Материалдар / Пассивті тасымалдау механизміқарапайым тасымал, мембраналық каналдар арқылы диффузия, жеңілдетілген диффузия.

Пассивті тасымалдау механизміқарапайым тасымал, мембраналық каналдар арқылы диффузия, жеңілдетілген диффузия.

Материал туралы қысқаша түсінік
Пассивті тасымалдау механизміқарапайым тасымал, мембраналық каналдар арқылы диффузия, жеңілдетілген диффузия.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Бөлім:

10.2 Заттардың тасымалдану

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пассивті тасымалдау механизмі:қарапайым тасымал, мембраналық каналдар арқылы диффузия, жеңілдетілген диффузия.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.3.3 - пассивті тасымалдау механизмін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

-пассивті тасымалдау механизімін түсіндіру

-мембраналық каналдар арқылы өтетін диффузияны жіктеу

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану. Жоғары деңгей.

Бағалау критерийі

Пассивті тасымалдау механизмін, қарапайым тасымалдауды түрлерін түсіндіреді

Мембраналық каналдар арқылы өтетін диффузиялауды жіктейді

ЕБҚ оқушысы (даму) суртке қарап жеңілдетілген диффузия механизімін сипаттайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

/10 мин/


















Ортасы/25мин





























ЕБҚ оқушысына арналған тапсырмала

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу

  1. .Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

  2. Оқушыларды топқа бөлудің тиімді әдістерін қолдану

http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ сайт арқылы жүзеге асыру кезінде көрініс табады:





  1. Алдыңғы білім

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Сұрақтар қоюдың тиімді әдісі жүзеге асады. Сұрақтар викторина түрінде https://wordwall.net/ru/resource/58282900 рессурс арқылы қойылады. Қай оқушының жауап беретінін генератор арқылы жүзеге асырады. https://qazmath.net/nis-catalog/okushyny_tandau/#


  1. «Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу арқылы ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс жүргізуді ұсынады.



Анаграмма тапсырмасын орындайды

"Кинометафора" әдісі

Оқушыларға бейнекөрсетілім көрсетіледі
Мұғалім қосымша түсіндірме жүргізеді
Оқушылармен талқылайды

2.«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтық тапсырмалар орындатады

Тапсырмаларды QR –кодта жасақтап жасырын түрде ұсынады.

1-топ тапсырмалар Пассивті тасымалдау механизмін, қарапайым тасымалдауды түрлерін анықтаңыздар

2-топ тапсыралар Мембраналық каналдар арқылы өтетін диффузиялауды көрсетіңіздер

3-топ тапсырмалар Мембаранлық марфологиялық құрылымын сызба түсірнде сипаттаңыздар



3-тапсырма Сәйкестендіріңіз


4-Тапсырма «Суреттер » тәсілі \Жаппай сұрау

Берілген суреттегі диффузия түрін атаңыз

1 ,2,3 санмен берілген бөліктерін түсіндір


5-тапсырма «Суретпен сұрақты байланыстыр» тәсілі



Берілген суретте не бейнеленгендігін түсіндіреді, бос төркөзді толтырады.


Унипорт, симпорт, антипорт түсініктерінің мағынасын суретпен байланыстыра отырып түсіндіреді





Жеңілдетілген дифузияның қарапайым дифузиядан айырмашылығын сипаттаңыз

  1. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі. Сәйкестігін табады


Оқушылар «шаттық шеңбері» әдісі арқылы видео көріп бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Топқа саиттагы генератор арқылы бөлінеді

Оқушылар 3- топқа бірігеді.

1-топ

2-топ

3Shape1

19

-топ


Оқушылар мағынаны білу үшін сұрақтарға жауап береді

1.Эритроциттердің құрылысы қандай?

2.Эритроциттердің қызметін сипатта?

3.Неліктен эритроциттердің беттік ауданы үлкен?

4. Эртроциттердегі ерекше нәруыз қалай аталады?

5. Бірнеше ағзалардың эритроцитерін сипатта?





Мағынаны білу үшін анаграмма тапсырмасын орындайды кілтті сөздерді табады, суретті сөйлетеді,сұрақтарға жауап бере отырып ой бөліседі, өз білгендерін ұжымда талқылап айтады;

Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын дәптерге










Оқушылар

топта бір- бірімен ойласып QR кодпен тапсырмаларды кодтап алады жауап ұсынады.. дескрипторды қолдана отырып орындайды.




Оқушы берілген тапсырманы ұстазының көмегімен бейнекөрсетілімдерді көре отырып орындайды

Алған ақпараттарын қолданады

Қажетті термин сөздерді даптеріне жазып алады







1. Оқушылар берілген кестедегі суреттерді атайды, айырмашылығын сипаттайды

-Санмен берілген бөліктерін ажыратады


-Сұрақтарға жауап береді.





-Өз ойларын негіздеп айырмашылықтарын атайды













Оқушылар топта жұптсасады. Сөздер жасырынған адасқан әріптерді жинақтайды. Шыққан сөздердің мағынасын түсіндіреді


Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!




Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді-1бал

Бағалау: Каспий бонустар








Дескриптор:

-Жасуша мембранасының екі маңызды қызметін анықтайды

-Тасымалдану механизмін түсіндіре алады

-кілтті сөздерді табады

Дескриптор

-

Б арлығы-3балл

Мұғалімнің бағалауы
















Дескриптор:


-Диффузия түрін атайды-1балл

- 1,2,3 санымен берілген бөліктерін жазады-1бал


-Мембрана бетінде жүретін процестерді анықтайды-1балл

-Унипорт, симпорт, антипорт сөздерін түсіндіреді-1балл


Бағалау: Каспий бонуста

Дескриптор:

Активті тасымалдану түрін ажыратады-1балл

Пасиивті тасымалдануды көрсетеді-1балл

Бағалау: Сотака әдісі

Топтастыру

http://castlots.org/razdelit-na-gruppy/ онлайн генератор арқылы жүзеге асады

https://www.youtube.com/watch?v=tpbgMed8BSA

ютуб каналдан видео













https://youtu.be/dEOBOsyE_Oo











https://wordwall.net/ru/resource/56987588




Үлестірме материал








Суреттер, таратпа материалдар































https://learningapps.org/watch?v=piv9g2m0j23

Соңы/10 мин

Бекіту тапсырмалары. «Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі

1.Концентрация градиенті дегеніміз не?

2.Липидті қабат бұл_________________________________

3. Пассивті тасымалдау .......................................................

4.Диффузия........................................................................

5.Фик теңдеуін тақтаға жазыңыз. Мұндағы ....................................................................................................

6.Диффузия мен осмос ұқса процестер ма?

Оқушылар тақтада берілген мәтіннің қалып қойған сөздерін атайды. Өз білгендерін ортаға салады. Мәтіннен анықтаған сөзді өз ойымен толықтырады.




Дескриптор:

-сұрақтарға ұтымды жауап береді-1балл

Бағалау: Сотка әдісі арқылы өзін өзі бағалау



Рефлексия. «Ресторан» әдісі

1.Сабақтың тәтті жері

2.Сабақтың ащы жері

3.Келесі сабақта неге тапсырыс бересіз?


Үй тапсырмасы: 37тақырып оку Білу және түсіну сұрақтарына жауап беру. бет






ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Жунусова Г.
08 Желтоқсан 2023
858
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі