Материалдар / Параллелограмм

Параллелограмм

Материал туралы қысқаша түсінік
Блумға салынған, 8 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1113
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы: Параллелограмм және оның қасиеттері
Мақсат:


Жаңа білім Параллелограммның қабырғаларының ішіндегі қайсысын табан деп атауға болытындығын анықтайды. Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы нешеге тең екендігін біледі. Төртбұрыштың іргелес жатқан бұрыштарының қосындысы мен параллелограммның арасындағы сәйкестігін табады. Параллелограммның қабырғаларының тең болып, болмауын тұжырымдайды. Параллелограммның диагональдарын қолдану арқылы, параллелограммның ішінде неше өзара тең үшбұрыштар бар екендігін анықтайды.


Жаңа түсінік Параллелограммның бір бұрышын қолдана отырып, қалған бұрыштары жайлы қорытынды шығарады. Параллелограммның қарсы бұрыштарының қосындысын қолдана отырып, қалған бұрыштары жайлы қорытынды шығарады.


Қолданым әрекеті Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданады. Сол арқылы екі сүйір бұрыш берілсе, осы екі сүйір бұрыш бір параллелограмның бұрыштары болған немесе болмаған жағдайларға мысалдар құрастырады. Параллелограммның бұрыштары арасындағы байланысын анықтайды.


Талдау әрекеті Берілген үш нүкте бойынша неше параллелограмм жасауға болатындығына мысалдар іздеп, оларды арасындағы тек өзгешелерін іріктейді.


Шығармашы-лық әрекет Берілген теоремаға кері теорема жазады.


Бағамдау әрекеті Параллелограммның биіктігінің, табанының түсіндірмесін береді. Параллелограммның қасиеттерін түйіндейді.
Сабақ құрылымы:


І. Ақпарат алмасу (8 мин.). ІІ. Алғашқы бекіту (4 мин.).ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (15 мин.).ІV. Шығармашылық қалыптастыру (7 мин.).V. Бағамдау-бағалау (3 мин.).
Сабақ типі: Жеке, жұптық, топтық
Оқыту әдісі: Проблемалық
Формасы: Интербелсенді
Оқушы жетістігін бағалау: Оқушыға сабақ блоктарының деңгейлік тапсырмаларын уақытылы орындауы, топтық жұмысқа қатысуы мен үй жұмысын орындауына байланысты баға қойылады.
Үй тапсырмасы:
САБАҚ БЛОКТАРЫ




і. аҚПАРАТ алмасу

Тақырып жоспары:1. Параллелограмм анықтамасы2. Параллелограмм биіктігі3. Параллелограммның қасиеттері4. Параллелограммның қарама-қарсы қабырғалары туралы теоремаСлайдтар:
1 – слайд (титул)


2 – слайд Сабақтың мақсаты


3 – слайд Тақырып жоспары


4 – слайд Параллелограммның анықтамасы
  • Қарама - қарсы қабырғалары қос - қостан параллель болатын төртбұрыш параллелограмм деп аталады


  • 5 – слайд Параллелограммның биіктігі
  • Параллелограммның бір төбесінен қарсы жатқан қабырғасына түсірілген перпендикуляр оның биіктігі деп аталады.


  • 6 – слайд Параллелограммның биіктігі
  • Параллелограммның қабырғасына биіктік түсірілсе, сол биіктік түсірілген қабырға табан деп аталады
  • 7 – слайд Қарама-қарсы қабырғалар жайлы теорема2 - теорема. Параллелограммның қарама - қарсы қабырғалары тең


    8 – слайд Қарсы жатқан бұрыштары теңПараллелограммның қарсы жатқан бұрыштары тең. Қарсы қабырғаларының параллель екендігін қолданып дәлелдейік




    9 – слайд Диагоналдарының қиылысқан нүктесінің қасиеті
  • Параллелограммның диагональдары қиылысу нүктесінде тең екі бөлікке бөлінеді.


  • 10 – слайд Диагоналдарының қиылысқан нүктесінің қасиетіМысал: AC = ? BD = ? Берілгені: ВО = 6см, ОС = 4см



    11 – слайд Іргелес жатқан бұрыштарының қасиеті
  • Параллелограммның бір қабырғасына іргелес бұрыштарының қосындысы 180o - қа тең.


  • 12 – слайд Іргелес жатқан бұрыштарының қасиетіМысал: α = ?




    іі. алғашқы бекіту

    Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
    Параллелограммның бір қасиетін атаңызПараллелограммның неше биіктігі барПараллелограмм жайында бір теореманы жаз






    Қорытынды:___________________________________________________________



    ііі. құзырлылық қалыптастыру

    Деңгейлік тапсырмалар:І деңгей тапсырмалары 1. Параллелограммның кез-келген қабырғасын табан деп атай аламыз ба?2. Параллелограммның ішкі бұрыштарының қосындысы нешеге тең?3. Параллелограммның бір бұрышы 60o-қа тең, қалған бұрыштарын атаңыз?4. Егер төртбұрыштың іргелес жатқан бұрыштарының қосындысы 181o-қа тең болса, онда ол параллелограмм бола алады ма?5. Параллелограммның қарсы жатқан бұрыштарының қосындысы 120o-қа тең, қалған бұрыштарын тап.6. Параллелограммның барлық қабырғалары тең болуы мүмкін бе?7. Параллелограммның диагональдарын қолдану арқылы, параллелограмың ішінде неше өзара тең үшбұрыштар бар?

    ІІ деңгей тапсырмалары

    8. Параллелограммның бір бұрышы екіншісінен 50°-қа үлкен болса, оның бұрыштары неге тең?9. Параллелограммның бір қабырғасы 4 дм, екіншісі одан 3 есе артық. Параллелограмның периметрін табыңыз

    ІІІ деңгей тапсырмалары

    10. ABCD параллелограммның периметрі 10 см-ге тең. ABD үшбұрышының периметрі 8 см-ге тең екені белгілі. BD диагоналінің ұзындығын табыңдар.



    іV. шығармашылық әрекет



    Топтық жұмыс.Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөлініп келесі тапсырманы орындайды.


    1
    Берілгені: ABCD параллелограмм BPAD, BKDC Д/к:


    2.


    Берілгені: EFKY- параллелограмм FP EK, YH EKД/к: EP=KH




    V. бағамдау-бағалау



    Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы эссе жаз.____________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