Ұйымдастыру
кезеңі
( 7
минут)
|
Батырлық уызынан
жарыған
Ер түркіні жалауынан
таныған
Өзі батыр, өзі әнші
халыққа
Жарасады жігер берер
әнұран –деп тәрбие сағатымызды әнұранмен ашуға рұқсат
етіңіздер.
Қазақстан
Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись
қосылады)
« Әрбір қатысушы өз есімін атап, жылы лебіз
білдіреді.Келесі ойыншы лебізді қайталамауы
тиіс Сыныпта жағымды
психологиялық
ахуал
қалыптасады
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, түгенделеді, партасындағы қатарлары бойынша орындарына
отырады.
Оқушылар кезектесіп
өздерінің көршілеріне жылы лебіздерін
айтады.
|
|
Сабақтың
басы
(13
минут)
|
«Суреттер
сөйлейді» әдісі
Тақтада тақырыпқа
сай суреттер ілінеді. Оқушылар сол суреттерді талдай отырып,
сабақтың тақырыбын ашады.
Суреттерді
рет-ретімен іліп сол суреттің мағынасын
ашу.
Топтастыру стратегиясы:
Адам бойындағы асыл қасиеттер
қандай болу керек деген сұраққа жауап
берейік?
Адамгершілікке тәрбиелеу
құралы — еңбек пен ата-ана үлгісі Ыбырай Алтынсарин. Ал, адамгершілік
дегеніміз не? Мұның жауабы, әрине, адам бойындағы асыл
қасиеттерді айтамыз. Демек, асыл қасиетіміз – еңбек
сүйгіштік, достық, әдептілік, көмек беру, қоғамға қызмет ету,
инабаттылық, имандылық, елін, жерін сүю, кішіпейілділік. Яғни, адам
бойында осы қасиеттер жоғары тұрса, ол адамның адамгершілігі жоғары
болмақ. Сондықтан, біз осы қасиеттерді кішкентай кезімізден
бойымызға сіңіруіміз қажет. Ал, керісінше, сөзі дөрекі, мінезі
шайпау, менмен мақтаншақ, керенау кесір мінезден аулақ болуымыз
керек.
Жарқын күнімізді түнерген
бұлттардан қорғайық. Адам атаулының жақсы касиеттерінің
бірі — адалдық, ол өмірден қымбат асыл қасиет, асыл
мінез, ашык, шыншыл қарым-қатынас. «Өтіріктің балын жалап жүргенше, шындықтың уын ішіп өлген
артық»,—деген Б.Момышұлы. Адамда асыл қасиеттермен қатар, жағымсыз
қасиеттер де болады. Олар — жалқаулык,өзімшілдік, күншілдік, сараңдық,
пайдакүнемдік, қорқақтық, менмендік, мақтаншақтық,
қулык, екіжүзділік, жарамсақтық, қатыгездік, ашу, ызақорлық,
басарсыздық, т.б.
|
Фотосуреттерге қарай
отырып тақырыптың мазмұнын
ашады.
Адам бойындағы асыл қасиеттер
туралы сөздерді
топтастырады.
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
фотосуреттер
интербелсенді тақта,
слайд
|
Сабақтың
ортасы
(20
минут)
|
Күн
артынан күлімдеген кемпірқосақ
сыры
«Кемпірқосақ» сырын
ашайық.Бүгінгі сабағымызда аз болса да, жақсылықтың нәрін,
адамгершіліктің дәнін алдыңыздар деп ойлай отырып, ашылған күннің
соңындағы әсем кемпіркосаққа көңіл аударайык.
Кемпірқосақтың әрбір түсінің өзіндік бір
мән-мағынасы бар. Ендеше, «Күн артынан күлімдеген кемпірқосақ сыры»
не айтады? 1-түсі. Әр күнді
жақсы ойлар ойлаумен бастаңыздар.
2-түсі. Күні бойы өзіңізді қоршаған адамдар туралы
тек сүйіспеншілікпен және ізгілікпен ойлап
жүріңіздер. 3-түсі. Ұйықтар алдында бүгін қанша адамды қуантқаныңызды,
жұбатқаныңызды, күлдіргеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минут
арнап көріңіз. 4-түсі. Әнді
жиірек тыңдағаныңыз дұрыс, бәрінен жақсысы жаныңызды жадыратып,
рақатка белінесіз. 5-түсі. Баскалардың қажетіне жарай білуге
талпыныңыз. 6-түсі. Тыныштық сақтай білуге үйреніңіз. Нәзік үнмен биязы
сөйлеуге дағдыланыңыз. 7-түсі. «Жақсылықа жаксылық — әр кісінің ісі, ал жамандыққа
жақсылық — ер кісініқ ісі» деген нақыл сөз жадыңызда
жүрсін.
|
Кемпірқосақ түстерін жабыстыру
арқылы өз ойларын айтады.
|
|
Сабақтың
соңы
(5
минут)
|
«Білімімді
қорытамын»
Адамгершілік қағидалары туралы бірталай
мағлұмат алдық. Егер сен бала күніңнен әдепті болып өссең, есейе
келе ата-ананың, өз Отаныңның мақтанышы
боласың.
«Шаңырақ»
әдісі арқылы балалардың білім
деңгейің анықтау.
Бүгінгі тақырып
сізге пайдалы әрі түсінікті болса, қолымыздағы киелі шаңыраққа
жазайық
|
Бүгінгі сабақтан қандай ой
түйді. Қандай жақсы ақпараттар бізге пайдалы болды ма? Қандай
әдеттерден аулақ болу керек осы сұрақтарға жауап
іздеу.
|
|