Пәні
|
Қазақ
әдебиеті
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Аширбаева Айнур
Данебековна
|
Тоқсан:
3
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
9
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Бөлім:
|
«Адам жанының құпиясы»
бөлімі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ғабит Мүсірепов
«Ұлпан» романындағы маңызды
эпизодтар
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
9.2.1.1 эпикалық,
поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды
талдау;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
эпикалық, поэтикалық,
драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды
талдайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
мәтіндегі композициялық
амалдарды талдайды.
|
Ресурстар
|
Алматы «Мектеп» 2019 ж.
Б.Керімбекова, Ж.Мұқанова
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
3.Үй тапсырмасын сұрау.
4. Сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсаттарын талдау.
|
Мұғалімді
тыңдайды.
ІІ.Қызығушылықты
ояту Шығарма желісі бойынша
суреттер беріледі, оқушылар шығарма мазмұны бойынша оқиға кезеңін
анықтайды.
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарын/ негізгі мақсаттарын тұжырымдап дәптерге жазып
алады.
|
«Санамақ»,
«Кәмпиттер»,
«Мозайка»,
«Фотосурет»,
«Қарлы
кесек»,
«Хобдиша».
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма. 196-беттегі
1-тапсырманы орындаңдар.Біжікеннің ойы, ішкі монологы арқылы оған
мінездеме берейік.
2-тапсырма. 196-беттегі
2.2-тапсырманы орындаңдар. Төмендегі кестені пайдалана отырып,
романға қатысты түйінді ойларымызды
білдіреміз.
|
Берілген дескриптор бойынша тапсырмаларды
орындайды.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Біжікенге мінездеме
береді
|
Біжікеннің ішкі
монологын оқиды
|
1
|
Мінездеме
береді
|
1
|
Дескриптор: Жалпы – 4
балл.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Кестені толтырып,
түйінді ой білдіреді
|
Сендерге ой салған
эпизод
|
1
|
Сендерді таңғалдырған
оқиға
|
1
|
Сендерге тосын көрінген
жайт
|
1
|
Эпизодтар бойынша
түйінді ой білдіреді
|
1
|
|
«Теріс орындық»,
«Графиктік
органайзер»,
«Екі тарапты диктант»,
«Бағалау ағашы»,
«Сациометрия»
«Медаль»,
«Нысандар»,
|
9-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Саралау тапсырмалары
|
Төменгі деңгей. 195-беттегі
1-тапсырманы орындаңдар.
Орта деңгей. 195-беттегі
2,3-тапсырманы орындаңдар.
Жоғары деңгей. 195-беттегі
4-тапсырманы орындаңдар.
|
Дескриптор
Тірек сөздерді табады-1
балл
Автор идеясын анықтайды-1
балл
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді-2
балл
Дескриптор
Сұрақтарға жауап беріп, Ұлпанның қасиеттерін табады-2
балл
|
ҚБ. Өзара бағалау.
«Керемет, тамаша, жақсы!» мадақтау.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК,
т.б..
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды.
Оқу мақсатын еске түсіріп, тапсырмалардың оқу мақсатына сай
екендігін тексеріп өтеді.
Үйге тапсырма: 2.3-тапсырма,
196-бет.
|
Оқушылар кері байланыс
сұрақтары:
Не білдім?
Неге үйрендім?
Не түсініксіз болды?
Нені жақсартуым керек?
|
1-ден 10-ға дейінгі баллдық жүйемен
бағаланады.
|
|