Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Педагог-психологтың 2024-2025оқу жылына жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Абай облысы. Көкпекті ауданының білім бөлімі ММ.
«І. Жансүгіров атындағы орта мектебі» КММ
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
Ерботин Ж.Х. _______ «___»________ _____
2024-2025 оқу жылына арналған
педагогикалық-психологиялық қызметтің жұмыс
Жоспары
Мектеп психологы: Байжакупова Ш.М.
Психологиялық қызметтің мақсаты:
Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік –
психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
-
Оқушылардың жеке басының құқықтары мен мүдделерін қорғау, олардың психикалық және физикалық дамуы үшін қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету, психологиялық, педагогикалық және медициналық -әлеуметтік мәселелерді шешуге қолдау мен көмек көрсету;
-
Балаға дамудың, оқудың, әлеуметтенудің өзекті мәселелерін шешуге көмектесу: оқу қиындықтарын, эмоционалды-ерік аясының бұзылуын, құрдастарымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынас проблемаларын жою бағдарламаларын іске асыру; оқу мен кәсіби бағытты таңдауға бағыт-бағдар беру;
-
Білім беру процесінің барлық қатысушыларының - оқушылардың, мұғалімдердің, ата -аналардың психологиялық -педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
-
Білім беру процесінің барлық субъектілері арасындағы өзара түсіністік пен өзара әрекеттестікті нығайтуға көмектесу, педагогикалық ұжымға білім беру мекемесінің әлеуметтік-психологиялық климатын оңтайландыруға көмектесу.
Күтілетін нәтиже:
Қойылған мақсат-міндеттерге жету, білім алушылармен, педагогтармен, ата-аналармен психологиялық сүйемелдеу жұмыстарын жүргізіп, психологиялық денсаулықтарын нығайту.
Қыркүйек айы |
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
Сыныптардың отбасы әлеуметтік-психологиялық ахуалын анықтау |
Үй аралау, отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын анықтау Көп балалы, жалғызбасты, АӘК қажет ететін отбасы-р |
Ата-аналар |
І-ІІапта |
Педагог-психолог |
АКТ толтыру |
|||||
2. |
Жалпы ата-аналар жиналысы «Мектептегі психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарымен, бағыттарымен таныстыру, келісім парағына қол қойдыру» |
Ата-аналар жиналысы Ақпараттандыру |
1-10 сыныптар |
ІІІ-апта |
|
хаттама |
|||||
3. |
Даярлық сынып оқушылары -ның психоәлеуметтік жетілгендік деңгейін анық-у |
Диагностикалау С.А.Банков. Тестілік әңгімелесу |
Мектепалды даярлық оқушылары |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
4. |
1- сынып оқушы-ң мектепке дайындығын тексеру |
Диагностикалау Йирасек-Керн тесті |
1-сынып |
ІҮ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
«Бәріміз біргеміз!» |
Түзету-дамыту жұмысы 0-1 - сынып оқушылары ның мектепке бейімделу сабақтары Психолог сағаты |
1-сыныптар |
ІІ- ІІІапта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
«Қарым-қатынасқа үйренейік» |
Түзету-дамыту жұмысы 5 - сынып оқушылары ның орта буынға бейімделу сабақтары Психолог сағаты |
5-сыныптар |
ІҮ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Қиын оқушыларды анықтау,тізімін құру |
Профилактика және психологиялық ағарту Бақылау, анықтау |
1-11 сыныптар |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
«5-6 жастағы баланың психологиялықерекшеліктері» |
Профилактика және психологиялық ағарту Баяндама |
Ата-аналар |
ІІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
3. |
«5-сынып оқушыларында кездесетін кедергілер мен қиындықтар» |
Профилактика және психологиялық ағарту Баяндама |
Ата-аналар |
ІҮ-апта |
|
анықтама |
|||||
1. |
Мұғалімнің шыдамдылығы |
Кеңес беру Ұсыныстар |
Тәрбиеші, 1-с мұғалімі |
ІҮ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
2. |
0-1-с а-аналарына кеңес |
Кеңес беру Ұсыныстар |
Ата-аналар |
ІІ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
1. |
Жұмыс жоспарын құру. |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Зерттеу материалдарын жинақтау |
Оқушылар, ата-аналар |
І-апта |
|
Жоспарды бекіту |
|||||
2. |
Бейімделу жұмыстары |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Сабақтарға қатысу, қоңырау кезінде бақылау |
1,5 сыныптар, жаңадан келген оқушылар |
қыркүйек |
|
Бақылау парағын толтыру |
|||||
3. |
Ерекше білімді қажет ететін оқуышының ортаға бейімделуі |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Сабақтарға қатысу, қоңырау кезінде бақылау |
2-3-8 сыныптар |
қыркүйек |
|
Бақылау парағын толтыру |
|||||
Қазан айы
|
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыс түрлері |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
1,5,ұсынып оқушыларының мектепке бейімделуін зерттеу |
Диагностикалау Ақыл-ой қабілеттерін зерттеу (ОҚЭДӘ), Мотивация (Лусканова) әдістемесі |
1 с. ата-аналар, 5,9- сыныптар |
І-апта |
Педагог-психолог |
Хаттама, сынып жетекшілеріне ұсыныс, |
|||||
2. |
«Оқушылардың мектепте мазасыздануын, анықтау» |
Диагностикалау Филипс тесті С. Спилбергер |
5-10 сыныптар |
ІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
3. |
Оқушылардың қарым-қатынас деңгейін зерттеу |
Диагностикалау Дж.Морено Социометрия |
5-10 сынып |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
4. |
Құқық бұзу-ң ж/е суицидтің ал.алу б-ша сауалнама жүргізу (буллинг, кибербул-г, суицид) |
Диагностикалау Тест, сауалнама |
5-10 сынып |
ІҮ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
Бейімделудегі қиындықтармен жұмыс |
Түзету-дамыту жұмысы Әңгімелесу,Тренинг |
1,5-сынып, жаңадан келген оқушылар |
І-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Мазасыздықты төмендету |
Түзету-дамыту жұмысы Мазасыздығы жоғары деңгейдегі сыныпта жаттығулар |
5, 9, сыныптар |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
3. |
Зерттеу қорыт-сы б-ша жұмыс |
Түзету-дамыту жұмысы Қажет сыныпта, оқушымен әңгімелесу, тренинг, жаттығулар |
5-10-сынып |
ІІІ-ІҮапта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Қарым-қатынас дағды-н дам-у |
Профилактика және психологиялық ағарту Жаттығулар |
5, 8 сынып |
ІҮ-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
«Сынақ, емтиханның психологиялық жағ-на талдау. |
Профилактика және психологиялық ағарту Лекция сабақ , пікір алмасу |
9-сынып |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
3. |
Құқықтық және девиантты мінез-құлықтың алдын алу. |
Профилактика және психологиялық ағарту Лекция, тренинг беру |
5-11-сынып |
ІІІ-ІҮ-апта |
, |
Анықтама |
|||||
1. |
Емтиханға қалай дайын-у к/к? |
Кеңес Жаднама |
9-сынып |
ІІІ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
2. |
Зерттеу қорытындысы бойынша кеңестер |
Кеңес беру Ұсыныс |
Қажет сынып, оқу-ға |
ІҮ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
1. |
Жас маман-ға псих-қ қолдау |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Әңгімелесу, қолдау көрсету |
мұғалімдер |
І -апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Сұраныс бойынша жұмыстар |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Сұранысқа орай |
Оқушылар, мұғалімдер |
І-ІҮ-апта |
|
Анықтама |
|||||
Қараша айы
|
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
Графикалық диктант |
Диагностикалау Тест |
1сыныптар |
І-апта |
Педагог-психолог |
Хаттама |
|||||
2. |
Кім болғым келеді? |
Диагностикалау Сауалнама |
5-11 сыныптар |
ІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
3. |
Оқу мотивациясын тексеруге арналған сауалнама |
Диагностикалау Сауалнама |
2-4 сыныптар |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
4. |
Ақпараттық кеңістікпен, әлеуметтік желіге тәуелділікті анықтау |
Диагностикалау Тестілеу, сауалнама |
5-10 сынып |
ІҮ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
Оқушылардың ұсақ моторикасын дамыту |
Түзету-дамыту жұмысы Жаттығулар |
1-сынып |
І-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Кәсіби бағдар беруге арналған түсіндірме жұмыстар |
Түзету-дамыту жұмысы (Ұнайды,мен айналысқым келеді, айналыса алмын қағидасын түсіндіру) Түсіндірме жұмыстар |
5-11 сыныптар |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
3. |
Оқушылардың оқу мотивациясын дамыту |
Түзету-дамыту жұмысы Жаттығулар |
5-11 сыныптар |
ІІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
4. |
Ақпараттық кеңістік пен әлеуметтік желі диагностикасының қорытындысымен жұмыс |
Түзету-дамыту жұмысы Түсіндірме жұмыстар |
5-11 сыныптар |
ІҮ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Ақпараттық кеңістікпен, әлеуметтік желіге тәуел діліктің алдын алу |
Профилактика және психологиялық ағарту Лекция, презентация, бейнематериал көрсету |
5-11 сынып |
ІҮ -апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Оқушыларды жаңа мамандықтармен, оқу орындарымен таныстыру |
Профилактика және психологиялық ағарту Лекция, бейнематериал көрсету |
5-11 сынып |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
«Ұсақ моториканы дамыту жолдары» |
Кеңес беру Ұсыныс |
Ата-аналар |
І-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
2. |
«Ақпараттық кеңістікті, әлеуметтік желіні пайдалану ережесі» |
Кеңес беру Жиналыс, ұсыныс |
|
ІІ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
|
«Мамандықты қалай таңдау керек?» |
Кеңес беру Ұсыныс |
9, 11 сынып |
ІҮ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
1. |
Сұраныс бойынша жұмыстар |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Сұранысқа қарай |
Оқушылар Ата-аналар |
І-ІҮ апта аралығы |
|
анықтама |
|||||
Желтоқсан айы
|
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
Танымдық қабілеттерді зерттеу әдістемелері |
Диагностикалау Тест |
1-4 сынып |
І-апта |
Педагог-психолог |
Хаттама |
|||||
2. |
Қыз бала қандай болу керек? |
Диагностикалау Сауалнама |
5-10сынып қыздары |
ІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
3. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауын анықтау |
Диагностикалау «Баспалдақ» тесті |
2-4 сынып |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
Дарынды оқушылармен жұмыс |
Түзету-дамыту жұмысы Тренингтер |
5-11 сыныптар |
І-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Танымдық қабілеттерді дамыту |
Түзету-дамыту жұмысы Жаттығулар |
1-4 сыныптар |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
3. |
Өзін-өзі бағалауларын дамыту |
Түзету-дамыту жұмысы Тренинг |
2-4сынып |
ІІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Ерте жүктіліктің алдын-алу жұмыстары |
Профилактика және психологиялық ағарту, Жиналыс, лекция |
Ата-аналар 7-10 сыныптар |
І-апта |
|
Хаттама |
|||||
2. |
Дарынды, үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстар |
Профилактика және психологиялық ағарту тұлғалық өсу Тренингтік сабақтар |
1-10 сыныптар |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
3. |
Емтиханға қатысатын оқу-н жұмыс. |
Профилактика және психологиялық ағарту Тренингтер |
4,9 сынып |
ІІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
|
Мұғалімдермен жұмыс |
Профилактика және психологиялық ағарту Тренингтер |
Мұғалім-р |
ІҮ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Оқушы қыз қандай болу керек? |
Кеңес Ұсыныс |
7-11сынып |
ІІ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
2. |
Есте сақтауды дамыту жолдары |
Кеңес Ұсыныс |
2-4сынып |
ІҮ-апта |
|
Жаднама |
|||||
1. |
Педагогтардың жеке тұлғалық кемелденуі |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Тренинг |
Мұғалімдер |
І-ІҮ-апта |
|
Анықтама |
|||||
Қаңтар айы
|
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
Оқушылардың танымдық (зейін, ес,қабылдау) процестерін зерттеу |
Диагностикалау Тест |
5-8 сыныптар |
І-ІІ-апта |
Педагог-психолог |
Хаттама |
|||||
2. |
Ұялшақ және тұйық балаларды анықтау |
Диагностикалау Бақылау, әңгімелесу,тест |
Даярлық топ 1-4сыныптар |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
3. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауын анықтау |
Диагностикалау Тест |
5-10сыныптар |
ІҮ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
Оқушылардың танымдық процестерін дамыту |
Түзету-дамыту жұмысы Жаттығулар |
7-9 сынып |
І-ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту |
Түзету-дамыту жұмысы « Ассоциациялау», «Байланыс» жаттығулары |
4,9сынып |
ІІІ-ІҮапта |
|
|
|||||
3. |
Ұялшақ және тұйық балалардың белсенділігін арттыру жолдары |
Түзету-дамыту жұмысы Жаттығулар, ойындар |
Даярлық топ, 1-4 сыныптар |
І-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін дамыту |
Профилактика және психологиялық ағарту Тренинг, жаттығулар |
5-10сынып |
І-ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Зерттеулер қорытындысы бойынша кеңестер
|
Кеңес беру Ұсыныс әзірлеу |
5-10сынып |
І-ІҮ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
1. |
Диагностика нәтижелері |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Диагностика нәтижелерін өңдеу |
1-10 сынып |
Жыл бойы |
|
Хаттама |
Ақпан айы |
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
Оқушылардың темперамент типін анықтау.(Б.С.Волков, Н.В.Волкова әдісі бойынша) |
Диагностикалау Сауалнама |
2-4сыныптар |
ІІІ-апта |
Педагог-психолог |
Хаттама |
|||||
2. |
Оқушылардың агрессия деңгейін анықтау |
Диагностикалау Сауалнама, тест |
7-10сынып |
І-апта |
|
Хаттама |
|||||
3. |
Оқушылардың зиянды әрекеттерге қарым-қатынасын анықтау |
Диагностикалау Сауалнама, тест |
7-10сынып |
ІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
4. |
«Өмірде жоқ жануар» |
Диагностикалау Проективті әдістеме |
5-8сынып |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
Агрессияны төмендету жолдары |
Түзету-дамыту жұмысы Агрессиясы жоғары оқушылармен жаттығулар |
5-10сыныптар |
І-ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
«Өзіңді басқара біл!» |
Профилактика және психологиялық ағарту Лекция, тренинг |
7-10-сынып |
І-ІІапта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Зиянды әдеттердан аулақ бол! |
Профилактика және психологиялық ағарту Лекция, сұхбат |
7-10 сыныптар |
ІІІ-ІҮапта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Алынған нәтижелер бойынша кеңес беру |
Кеңес беру Ұсыныстар |
5-10 сыныптар |
І-ІІ апта |
|
Журнаға тіркеу |
|||||
2. |
«Зиянды әдеттерің адам өміріне қаупі» |
Кеңес беру Жаднама |
7-10сынып |
ІІІ-ІҮапта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
1. |
Мұғалімдердегі эмоционалды күйреу синдромын анықтау. |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Тестілеу, тренинг |
Мұғалімдер |
ІІІ-апта
|
|
Хаттама |
|||||
Наурыз айы |
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
9,10 сынып оқушыларының кәсіби бағдарын анықтау. |
Диагностикалау Е.Климов.Сауалнама |
9,10 сынып |
І-апта |
Педагог-психолог |
Хаттама |
|||||
2. |
Баланың отбасындағы эмоциялық күйін диагностикалау |
Диагностикалау «Менің отбасым» Проективті әдіс |
1-4 сынып |
ІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
3. |
Оқушылардың мектептегі қобалжуларын диагностикалау |
Диагностикалау Тест, сауалнама |
4-9 сыныптар |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
4. |
Оқушылардың физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және деструктивті мінез-құлқын анықтау |
Диагностикалау Тест, сауалнама |
6-10сыныптар |
ІҮ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
Зерттеу қорытындысы бойынша жұмыстар |
Түзету-дамыту жұмысы Сұхбат, тренинг, аутотренинг |
4-10сыныптар |
І-ІҮ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
Оқушылардың мазасыздану деңгейін төмендету |
Профилактика және психологиялық ағарту Тренинг, жаттығулар |
4,9 сынып |
І-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Кәсіби бағдар |
Профилактика және психологиялық ағарту Студенттермен кездесу кеші |
9,10 сыныптар |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
3. |
«Мен өмірді сүйемін» |
Профилактика және психологиялық ағарту Тренинг |
6-10сыныптар |
ІІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Зерттеу қорытындысы бойынша кеңестер |
Кеңес беру |
1-10сыныптар |
І-ІҮапта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
1. |
Өз бетінше білімін жетілдіру |
Ұйым-у-әдісте-к жұмыс Семинар мен курстар |
|
Жыл бойы |
|
Сертификат |
|||||
Сәуір айы |
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
«Стресс» тест |
Диагностикалау Тест |
7-10 сыныптар |
І-апта |
Педагог-психолог |
Хаттама |
|||||
2. |
Эмоционалды өрістің жай-күйін анықтау.
|
Диагностикалау Түстерді анықтау. (Люшер-Лутошкин бойынша) |
5-10 сыныптар |
ІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
3. |
Мұғалімнің кәсіби дайындығы ның диагностикалық анкетасы |
Диагностикалау Сауалнама |
Ұстаздар |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
4. |
Оқушылардың әл. желі, қауіпті сайттарға кіру барысын анықтау |
Диагностикалау Сауалнама, тест |
5-10-сыныптар |
ІҮ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
«Психоэмоционалдық күйлер ді, өзін-өзі реттеу техникасы. Ағзаның стресске реакциясы» |
Түзете –дамыту Лекция, тренинг |
7-10сынып |
І-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
Педагогтардың эмоционалды құлдырауы |
Түзете –дамыту Лекция, тренинг |
Ұстаздар |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
«Стресс және дағдарыс» |
Профилактика және психологиялық ағарту Психолог сағаты |
7-10сынып |
І-апта |
|
Хаттама, с/ жет-ге, оқушыларға ұсыныс |
|||||
2. |
«Ойынға құмарлық немесе лудомания» |
Профилактика және психологиялық ағарту Психолог сағаты |
5-10 сынып |
ІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
3. |
«Педагогтың психологиялық денсаулығы – оқушы денсаулығының кепілі» |
Профилактика және психологиялық ағарту Баяндама |
Ұстаздар |
ІІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
Анықталған мәселелер бой-ша кеңес беру жұмыстары |
Кеңес беру |
Қажет сыныптарға, оқушыларға |
І-ІІІ апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
1. |
«Сенім жәшігі» |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс «Сенім жәшігіне» түскен хаттармен жұмыс |
Оқушылар Ата-аналар |
І-ІҮ-апта |
|
Хаттама |
|||||
Мамыр айы |
|||||||||||
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|||||
1. |
Оқушылардың мектептегі қобалжуларын диагностикалау |
Диагностикалау Тестілеу, сауалнама |
9- сынып |
І-апта |
Педагог-психолог |
Хаттама |
|||||
2. |
Дін жайлы не білесің, оған көзқарасың қандай? |
Диагностикалау Сауалнама |
9-10 сынып |
ІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
3. |
Мектепті бітіретін(9-11 с.) оқушылардың, ата-аналары ның емтиханға дайындығы |
Диагностикалау Сауалнама |
Ата-аналар |
ІІІ-апта |
|
Хаттама |
|||||
1. |
Оқушылардың мазасыздану деңгейін төмендету |
Түзету-дамыту жұмысы Тренинг |
9,11 сыныптар |
І-апта |
|
Анықтама |
|||||
2. |
«Балаңыз қай мамандықты таңдағысы келеді?» |
Профилактика және психологиялық ағарту Лекция, сұхбат, пікір талас |
Ата-аналар |
ІІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
«Сақ бол жас түлек!» |
Профилактика және психологиялық ағарту Тәрбие сағаты |
11 сынып |
ІІ-апта |
|
|
|||||
2. |
«Мамандықты дұрыс таңдау, өміріңнің бір кірпішін дұрыс қалау» |
Профилактика және психологиялық ағарту Лекция, сұхбат |
9, 11сыныптар |
ІІІ-апта |
|
Анықтама |
|||||
1. |
«Мамандық таңдауда нені ескеру керек?» |
Кеңес беру Ұсыныс |
9,11 сыныптар |
ІІІ-апта |
|
Журналға тіркеу |
|||||
1. |
Сенім жәшігімен жұмыс |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
Оқушылар Ата-аналар |
Жыл бойы |
|
Журналға тіркеу |
|||||
2. |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
2-11-сынып |
Жыл бойы |
|
Аналитикалық есеп |
|||||
3. |
Жеке, топтық жұмыстар. |
Диагностика Түзету-дамыту Профилактика және психологиялық ағарту Кеңес беру |
ата-аналар , мұғалімдер |
Жыл бойы |
|
Аналитикалық есеп |
|||||
4. |
ЕББҚ оқушылармен жұмыс |
Диагностика Түзету-дамыту Профилактика және психологиялық ағарту Кеңес беру |
Оқушылар |
Жыл бойы |
|
Аналитикалық есеп |
|||||
5. |
Сынып сағаттары, сыныптан тыс іс-шаралар, ата-аналар жиналыстары |
Мектепішілік жиналыс |
Оқушылар Ата-аналар |
Жыл бойы |
|
Анықтамалар |
|||||
6. |
ДТІО, медбике, бала құқы ғын қорғау инспекторымен бірлескен жұмыстар |
Жоспар бойынша жеке диагностика |
1-10 сыныптар Ата-аналар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
|
Анықтамалар |
|||||
7. |
Сұраныс бойынша психологиялық көмек және қолдау көрсету |
Жадынама, әңгімелесу |
Атан-аналар, оқушылар, мұғалімдер |
Жыл бойы |
|
Жадынама, ұсыныстар |
|||||
8 |
Жыныстық қол сұқпаушылықтың алдын алу жұмыстары |
Тест, сауалнама, тренинг |
1-10 сыныптар |
Жыл бойы |
|
Аналитикалық есеп |
|||||
8. |
Суицидтің алдын алу жұмыстары |
Тест, сауалнама, тренинг |
1-10 сыныптар |
Жыл бойы |
|
Аналитикалық есеп |
|||||
1. |
Педагог-психологтың жылдық жұмысы туралы есеп |
Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
|
Мамыр |
|
Аналитикалық есеп |