№
|
Іс-шаралар
|
Орындау
мерзімдері
|
Жауаптылар
|
Есеп беру
нысандары
|
1
|
ПМПК қорытындысына сәйкес ЕББҚ
ететін білім алушылардың оқу бағдарламаларымен
таныстыру
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
|
ПМПК
қорытындылары
|
2
|
Логопедиялық диагностика
қорытындыларымен сынып жетекшілерін таныстыру. Мектеп оқушыларында
кездесетін сөйлеу тілі бұзылыстарының түрлері бойынша ақпарат
беру.
|
Қыркүйек
|
Педагог-логопед
|
Логопедиялық диагностика
қорытындылары, сөйлеу
карталары
|
3
|
Сынып жетекшілері және пән
мұғалімдерімен бірлесе сөйлеу тілінде бұзылыстары бар білім
алушылардың тізімін анықтау
|
Жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
7-форма
Жалпы білім беру
мектептеріндегі ерекше білім алуды қажет ететін балаларға
психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: әдіс.нұсқаулық/
Елисеева И.Г., Ерсарина А.К. - Алматы: ТП ҰҒПО, 2019. – 92
б.
|
4
|
Мектеп мұғалімдеріне кеңес
беру
|
Жыл
бойы
|
Педагог-логопед
|
Мектеп мұғалімдеріне арналған
кеңесті тіркеу журналы
|
5
|
«Бастауыш сынып оқушыларының
оқу және жазу дағдыларын қалыптастырудың алғышарттары» тақырыбында
семинар тренинг өткізу
|
Қазан
|
Педагог-логопед
|
Семинар тренинг
анықтамасы
|
6
|
«Сөйлеу тілінде бұзылыстары
бар білім алушыларға тілдік пәндерді бейімдеу алгоритмі»
тақырыбында педагогикалық кеңеске баяндама
дайындау
|
Қараша
|
Педагог-логопед
|
Әдебиеттік оқу және қазақ тілі
пәндері бойынша бейімделген жалпы білім беру
бағдарламалары
(Мектептің №2 педагогикалық
кеңесіне анықтама)
|
7
|
«Дислексияны түзетудің тиімді
әдіс-тәсілдері» тақырыбында жаттығулар мен ойындар кешенін
дайындау
|
Желтоқсан
|
Педагог-логопед
|
Дислексияны түзетуге арналған
жаттығулар мен ойындар
кешені
Мектеп жасындағы жазбаша
сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалармен жүргізілетін түзету
жұмысының мазмұны: әдістемелік нұсқаулық /Г.Н.Тулебиева,
Г.Б.Ибатова, А.А.Даурамбекова, Ж.Ж.Нурсеиова, - Алматы: ТП ҰҒПО,
2018ж.-53б
|
8
|
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
арналған үлестірмелі материалдар
дайындау:
-
Оптикалық дисграфияны түзетуге
арналған тапсырмалар жинағы;
-
Акустикалық дисграфияны
түзетуге арналған тапсырмалар
жинағы;
-
Аграмматикалық дисграфияны
түзетуге арналған тапсырмалар
жинағы;
|
Қаңтар
|
Педагог-логопед
|
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
арналған үлестірмелі
материалдар
Мектеп жасындағы жазбаша
сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалармен жүргізілетін түзету
жұмысын ұйымдастырудың әдістемелік негіздері: әдістемелік нұсқаулық
/Г.Н.Тулебиева, Г.Б.Ибатова, С.Ж.Өмірбек, Ж.Ж.Нурсеиова, - Алматы:
ТП ҰҒПО, 2017ж.-51б
|
9
|
«Бастауыш сынып оқушыларының
дыбыстық-буындық талдау мен жинақтау дағдыларын дамыту»
әдіс-тәсілдер жинағын
дайындау
|
Ақпан
|
Педагог-логопед
|
Оқушылардың дыбыстық-буындық
талдау мен жинақтау дағдыларын дамытуға арналған әдіс-тәсілдер
жинағы
Дыбыстық талдау мен
жинақтау дағдыларының бұзылуы салдарынан болған жазбаша сөйлеу
тілінің бұзылысын түзету-логопедиялық жұмысы: әдістемелік
нұсқау.Алматы: 2015.-
62б
|
10
|
Мектеп мұғалімдерімен бірге
сөйлеу тілінде бұзылыстары бар білім алушылардың БЖБ, ТЖБ
тапсырмаларының (көру, есту, сөздік және бақылау диктанттары)
нәтижелерін зерделеу
|
Әр тоқсанның
соңында
|
Педагог-логопед
|
БЖБ, ТЖБ тапсырмалары (көру,
есту, сөздік және бақылау
диктанттары)
|
11
|
Жыл бойы жасалған жұмысты
қорытындылау
|
Мамыр
|
Педагог-логопед
|
Жылдық рефлексиялық
есеп
(Мектептің №5 педагогикалық
кеңесі)
|