Патриоттық тәрбие – алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәнінің негізгі бағыты
Кіріспе
Патриоттық тәрбие – жас ұрпақтың бойында туған жеріне, еліне, халқына деген сүйіспеншілікті, жауапкершілікті және азаматтық борыш сезімін қалыптастырудың негізгі тетігі. Қазіргі таңда Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін нығайту, ел қорғанысын қамтамасыз ету – мемлекет саясатының маңызды бағыты. Осы тұрғыда «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» (АӘжТД) пәні ерекше рөл атқарады.
Негізгі бөлім
1. Патриоттық тәрбиенің мәні мен мақсаты
Патриоттық тәрбие – Отанға деген сүйіспеншілік сезімін, елдің тәуелсіздігі мен қауіпсіздігін қорғауға дайындығын қалыптастыру. АӘжТД пәнінің басты мақсаты – оқушыларды әскери қызметке моральдық және психологиялық тұрғыдан дайындау, азаматтық жауапкершілігі жоғары тұлға етіп тәрбиелеу.
2. Пән арқылы патриоттық сананы қалыптастыру
Алғашқы әскери және
технологиялық дайындық сабақтарында оқушылар:
- Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрылымы мен тарихын
үйренеді;
- Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарауды үйренеді;
- Әскери анттың маңызын түсінеді;
- Саптық дайындық, қаруды тану, тактикалық және азаматтық қорғаныс
негіздерін меңгереді.
Бұл тәжірибелік
сабақтар оқушылардың бойында нағыз патриоттық мінез-құлық пен
тәртіптілік, жауапкершілік және ұжымшылдық қасиеттерін
қалыптастырады.
3. Сынып жетекшісі мен басқа пән мұғалімдерінің патриоттық тәрбиедегі рөлі
Патриоттық тәрбиеде
тек АӘжТД пәнінің ғана міндеті емес. Бұл – бүкіл
педагогикалық ұжымның ортақ ісі. Сынып жетекшісі оқушылардың
тұлғалық дамуын, мінез-құлқын, рухани дүниесін қалыптастыруда басты
бағыттаушы тұлға болып табылады. Ол сынып сағаттары, тәрбие
сағаттары және түрлі мерекелік шаралар арқылы оқушыларды елін,
жерін сүюге баулиды.
Басқа пән
мұғалімдері де өз сабақтарында патриоттық құндылықтарды
дарытады:
- Тарих
пәні – елдің өткенін танытып,
ұлттық мақтаныш сезімін қалыптастырады;
- Әдебиет
пәні – батырлық, ерлік, туған жерге
сүйіспеншілік тақырыптарындағы шығармалар арқылы рухты оятады;
- География мен биология
пәндері – туған өлкенің табиғатын
қорғауға, жер байлығын құрметтеуге үйретеді;
- Музыка және бейнелеу өнері
пәндері – ұлттық өнер мен мәдениетке
сүйіспеншілікті дамытады;
- Дене шынықтыру
пәні – шыдамдылық, ерік-жігер және
батылдық қасиеттерін тәрбиелейді.
Барлық пәндердің ортақ мақсаты – жан-жақты дамыған, елжанды тұлға
қалыптастыру.
4. Патриоттық тәрбиенің формалары мен әдістері
-
Әскери-патриоттық бағыттағы сыныптан тыс шаралар (жарыстар,
викториналар, «Жас сарбаз» қозғалысы);
- Ардагерлермен кездесулер;
- Әскери бөлімдерге экскурсиялар;
- Патриоттық әндер мен өлең байқаулары;
- Төтенше жағдай кезіндегі әрекетке үйрету сабақтары.
Мұндай іс-шаралар
оқушылардың елжандылық сезімін, азаматтық ұстанымын және ерлік
дәстүрлеріне құрметін арттырады.
Қорытынды
Қорыта айтқанда, алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәні – жас ұрпақты Отан қорғауға даярлайтын, патриоттық рухта тәрбиелейтін, азаматтық жауапкершілігін арттыратын маңызды пән. Дегенмен, бұл міндетті жүзеге асыруда сынып жетекшілері мен барлық пән мұғалімдерінің өзара бірлескен жұмысы шешуші рөл атқарады. Бүгінгі мектеп оқушысы – ертеңгі ел қорғаушысы. Сондықтан әр ұстаздың міндеті – оқушы бойында Отанға деген сүйіспеншілікті, адалдық пен ерлік қасиеттерін қалыптастыру.
Баяндамамды қорыта келе батыр Бауыржан Момышұлының «Тәртіпсіз – ел болмайды, тәртіпке бас иген – құл болмайды.» деген сөзімен аяқтағым келеді.
Оның ойынша, ақыл-ойды (ой мен эмоцияны) тәртіпке келтіру денені тәртіпке келтіруден басталады. Тәртіп – шектеу емес, еркіндікке апарар жол.
Патриотическое воспитание – основное направление предмета начальной военной и технологической подготовки.
Введение
Патриотическое воспитание – основной механизм формирования у подрастающего поколения любви к Родине, стране, народу, ответственности и чувства гражданского долга. В настоящее время укрепление Вооружённых Сил Республики Казахстан, обеспечение обороноспособности страны является важным направлением государственной политики. В этом контексте предмет «Начальная военная и технологическая подготовка» (НВиТП) играет особую роль.
Основной раздел
1. Сущность и цели патриотического воспитания
Патриотическое воспитание – это формирование чувства любви к Родине, готовности защищать независимость и безопасность страны. Основная цель предмета НВиТП – морально-психологическая подготовка учеников к воинской службе, воспитание их как личностей с высокой гражданской ответственностью.
2. Формирование патриотического сознания посредством предмета
На уроках начальной военной подготовки ученики:
- изучают структуру и историю Вооружённых Сил Казахстана;
– Учиться уважать государственные символы;
– Понимать значение воинской присяги;
– Освоить основы тактической и гражданской обороны, огневой подготовки и строевой подготовки.
Эти практические занятия формируют у учащихся подлинно патриотическое поведение, дисциплину, ответственность и командный дух.
3. Роль классного руководителя и учителей-предметников в патриотическом воспитании
Патриотическое воспитание – это не только задача физического воспитания и физической культуры. Это общая работа всего педагогического коллектива.
Классный руководитель – главная направляющая фигура в формировании личности, поведения и духовного мира учащихся. Он прививает учащимся любовь к своей стране и краю на классных часах и различных праздничных мероприятиях.
Учителя других предметов также прививают патриотические ценности на своих уроках:
– История – знакомит с прошлым страны и формирует чувство национальной гордости;
– Литература – пробуждает дух через произведения на темы героизма, доблести и любви к Родине;
– География и биология – воспитывают бережное отношение к природе родного края, бережное отношение к богатствам земли;
– Музыка и изобразительное искусство – развивают любовь к национальному искусству и культуре;
– Физическая культура – воспитывают такие качества, как выносливость, сила воли и мужество.
Общая цель всех предметов – формирование всесторонне развитой, патриотичной личности.
4. Формы и методы патриотического воспитания
– Внеклассная работа военно-патриотического характера (конкурсы, викторины, движение «Жас сарбаз»);
– Встречи с ветеранами;
– Экскурсии в воинские части;
– Конкурсы патриотической песни и поэзии;
– Занятия по подготовке к Чрезвычайным ситуациям.
Такие занятия способствуют воспитанию у учащихся чувства патриотизма, гражданской позиции и уважения к героическим традициям.
Заключение
В заключение хочу отметить, что предмет начальной военной и технологической подготовки является важным предметом, готовящим подрастающее поколение к защите Родины, воспитывающим в патриотическом духе и повышающим гражданскую ответственность.
Однако в реализации этой задачи решающую роль играет совместная работа классных руководителей и всех учителей-предметников. Сегодняшний школьник – завтрашний защитник страны. Поэтому задача каждого учителя – привить ученику любовь к Родине, преданность и героические качества.
Свой доклад хочу закончить словами героя Бауыржана Момышулы, что дисциплина — это не ограничение, а путь к свободе.
