|
|
Тақырыбы: Параллелограмм және оның қасиеттері |
||||
|
|
Мақсат: |
||||
|
|
|
Жаңа білім |
Параллелограммның қабырғаларының ішіндегі қайсысын табан деп атауға болытындығын анықтайды. Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы нешеге тең екендігін біледі. Төртбұрыштың іргелес жатқан бұрыштарының қосындысы мен параллелограммның арасындағы сәйкестігін табады. Параллелограммның қабырғаларының тең болып, болмауын тұжырымдайды. Параллелограммның диагональдарын қолдану арқылы, параллелограммның ішінде неше өзара тең үшбұрыштар бар екендігін анықтайды. |
||
|
|
Жаңа түсінік |
Параллелограммның бір бұрышын қолдана отырып, қалған бұрыштары жайлы қорытынды шығарады. Параллелограммның қарсы бұрыштарының қосындысын қолдана отырып, қалған бұрыштары жайлы қорытынды шығарады. |
|||
|
|
|
Қолданым әрекеті |
Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданады. Сол арқылы екі сүйір бұрыш берілсе, осы екі сүйір бұрыш бір параллелограмның бұрыштары болған немесе болмаған жағдайларға мысалдар құрастырады. Параллелограммның бұрыштары арасындағы байланысын анықтайды. |
||
|
|
Талдау әрекеті |
Берілген үш нүкте бойынша неше параллелограмм жасауға болатындығына мысалдар іздеп, оларды арасындағы тек өзгешелерін іріктейді. |
|||
|
|
Шығармашы-лық әрекет |
Берілген теоремаға кері теорема жазады. |
|||
|
|
|
Бағамдау әрекеті |
Параллелограммның биіктігінің, табанының түсіндірмесін береді. Параллелограммның қасиеттерін түйіндейді. |
||
|
|
Сабақ құрылымы: |
||||
|
|
|
І. Ақпарат алмасу (8 мин.). ІІ. Алғашқы бекіту (4 мин.). ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (15 мин.). ІV. Шығармашылық қалыптастыру (7 мин.). V. Бағамдау-бағалау (3 мин.). |
|||
|
|
Сабақ типі: Жеке, жұптық, топтық |
||||
|
|
Оқыту әдісі: Проблемалық |
||||
|
|
Формасы: Интербелсенді |
||||
|
|
Оқушы жетістігін бағалау: Оқушыға сабақ блоктарының деңгейлік тапсырмаларын уақытылы орындауы, топтық жұмысқа қатысуы мен үй жұмысын орындауына байланысты баға қойылады. |
||||
|
|
Үй тапсырмасы:№ |
||||
|
САБАҚ БЛОКТАРЫ |
|
||||
|
|
і. аҚПАРАТ алмасу |
|
Тақырып жоспары:
1. Параллелограмм анықтамасы
2. Параллелограмм биіктігі
3. Параллелограммның қасиеттері
4. Параллелограммның қарама-қарсы қабырғалары туралы теорема
Слайдтар:
|
1 – слайд (титул) |
|
|
|
2 – слайд Сабақтың мақсаты |
|
|
|
3 – слайд Тақырып жоспары |
|
|
|
4 – слайд Параллелограммның анықтамасы
|
|
5 – слайд Параллелограммның биіктігі
|
|
6 – слайд Параллелограммның биіктігі
|
|
7 – слайд Қарама-қарсы қабырғалар жайлы теорема 2 - теорема. Параллелограммның қарама - қарсы қабырғалары тең
|
|
|
|
8 – слайд Қарсы жатқан бұрыштары тең Параллелограммның қарсы жатқан бұрыштары тең. Қарсы қабырғаларының параллель екендігін қолданып дәлелдейік
|
|
|
|
9 – слайд Диагоналдарының қиылысқан нүктесінің қасиеті
|
|
10 – слайд Диагоналдарының қиылысқан нүктесінің қасиеті М Теорема бойынша: АС = 2*ОС, BD = 2*BO Осыдан, AC = 2*6 = 12см BD =2 *4 = 8см |
|
|
|
11 – слайд Іргелес жатқан бұрыштарының қасиеті
|
|
12 – слайд Іргелес жатқан бұрыштарының қасиеті Мысал: α =
? |
|
|
іі. алғашқы бекіту |
|
Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
Параллелограммның бір қасиетін атаңыз |
Параллелограммның неше биіктігі бар |
Параллелограмм жайында бір теореманы жаз |
|
|
|
|
Қорытынды:___________________________________________________________
|
|
ііі. құзырлылық қалыптастыру |
|
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары
1. Параллелограммның кез-келген қабырғасын табан деп атай аламыз ба?
2. Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы нешеге тең?
3. Параллелограммның бір бұрышы 60o-қа тең, қалған бұрыштарын атаңыз?
4. Егер төртбұрыштың іргелес жатқан бұрыштарының қосындысы 181o-қа тең болса, онда ол параллелограмм бола алады ма?
5. Параллелограммның қарсы жатқан бұрыштарының қосындысы 120o-қа тең, қалған бұрыштарын тап.
6. Параллелограммның барлық қабырғалары тең болуы мүмкін бе?
7. Параллелограммның диагональдарын қолдану арқылы, параллелограмың ішінде неше өзара тең үшбұрыштар бар?
ІІ деңгей тапсырмалары
8. Параллелограммның бір бұрышы екіншісінен 50°-қа үлкен болса, оның бұрыштары неге тең?
9. Параллелограммның бір қабырғасы 4 дм, екіншісі одан 3 есе артық. Параллелограмның периметрін табыңыз
ІІІ деңгей тапсырмалары
10. ABCD параллелограммның периметрі 10 см-ге тең. ABD үшбұрышының периметрі 8 см-ге тең екені белгілі. BD диагоналінің ұзындығын табыңдар.
|
|
іV. шығармашылық әрекет |
|
Топтық жұмыс.
Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды.
|
1 |
|
Берілгені: ABCD параллелограмм BPAD, BKDC Д/к: <PBK=<BCD |
|
2. |
|
Берілгені: EFKY- параллелограмм FP EK, YH EK Д/к: EP=KH |
|
|
V. бағамдау-бағалау |
|
Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы эссе жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Параллелограмм
Параллелограмм
|
|
Тақырыбы: Параллелограмм және оның қасиеттері |
||||
|
|
Мақсат: |
||||
|
|
|
Жаңа білім |
Параллелограммның қабырғаларының ішіндегі қайсысын табан деп атауға болытындығын анықтайды. Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы нешеге тең екендігін біледі. Төртбұрыштың іргелес жатқан бұрыштарының қосындысы мен параллелограммның арасындағы сәйкестігін табады. Параллелограммның қабырғаларының тең болып, болмауын тұжырымдайды. Параллелограммның диагональдарын қолдану арқылы, параллелограммның ішінде неше өзара тең үшбұрыштар бар екендігін анықтайды. |
||
|
|
Жаңа түсінік |
Параллелограммның бір бұрышын қолдана отырып, қалған бұрыштары жайлы қорытынды шығарады. Параллелограммның қарсы бұрыштарының қосындысын қолдана отырып, қалған бұрыштары жайлы қорытынды шығарады. |
|||
|
|
|
Қолданым әрекеті |
Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданады. Сол арқылы екі сүйір бұрыш берілсе, осы екі сүйір бұрыш бір параллелограмның бұрыштары болған немесе болмаған жағдайларға мысалдар құрастырады. Параллелограммның бұрыштары арасындағы байланысын анықтайды. |
||
|
|
Талдау әрекеті |
Берілген үш нүкте бойынша неше параллелограмм жасауға болатындығына мысалдар іздеп, оларды арасындағы тек өзгешелерін іріктейді. |
|||
|
|
Шығармашы-лық әрекет |
Берілген теоремаға кері теорема жазады. |
|||
|
|
|
Бағамдау әрекеті |
Параллелограммның биіктігінің, табанының түсіндірмесін береді. Параллелограммның қасиеттерін түйіндейді. |
||
|
|
Сабақ құрылымы: |
||||
|
|
|
І. Ақпарат алмасу (8 мин.). ІІ. Алғашқы бекіту (4 мин.). ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (15 мин.). ІV. Шығармашылық қалыптастыру (7 мин.). V. Бағамдау-бағалау (3 мин.). |
|||
|
|
Сабақ типі: Жеке, жұптық, топтық |
||||
|
|
