұл 400-ден үлкен тақ сан екендігі
белгілі. Осы санды ата».(423)
Шығармашылық жұмыс
№7тапсырма
а)
Суретке қара. Әр түстегі торкөздер санын
пайызбен жаз.
ә)
Шаршыны 10 да 10 торкөз өлшемімен бейнеле. 3 түстен тұратын өз
өрнегіңді сал. Жолдасыңа
тапсырмаңды ұсын.
Дескриптор: пайыз ұғымын
түсінеді
(10
%, 20 %, 25 %, 50 %, 75% , 100 %) пайызды % символымен белгілеуді
қолдана алады пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін
түсінеді
|
«Қар
кесегі»
Бір оқушы тақырып
бойынша бір тұжырым айтады.
Сабақты пысықтау
тапсырмаларын орындау..
|
ҚБ: Жұлдыздар арқылы
бір-бірін
бағалау.
«Бас бармақ» арқылы
бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
Оқылым жазылым
тапсырмалары
|