Материалдар / Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
470
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Информатика пәнінің мұғалімі А.Икасбаеваның қысқа мерзімдік жоспары


Пәні: информатика

Сынып: 9

Мерзімі: 15.03.2016ж

Тақырыбы: Паскаль тілінде сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, есептер шығару


Жалпы мақсаты

1. Сызықтық, тармақталу,циклдік алгоритм тақырыбын қайталау, қорыту

2. Ойлау қабілеттерін арттыру, алған білімдерін әр түрлі бағыттағы есептерді шеше білуге үйрету.

3. Жеке, жұптық жұмысты жақсарту.


Сілтеме

1.Үлестірмелі материалдар

2.Пән оқулығы

3.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Күтілетін нәтиже

  1. Идеялармен, тәжірибелермен және ойлармен бөліседі. Өз-өзіңді және басқаларды түсінуді алға баса отырып, сұрақтарын құрастыра алады. Есептерді шығара алады.

  2. Оқушылар өз бетінше және жұппен жұмыс жасай отырып тақырыпты меңгереді

Оқыту әдістері

Сұрақ-жауап, диалог, СТО, АКТ, белсенді оқыту, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, «Кім жылдам?», дарынды және талантты балалармен жұмыс


Кезең

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар, құралдар, көрнекіліктер

1

2

3

4

5

6

Кіріспе

2 мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  2. Сергіту сәті

Оқушылар сабаққа құрал-жабдықтарын дайындап, сабаққа назарын аударады


Журнал

видео

Үй тапсырмасын сұрау

8 мин

«Шығыршықты» айналдыру арқылы сұрақ қою

Шығыршықтан түскен сұраққа жауап береді

Бағалау парақшасы

Кеспе қағаз



Негізгі бөлім

15 мин


Тапсырмалар

Күтілетін нәтиже



А

Есептер

осы есептің бағдарламасын құрыңдар


Шешуі:

Program esep1;

Var

B:real;

a,x:integer;

Begin

write(‘x,a=‘);

read(x,a);

B:= a/sqr(sin(x/a));

Write(‘B=‘,B);

End.


Бағалау парағы

Есеп парақшалары

В

1.Кез-келген санның жұп не тақ екенін анықтайтын программа құрыңыз.


1.PROGRAM sandar;

VAR a: integer;

Begin

Write('a енгіз');

read(a);

if (a mod 2)=0 THEN write('жұп сан') else write('а тақ сан');

end.


Бағалау парағы

Есеп парақшалары

С

S= 1!+1/2!+1/3!+…+1/2n!


Program esep4;

Var

S:real;

n:integer;

Begin

write(‘n=‘);

read(n);

S:=0; p:=1;

For i:=1 to 2*n do

S:=S+1/p;

P:=p*i;

Write(‘S=‘,S);

End.




Есеп парақшасы

Қорытынды бөлім

10

Сөзжұмбақ шешу

Жұп бойынша сөз жұмбақ шешеді және 3 тілде жауабын айтады

бірін-бірі бағалау

сөзжұмбақ

4 мин

Рефлексия. Келесі сабақтың мақсатын анықтаймын

Келесі сабақтын жаза отырып, өзін-өзі бағалайды. Өзіне қойған бағасының сатыға қояды жазады

өзін - өзі бағалау

Стикер

1 мин

Үй тапсырмасын беремін: №3-5 есеп

Өткен тақырыпты қайталау. Күнделіктеріне жазып алады


Күнделік



Тексерілді___________




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!