Он говорил: «Тот, кто подчиняется дисциплине, никогда не станет рабом». По его мнению, дисциплина ума (мыслей и эмоций) начинается с дисциплины тела.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
патриоттық тәрбие баяндама
патриоттық тәрбие баяндама
Патриоттық тәрбие – алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәнінің негізгі бағыты
Кіріспе
Патриоттық тәрбие – жас ұрпақтың бойында туған жеріне, еліне, халқына деген сүйіспеншілікті, жауапкершілікті және азаматтық борыш сезімін қалыптастырудың негізгі тетігі. Қазіргі таңда Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін нығайту, ел қорғанысын қамтамасыз ету – мемлекет саясатының маңызды бағыты. Осы тұрғыда «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» (АӘжТД) пәні ерекше рөл атқарады.
Негізгі бөлім
1. Патриоттық тәрбиенің мәні мен мақсаты
Патриоттық тәрбие – Отанға деген сүйіспеншілік сезімін, елдің тәуелсіздігі мен қауіпсіздігін қорғауға дайындығын қалыптастыру. АӘжТД пәнінің басты мақсаты – оқушыларды әскери қызметке моральдық және психологиялық тұрғыдан дайындау, азаматтық жауапкершілігі жоғары тұлға етіп тәрбиелеу.
2. Пән арқылы патриоттық сананы қалыптастыру
Алғашқы әскери және
технологиялық дайындық сабақтарында оқушылар:
- Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрылымы мен тарихын
үйренеді;
- Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарауды үйренеді;
- Әскери анттың маңызын түсінеді;
- Саптық дайындық, қаруды тану, тактикалық және азаматтық қорғаныс
негіздерін меңгереді.
Бұл тәжірибелік
сабақтар оқушылардың бойында нағыз патриоттық мінез-құлық пен
тәртіптілік, жауапкершілік және ұжымшылдық қасиеттерін
қалыптастырады.
3. Сынып жетекшісі мен басқа пән мұғалімдерінің патриоттық тәрбиедегі рөлі
Патриоттық тәрбиеде
тек АӘжТД пәнінің ғана міндеті емес. Бұл – бүкіл
педагогикалық ұжымның ортақ ісі. Сынып жетекшісі оқушылардың
тұлғалық дамуын, мінез-құлқын, рухани дүниесін қалыптастыруда басты
бағыттаушы тұлға болып табылады. Ол сынып сағаттары, тәрбие
сағаттары және түрлі мерекелік шаралар арқылы оқушыларды елін,
жерін сүюге баулиды.
Басқа пән
мұғалімдері де өз сабақтарында патриоттық құндылықтарды
дарытады:
- Тарих
пәні – елдің өткенін танытып,
ұлттық мақтаныш сезімін қалыптастырады;
- Әдебиет
пәні – батырлық, ерлік, туған жерге
сүйіспеншілік тақырыптарындағы шығармалар арқылы рухты оятады;
- География мен биология
пәндері – туған өлкенің табиғатын
қорғауға, жер байлығын құрметтеуге үйретеді;
- Музыка және бейнелеу өнері
пәндері – ұлттық өнер мен мәдениетке
сүйіспеншілікті дамытады;
- Дене шынықтыру
пәні – шыдамдылық, ерік-жігер және
батылдық қасиеттерін тәрбиелейді.
Барлық пәндердің ортақ мақсаты – жан-жақты дамыған, елжанды тұлға
қалыптастыру.
4. Патриоттық тәрбиенің формалары мен әдістері
-
Әскери-патриоттық бағыттағы сыныптан тыс шаралар (жарыстар,
викториналар, «Жас сарбаз» қозғалысы);
- Ардагерлермен кездесулер;
- Әскери бөлімдерге экскурсиялар;
- Патриоттық әндер мен өлең байқаулары;
- Төтенше жағдай кезіндегі әрекетке үйрету сабақтары.
Мұндай іс-шаралар
оқушылардың елжандылық сезімін, азаматтық ұстанымын және ерлік
дәстүрлеріне құрметін арттырады.
Қорытынды
Қорыта айтқанда, алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәні – жас ұрпақты Отан қорғауға даярлайтын, патриоттық рухта тәрбиелейтін, азаматтық жауапкершілігін арттыратын маңызды пән. Дегенмен, бұл міндетті жүзеге асыруда сынып жетекшілері мен барлық пән мұғалімдерінің өзара бірлескен жұмысы шешуші рөл атқарады. Бүгінгі мектеп оқушысы – ертеңгі ел қорғаушысы. Сондықтан әр ұстаздың міндеті – оқушы бойында Отанға деген сүйіспеншілікті, адалдық пен ерлік қасиеттерін қалыптастыру.
Баяндамамды қорыта келе батыр Бауыржан Момышұлының «Тәртіпсіз – ел болмайды, тәртіпке бас иген – құл болмайды.» деген сөзімен аяқтағым келеді.
Оның ойынша, ақыл-ойды (ой мен эмоцияны) тәртіпке келтіру денені тәртіпке келтіруден басталады. Тәртіп – шектеу емес, еркіндікке апарар жол.
Патриотическое воспитание – основное направление предмета начальной военной и технологической подготовки.
Введение
Патриотическое воспитание – основной механизм формирования у подрастающего поколения любви к Родине, стране, народу, ответственности и чувства гражданского долга. В настоящее время укрепление Вооружённых Сил Республики Казахстан, обеспечение обороноспособности страны является важным направлением государственной политики. В этом контексте предмет «Начальная военная и технологическая подготовка» (НВиТП) играет особую роль.
Основной раздел
1. Сущность и цели патриотического воспитания
Патриотическое воспитание – это формирование чувства любви к Родине, готовности защищать независимость и безопасность страны. Основная цель предмета НВиТП – морально-психологическая подготовка учеников к воинской службе, воспитание их как личностей с высокой гражданской ответственностью.
2. Формирование патриотического сознания посредством предмета
На уроках начальной военной подготовки ученики:
- изучают структуру и историю Вооружённых Сил Казахстана;
– Учиться уважать государственные символы;
– Понимать значение воинской присяги;
– Освоить основы тактической и гражданской обороны, огневой подготовки и строевой подготовки.
Эти практические занятия формируют у учащихся подлинно патриотическое поведение, дисциплину, ответственность и командный дух.
3. Роль классного руководителя и учителей-предметников в патриотическом воспитании
Патриотическое воспитание – это не только задача физического воспитания и физической культуры. Это общая работа всего педагогического коллектива.
Классный руководитель – главная направляющая фигура в формировании личности, поведения и духовного мира учащихся. Он прививает учащимся любовь к своей стране и краю на классных часах и различных праздничных мероприятиях.
Учителя других предметов также прививают патриотические ценности на своих уроках:
– История – знакомит с прошлым страны и формирует чувство национальной гордости;
– Литература – пробуждает дух через произведения на темы героизма, доблести и любви к Родине;
– География и биология – воспитывают бережное отношение к природе родного края, бережное отношение к богатствам земли;
– Музыка и изобразительное искусство – развивают любовь к национальному искусству и культуре;
– Физическая культура – воспитывают такие качества, как выносливость, сила воли и мужество.
Общая цель всех предметов – формирование всесторонне развитой, патриотичной личности.
4. Формы и методы патриотического воспитания
– Внеклассная работа военно-патриотического характера (конкурсы, викторины, движение «Жас сарбаз»);
– Встречи с ветеранами;
– Экскурсии в воинские части;
– Конкурсы патриотической песни и поэзии;
– Занятия по подготовке к Чрезвычайным ситуациям.
Такие занятия способствуют воспитанию у учащихся чувства патриотизма, гражданской позиции и уважения к героическим традициям.
Заключение
В заключение хочу отметить, что предмет начальной военной и технологической подготовки является важным предметом, готовящим подрастающее поколение к защите Родины, воспитывающим в патриотическом духе и повышающим гражданскую ответственность.
Однако в реализации этой задачи решающую роль играет совместная работа классных руководителей и всех учителей-предметников. Сегодняшний школьник – завтрашний защитник страны. Поэтому задача каждого учителя – привить ученику любовь к Родине, преданность и героические качества.
Свой доклад хочу закончить словами героя Бауыржана Момышулы, что дисциплина — это не ограничение, а путь к свободе.
Он говорил: «Тот, кто подчиняется дисциплине, никогда не станет рабом». По его мнению, дисциплина ума (мыслей и эмоций) начинается с дисциплины тела.
шағым қалдыра аласыз













