Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Педагог-ассистенттің жылдық жеке оқыту жоспары

    Мақсаты:

    -Ерекше білімді қажет ететін тәрбиеленушіні жеке қолдау және оқу процессіне сәтті қосу.

    -Ерекше білімді қажет ететін баланы әлеуметтендіру және түзету бағытында коррекциялық жұмыс.



    Міндеті:

    -мектепке дейінгі білім беру мекемесінде балаға қолайлы орта жасау;

    а)топ ішінде және ас қабылдау мезетінде нақты көмек көрсету;

    б)ерекше білімді қажет ететін балаға демалыс орынын және басқа да орындарды ұйымдастыру; әлеуметтендіру - баланы өз құрбыларының арасына қосу, ұжымдық тұлғааралық қарым-қатнастарды қалыптастыру; тиісті жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, оқу процесіндегі қиындықтарды жеңуге; басқа мамандардың қолдауын ұйымдасытру; әртурлі мамандардың жуйелігі мен сабақтастығые қамтамассыз ету; ата-аналармен өзара әрекеттесу, ата-аналарды оқу процесіне қосу:

    а) ата-аналарды өз баласына адекватты көзқарасты, баланың мәселелерін талдау, көмек көрсету стратегияларын жүзеге асыру процесінде жауапкершілікті қабылдау қаблетін қалыптастыру;

    б)ата-аналарға эмоционалды колдау көрсету;

    в) ата-аналарға баланың даму ерекшеліктері мен даму болжамы туралы ақпарат алуға көмектесу;

    -әрекет нәтижелерін бағалау, мүмкіндігі шектеулі баланың іс-әрекетіндегі динамикасын қадағалау.








    Педагог-асисстент пен тәрбиеленуші

    Педагог-асисстент:

    • тәрбиеленушімен сенімді және эмоционалды бай қарым-қатынасты қалыптастырады, жұмыстың басында «бағыттаушы», қорғаушы, тілек білдіруші және сонымен бірге – ұйымдастырушы және үйлестіруші күшке айналады;

    • баланың жағдайын қадағалайды – эмоционалдық (жанжалды жағдайларды шешуге көмектеседі, тыныштандырады, шабыттандырады және т.б.) және физикалық (егер ерекше білімді қажет ететін балаға демалу қажет болса, педагог-асисстен оны топтан шығарып, ойын алаңына апара алады; баланың жоқтығына көз жеткізеді, қажет болған жағдайда дәретханаға баруға көмектеседі);

    • оқушының жалпы іс-әрекетін үйлестіреді.



    Педагог-асисстент және топ тәрбиешісі

    Педагог-асисстен:

    Тәрбиешілермен әрекет :

    • Жұмыс барысының мақсаты мен міндетін талқылау;

    • Мүмкін болатын қиындықтар(тәрбиеші мен ерекше білімді қажет ететін бала арасындағы қарым қатынас кезіндегі бөгде шу), бөлмеден шығып қайта оралу процесі, баланың мінез құлық ерекшеліктері мен ерекше мінез құлық көріністері

    • «Тәрбиеші» – «бала» – «педагог-асисстен» арасындағы үштікті қалай тиімді құруға болатынын талқылау



    Педагог-асисстент және басқа балалар

    Педагог-асисстен:

    • Топтағы балалар арасында не болып жатқанын бақылау, балалар не айтады, не ойнайды, буллинге жол бермеу, алдын алу;

    • Балаларға ерекше білімді қажет етуші баламен қарым – қатынасқа қалай тусу керектігін жетік тусіндіру, өзара байланыс процесін бақылау ;

    • Егер ерекше білімді қажет ететін балаға қатысты сұрақтар болса жауап беру



    Педагог-асисстен және ата-ана


    Педагог-асисстен:

    • Ата-анаға күннің қалай өткенін, баланың іс-әрекетін, толық ашып күнделікті ата-анасына хабарлап айтып отыру.

