Материалдар / ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2022 жылғы25 тамыздағы № 377 «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» бұйрығымен негізделеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2024
98
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

ҚазақстанРеспубликасының Оқу-ағарту министрі

2022 жылғы 27 тамыздағы 382 бұйрығы





Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің іске асуы мен негізгі міндеттері білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу принциптері Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2022 жылғы25 тамыздағы № 377 «Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» бұйрығымен негізделеді.





Психологиялық қызметтің мақсаты - білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған


Психологиялық қызметтің міндеттері:

1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;

3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;

4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;

5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;

6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;

7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;

8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;

9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.








Іс-шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындалу нысаны

Жауапты

Орындалу туралы белгі


І. Диагностика

1

Оқушының мектепке психологиялық дайындығын зерттеу;

Жүргізілетін әдістеме:

«Керн-Йирасек» тесті

1)Адамның суретін салу

2)Сөздеркөшірмесі

3)Нүктелеркөшірмесі

Диагностика

1 сынып

Қыркүйек

Тест

Педагог –психолог

Анықтама

2

Бесінші сынып оқушыларының орта буынға бейімделу кезеңінде психологиялық дайындығын зерттеу;

Жүргізілетін әдістеме:

«Менің сыныбым» әдістемесі

Диагностика

5 сынып

Қыркүйек

Проективті әдістеме

Педагог –психолог

Анықтама

3

Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау

Жүргізілетін әдістеме:

DASS шкаласы /7-11сынып/

НСВ-10 тесті /5-6 сынып/

Диагностика

5-11 сынып

Қазан

Сауалнама, тест

Педагог –психолог

Анықтама

4

Оқушының психологиялық саулығын бағалау шкалалары

Эссе:

«Өзіңді мақта» /5 сынып/

«Менің армандарым»

/6 сынып/

«Менің өмірім» /7 сынып/

«Менің айтылмаған сырларым» /8 сынып/

«Мен өзгерткім келеді»

/9 сынып/

«Мен таңдаған өмір»

/10 сынып/

«Болашаққа хат» /11 сынып/

Диагностика

5-11 сынып

Қараша

Эссе

Педагог –психолог

Анықтама

5

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін анықтау (зейін, ес, қиял, ойлау т.б)

Диагностика

2-4 сынып

Желтоқсан

Тест

Педагог –психолог

Анықтама

6

Темперамент

Диагностика

1 сынып, жаңадан келген оқушылар, сұраныс бойынша

Қаңтар

Тест

Педагог –психолог

Анықтама

7

Кәсіби бағдарға байланысты сауалнама қою

Диагностика

9,11 сынып

Қаңтар

Тест, сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

8

Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау

Жүргізілетін әдістеме:

DASS шкаласы /7-11сынып/

НСВ-10 тесті /5-6 сынып/

Диагностика

5-11 сынып

Наурыз

Сауалнама, тест

Педагог –психолог

Анықтама


ІІ. Түзету-дамыту жұмысы


Бірінші сынып оқушыларын мектеп өміріне бейімделуіне психологиялық сабақ:

1.«Кел танысайық» тренингі

2.«Алақай мен оқушымын» тренингі

3. «Біздің сынып-бұл біз» тринингі

4. «Мектептегі көңіл-күй» тренингі

Түзету –дамыту

1 сынып

Тоқсанына

1 рет

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


Бесінші сынып оқушыларын бастауыш буыннан орта буынға өту кезіндегі бейімделуіне психологиялық сабақ:

1.«Бірінші рет 5 сыныпқа » тренингі

2. «Менің мектептегі сезімім» тренингі

3. «Мен өзімді мақтай аламын» тренингі

4. «Реніштен арылу» тренингі

Түзету -дамыту

5 сынып

Тоқсанына

1 рет

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


Мектеп бітіруші 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ға және мамандық таңдауға педагогикалық-психологиялық бағытта психологиялық сабақ: 1.«ҰБТ дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»

2. «Кәсіптік бағдар: Кім болғым келеді?» тренингі

3. «Емтихан кезіндегі стресстен қалай арыламыз?» тренингі

4.«Толеранттылық (төзімділік) деген не?» тренингі

Түзету -дамыту

11 сынып

Тоқсанына

1 рет

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


«Пікірталас –жанжал емес»

Түзету –дамыту

6 сынып

Қазан

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


«Мен өзімді мақтай аламын»

Түзету –дамыту

4 сынып

Қазан

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


«Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту»

Түзету –дамыту

3 сынып

Қараша

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


«Ашу-ыза билегенде не істеу керек?»

Түзету –дамыту

10 сынып

Желтоқсан

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


«Күйзелістен қалай арылуға болады?»

Түзету –дамыту

8-9 сынып

Желтоқсан

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


«Реніштен арылу»

Түзету –дамыту

6 сынып

Қаңтар

Тренинг

Педагог –психолог

Анықтама


«Ой, сезім, мінез-құлық»

Түзету –дамыту

8 сынып

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!