Оқыту әдісі: Проблемалық |
||||
|
|
Формасы: Интербелсенді |
||||
|
|
Оқушы жетістігін бағалау: Оқушыға сабақ блоктарының деңгейлік тапсырмаларын уақытылы орындауы, топтық жұмысқа қатысуы мен үй жұмысын орындауына байланысты баға қойылады. |
||||
|
|
Үй тапсырмасы:№ |
||||
|
САБАҚ БЛОКТАРЫ |
|
||||
|
|
і. аҚПАРАТ алмасу |
|
Тақырып жоспары:
1. Параллелограмм анықтамасы
2. Параллелограмм биіктігі
3. Параллелограммның қасиеттері
4. Параллелограммның қарама-қарсы қабырғалары туралы теорема
Слайдтар:
|
1 – слайд (титул) |
|
|
|
2 – слайд Сабақтың мақсаты |
|
|
|
3 – слайд Тақырып жоспары |
|
|
|
4 – слайд Параллелограммның анықтамасы
|
|
5 – слайд Параллелограммның биіктігі
|
|
6 – слайд Параллелограммның биіктігі
|
|
7 – слайд Қарама-қарсы қабырғалар жайлы теорема 2 - теорема. Параллелограммның қарама - қарсы қабырғалары тең
|
|
|
|
8 – слайд Қарсы жатқан бұрыштары тең Параллелограммның қарсы жатқан бұрыштары тең. Қарсы қабырғаларының параллель екендігін қолданып дәлелдейік
|
|
|
|
9 – слайд Диагоналдарының қиылысқан нүктесінің қасиеті
|
|
10 – слайд Диагоналдарының қиылысқан нүктесінің қасиеті М Теорема бойынша: АС = 2*ОС, BD = 2*BO Осыдан, AC = 2*6 = 12см BD =2 *4 = 8см |
|
|
|
11 – слайд Іргелес жатқан бұрыштарының қасиеті
|
|
12 – слайд Іргелес жатқан бұрыштарының қасиеті Мысал: α =
? |
|
|
іі. алғашқы бекіту |
|
Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
|
Параллелограммның бір қасиетін атаңыз |
Параллелограммның неше биіктігі бар |
Параллелограмм жайында бір теореманы жаз |
|
|
|
|
Қорытынды:___________________________________________________________
|
|
ііі. құзырлылық қалыптастыру |
|
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары
1. Параллелограммның кез-келген қабырғасын табан деп атай аламыз ба?
2. Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы нешеге тең?
3. Параллелограммның бір бұрышы 60o-қа тең, қалған бұрыштарын атаңыз?
4. Егер төртбұрыштың іргелес жатқан бұрыштарының қосындысы 181o-қа тең болса, онда ол параллелограмм бола алады ма?
5. Параллелограммның қарсы жатқан бұрыштарының қосындысы 120o-қа тең, қалған бұрыштарын тап.
6. Параллелограммның барлық қабырғалары тең болуы мүмкін бе?
7. Параллелограммның диагональдарын қолдану арқылы, параллелограмың ішінде неше өзара тең үшбұрыштар бар?
ІІ деңгей тапсырмалары
8. Параллелограммның бір бұрышы екіншісінен 50°-қа үлкен болса, оның бұрыштары неге тең?
9. Параллелограммның бір қабырғасы 4 дм, екіншісі одан 3 есе артық. Параллелограмның периметрін табыңыз
ІІІ деңгей тапсырмалары
10. ABCD параллелограммның периметрі 10 см-ге тең. ABD үшбұрышының периметрі 8 см-ге тең екені белгілі. BD диагоналінің ұзындығын табыңдар.
|
|
іV. шығармашылық әрекет |
|
Топтық жұмыс.
Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды.
|
1 |
|
Берілгені: ABCD параллелограмм BPAD, BKDC Д/к: <PBK=<BCD |
|
2. |
|
Берілгені: EFKY- параллелограмм FP EK, YH EK Д/к: EP=KH |
|
|
V. бағамдау-бағалау |
|
Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы эссе жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз





















