Материалдар / Педагог профессиограммасы

Педагог профессиограммасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог профессиограммасы дегеніміз не? Мұғалімнің профессиограммасы-бұл мұғалімнің біліктілігіне, оның дайындық деңгейіне және жеке қасиеттеріне қойылатын талаптардың егжей- тегжейлі сипаттамасы бар құжат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2023
611
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагог
профессиограммасы
Сәулет дизайны
Уразбаева Аида

Педагог профессиограммасы
дегеніміз не?
Мұғалімнің профессиограммасы-бұл мұғалімнің
біліктілігіне, оның дайындық деңгейіне және
жеке қасиеттеріне қойылатын талаптардың егжейтегжейлі сипаттамасы бар құжат.
Профессиограммаға сәйкес, педагогтың
міндеттеріне білімді, дағдылар мен қабілеттерді
құру және дамыту кіреді. Мұғалім сонымен қатар
Қазақстан Республикасының»Білім туралы»
Заңында және ҚР Білім Министрлігінің
бағдарламаларында белгіленген міндеттерді
орындауы керек.

Жеке тұлғаның сапасы
Кәсіби мұғалім өз лауазымына сай болу үшін бірқатар
қасиеттерге ие болуы керек.

КӘСІБИ ИДЕЯЛЫҚ,ӨЗ КӘСІБІНЕ
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ

ЖЕТІЛУ (АЗАМАТТЫҚ ЖӘНЕ
МОРАЛЬДЫҚ).

ҚОҒАМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІК.

ҰЖЫМДАҒЫ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
ҮЙЛЕСІМДІЛІК
20XX

ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ
КОММУНИКАТИВТІ
ҚАСИЕТТЕР,
СЫПАЙЫЛЫҚ
presentation title

3

Профессиограммада мұғалім иеленуі керек қажетті дағдылардың
тізімі де бар. Бұл техникалық және икемді дағдылардың жиынтығы,
онсыз сәтті мұғалімді елестету қиын.
Ақпараттық дағдылар

Оқу материалдарын дайындау үшін мұғалім
дереккөздермен жұмыс істей білуге және заманауи,
шынайы және нақты ақпарат беруге міндетті. Оқушыларға
материалдарды ұсыну үшін мұғалім заманауи
технологияларды жақсы меңгеруі керек.

Оқу процесінде неғұрлым өзекті және тиімді әдістер
қолданылса, студенттер алған білімдерін оңай және
жақсы игереді және қолданады.

Оқушылардың назарын аудара білу

Балалар физиологиялық және психикалық дамуды
жалғастыруда, сондықтан көптеген мәселелерде
оларға ересектер сияқты талаптар қою мүмкін емес.
Егер студент мұғалімді тыңдамаса немесе оқу
процесіне кедергі келтірсе, онда бұл әрдайым
тәртіптің жетіспеушілігінен туындамайды

Жасына байланысты балаларға ұзақ уақыт бойы бір
тақырыпқа назар аудару қиынға соғуы мүмкін, егер
олар сабақта не болып жатқанын түсінбесе,
шоғырлануды жоғалтуы мүмкін.
Түсінікті және қол жетімді баяндауды және ой —
түйіндеуді әр педагог білуі тиіс.

Қызмет процесінде іскерлік қарымқатынас орнату

Қызмет бойынша мұғалім көп адамдармен, мектеп
оқушылары мен олардың ата-аналарынан бастап
мектеп басшылығына және әртүрлі бөлімдерге дейін
көп уақыт сөйлесуге мәжбүр.

Осы санаттағы адамдардың әрқайсысымен мұғалім
студенттерге сапалы білім беру және ұжым үшін
қолайлы еңбек жағдайларын қамтамасыз ету үшін
қарым-қатынас орната білуі керек.

20XX

presentation title

4

Табысты мұғалімге тән жеке қасиеттерге
мыналар кіреді:








бақылаушылық;
ұстамдылық;
өзін-өзі ұстай білу;
дәлдік;
әдептілік сезімі;
қаттылық;
тапқырлық.

Жоғарыда аталған сипаттамаларға ие бола отырып,
мұғалім оқу процесіне ыңғайлы жағдай жасай
алады, жанжалды жағдайлардың көпшілігін
болдырмайды немесе азайтады.

Мұғалім профессиограммасының құрылымы
Психолог В. А. Крутецкий мұғалімнің
профессиограммасының төрт блогын бөлді.
Бірінші блок, "гуманистік дүниетаным"

Жалпы мәдениеттің жоғары деңгейі мен лайықты моральдық
келбеті бар адам ғана сәтті оқу процесін ұйымдастыра алады. Бұл
адам балаларды жақсы көруі керек және балалық шақ пен өсу
кезеңінің құндылығы мен ерекшеліктерін түсінуі керек.

Екінші блок,"өзінің педагогикалық қызметіне оң
көзқарас"

Жақсы мұғалім өз мамандығына бей-жай қарамауы керек және
бола алмайды. Ол педагогикаға бейім болуы керек және өзін және
өмірін педагогикалық мамандыққа арнауға тырысуы керек.
Балалар қандай тәрбиешілер оларды және жалпы білім беру
қызметін түсінбейтінін және ұнатпайтынын сезінеді.

Үшінші блок, табиғи алғышарттар

Дағдылар мен кәсіби білімді қолданудың сәттілігі көбінесе жеке
қасиеттерге және балалармен жұмыс істеуге және педагогикалық
іс-әрекетке табиғи бейімділікке байланысты.

Төртінші блок, Кәсіби дағдылар, Білім және
дағдылар.

Мұғалім белгілі бір оқу пәні саласында терең білімге ие болуы
керек және оларды студенттерге сәтті беру технологияларын
игеруі керек.

thank you
Қолданылған әдебиеттер:
https://dereksiz.org/pedagogprofessiogrammasi.htmlhttps://zharar.kz/question/id/333151
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