    • Ата-ана сұрақтарына жауап беру

    • Ата-анаға қажетінше ұсыныстар мен кеңес беру


    Педагог-асисстен және басқа мамандар

    • Педагог-асисстентермен жұмысты оңтайландыру бойынша ұсыныстар жасайды;

    • Жеке бағдарлама құруға көмектеседі;

    • ҰІӘ барысында көмек көрсету(тапсырманы баланың таным деңгейіне сай етіп дайындау, оны орындауға көмектесу және тб.)



    Ерекше білімді қажет етуші бала мен педагог-асисстенттің

    өзара қарым-қатынасы

    ЕБҚЕ бала мен педагог-асисстент

    Ол үшін педагог-асисстент:

    ЕБҚЕ бала тәрбиешіні тыңдау үшін

    • Балалның назары тәрбиешіге бұрады: «қара» «тыңда» және тб.

    • «Тапсырмаға қара»;

    • «Қарындашты ал, орында»

    • «Дәптеріңді аш» және тб.

    ЕБҚЕ бала және педагог асисстент

    Ол үшін педагог асисстент:

    Бала педагог асисстенттің нұсқаулығын орындайды

    • Тәрбиешінің берген тапсырмасын баланың мүмкіндіктеріне сай етіп жасау;

    • Егер баланың тапсырманы орындауға толық уақыты жеткіліксіз болса, ол тоқтап, жаңа тапсырмаға көшу сәтін анықтайды;

    • Егер ортақ тапсырманы балаға түсіну қиын болса, онда ол алдыңғы тапсырма бойынша жұмысты жалғастырады.

    Ескерту. Егер тәрбишіге қай тапсырмаға қай жерде ауысу дұрыс екенін шешу қиын болса, онда бұл туралы тәрбиешіден сұрау.

    ЕБҚЕ бала және тәрбиленушілер


    Ол үшін педагог асисстент:

    Бала өз бастамасы бойынша олармен сөйлеседі, басқа оқушылардың оған деген өтініштеріне жауап береді


    • Балалардың қарым қатынасын қадағалайды керек кезде қарым қатынасқа баланы қосады


    ЕБҚЕ бала және ата-ана

    Ол үшін педагог-асисстент:

    Бала таңертең балабақшада ата-анасымен қоштасып, ата-анасы кешкі уақытта келгенде қарсы алып, тәрбиешімен қоштасады


    • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде ата-анасымен қарым-қатынас жасауға дағдыланады, балабақшада болған оқиғаны айтып беруге, достарымен таныстыруға, өзінің көңіл күйін айтуға, көрестуге дағдыландыруға машықтайды.












    Педагог-асисстенттің негізі жұмыс бағыты


    1. Ақпараттық қолдау;

    2. Ұйымдастыру іс-әрекеті;

    3. Оқу-әдістемелік жұмыс;

    4. Диагностикалық-аналитикалық жұмыс.



    №

    Іс әрекет негізі

    Мерзімі

    Жауапты

    Ақпараттық қолдау

    1

    Құқықтық және әдістемелік базаны толықтыру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    2

    Мамандарға кеңес беру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    2.1

    « Жеке коррекциялық оқыту бағытын» жасау

    Қыркүйек

    Педагог-асисстент

    3

    Жеке қажеттіліктері бойынша қаблеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту мәселелерін жүзеге асыру, тәрбиеленушінің ата-анасына кеңестер

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    4 

    Педагог-асисстенттің технологиялық, әдістемелік даму деректерін толықтыру.

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    5

    Көрнекі материалдарды толықтыру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    6

    ЕБҚЕ баламен жұмыс барысында оқу құралдарын ұйымдастыру бойынша деректер қорын толтыру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент


    Ұйымдастырушылық қызмет

    1

    Құжатты әзірлеу

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    2

    ЕБҚЕ балаға ҰІӘ барысында жұмысқа сәтті араласуына көмек көрсету

    Күнделікті

    Педагог-асисстент

    3

    Оқыту процесіне қосу барысында танымдық деңгейіне байланысты тапсырмаларды саралап беру 

    Күнделікті

    Педагог-асисстент

    4.

    Тәрбиеленушінің қызығушылығын ескере отырып, топтан тыс шығармашылық жұмыстарға қатысуын ықпал ету. 

    Тәрбиеші жұмысының жоспарна сәйкес

    Педагог-асисстент

    Оқу-әдістемелік бағыт

    1

    Жеке дамыту және оқыту бағдарламаларын жасау және керегінше түзету, бейімделген бағдарламаларды әзірлеуге қатысу

    Қыркүйек, мамыр

    Педагог-асисстент, тәрбиеші

    2

    Жеке түзету-дамыту сабақтарын дайындау және ұйымдастыру

    Аптасына 1 рет

    Педагог-асисстент

    3

    Семинарда мамандарға кеңес беру, түзету бағдарламасымен таныстыру

    Жыл көлемінде кестеге байланысты

    Педагог-асисстент

    4

    Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің түзету бөлімшесінің педагогикалық кеңесіне, семинарларына, әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу

    Жалпы жоспар бойынша

    Педагог-асисстент

    Диагностикалық-аналитикалық әрекеттер

    1

    ЕБҚЕ бала жайлы дерек қорын толтыру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    2

    Тәрбиеленушінің жеке істерін талдау

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    3

    Медициналық картасын талдау,ПМПК қортындысының ұсыныстарын коррекциялық бағдарламаға қосу

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    4

    Ата-аналар анкетасын толтыру

    Керек жағдайда

    Педагог-асисстент

    5

    Жеке күнделік (психо-эмоционалдық жай куйін күнделікті бақылау күнделігі)

    Күнделікті

    Педагог-асисстент

    6

    2023-2024 жыл көлемінде жасалған жұмысқа есеп

    мамыр

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Уадинова Жупар Кенесхановна
    19 Сәуір 2024
    3889
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Педагог-ассистенттің жылдық жеке оқыту жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Педагог-ассистенттің жылдық жеке оқыту жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Педагог ассистенттің жеке жылдық жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Педагог-ассистенттің жылдық жеке оқыту жоспары

    Мақсаты:

    -Ерекше білімді қажет ететін тәрбиеленушіні жеке қолдау және оқу процессіне сәтті қосу.

    -Ерекше білімді қажет ететін баланы әлеуметтендіру және түзету бағытында коррекциялық жұмыс.



    Міндеті:

    -мектепке дейінгі білім беру мекемесінде балаға қолайлы орта жасау;

    а)топ ішінде және ас қабылдау мезетінде нақты көмек көрсету;

    б)ерекше білімді қажет ететін балаға демалыс орынын және басқа да орындарды ұйымдастыру; әлеуметтендіру - баланы өз құрбыларының арасына қосу, ұжымдық тұлғааралық қарым-қатнастарды қалыптастыру; тиісті жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, оқу процесіндегі қиындықтарды жеңуге; басқа мамандардың қолдауын ұйымдасытру; әртурлі мамандардың жуйелігі мен сабақтастығые қамтамассыз ету; ата-аналармен өзара әрекеттесу, ата-аналарды оқу процесіне қосу:

    а) ата-аналарды өз баласына адекватты көзқарасты, баланың мәселелерін талдау, көмек көрсету стратегияларын жүзеге асыру процесінде жауапкершілікті қабылдау қаблетін қалыптастыру;

    б)ата-аналарға эмоционалды колдау көрсету;

    в) ата-аналарға баланың даму ерекшеліктері мен даму болжамы туралы ақпарат алуға көмектесу;

    -әрекет нәтижелерін бағалау, мүмкіндігі шектеулі баланың іс-әрекетіндегі динамикасын қадағалау.








