"Панфиловшылар ерлігі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Панфиловшылар ерлігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта оқушылар 316-атқыштар дивизиясының тарихымен, панфиловшылар ерлігімен танысады. «Ой шақыру» сұрақтары арқылы тақырыпты болжайды. «Топтық тергеу» әдісімен рөлдерге бөлініп, мәтінді талдап, кейіпкерлерге мінездеме береді, сұрақтар құрастырады. «Пирамидалық талқылау» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қорытындылап, оқшау сөздерді қолданып ой түйіндейді және олардың түрлерін ажыратады. Сабақ соңында рефлексия және үй тапсырмасы беріледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Панфиловшылар ерлігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;

7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану;

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Панфиловшылар ерлігі туралы берілген мәтіндік ақпаратты түсіну, оқшау сөздерді анықтау;

Көпшілігі: берілген мәтіндік ақпаратты түсініп талдау, оқшау сөздерді бір-бірінен ажырата білу;

Кейбірі: берілген мәтіндік ақпаратты интерпретациялау, оқшау сөздерді бір-бірінен ажырата білу және оқшау сөздерді тапсырма барысында қолдану.

Ойлау дағдыларының деңгейі

талдау

Бағалау критерийлері:

  • Кез келген түрде берілген ақпаратты түсінеді, өзіндік пікір білдіре алады

  • Ақпаратты талқылап, дәлелдер келтіреді;

  • Оқшау сөздерді ажырата біледі.

Құндылықтарға баулу

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім (2-құндылық)

Пәнаралық байланыстар:

Тарих, әдебиет

Алдыңғы білім

Бауыржын Момышұлының қанатты сөздері

Жоспар





Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту






















Сабақтың ортасы:


















І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Топқа бөлу. Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді.

1-топ. Атқыштар

2-топ. Барлаушылар

3-топ. Мергендер

Әр топ өз атының мағынасын түсіндіреді.

І. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

Ой шақыру сұрақтары.

  1. 316-атқыштар дивизиясы кімдерден жасақталды?

  2. Неге оларды «панфиловшылар» деп атаймыз?

Дескриптор:

  • өз топ атының мағынасын ашып, түсіндіреді;

  • «ой шақыру» сұрақтарына өз көзқарасы тұрғысынан жауап береді..

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі

Оқушыларға оқылым мәтіні беріледі. «Топтық тергеу» әдісі бойынша әр топ рөлдерге бөлінеді.

1-топ. Баяндаушылар. Әңгімені оқып, өз көзқарастары тұрғысынан баяндап береді.

2-топ. Зерттеушілер. Әңгіме кейіпкерлеріне өз көзқарасы тұрғысынан мінездеме береді.

3-топ. Сұрақ құрастырушылар. Мәтін бойынша жоғары деңгейлі сұрақ дайындайды.

Дескриптор:

  • «Топтық тергеу» әдісі бойынша әр топ рөлдерге бөлінеді;

  • Әңгімені оқып, өз көзқарастары тұрғысынан баяндап береді.

  • Әңгіме кейіпкерлеріне өз көзқарасы тұрғысынан мінездеме береді.

  • Мәтін бойынша жоғары деңгейлі сұрақ дайындайды.

ҚБ

ІІІ. ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

«Пирамидалық талқылау» әдісі

Жаңа тақырыпты, алған білімін оқшау сөздерді қатыстыра отырып қорытындылайды. Қолданған оқшау сөздерінің түрлерін ажыратады.









Дескриптор:

  • Жаңа тақырыпты, алған білімін қорытындылайды.

  • Оқшау сөздерді қолданады;

  • Ой қорытындысын шығарады.

ҚБ


Сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. Әр топ өз атының мағынасын түсіндіреді.





Топ атының мағынасын ашып, түсіндіреді;

«ой шақыру» сұрақтарына өз көзқарасы тұрғысынан жауап береді.




«Топтық тергеу» әдісі бойынша әр топ рөлдерге бөлінеді;

Әңгімені оқып, өз көзқарастары тұрғысынан баяндап береді.

Әңгіме кейіпкерлеріне өз көзқарасы тұрғысынан мінездеме береді.

Мәтін бойынша жоғары деңгейлі сұрақ дайындайды.





Жаңа тақырыпты, алған білімін қорытындылайды.

Оқшау сөздерді қолданады;

Ой қорытындысын шығарады.










ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!













ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!








ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

Талпын!

7-сынып қазақ тілі






















https://kk.wikipedia.org/...8-ші_гвардиялық_атқыштар_дивизиясы























Сабақтың соңы:

3 мин.







Үй тапсырмасы:

2 мин.


6-тапсырма


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік;

Рефлексия


Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс парағы

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Сабақ мақсаттары

Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім?

Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма?









































Дескриптор:

  • Сұрақтар арқылы тақырыпты болжайды;

  • Оқушылар мәтінмен танысады және рөлдерге бөлініп, тапсырмалар орындайды;

  • Оқшау сөздерді қолданады;

  • Ой қорытындысын шығарады.

Дескриптор:
  • өз топ атының мағынасын ашып, түсіндіреді;


  • «ой шақыру» сұрақтарына өз көзқарасы тұрғысынан жауап береді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.08.2025
105
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі