"Партизан-Қасым Қайсенов"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Партизан-Қасым Қайсенов"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта оқушылар Қасым Қайсеновтің өмірі мен партизандық ерлігін танып біледі. «Партизан» сөзжұмбағын шешу арқылы тақырыпты анықтап, мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп, синонимдік қатарларды қолданып ықшам мәтін жазады. «Сатылау» әдісі арқылы мәтін мазмұнын кезең-кезеңімен талдап, оқшау сөздерді орынды қолданады. Сабақ соңында қорытынды жасап, үйге тапсырма алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: 10-сабақ

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Партизан-Қасым Қайсенов

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу.

7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Сабақ мақсаттары:

Оқушылардың барлығы: партизан Қ. Қайсенов туралы оқылым материалындағы мәліметтерді түсіну, оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу

Оқушылардың көбісі: мәтіндегі тірек сөздерді табу және синонимдерін анықтау, мәтін жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Оқушылардың кейбірі: партизан Қ. Қайсенов туралы оқылым материалы бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Бағалау критерийлері:

  • Тірек сөздер мен сөз тіркестерін синоним сөздерге ауыстырады;

  • Синонимдік қатарды орынды қолданып, мәтін жазады;

  • Оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыстар:

Тарих, әдебиет

Алдыңғы білім

Ерлік ешқашан ұмытылмайды

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту




























Сабақтың ортасы:



















І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Оқылым мәтінімен танысып, сөзжұмбақты шешіңдер.

«Партизан» сөзжұмбағын шешіңдер









П


































А




























Р































*

Т

































И































*



З
































А




*






























Н




























  1. Қ. Қайсенов оқуын тамамдаған соң жұмыс істеген қала.

  2. Қ. Қайсенов бір отрядын басқарған партизан құрамасы.

  3. Қ. Қайсеновтің отряды соғыс қимылдарын жүргізген ел.

  4. Қ. Қайсеновтің атақты шығармасы.

  5. Қ. Қайсенов дүниеге келген облыс.

  6. Соғыста көрсеткен ерлігі үшін марапат.

  7. Қ. Қайсенов қаламынан туған шығарма.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтініне байланысты сұраққа жауап береді;

  • Сөзжұмбақты шеше отырып, сабақ тақырыбын анықтайды..

ҚБ

Осылай сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз.

Оқулықтағы оқылым мәтіні.

Дескриптор:

  • мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады;

  • синонимдік қатарларды анықтайды;

  • мәтінді ықшамдап қайта жазады.

ҚБ

ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-тапсырма. Оқылым материалындағы деректерді «Сатылау» әдісі бойынша талдаңдар.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінен алған түсініктерін оқшау сөздерді қолдана отырып түсіндіреді;

  • Деректерді сатылай талдайды.

ҚБ

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Оқылым мәтініне байланысты сұраққа жауап береді;

Сөзжұмбақты шеше отырып, сабақ тақырыбын анықтайды.










Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.



Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз.

















Мәтін бойынша ойтүрткі сұрақтарына жауап береді.

Мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады;

синонимдік қатарларды анықтайды;

мәтінді ықшамдап қайта жазады.





Оқылым мәтінінен алған түсініктерін оқшау сөздерді қолдана отырып түсіндіреді;

Деректерді сатылай талдайды.




ҚБ






































ҚБ






ҚБ






ҚБ

7-сынып қазақ тілі


























(alashainasy.kz/.../kazaktyin-kaysar-ulyi-kasyim-batyir-6768...)




















Сабақтың соңы:

3 мин.





Үй тапсырмасы:

2 мин.

6-тапсырма


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік;

Рефлексия


Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс парағы

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары

Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім?

Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма?





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.08.2025
137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі