Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
панораммалық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға панораммалық сабақ жазуда білімдерін жетілдіруге үлес қосады деген сенімдемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
764
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№9 орта мектеп
Панорамалық сабақТақырыбы: Шеңбер және дөңгелек
Дайындаған: Бердикреймова Г.С.
2016/2017 оқу жылы
Тақырыбы: Шеңбер және дөңгелекМақсаты: Тақырыпты Блум таксономиясы арқылы сыни тұрғыдан игере отырып, оқушыларды шеңбер мен дөңгелектің элементтері болған радус, диаметр, хорда, доғаларға анықтамалар беріп, формулаларын қорытып, осы формулаларды есептер шығару кезінде қолдана білуге бағыттау.Көрнекілігі: плакат, интерактивный тақтаӘдісі: түсіндіру, сызбалар сызу, есептер шығару.Сабақ түрі: Жаңа сабақПән аралық байланыс: суретСабақ барысы: I.Ұйымдастыру:Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу және топқа бөлу.II.Үй жұмысын сұрау.Миға шабуыл
А А В А С Д В С В С
В О Д
Бұрыш дегеніміз не? Оның элементтерін табыңдар
Анықтама. Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура шеңбер деп аталады. Берілген нүктені шеңбердің центрі деп атайды. Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді радиус деп аталады.
О нүктесі – шеңбердің центрі,АО – радиусы.Белгіленуі: R немесе r. A (O, R) – центрі О нүктесі болатын, радиусы R-ге тең шеңбер.
Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесіндін хорда деп аталады. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорданы диаметр деп атайды. Диаметр – ең үлкен хорда. Шеңбердің центрі диаметрдің ортасында жатады. С Д CD, AB, EF – хордалар, А О В AB – диаметр,D=2R. Е F
Шеңбердің бөлігі доға деп аталады. Доғаны «ᴗ» белгісімен белгілейді. Шеңбердің кез келген екінүктесі оны екі доғаға бөледі. ᴗАВ және ᴗАСВ.АОВ бұрышы - центрлік бұрыш. АВ доғасының градустық өлшемі АОВ центрлік бұрышының градустық өлшеміне тең: ᴗАВ=72ᵒ АОВ=72ᵒ
С .
В
А
Жазықтықтың шеңбермен шектелген бөлігін дөңгелек деп атайды.
A
IV.Бекіту сабақ(топтық жұмыс)Есеп №1Центрі О нүктесінде және радиусы r = 3,5 см болатын шеңбер сызыңдар. Түрлі түсті қарындашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер. Есеп №2 Центрі С нүктесінде және диаметрі АВ = 8 см болатын шеңбер сызыңдар. Радиусын және диаметрін түрлі түсті қарындашпен сызып көрсетіңдер. Есеп №3Радиустары 2 см және 3 см, центрлері ортақ екі шеңбер сызыңдар. Қай шеңбер ішкі жағында болады? Кітаппен жұмыс. №478 есеп
Математикалық диктант.(жеке жұмыс)1. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорданы ... деп атайды. 2. Шеңбердің центрін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесіндіні шеңбердің... деп атайды. 3. Жазықтықта берілген нүктеден бірдей қашықтықта жататын нүктелердің жиынын... деп атайды. 4. Жазықтықтың шеңбермен шектелген бөлігін ... деп атайды. 5. Шеңбердің бөліктерін...... деп атаймыз.
V.Қорытындылау.
VI. Үйге тапсырма. №479 есеп n n-------------------------------------------------
A B-------------------C
Ауладағы үйшік пішіні суреттегідей.Осы үйшікті қаңылтырмен қаптау үшін төтрбұрыш пішінді қаңылтыр қолданылады. Осы қаңылтыр ұзындығы мен ені неше метр болуы керек? АВ-шеңбер диаметрі. Сонда шеңбер ұзындығы C=Д╥=АВ╥=3,14ABA ᴗB – жарты шеңбер болғандықтан оның ұзындығы 3,14АВ болады. 2 ВС ұзындығын өлшеу арқылы табамыз.
Панорамалық сабақТақырыбы: Шеңбер және дөңгелек
Дайындаған: Бердикреймова Г.С.
2016/2017 оқу жылы
Тақырыбы: Шеңбер және дөңгелекМақсаты: Тақырыпты Блум таксономиясы арқылы сыни тұрғыдан игере отырып, оқушыларды шеңбер мен дөңгелектің элементтері болған радус, диаметр, хорда, доғаларға анықтамалар беріп, формулаларын қорытып, осы формулаларды есептер шығару кезінде қолдана білуге бағыттау.Көрнекілігі: плакат, интерактивный тақтаӘдісі: түсіндіру, сызбалар сызу, есептер шығару.Сабақ түрі: Жаңа сабақПән аралық байланыс: суретСабақ барысы: I.Ұйымдастыру:Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу және топқа бөлу.II.Үй жұмысын сұрау.Миға шабуыл
- Берілген пішінднр ішінде бұрыш қай түспен берілген? Бұрышты оқы.
А А В А С Д В С В С
В О Д
Бұрыш дегеніміз не? Оның элементтерін табыңдар
Анықтама. Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура шеңбер деп аталады. Берілген нүктені шеңбердің центрі деп атайды. Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді радиус деп аталады.
О нүктесі – шеңбердің центрі,АО – радиусы.Белгіленуі: R немесе r. A (O, R) – центрі О нүктесі болатын, радиусы R-ге тең шеңбер.
Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесіндін хорда деп аталады. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорданы диаметр деп атайды. Диаметр – ең үлкен хорда. Шеңбердің центрі диаметрдің ортасында жатады. С Д CD, AB, EF – хордалар, А О В AB – диаметр,D=2R. Е F
Шеңбердің бөлігі доға деп аталады. Доғаны «ᴗ» белгісімен белгілейді. Шеңбердің кез келген екінүктесі оны екі доғаға бөледі. ᴗАВ және ᴗАСВ.АОВ бұрышы - центрлік бұрыш. АВ доғасының градустық өлшемі АОВ центрлік бұрышының градустық өлшеміне тең: ᴗАВ=72ᵒ АОВ=72ᵒ
С .
В
А
Жазықтықтың шеңбермен шектелген бөлігін дөңгелек деп атайды.
A
IV.Бекіту сабақ(топтық жұмыс)Есеп №1Центрі О нүктесінде және радиусы r = 3,5 см болатын шеңбер сызыңдар. Түрлі түсті қарындашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер. Есеп №2 Центрі С нүктесінде және диаметрі АВ = 8 см болатын шеңбер сызыңдар. Радиусын және диаметрін түрлі түсті қарындашпен сызып көрсетіңдер. Есеп №3Радиустары 2 см және 3 см, центрлері ортақ екі шеңбер сызыңдар. Қай шеңбер ішкі жағында болады? Кітаппен жұмыс. №478 есеп
Математикалық диктант.(жеке жұмыс)1. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорданы ... деп атайды. 2. Шеңбердің центрін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесіндіні шеңбердің... деп атайды. 3. Жазықтықта берілген нүктеден бірдей қашықтықта жататын нүктелердің жиынын... деп атайды. 4. Жазықтықтың шеңбермен шектелген бөлігін ... деп атайды. 5. Шеңбердің бөліктерін...... деп атаймыз.
V.Қорытындылау.
Бүгінгі сабақ несімен қызықты өтті? | Мен нені үйрендім? | Мен нені үйренгім келеді? |
VI. Үйге тапсырма. №479 есеп n n-------------------------------------------------
A B-------------------C
Ауладағы үйшік пішіні суреттегідей.Осы үйшікті қаңылтырмен қаптау үшін төтрбұрыш пішінді қаңылтыр қолданылады. Осы қаңылтыр ұзындығы мен ені неше метр болуы керек? АВ-шеңбер диаметрі. Сонда шеңбер ұзындығы C=Д╥=АВ╥=3,14ABA ᴗB – жарты шеңбер болғандықтан оның ұзындығы 3,14АВ болады. 2 ВС ұзындығын өлшеу арқылы табамыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша