Материалдар / Панорамалық сабақ: Өсімдік және жануар ұлпалары Plant and animal tissues

Панорамалық сабақ: Өсімдік және жануар ұлпалары Plant and animal tissues

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріме тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
768
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Мектеп: № 271 орта мектеп
Сынып: 11 «А»Мұғалімнің аты-жөні: Қайырбай Айдана Тарғынқызы
Сабақтың тақырыбы:Өсімдік және жануар ұлпаларыPlant and animal tissues
Сабақтың оқу мақсатыӨсімдік,жануар ұлпалары туралы оқушылардың алдыңғы білімдерін еске түсіре отырып, ерекшеліктерін ажырату, мысалдар келтіру.
Сабақ мақсаты:Барлық оқушылар:өсімдік және жануар ұлпаларының ерекшеліктерін біледі; Көптеген оқушылар : ұлпаларға тән ерекекшеіктерді сипаттай алады; Кейбір оқушылар: суреттермен сипаттайды.
Бағалау критерийі1.Өсімдік ұлапаларын жіктейді;2.Жануар ұлпаларын жіктеді;3.Ұлпалардың ерекшелігін сәйкестендіреді
Тілдік мақсаттар

Құндылықтарға баулуТоптық және жұптық жұмыс арқылы ынтымақтастықты дарыту
Пәнаралық байланысхимия
Алдыңғы білім7.4.2.1 жасуша, ұлпа ұғымдарын түсіндіру
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру Оқушылармен амандасып, оқушы назарын сабаққа аудартуGood afternoon!Sit down please.How are you?Who is absent today?Take your books and copybooks.Үй тапсырмасын сұрауWhat did we learn on the previous lesson?Found your pair (жұбыңды тап).Биологиялық терминдердің ағылшынша атауларын еске түсіру.Cell membrane, сell well, сhloroplast, еukaryotic cell, genetic material, nucleus, mitochondria ,vacuole, prokaryotic cell, жасуша мембранасы, жасуша қабықшасы, хлорпласт, эукариотты жасуша, генетикалық материал, митохондрия, ядро,прокариотты жасуша.«Алақан» әдісі бойынша бағалаупрезентация
Сабақтың ортасы



































Жаңа сабақ«Цифрлы тақырып» Экраннан көрсетілген цифрлы тақырыпты өзіне тиесілі әріппен алмастырып тақырыпты ашу.Өсімдік және жануар ұлпаларының ағылшынша атауымен таныстыру және қайталау.Ұлпа- (грек. hіstos; лат. textum) — өсімдіктердің шыққан тегі, құрылымы және организмдегі атқаратын қызметі бір-бірімен байланысты жасушалар жүйесі. Tissue - group similar cells which do the same functionCell with the same from and function make tissues. Animals and plant have different types of tissues.Plant tissues

Animal tissues



Do tasksТоптық тапсырма«Аралар ұясы» үштік одақ жұмысы әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды. «Алақан» әдісі бойынша бағалайды. Meristematic tissueDermal tissueMechanical tissueGround tissueVascular tissueSecretory tissueEpithelial tissueConnective tissueMuscular tissueNervous tissue Жұптық тапсырма:Сабақ барысында өткен термин сөздердің ағылшынша атауын 2 минут ішінде кім көп сөзді аудара алатынын анықтау:

Жеке тапсырма:Word SearchName____________________________________E P I T H E L I A L T I S S U E D IG R O U N D T I S S U E G C D M I YH S E C R E T O R Y T I S S U E I NT Y X T D E R M A L T I S S U E P BI A U M E R J Y C A T M I D P L K XM E C H A N I C A L T I S S U E M MG L W C C R H Q A L Y B E R V G O OX H I F H C Q T I E O N I E P V I RN E R V O U S T I S S U E O M O W DL A V A S C U L A R T I S S U E P BC O N N E C T I V E T I S S U E I CL F M M U S C U L A R T I S S U E K

БағалауExcellent «5» Good «4» Satisfied «3»
Video : plant and animal tissues
Сабақтың соңыРефлексия: Нені білдім?Не түсініксіз болды?Нені жетілдіру керек?Үйге: өсімдік және жануар ұлпаларын оқу, жаңа сөздер жаттау.

Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Барлық оқушылар өсімдік және жануар ұлпаларының ерекшеліктерін біледі.Қабілеттері жоғары оқушылар - қосымша ақпаратты қолдану арқылы ұлпалардың ерекшеліктерін зерттей алады.Өзін – өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы.

Биология кабинетінің қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы айтылды.
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы бағалауСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: «Үштік одақ »әдісі арқылы тапысрмалар орындау кезінде оқушылар өз білімдерін тез қорыта білді.2: Үй тапсырмасын сұрау кезінде берілген «жұбыңды тап» әдісі оқушылардың есте сақтауын дамытуға жақсы әсер еттіСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: оқыту мен оқу кезіндегі жақсы таңдап алынған әдіс-тәсілдер2: оқыту мен оқу кезіндегі бағалауСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сабақ барысында сыныптағы оқушылардың ағылшын тілін меңгеруге деген қызығушылығы бар екендігін білдім. Ағылшын тілінде еркін сөйлеуге үйретудің жолдарын қарастыру.











































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