БЕКІТЕМІН
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
№8 «Мирас» балабақша-бөбекжайы»
КМҚК директоры
_______________________Ф.Уалханова
Түзету-дамыту жұмысының циклограммасы
Педагог-асисстент: Уадинова Ж.К
|
Апта күні |
Уақыты |
Жұмыс барысы |
|
Дүйсенбі |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
9.00-9.30 |
Тәрбиеші жүргізетін ұйымдастыру іс-әрекеті кезінде баланың кедергісіз білім алуын қадағалау. Баланың мазасы болмаған жағдайда не болмаса эмоционалды кризис кездерінде баланы топтан шығарып, бала тыныштық күйіне енгенше қасында болу, берілген тапсырманы топпен немесе қажет жағдайда жеке отырып түсіндіру, тапсырманы орындату. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. |
|
|
Сейсенбі |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
9.35-9.50 |
Дене шынықтыру сабағына бірге барып қатысу, баланың дене шынықтыру нұсқаушысының нұсқаулығын орындауын қадағалау. Топтан шығып, топқа қайта балалармен келуін сүйемелдеу. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. Түскі ұйқыға жатар алдындағы гигиеналық іс-шаралар барысында көмек көрсетіп, түскі ұйқыға жатқызу. 15:00-15:30 аралығында ұйқыдан тұрғызып киімдерін киүін қадағалау. Бесін асын қабылдауға көмектесу. |
|
|
Сәрсенбі |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
9.00-9.15 |
Ән сабағында балалармен бірге ән тыңдау, айту, ырғақты сезінуін қадағалау. |
|
|
10.00-10.15 |
«BEST» үйірмесінде баланың би нұсқаушысының нұсқаулығын орындауын қадағалау, қажет жағдайда бірге істеп көмектесу. |
|
|
11.00-11.15 |
Дене шынықтыру сабағына бірге барып қатысу, баланың дене шынықтыру нұсқаушысының нұсқаулығын орындауын қадағалау. Топтан шығып, топқа қайта балалармен келуін сүйемелдеу. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. Түскі ұйқыға жатар алдындағы гигиеналық іс-шаралар барысында көмек көрсетіп, түскі ұйқыға жатқызу. 15:00-15:30 аралығында ұйқыдан тұрғызып киімдерін киүін қадағалау. Бесін асын қабылдауға көмектесу. |
|
|
Бейсенбі |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
9.40-9.55 |
Қазақ тілі педгогының жеңілдетіп дайындаған тапсырмасын бірге отырып орындау, суйемелдеу. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. Түскі ұйқыға жатар алдындағы гигиеналық іс-шаралар барысында көмек көрсетіп, түскі ұйқыға жатқызу. 15:00-15:30 аралығында ұйқыдан тұрғызып киімдерін киүін қадағалау. Бесін асын қабылдауға көмектесу. |
|
|
Жұма |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
11:50-12:05 |
Дене шынықтыру сабағына бірге барып қатысу, баланың дене шынықтыру нұсқаушысының нұсқаулығын орындауын қадағалау. Топтан шығып, топқа қайта балалармен келуін сүйемелдеу. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. Түскі ұйқыға жатар алдындағы гигиеналық іс-шаралар барысында көмек көрсетіп, түскі ұйқыға жатқызу. 15:00-15:30 аралығында ұйқыдан тұрғызып киімдерін киүін қадағалау. Бесін асын қабылдауға көмектесу. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Педагог ассистенттің жұмыс циклограммасы
Педагог ассистенттің жұмыс циклограммасы
БЕКІТЕМІН
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
№8 «Мирас» балабақша-бөбекжайы»
КМҚК директоры
_______________________Ф.Уалханова
Түзету-дамыту жұмысының циклограммасы
Педагог-асисстент: Уадинова Ж.К
|
Апта күні |
Уақыты |
Жұмыс барысы |
|
Дүйсенбі |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
9.00-9.30 |
Тәрбиеші жүргізетін ұйымдастыру іс-әрекеті кезінде баланың кедергісіз білім алуын қадағалау. Баланың мазасы болмаған жағдайда не болмаса эмоционалды кризис кездерінде баланы топтан шығарып, бала тыныштық күйіне енгенше қасында болу, берілген тапсырманы топпен немесе қажет жағдайда жеке отырып түсіндіру, тапсырманы орындату. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. |
|
|
Сейсенбі |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
9.35-9.50 |
Дене шынықтыру сабағына бірге барып қатысу, баланың дене шынықтыру нұсқаушысының нұсқаулығын орындауын қадағалау. Топтан шығып, топқа қайта балалармен келуін сүйемелдеу. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. Түскі ұйқыға жатар алдындағы гигиеналық іс-шаралар барысында көмек көрсетіп, түскі ұйқыға жатқызу. 15:00-15:30 аралығында ұйқыдан тұрғызып киімдерін киүін қадағалау. Бесін асын қабылдауға көмектесу. |
|
|
Сәрсенбі |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
9.00-9.15 |
Ән сабағында балалармен бірге ән тыңдау, айту, ырғақты сезінуін қадағалау. |
|
|
10.00-10.15 |
«BEST» үйірмесінде баланың би нұсқаушысының нұсқаулығын орындауын қадағалау, қажет жағдайда бірге істеп көмектесу. |
|
|
11.00-11.15 |
Дене шынықтыру сабағына бірге барып қатысу, баланың дене шынықтыру нұсқаушысының нұсқаулығын орындауын қадағалау. Топтан шығып, топқа қайта балалармен келуін сүйемелдеу. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. Түскі ұйқыға жатар алдындағы гигиеналық іс-шаралар барысында көмек көрсетіп, түскі ұйқыға жатқызу. 15:00-15:30 аралығында ұйқыдан тұрғызып киімдерін киүін қадағалау. Бесін асын қабылдауға көмектесу. |
|
|
Бейсенбі |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
9.40-9.55 |
Қазақ тілі педгогының жеңілдетіп дайындаған тапсырмасын бірге отырып орындау, суйемелдеу. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. Түскі ұйқыға жатар алдындағы гигиеналық іс-шаралар барысында көмек көрсетіп, түскі ұйқыға жатқызу. 15:00-15:30 аралығында ұйқыдан тұрғызып киімдерін киүін қадағалау. Бесін асын қабылдауға көмектесу. |
|
|
Жұма |
8.00-9.00 |
ЕБҚЕ баланы қабылдау, балалармен амандасу, таңғы жаттығу, әнұран, топтық әңгімелесу барысына баланы араластыру. Таңғы ас мезетінде балаға көмек көрсету, керек жағдайда суйемелдеу. |
|
11:50-12:05 |
Дене шынықтыру сабағына бірге барып қатысу, баланың дене шынықтыру нұсқаушысының нұсқаулығын орындауын қадағалау. Топтан шығып, топқа қайта балалармен келуін сүйемелдеу. |
|
|
11.30-16.00 |
Еркін ойнау іс әрекеті кезінде баланы көзден таса қылмау, балалармен бірігіп ойнауын қадағалау, балалармен қарым-қатынасқа түсуіне ықпал ету. Түскі ас мезетінде мәдени-гигиеналық іс-шараларды жүргізу, өз-өзіне қызмет етуін қадағалау. Түскі аста көмек көрсету, балалармен отырып тамақ ішуін талап ету. Түскі ұйқыға жатар алдындағы гигиеналық іс-шаралар барысында көмек көрсетіп, түскі ұйқыға жатқызу. 15:00-15:30 аралығында ұйқыдан тұрғызып киімдерін киүін қадағалау. Бесін асын қабылдауға көмектесу. |
шағым қалдыра аласыз













