Материалдар / панораммалық сабақ

панораммалық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға панораммалық сабақ жазуда білімдерін жетілдіруге үлес қосады деген сенімдемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
771
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9 орта мектеп











Панорамалық сабақ

Тақырыбы: Шеңбер және дөңгелек



Дайындаған: Бердикреймова Г.С.

















2016/2017 оқу жылы



Тақырыбы: Шеңбер және дөңгелек

Мақсаты: Тақырыпты Блум таксономиясы арқылы сыни тұрғыдан игере отырып, оқушыларды шеңбер мен дөңгелектің элементтері болған радус, диаметр, хорда, доғаларға анықтамалар беріп, формулаларын қорытып, осы формулаларды есептер шығару кезінде қолдана білуге бағыттау.

Көрнекілігі: плакат, интерактивный тақта

Әдісі: түсіндіру, сызбалар сызу, есептер шығару.

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

Пән аралық байланыс: сурет

Сабақ барысы: I.Ұйымдастыру:Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу және топқа бөлу.

II.Үй жұмысын сұрау.

Миға шабуыл

  1. Берілген пішінднр ішінде бұрыш қай түспен берілген? Бұрышты оқы.

Shape1 А

АShape3 Shape2 В А

Shape4 В

Д С В С



Shape7 Shape6 А А В

А

Shape9 С Д

В С В С

Shape15 Shape14



В О Д



Бұрыш дегеніміз не?

Оның элементтерін табыңдар





Анықтама. Берілген нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура шеңбер деп аталады.

Берілген нүктені шеңбердің центрі деп атайды.

Шеңбердің кез келген нүктесін оның центрімен қосатын кесінді радиус деп аталады.



Shape16

О

R



Shape17

О нүктесі – шеңбердің центрі,

АО – радиусы.

Белгіленуі: R немесе r. A

(O, R) – центрі О нүктесі болатын,

радиусы R-ге тең шеңбер.




Шеңбердің екі нүктесін қосатын кесіндін хорда деп аталады. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорданы диаметр деп атайды. Диаметр – ең үлкен хорда. Шеңбердің центрі диаметрдің ортасында жатады.

Shape18





О



Shape19

С Д

CShape20 D, AB, EF – хордалар, А О В

AB – диаметр,

DShape22 =2R.

Е F



Шеңбердің бөлігі доға деп аталады. Доғаны «» белгісімен белгілейді.

Шеңбердің кез келген екінүктесі оны екі доғаға бөледі. АВ және АСВ.

АShape24 ОВ бұрышы - центрлік бұрыш. АВ доғасының градустық өлшемі АОВ центрлік бұрышының градустық өлшеміне тең: АВ=72ᵒ АОВ=72ᵒ



Shape25



О

С .


Shape28 Shape27 Shape26

В



А



Жазықтықтың шеңбермен шектелген бөлігін дөңгелек деп атайды.



Shape29

R




Shape30

A





IV.Бекіту сабақ(топтық жұмыс)

Есеп №1

Центрі О нүктесінде және радиусы r = 3,5 см болатын шеңбер сызыңдар. Түрлі түсті қарындашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер.

Есеп №2

Центрі С нүктесінде және диаметрі АВ = 8 см болатын шеңбер сызыңдар. Радиусын және диаметрін түрлі түсті қарындашпен сызып көрсетіңдер.

Есеп №3

Радиустары 2 см және 3 см, центрлері ортақ екі шеңбер сызыңдар. Қай шеңбер ішкі жағында болады?

Кітаппен жұмыс. №478 есеп

A.

..





. K.

L.


Shape31

.C B

O.

.E D D D D DDD














Математикалық диктант.(жеке жұмыс)

1. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорданы ... деп атайды.

2. Шеңбердің центрін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесіндіні шеңбердің... деп атайды.

3. Жазықтықта берілген нүктеден бірдей қашықтықта жататын нүктелердің жиынын... деп атайды.

4. Жазықтықтың шеңбермен шектелген бөлігін ... деп атайды.

5. Шеңбердің бөліктерін...... деп атаймыз.


V.Қорытындылау.


Бүгінгі сабақ несімен қызықты өтті?

Мен нені үйрендім?

Мен нені үйренгім келеді?





VI. Үйге тапсырма. №479 есеп

n

Shape33 Shape32 n-------------------------------------------------



A B-------------------C





Ауладағы үйшік пішіні суреттегідей.Осы үйшікті қаңылтырмен қаптау үшін төтрбұрыш пішінді қаңылтыр қолданылады. Осы қаңылтыр ұзындығы мен ені неше метр болуы керек?

АВ-шеңбер диаметрі. Сонда шеңбер ұзындығы C=Д╥=АВ╥=3,14AB

A ᴗB – жарты шеңбер болғандықтан оның ұзындығы 3,14АВ болады.

2

ВС ұзындығын өлшеу арқылы табамыз.



























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