«Бекітемін» _________________
№1 мектеп –лицейі директорының м.а.
_________________Д. Д. Изтулеуов
№1 мектеп-лицейінің психологиялық қызметтің
2023-2024 оқу жылында атқарылатын жұмыстарының
ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫ
Педагог-психолог: Мамурбаева М. М.
Муканова А. Д.
2023-2024 оқу жылы
№1 мектеп-лицейінің педагог-психологының
2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жоспары
Мақсаты: Мектептегі оқу кезеңінде қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және оқу үрдісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету арқылы оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтауға ықпал ету.
Міндеттері:
- білім алушылардың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына ықпал ету , өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және табысты әлеуметтену қабілетін қалыптастыру;
- оқушыларға, ата-аналарға және педагогтарға психологиялық, кеңестік көмек көрсету;
- мектептің психологиялық қызметінің жемісті жұмысына барлық педагогикалық құрам мен ата-аналар комитеттерінің өкілдерін белсенді тарту;
-білім беру процесінің барлық қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
- психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру;
- оқушыларға жағымды психологиялық климат жасау.
|
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыс түрлері |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Ескертулер |
Есептілік нысаны |
|
І.ДИАГНОСТИКАЛАУ |
||||||
|
1 |
Ұйымдастыру кезең. Оқушыларға жекеленген психологиялық карта бастау, ақпарат жинау.. |
Жинақтамаларды жаңарту |
1-11 |
Қыркүйек |
|
Психологиялық карта |
|
2 |
Оқушының мектепке бейімделуі |
Мотивация (Лусканова) |
1 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
3 |
Оқушының оқу процесіне даярлығын анықта |
Ақыл ой (МЭДИС) |
1 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
4 |
Оқушының оқу процесіне даярлығын анықтау. |
Мектеп қарым-қатынасы (сурет тестісі) |
1 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
5 |
Оқушылардың мектепке мотивациясын анықтау |
Лусканова тесті |
2-4 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
6 |
Оқушының тұлғалық типін, бағыттылығын анықтау |
Дж. Голланд |
10 |
Қазан |
|
Анықтама |
|
7 |
Оқушының орта буынға бейімделуі |
Қобалжу (Филлипс) |
5-8 |
Қазан |
|
Хаттама |
|
8 |
Оқушының орта буынға бейімделуі |
Оқу мотивациясы тесті |
5-11 |
Қазан |
|
Хаттама |
|
9 |
Оқушылардың бойындағы агрессивтік деңгейін анықтау |
Басса-Дарки әдістемесі |
8-11 |
Қазан |
|
Хаттама |
|
10 |
Оқушылардың психо-эмоциналдық жай-күйін зерделеу |
Психо-эмоционалды жағдай сауалнамасы |
7-9 |
Қараша |
|
Хаттама |
|
11 |
Оқушылардың мектепте оқуға деген мотивациясы мен эмоциональдық қатынасын анықтау |
Спилберг Андреева әдістемесі |
6-11 |
Қараша |
|
Хаттама |
|
12 |
Жас мамандарды қолдау. Тұлғаның мінез-құлқын анықтау |
С.Деллингер тесті |
Ұжым жас мамандары |
Қараша |
|
Хаттама |
|
13 |
Суицидтік бағыттылықты анықтау. Жасөспірімдердің суицидтік қауіпті ұстанымдарын анықтау |
СБА әдістемесі (тұлғалық сұрақнама) |
7-11 |
Қараша |
|
Хаттама Анықтама |
|
14 |
Кәсіптік бағдар бойынша психологиялық қолдау көрсету |
Шварц құндылық тесті |
8-11 |
Қараша |
|
Хаттама Анықтама |
|
15 |
Мектеп мотивациясының қалыптасқандығын диагностикалау |
«Мектепте маған не ұнайды?» Н. Лусканов әдістемесі |
3-4 |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
|
16 |
Оқушының бейімділігін анықтау |
Климов тесті |
8-11 |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
|
17 |
Мамандық таңдаудағы оқушының нақтыланынуын анықтау, болашақ мамандығы туралы ақпараттылығын тексеру |
Кейрси сауалнамасы |
7-11 |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
|
18 |
Оқушылардың қарым-қатынасын зерттеу |
Социометрия әдісі |
7-11 |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
|
|
Қобалжуды анықтау Емтиханға дайындық барысындағы қобалжуды анықтау |
Депрессия шкаласын анықтау ( CES-DS) |
9-11 |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
19 |
Тұлғалық типтерін анықтау |
«Темперамент және мамандық» Айзенк |
8-11 |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
20 |
Педагогтердің тәуекелге дайындық дәрежесін диагностикалау |
Шуберт әдістемесі |
Педагог қызметкерлер |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
21 |
Оқушылардың алаңдаушылық деңгейін анықтау |
Кондаш әдістемесі |
8-11 |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
22 |
Оқушылардың құқықтық сауаттылығын анықтау |
Сауалнама |
1-11 |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
|
Зейін тұрақтылығын анықтау; Ойлау, ес, қабылдау қабілетін бағалау; |
Замбацявичен сауалнамасы |
2-4 |
Ақпан |
|
Хаттама |
|
23 |
Тәрбиеленушілердің мінез-құлқын анықтау |
«Үй, адам, ағаш» тесті |
Даярлық тобы |
Ақпан |
|
Хаттама |
|
24 |
Оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау |
«Ағаштағы орныңыз қайсы?» проективті әдістемесі |
1-11 /тәуекел тобы/ |
Үнемі |
|
Хаттама |
|
25 |
Жасөспірімдердің ата-анамен қарым –қатынасын анықтау |
И.Марковская сауалнамасы |
5-11 |
Наурыз |
|
Хаттама |
|
26 |
Ата-ананың баламен қарым-қатынасын анықтау |
И.Марковская сауалнамасы |
5-11 /ата-аналар/ |
Наурыз |
|
Хаттама |
|
27 |
Орта буынға өту дайындығы |
Есте сақтау көлемі Мағыналы есте сақтау көлемі Жалпылау Топтастыру Нақтылау Салыстыру Аналогия Өзін басқару жүйесі Сөйлесу қабілетінің дамуы |
4 |
Сәуір |
|
Хаттама Анықтама |
|
28 |
Дайындық тобының мектепке дайындық деңгейін анықтау |
Керн-Йрасек тесті |
Дайындық тобы |
Мамыр |
|
Анықтама |
|
29 |
Оқушылардың мектепке дайындық деңгейін анықтау |
Керн-Йрасек тесті |
Дайындық тобы |
Мамыр |
|
Анықтама |
|
30 |
Тұлғаның өзіндік ерекшеліктерін ,олардың өзара қарым-қатынасын зерттеу, оқушының дарындылық қабілетін анықтау /сауалнама/ |
Сауалнама |
1-11 |
Жыл бойы |
|
Хаттама |
|
ІІ.ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ |
||||||
|
1 |
Құқық бұзуға бейім балаларды үнемі анықтап бақылау жасау |
Бақылау |
1-11 |
Үнемі |
|
Бақылау парағы |
|
2 |
Оқушылардың әлеуметтік жағдайын анықтау мақсатында мәлімет жинау, зерттеу. Қорытындысымен оқушылардың әлеуметтік психологиялық даму картасын жасау. Ата-аналармен үнемі қарым қатынаста болу |
Даму картасы |
1-11 |
Үнемі |
|
Оқушылардың психологиялық мінездемесі |
|
3 |
Мектепішілік бақылауға алынған оқушыларға психологиялық тұрғыда зерттеу жүргізу |
Тізім құрау |
1-11 |
Үнемі |
|
Тізім |
|
4 |
Үлгерімі және тәртіп бұзушы қиын оқушылармен жұмыс |
Сауалнама Тренинг |
1-11 |
Жыл бойы |
|
Хаттама Анықтама |
|
5 |
Дене жағынан дамымай қалған балалармен жұмыс |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылармен жұмыс |
1-11 |
Үнемі |
|
Хаттама |
|
6 |
Кәсіби қызығушылығы мен бейімділігін арттыру |
«Мамандық таңдау мен үшін….» |
9-11 |
22-24.05 |
|
Тренинг хаттама |
|
ІІІ. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ |
||||||
|
1 |
Даярлық топ пен бірінші сыныпқа балалар қабылдау комиссиясының құрамында жұмыс жасау |
Тізім |
0-1 |
Тамыз |
|
Тізім |
|
2 |
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орны |
Тренинг |
1 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
3 |
5 сынып оқушыларының ата-аналарына орта буынға бейімделу туралы педагогика-психологиялық кеңес беру |
Тренинг |
5 |
Қазан |
|
Хаттама |
|
4 |
Аутодеструктивті мінез-құлық бойынша алдын алу шаралары. Суицидтік мінез-құлықтың белгілерін алдын-ала анықтау дағдыларына үйрету |
Семинар |
Ұжым |
Қазан |
|
Анықтама Баяндама |
|
5 |
Суицидтік мінез-құлықтың белгілерін алдын-ала анықтау дағдыларына үйрету |
Дәріс |
8 |
Қараша |
|
Анықтама |
|
6 |
Агрессивті балалармен жұмыс жасау әдістері Оқушылардың сабаққа үлгермеушілік жолдарын анықтау |
Баяндама |
Ұжым |
Қаңтар |
|
Пед.кеңес |
|
7 |
Емтиханға дайындық кезінде балаларға көмек. «Стресстен қалай арылуға болады?» |
Тренинг |
9-11 |
Наурыз |
|
Хаттама |
|
8 |
Девиантты мінез-құлық оқушыларды анықтау және болашақта тиімді жолдарын қарастыру |
Баяндама |
Ұжым |
Наурыз |
|
Пед.кеңес |
|
9 |
Бейінді білім беруге байланысты психологиялық қызмет көрсету |
Сауалнама Тренинг |
9-11 |
Жыл бойы |
|
Хаттама |
|
ІV.КОНСУЛЬТАЦИЯ БАҒЫТЫ |
||||||
|
1 |
Балалардың оқу- тәртібі жөнінде мұғалімдерге, сынып жетекшілерге, ата-аналарға кеңес беру |
Кеңес |
Мұғалімдер, сынып жетекшілерге, ата-аналар |
Әрдайым |
|
Журнал |
|
2 |
Оқу, даму, мәселесі бойынша өмірлік және кәсіптік өз орнын табу жөнінде, баланың үлкендермен, өз құрдастарымен қарым-қатынасы жөнінде, өзін-өзі тәрбиелеу жөнінде жеке және топпен консультация өткізу |
Кеңес |
Мұғалімдер, сынып жетекшілерге, ата-аналар |
Әрдайым |
|
Журнал |
|
3 |
Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі |
Кеңес |
Бірінші сынып ата-аналары |
Қазан |
|
Баяндама |
|
4 |
Бесінші сынып оқушыларының бейімделуі |
Кеңес |
Бесінші сынып ата-аналары |
Қараша |
|
Баяндама |
|
5 |
Мамандық таңдауға кеңес |
Топтық кеңес |
9-11 |
Сәуір |
|
Ұсыныстар |
|
6 |
Емтихан нәтижесі жайындағы толқуларды жеңу |
Кеңес |
Пән мұғалімдері |
Мамыр |
|
Ұсыныстар |
|
7 |
Бастауыш сыныптан орта буынға, орта буыннан жоғары буынға өткен оқушыларға психологиялық көмек көрсету |
Кеңес |
4-5 сынып мұғалімдері |
Үнемі |
|
Ұсыныстар |
|
V. ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС |
||||||
|
1 |
«Салауатты өмір салты – біздің мақтанышымыз» |
Баяндама |
8-11 |
Қыркүйек |
|
Ақпарат |
|
2 |
«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың міндеті» |
Жиналыс |
Ата-аналар |
Қыркүйек |
|
Баяндама |
|
3 |
Діни экстремизмнің алдын алу күні |
Топтық |
1-11 |
Қыркүйек |
|
Презентация |
|
4 |
Бейіналды даярлық бейіндік оқытумен қамтамасыз ету, оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйем/у |
Жеке жұмыс |
5-10 |
Ақпан |
|
Анықтама |
|
5 |
Аттестациядан өтетін ұстаздармен жұмыс .Мұғалімнің шығармашылық, коммуникативтік, т.б. қабілетін анықтау |
Жеке |
Ұжым |
Сәуір |
|
Анықтама |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Педагог-психологтың жылдық жоспары
Педагог-психологтың жылдық жоспары
«Бекітемін» _________________
№1 мектеп –лицейі директорының м.а.
_________________Д. Д. Изтулеуов
№1 мектеп-лицейінің психологиялық қызметтің
2023-2024 оқу жылында атқарылатын жұмыстарының
ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫ
Педагог-психолог: Мамурбаева М. М.
Муканова А. Д.
2023-2024 оқу жылы
№1 мектеп-лицейінің педагог-психологының
2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жоспары
Мақсаты: Мектептегі оқу кезеңінде қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және оқу үрдісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету арқылы оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтауға ықпал ету.
Міндеттері:
- білім алушылардың тұлғалық және интеллектуалдық дамуына ықпал ету , өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және табысты әлеуметтену қабілетін қалыптастыру;
- оқушыларға, ата-аналарға және педагогтарға психологиялық, кеңестік көмек көрсету;
- мектептің психологиялық қызметінің жемісті жұмысына барлық педагогикалық құрам мен ата-аналар комитеттерінің өкілдерін белсенді тарту;
-білім беру процесінің барлық қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
- психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүзеге асыру;
- оқушыларға жағымды психологиялық климат жасау.
|
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыс түрлері |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Ескертулер |
Есептілік нысаны |
|
І.ДИАГНОСТИКАЛАУ |
||||||
|
1 |
Ұйымдастыру кезең. Оқушыларға жекеленген психологиялық карта бастау, ақпарат жинау.. |
Жинақтамаларды жаңарту |
1-11 |
Қыркүйек |
|
Психологиялық карта |
|
2 |
Оқушының мектепке бейімделуі |
Мотивация (Лусканова) |
1 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
3 |
Оқушының оқу процесіне даярлығын анықта |
Ақыл ой (МЭДИС) |
1 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
4 |
Оқушының оқу процесіне даярлығын анықтау. |
Мектеп қарым-қатынасы (сурет тестісі) |
1 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
5 |
Оқушылардың мектепке мотивациясын анықтау |
Лусканова тесті |
2-4 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
6 |
Оқушының тұлғалық типін, бағыттылығын анықтау |
Дж. Голланд |
10 |
Қазан |
|
Анықтама |
|
7 |
Оқушының орта буынға бейімделуі |
Қобалжу (Филлипс) |
5-8 |
Қазан |
|
Хаттама |
|
8 |
Оқушының орта буынға бейімделуі |
Оқу мотивациясы тесті |
5-11 |
Қазан |
|
Хаттама |
|
9 |
Оқушылардың бойындағы агрессивтік деңгейін анықтау |
Басса-Дарки әдістемесі |
8-11 |
Қазан |
|
Хаттама |
|
10 |
Оқушылардың психо-эмоциналдық жай-күйін зерделеу |
Психо-эмоционалды жағдай сауалнамасы |
7-9 |
Қараша |
|
Хаттама |
|
11 |
Оқушылардың мектепте оқуға деген мотивациясы мен эмоциональдық қатынасын анықтау |
Спилберг Андреева әдістемесі |
6-11 |
Қараша |
|
Хаттама |
|
12 |
Жас мамандарды қолдау. Тұлғаның мінез-құлқын анықтау |
С.Деллингер тесті |
Ұжым жас мамандары |
Қараша |
|
Хаттама |
|
13 |
Суицидтік бағыттылықты анықтау. Жасөспірімдердің суицидтік қауіпті ұстанымдарын анықтау |
СБА әдістемесі (тұлғалық сұрақнама) |
7-11 |
Қараша |
|
Хаттама Анықтама |
|
14 |
Кәсіптік бағдар бойынша психологиялық қолдау көрсету |
Шварц құндылық тесті |
8-11 |
Қараша |
|
Хаттама Анықтама |
|
15 |
Мектеп мотивациясының қалыптасқандығын диагностикалау |
«Мектепте маған не ұнайды?» Н. Лусканов әдістемесі |
3-4 |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
|
16 |
Оқушының бейімділігін анықтау |
Климов тесті |
8-11 |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
|
17 |
Мамандық таңдаудағы оқушының нақтыланынуын анықтау, болашақ мамандығы туралы ақпараттылығын тексеру |
Кейрси сауалнамасы |
7-11 |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
|
18 |
Оқушылардың қарым-қатынасын зерттеу |
Социометрия әдісі |
7-11 |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
|
|
Қобалжуды анықтау Емтиханға дайындық барысындағы қобалжуды анықтау |
Депрессия шкаласын анықтау ( CES-DS) |
9-11 |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
19 |
Тұлғалық типтерін анықтау |
«Темперамент және мамандық» Айзенк |
8-11 |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
20 |
Педагогтердің тәуекелге дайындық дәрежесін диагностикалау |
Шуберт әдістемесі |
Педагог қызметкерлер |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
21 |
Оқушылардың алаңдаушылық деңгейін анықтау |
Кондаш әдістемесі |
8-11 |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
22 |
Оқушылардың құқықтық сауаттылығын анықтау |
Сауалнама |
1-11 |
Қаңтар |
|
Хаттама |
|
|
Зейін тұрақтылығын анықтау; Ойлау, ес, қабылдау қабілетін бағалау; |
Замбацявичен сауалнамасы |
2-4 |
Ақпан |
|
Хаттама |
|
23 |
Тәрбиеленушілердің мінез-құлқын анықтау |
«Үй, адам, ағаш» тесті |
Даярлық тобы |
Ақпан |
|
Хаттама |
|
24 |
Оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау |
«Ағаштағы орныңыз қайсы?» проективті әдістемесі |
1-11 /тәуекел тобы/ |
Үнемі |
|
Хаттама |
|
25 |
Жасөспірімдердің ата-анамен қарым –қатынасын анықтау |
И.Марковская сауалнамасы |
5-11 |
Наурыз |
|
Хаттама |
|
26 |
Ата-ананың баламен қарым-қатынасын анықтау |
И.Марковская сауалнамасы |
5-11 /ата-аналар/ |
Наурыз |
|
Хаттама |
|
27 |
Орта буынға өту дайындығы |
Есте сақтау көлемі Мағыналы есте сақтау көлемі Жалпылау Топтастыру Нақтылау Салыстыру Аналогия Өзін басқару жүйесі Сөйлесу қабілетінің дамуы |
4 |
Сәуір |
|
Хаттама Анықтама |
|
28 |
Дайындық тобының мектепке дайындық деңгейін анықтау |
Керн-Йрасек тесті |
Дайындық тобы |
Мамыр |
|
Анықтама |
|
29 |
Оқушылардың мектепке дайындық деңгейін анықтау |
Керн-Йрасек тесті |
Дайындық тобы |
Мамыр |
|
Анықтама |
|
30 |
Тұлғаның өзіндік ерекшеліктерін ,олардың өзара қарым-қатынасын зерттеу, оқушының дарындылық қабілетін анықтау /сауалнама/ |
Сауалнама |
1-11 |
Жыл бойы |
|
Хаттама |
|
ІІ.ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ |
||||||
|
1 |
Құқық бұзуға бейім балаларды үнемі анықтап бақылау жасау |
Бақылау |
1-11 |
Үнемі |
|
Бақылау парағы |
|
2 |
Оқушылардың әлеуметтік жағдайын анықтау мақсатында мәлімет жинау, зерттеу. Қорытындысымен оқушылардың әлеуметтік психологиялық даму картасын жасау. Ата-аналармен үнемі қарым қатынаста болу |
Даму картасы |
1-11 |
Үнемі |
|
Оқушылардың психологиялық мінездемесі |
|
3 |
Мектепішілік бақылауға алынған оқушыларға психологиялық тұрғыда зерттеу жүргізу |
Тізім құрау |
1-11 |
Үнемі |
|
Тізім |
|
4 |
Үлгерімі және тәртіп бұзушы қиын оқушылармен жұмыс |
Сауалнама Тренинг |
1-11 |
Жыл бойы |
|
Хаттама Анықтама |
|
5 |
Дене жағынан дамымай қалған балалармен жұмыс |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылармен жұмыс |
1-11 |
Үнемі |
|
Хаттама |
|
6 |
Кәсіби қызығушылығы мен бейімділігін арттыру |
«Мамандық таңдау мен үшін….» |
9-11 |
22-24.05 |
|
Тренинг хаттама |
|
ІІІ. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ |
||||||
|
1 |
Даярлық топ пен бірінші сыныпқа балалар қабылдау комиссиясының құрамында жұмыс жасау |
Тізім |
0-1 |
Тамыз |
|
Тізім |
|
2 |
Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орны |
Тренинг |
1 |
Қыркүйек |
|
Хаттама |
|
3 |
5 сынып оқушыларының ата-аналарына орта буынға бейімделу туралы педагогика-психологиялық кеңес беру |
Тренинг |
5 |
Қазан |
|
Хаттама |
|
4 |
Аутодеструктивті мінез-құлық бойынша алдын алу шаралары. Суицидтік мінез-құлықтың белгілерін алдын-ала анықтау дағдыларына үйрету |
Семинар |
Ұжым |
Қазан |
|
Анықтама Баяндама |
|
5 |
Суицидтік мінез-құлықтың белгілерін алдын-ала анықтау дағдыларына үйрету |
Дәріс |
8 |
Қараша |
|
Анықтама |
|
6 |
Агрессивті балалармен жұмыс жасау әдістері Оқушылардың сабаққа үлгермеушілік жолдарын анықтау |
Баяндама |
Ұжым |
Қаңтар |
|
Пед.кеңес |
|
7 |
Емтиханға дайындық кезінде балаларға көмек. «Стресстен қалай арылуға болады?» |
Тренинг |
9-11 |
Наурыз |
|
Хаттама |
|
8 |
Девиантты мінез-құлық оқушыларды анықтау және болашақта тиімді жолдарын қарастыру |
Баяндама |
Ұжым |
Наурыз |
|
Пед.кеңес |
|
9 |
Бейінді білім беруге байланысты психологиялық қызмет көрсету |
Сауалнама Тренинг |
9-11 |
Жыл бойы |
|
Хаттама |
|
ІV.КОНСУЛЬТАЦИЯ БАҒЫТЫ |
||||||
|
1 |
Балалардың оқу- тәртібі жөнінде мұғалімдерге, сынып жетекшілерге, ата-аналарға кеңес беру |
Кеңес |
Мұғалімдер, сынып жетекшілерге, ата-аналар |
Әрдайым |
|
Журнал |
|
2 |
Оқу, даму, мәселесі бойынша өмірлік және кәсіптік өз орнын табу жөнінде, баланың үлкендермен, өз құрдастарымен қарым-қатынасы жөнінде, өзін-өзі тәрбиелеу жөнінде жеке және топпен консультация өткізу |
Кеңес |
Мұғалімдер, сынып жетекшілерге, ата-аналар |
Әрдайым |
|
Журнал |
|
3 |
Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі |
Кеңес |
Бірінші сынып ата-аналары |
Қазан |
|
Баяндама |
|
4 |
Бесінші сынып оқушыларының бейімделуі |
Кеңес |
Бесінші сынып ата-аналары |
Қараша |
|
Баяндама |
|
5 |
Мамандық таңдауға кеңес |
Топтық кеңес |
9-11 |
Сәуір |
|
Ұсыныстар |
|
6 |
Емтихан нәтижесі жайындағы толқуларды жеңу |
Кеңес |
Пән мұғалімдері |
Мамыр |
|
Ұсыныстар |
|
7 |
Бастауыш сыныптан орта буынға, орта буыннан жоғары буынға өткен оқушыларға психологиялық көмек көрсету |
Кеңес |
4-5 сынып мұғалімдері |
Үнемі |
|
Ұсыныстар |
|
V. ҰЙЫМДАСТЫРУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС |
||||||
|
1 |
«Салауатты өмір салты – біздің мақтанышымыз» |
Баяндама |
8-11 |
Қыркүйек |
|
Ақпарат |
|
2 |
«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың міндеті» |
Жиналыс |
Ата-аналар |
Қыркүйек |
|
Баяндама |
|
3 |
Діни экстремизмнің алдын алу күні |
Топтық |
1-11 |
Қыркүйек |
|
Презентация |
|
4 |
Бейіналды даярлық бейіндік оқытумен қамтамасыз ету, оқушыларды психологиялық тұрғыдан сүйем/у |
Жеке жұмыс |
5-10 |
Ақпан |
|
Анықтама |
|
5 |
Аттестациядан өтетін ұстаздармен жұмыс .Мұғалімнің шығармашылық, коммуникативтік, т.б. қабілетін анықтау |
Жеке |
Ұжым |
Сәуір |
|
Анықтама |
шағым қалдыра аласыз













