Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру Оқушылармен амандасып, оқушы назарын сабаққа аудартуGood afternoon!Sit down please.How are you?Who is absent today?Take your books and copybooks.Үй тапсырмасын сұрауWhat did we learn on the previous lesson?Found your pair (жұбыңды тап).Биологиялық терминдердің ағылшынша атауларын еске түсіру.Cell membrane, сell well, сhloroplast, еukaryotic cell, genetic material, nucleus, mitochondria ,vacuole, prokaryotic cell, жасуша мембранасы, жасуша қабықшасы, хлорпласт, эукариотты жасуша, генетикалық материал, митохондрия, ядро,прокариотты жасуша.«Алақан» әдісі бойынша бағалау | презентация |
Сабақтың ортасы
| Жаңа сабақ«Цифрлы тақырып» Экраннан көрсетілген цифрлы тақырыпты өзіне тиесілі әріппен алмастырып тақырыпты ашу.Өсімдік және жануар ұлпаларының ағылшынша атауымен таныстыру және қайталау.Ұлпа- (грек. hіstos; лат. textum) — өсімдіктердің шыққан тегі, құрылымы және организмдегі атқаратын қызметі бір-бірімен байланысты жасушалар жүйесі. Tissue - group similar cells which do the same functionCell with the same from and function make tissues. Animals and plant have different types of tissues.Plant tissues
Animal tissues
Do tasksТоптық тапсырма«Аралар ұясы» үштік одақ жұмысы әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды. «Алақан» әдісі бойынша бағалайды. Meristematic tissueDermal tissueMechanical tissueGround tissueVascular tissueSecretory tissueEpithelial tissueConnective tissueMuscular tissueNervous tissue Жұптық тапсырма:Сабақ барысында өткен термин сөздердің ағылшынша атауын 2 минут ішінде кім көп сөзді аудара алатынын анықтау:
Жеке тапсырма:Word SearchName____________________________________E P I T H E L I A L T I S S U E D IG R O U N D T I S S U E G C D M I YH S E C R E T O R Y T I S S U E I NT Y X T D E R M A L T I S S U E P BI A U M E R J Y C A T M I D P L K XM E C H A N I C A L T I S S U E M MG L W C C R H Q A L Y B E R V G O OX H I F H C Q T I E O N I E P V I RN E R V O U S T I S S U E O M O W DL A V A S C U L A R T I S S U E P BC O N N E C T I V E T I S S U E I CL F M M U S C U L A R T I S S U E K
БағалауExcellent «5» Good «4» Satisfied «3» | Video : plant and animal tissues |
Сабақтың соңы | Рефлексия: Нені білдім?Не түсініксіз болды?Нені жетілдіру керек?Үйге: өсімдік және жануар ұлпаларын оқу, жаңа сөздер жаттау. |
|
Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Барлық оқушылар өсімдік және жануар ұлпаларының ерекшеліктерін біледі.Қабілеттері жоғары оқушылар - қосымша ақпаратты қолдану арқылы ұлпалардың ерекшеліктерін зерттей алады. | Өзін – өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы.
| Биология кабинетінің қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы айтылды. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
Жалпы бағалауСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: «Үштік одақ »әдісі арқылы тапысрмалар орындау кезінде оқушылар өз білімдерін тез қорыта білді.2: Үй тапсырмасын сұрау кезінде берілген «жұбыңды тап» әдісі оқушылардың есте сақтауын дамытуға жақсы әсер еттіСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: оқыту мен оқу кезіндегі жақсы таңдап алынған әдіс-тәсілдер2: оқыту мен оқу кезіндегі бағалауСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сабақ барысында сыныптағы оқушылардың ағылшын тілін меңгеруге деген қызығушылығы бар екендігін білдім. Ағылшын тілінде еркін сөйлеуге үйретудің жолдарын қарастыру.
|