    Педагог-асисстент пен тәрбиеленуші

    Педагог-асисстент:

    • тәрбиеленушімен сенімді және эмоционалды бай қарым-қатынасты қалыптастырады, жұмыстың басында «бағыттаушы», қорғаушы, тілек білдіруші және сонымен бірге – ұйымдастырушы және үйлестіруші күшке айналады;

    • баланың жағдайын қадағалайды – эмоционалдық (жанжалды жағдайларды шешуге көмектеседі, тыныштандырады, шабыттандырады және т.б.) және физикалық (егер ерекше білімді қажет ететін балаға демалу қажет болса, педагог-асисстен оны топтан шығарып, ойын алаңына апара алады; баланың жоқтығына көз жеткізеді, қажет болған жағдайда дәретханаға баруға көмектеседі);

    • оқушының жалпы іс-әрекетін үйлестіреді.



    Педагог-асисстент және топ тәрбиешісі

    Педагог-асисстен:

    Тәрбиешілермен әрекет :

    • Жұмыс барысының мақсаты мен міндетін талқылау;

    • Мүмкін болатын қиындықтар(тәрбиеші мен ерекше білімді қажет ететін бала арасындағы қарым қатынас кезіндегі бөгде шу), бөлмеден шығып қайта оралу процесі, баланың мінез құлық ерекшеліктері мен ерекше мінез құлық көріністері

    • «Тәрбиеші» – «бала» – «педагог-асисстен» арасындағы үштікті қалай тиімді құруға болатынын талқылау



    Педагог-асисстент және басқа балалар

    Педагог-асисстен:

    • Топтағы балалар арасында не болып жатқанын бақылау, балалар не айтады, не ойнайды, буллинге жол бермеу, алдын алу;

    • Балаларға ерекше білімді қажет етуші баламен қарым – қатынасқа қалай тусу керектігін жетік тусіндіру, өзара байланыс процесін бақылау ;

    • Егер ерекше білімді қажет ететін балаға қатысты сұрақтар болса жауап беру



    Педагог-асисстен және ата-ана


    Педагог-асисстен:

    • Ата-анаға күннің қалай өткенін, баланың іс-әрекетін, толық ашып күнделікті ата-анасына хабарлап айтып отыру.

    • Ата-ана сұрақтарына жауап беру

    • Ата-анаға қажетінше ұсыныстар мен кеңес беру


    Педагог-асисстен және басқа мамандар

    • Педагог-асисстентермен жұмысты оңтайландыру бойынша ұсыныстар жасайды;

    • Жеке бағдарлама құруға көмектеседі;

    • ҰІӘ барысында көмек көрсету(тапсырманы баланың таным деңгейіне сай етіп дайындау, оны орындауға көмектесу және тб.)



    Ерекше білімді қажет етуші бала мен педагог-асисстенттің

    өзара қарым-қатынасы

    ЕБҚЕ бала мен педагог-асисстент

    Ол үшін педагог-асисстент:

    ЕБҚЕ бала тәрбиешіні тыңдау үшін

    • Балалның назары тәрбиешіге бұрады: «қара» «тыңда» және тб.

    • «Тапсырмаға қара»;

    • «Қарындашты ал, орында»

    • «Дәптеріңді аш» және тб.

    ЕБҚЕ бала және педагог асисстент

    Ол үшін педагог асисстент:

    Бала педагог асисстенттің нұсқаулығын орындайды

    • Тәрбиешінің берген тапсырмасын баланың мүмкіндіктеріне сай етіп жасау;

    • Егер баланың тапсырманы орындауға толық уақыты жеткіліксіз болса, ол тоқтап, жаңа тапсырмаға көшу сәтін анықтайды;

    • Егер ортақ тапсырманы балаға түсіну қиын болса, онда ол алдыңғы тапсырма бойынша жұмысты жалғастырады.

    Ескерту. Егер тәрбишіге қай тапсырмаға қай жерде ауысу дұрыс екенін шешу қиын болса, онда бұл туралы тәрбиешіден сұрау.

    ЕБҚЕ бала және тәрбиленушілер


    Ол үшін педагог асисстент:

    Бала өз бастамасы бойынша олармен сөйлеседі, басқа оқушылардың оған деген өтініштеріне жауап береді


    • Балалардың қарым қатынасын қадағалайды керек кезде қарым қатынасқа баланы қосады


    ЕБҚЕ бала және ата-ана

    Ол үшін педагог-асисстент:

    Бала таңертең балабақшада ата-анасымен қоштасып, ата-анасы кешкі уақытта келгенде қарсы алып, тәрбиешімен қоштасады


    • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде ата-анасымен қарым-қатынас жасауға дағдыланады, балабақшада болған оқиғаны айтып беруге, достарымен таныстыруға, өзінің көңіл күйін айтуға, көрестуге дағдыландыруға машықтайды.












    Педагог-асисстенттің негізі жұмыс бағыты


    1. Ақпараттық қолдау;

    2. Ұйымдастыру іс-әрекеті;

    3. Оқу-әдістемелік жұмыс;

    4. Диагностикалық-аналитикалық жұмыс.



    №

    Іс әрекет негізі

    Мерзімі

    Жауапты

    Ақпараттық қолдау

    1

    Құқықтық және әдістемелік базаны толықтыру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    2

    Мамандарға кеңес беру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    2.1

    « Жеке коррекциялық оқыту бағытын» жасау

    Қыркүйек

    Педагог-асисстент

    3

    Жеке қажеттіліктері бойынша қаблеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту мәселелерін жүзеге асыру, тәрбиеленушінің ата-анасына кеңестер

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    4 

    Педагог-асисстенттің технологиялық, әдістемелік даму деректерін толықтыру.

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    5

    Көрнекі материалдарды толықтыру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    6

    ЕБҚЕ баламен жұмыс барысында оқу құралдарын ұйымдастыру бойынша деректер қорын толтыру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент


    Ұйымдастырушылық қызмет

    1

    Құжатты әзірлеу

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    2

    ЕБҚЕ балаға ҰІӘ барысында жұмысқа сәтті араласуына көмек көрсету

    Күнделікті

    Педагог-асисстент

    3

    Оқыту процесіне қосу барысында танымдық деңгейіне байланысты тапсырмаларды саралап беру 

    Күнделікті

    Педагог-асисстент

    4.

    Тәрбиеленушінің қызығушылығын ескере отырып, топтан тыс шығармашылық жұмыстарға қатысуын ықпал ету. 

    Тәрбиеші жұмысының жоспарна сәйкес

    Педагог-асисстент

    Оқу-әдістемелік бағыт

    1

    Жеке дамыту және оқыту бағдарламаларын жасау және керегінше түзету, бейімделген бағдарламаларды әзірлеуге қатысу

    Қыркүйек, мамыр

    Педагог-асисстент, тәрбиеші

    2

    Жеке түзету-дамыту сабақтарын дайындау және ұйымдастыру

    Аптасына 1 рет

    Педагог-асисстент

    3

    Семинарда мамандарға кеңес беру, түзету бағдарламасымен таныстыру

    Жыл көлемінде кестеге байланысты

    Педагог-асисстент

    4

    Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің түзету бөлімшесінің педагогикалық кеңесіне, семинарларына, әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу

    Жалпы жоспар бойынша

    Педагог-асисстент

    Диагностикалық-аналитикалық әрекеттер

    1

    ЕБҚЕ бала жайлы дерек қорын толтыру

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    2

    Тәрбиеленушінің жеке істерін талдау

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    3

    Медициналық картасын талдау,ПМПК қортындысының ұсыныстарын коррекциялық бағдарламаға қосу

    Жыл көлемінде

    Педагог-асисстент

    4

    Ата-аналар анкетасын толтыру

    Керек жағдайда

    Педагог-асисстент

    5

    Жеке күнделік (психо-эмоционалдық жай куйін күнделікті бақылау күнделігі)

    Күнделікті

    Педагог-асисстент

    6

    2023-2024 жыл көлемінде жасалған жұмысқа есеп

    мамыр

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Барлық материалдар Мектепке дейінгі балалар
    19.04.2024
    3889
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Уадинова Жупар Кенесхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации