Материалдар / Педагог қызметкерлердің біліктілігін тестілеу оқу-әдістемелік құрал
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Педагог қызметкерлердің біліктілігін тестілеу оқу-әдістемелік құрал

Материал туралы қысқаша түсінік
Біліктілікті арттыру тесттері Тесттер – ҰТО-ның интеллектуалдық меншігі. ҰТО-ның рұқсатынсыз қандай мақсатта болсын, бұл тесттердің толық не жеке парақтарының көшірмесін жасауға болмайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Мамыр 2018
509
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ҰЛТТЫҚ ТЕСТІЛЕУ ОРТАЛЫҒЫ

ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН ТЕСТІЛЕУ
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛ

Тесттер – ҰТО-ның интеллектуалдық меншігі.
ҰТО-ның рұқсатынсыз қандай мақсатта болсын, бұл тесттердің толық
не жеке парақтарының көшірмесін жасауға болмайды.

АСТАНА
2017

ББК
Педагог қызметкерлердің біліктілігін тестілеуге дайындалуға арналған
оқу-әдістемелік құрал / Астана: «Ұлттық тестілеу орталығы» РМҚК, 2017 –
ХХХ б.

ББК
© «Ұлттық тестілеу орталығы» РМҚК, 2017

КІТАПХАНА ІСІ
1. Кітапхананың толық мәлімет беретін ағымдағы жоспары
A) тоқсандық
B) жарты жылдық
C) айлық
D) жылдық
E) перспективалық
2. Білім беру жүйесі кітапханаларының бірыңғай үйлестіруші, ғылымиәдістемелік және ақпараттық орталығы болып табылатын кітапхана
A) Мемлекеттік ұлттық кітапхана
B) Мемлекеттік академиялық ұлттық кітапхана
C) Республикалық ғылыми-техникалық кітапхана
D) Орталықтандырылған ғылыми кітапхана
E) Республикалық ғылыми-педагогикалық кітапхана
F) Орталықтандырылған кітапханалар жүйесі
G) Республикалық ғылыми - медициналық кітапхана
H) Кітапханалар ассоциациясы
Жағдаяттық тапсырма
Кітапханашы электрондық каталогтың «Негізгі қор» дерек базасына
жаңа түсімдерді қабылдады. Екі кітап енгізді:
I. Хасенов М. Сызу. Графикалық кескіндерді енгізу: 9 сынып мұғалімдеріне
арналған құрал.
II. Бейсенова Ә. Экология: 9 сыныпқа арналған оқулық.
Келесі күні кітапханашы 9 сыныпқа арналған «Экология» кітабын
«Оқулықтар қоры» деректер базасынан таба алмады «Неліктен?»
1. «Оқулықтар қоры» дерек базасы
A) мектеп кітапханасының оқулықтар қоры туралы ақпаратты жинақтайтын
деректер базасы
B) мектеп кітапханасының оқулықтардан басқа барлық кітаптары туралы
ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
C) баспасөз шығармаларының мақалалары туралы ақпаратты жинақтайтын
деректер базасы
D) газет - журналдар туралы ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
E) электрондық ресурстар туралы ақпаратты жинақтайтын деректер базасы

3

2. Автоматтандыру жүйесіндегі дерек базаларының саны
A) 1
B) 2
C) 3
D) 4
E) 5
3. «Электрондық ресурстар» дерек базасы
A) мектеп кітапханасының оқулықтар қоры туралы ақпаратты жинақтайтын
деректер базасы
B) мектеп кітапханасының оқулықтардан басқа барлық кітаптары туралы
ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
C) баспасөз шығармаларының мақалалары туралы ақпаратты жинақтайтын
деректер базасы
D) газет-журналдар туралы ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
E) аудио-видео материалдары туралы ақпаратты жинақтайтын деректер
базасы
4. «Мақалалар картотекасы» дерек базасы
A) мектеп кітапханасының оқулықтар қоры туралы ақпаратты жинақтайтын
деректер базасы
B) мектеп кітапханасының оқулықтардан басқа барлық кітаптары туралы
ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
C) баспасөз шығармаларының мақалалары туралы ақпаратты жинақтайтын
деректер базасы
D) газет-журналдар туралы ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
E) электрондық ресурстар туралы ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
5. «Негізгі қор» дерек базасы
A) мектеп кітапханасының оқулықтар қоры туралы ақпаратты жинақтайтын
деректер базасы
B) мектеп кітапханасының оқулықтардан басқа барлық кітаптары туралы
ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
C) баспасөз шығармаларының мақалалары туралы ақпаратты жинақтайтын
деректер базасы
D) газет-журналдар туралы ақпаратты жинақтайтын деректер базасы
E) электрондық ресурстар туралы ақпаратты жинақтайтын деректер базасы

БИОЛОГИЯ
1. Жасушааралықтары кең, хлоропластары көп ұлпа
A) тірек
B) түзуші
C) фотосинтездеуші
D) жабын
E) өткізгіш
2. Саңырауқұлақтың жануарларға тән белгілері
A) бір орнынан қозғалмайды
B) хлоропластары болмайды
C) қабықшасы целлюлозадан тұрады
D) органикалық заттармен қоректенеді
E) хитинді қабықшамен қапталады
F) гликоген қорға жиналады
G) фотосинтез жүреді
Жағдаяттық тапсырма
Науқастарды қабылдауға дейін дәрігер мен медбике әңгімелесіп
отырды. Медбике кеше суретшілердің көрмесіне барғандығын айтты. Ол
ұялы телефоннан түсіріп алған суреттерін көрсетті. Сол суреттердің ішінен
сұлулық беріп тұрған, көздері шығыңқы келген әдемі ханымның суреті қатты
ұнағанын айтты.Суретке қарап отырған дәрігер, ханымның базедов
ауруымен ауырғанын, егер оны емдегенде, ол оданда сұлу болатынын айтты.
1. Базедов ауруының басқаша аталуы
А) іспебұғақ
В) миксидема
С) ергежейлілік
D) акромегалия
Е) бадырақ көз
2. Базедов ауруын емдеу тәсілі
А) паратгормонмен емдеу
В) йодомаринді қабылдау
С) иммунитетті көтеру
D) инсулинді енгізу
Е) хирургиялық жолмен бір бөлігін алу

3. Қалқанша безі бөлетін гормон
А) тироксин
В) меланин
С) паратгормон
D) тимозин
Е) вазопрессин
4.Базедов ауруының пайда болуына әсер ететін ішкі секреция безі
А) тимус
В) ұйқы без
С) эпифиз
D) қалқанша без
Е) гипофиз
5. Базедов ауруына сипаттама
А) тілі аузына симайтын ауруға ұшырайды
В) көзі шарасынан шығып, бадырайып тұрады
С) сүйектері қисайып, сынғыш келеді
D) сүйегі ұзыннан өсіп, бойы 2м-ден асады
Е) бойы өспейді

СЫЗУ
1. Тетікбөлшектің нақты шамасымен кескін неше есе үлкен не кіші екенін
көрсететін сан
A) масштаб
B) өлшем
C) координата
D) абцисса
E) аппликата
2. Стандарт шрифтің өлшемдері
A) 2,3; 3,3; 6; 7; 9; 15; 20; 27; 42
B) 2,5; 3,5; 5; 7; 10; 14; 20; 28; 40
C) 2; 3; 6; 8; 12; 18; 26; 38
D) 2,2; 3,3; 5,5; 6,6; 10,2; 20,2; 40
E) 2; 3; 4; 8; 10; 15; 20; 25; 40
F) 2,2; 3,3; 5,5; 20; 27; 42
G) 2; 3; 6; 8; 20; 27; 42
H) 2,3; 3,3; 6; 10,2; 20,2; 40
Жағдаяттық тапсырма
Г.Монж (10.05.1746 – 28.07.1818) француз геометрі және Париж
Академиясының мүшесі. 1768 жылы-математика профессоры, 1771 жылыфизика профессоры атағына ие болды. Бұл кісінің ойлап тапқан тәсілі
көбінесе Монж тәсілі деп аталады. Г.Монж заттың кескіні туралы ғылым –
сызбалық геометрияның дамуының іргесін қалады.
1. Х осі шектесетін жазықтар
A) П1,П3
B) П1,П0
C) П1,П2
D) П2,П3
E) П0,П2
2. Г. Монж жүйесіндегі нүкте проекциясының саны
A) 2
B) 4
C) 5
D) 1
E) 3

3. Г. Монж әдісі бойынша проекция жазықтықтарын белгілеу
A) V,W,H
B) 1,2,3
C) К1,К2,К3
D) П1,П2,П3
E) О1,О2,О3.
4. Фронталь проекцияның белгіленуі
A) П1,V
B) П3,V
C) П2,W
D) П1,W
E) П2,V
5. П3 проекция жазықтығы
A) горизонталь
B) фронталь
C) вертикаль
D) профиль
E) көлбеу

АДАМ. ҚОҒАМ. ҚҰҚЫҚ
1. «Төзуге мүмкін болмайтын жағдайда да өмір сүре білу керек»,–деп жазған
орыс жазушысы:
A) С. Есенин
B) Е. Твардовский
C) А. Пушкин
D) В. Маяковский
E) Н. Островский
2. Бір-бірінен алыс жатқан техникалық ғылымдарды гуманитарлық
салалардағы терең білімімен ұштастырған академик (-тер):
A) А.Байтұрсынов
B) Ш.Уәлиханов
C) Қ.Сәтпаев
D) М.Жұмабаев
E) Ә.Бөкейханов
F) Е.Букетов
G) М.Әуезов
H) А.Жұбанов
Жағдаяттық тапсырма
Ежелгі Үндістанда философиялық мектептерді Веда беделін мойындау
сипатына қарай ортодаксальды немесе ортодаксальды емес деп бөледі.
Солардың ішінде маңызын жоймаған Йога мектебі. Бұл мектепте істәжірибелік жетілудің арнайы баспалдақтары бар. Ол баспалдақтарда рухани
көзқарастардың сипаты шоғырланған.
1. Йога мектебінің іс-тәжірибелік жетілу баспалдақтарының саны
A) Бес
B) Алты
C) Жеті
D) Сегіз
E) Тоғыз
2. Йогтардың мектебінде сана мен ойлануға арналған
A) Философ
B) Құдай
C) Миф
D) Карма
E) Атман

3. Йогтар мектебінің «Веданың» мәтіндері зерделеніп, адам құдай туралы
ойланатын баспалдағы
A) «Ауыздықтау»
B) «Әдеп мәдениеті»
C) «Жағдайлар»
D) «Тыныс алуды бақылау»
E) «Сезімдерді бақылау»
4. Йога мектебі жататын Веда беделін мойындайтын топ
A) Астика
B) Настика
C) Брахман
D) Упанишад
E) Карма
5. Йога мектебінің негізін салушы
A) Гаутама
B) Брахма
C) Упанишад
D) Патанджали
E) Атман

НЕМІС ТІЛІ
1. Wählen Sie die richtige Variante!
Er … gut.
A) lernen
B) lernst
C) lernte
D) lerne
E) lerntet
2. Falsche Zusammensetzung:
A) die Briefabholung
B) der Briefjunge
C) der Briefumschlag
D) das Briefhaus
E) die Brieftasche
F) die Briefanschrift
Жағдаяттық тапсырма

„Ich bin für nichts als das Komponieren auf die Welt gekommen!“ sagte er.
Und das tat er denn auch, von früher Jugend an, der Komponist, auf die Welt
gekommen in Wien am 31.Januar 1797.Über 600 Lieder schrieb er, viele
Klaviersonaten, Sinfonien, Schauspielmusiken, Tänze. Insgesamt, mehr als 1500
Werke entstanden in den nur 31 Jahren seines Lebens. Für seine Freunde spielte er
oft zum Tanz auf und sang ihnen Lieder, doch er war sehr arm und hatte kein Geld.
Lieder komponierte an einem Klavier, für das er nicht einmal die Miete zahlen
könnte, kampierte bei Freunden und lernte den Ruhm nicht kennen.
1. Das ist
A) Ludwig van Beethoven
B) Franz Schubert
C) Wolfgang Amadeus Mozart
D) Johann StrauЯ
E) Richard Wagner

2. Synonym: komponierteA) machte
B) schrieb
C) schuf
D) schöpfen
E) spielte
3. Passendes Sprichwort:
A) Musik besitzt jetzt bei vielen Leuten einen nicht hohen Wert.
B) Es ist leicht, gute Lieder oder Musik zu machen.
C) Grau ist das Leben ohne Freude, traurig ohne Lied und Gesang.
D) Allen Leuten recht getan ist eine Kunst, die niemand kann.
E) Jeder ist seines Glückes Schmied
4. Satzreihe:
A) Über 600 Lieder schrieb er, viele Klaviersonaten, Sinfonien,
Schauspielmusiken, Tänze.
B) Und das tat er denn auch, von früher Jugend an, der Komponist,auf die Welt
gekommen in Wien am 31.Januar 1797
C) „Ich bin für nichts als das Komponieren auf die Welt gekommen!“ sagte er.
D) Für seine Freunde spielte er oft zum Tanz auf und sang ihnen Lieder, doch er
war sehr arm und hatte kein Geld.
E) Lieder komponierte er an einem Klavier, für das er nicht einmal die Miete
zahlen könnte, kampierte bei Freunden und lernte den Ruhm nicht kennen.
5. Der Satz mit gleichartigen Satzgliedern:
A) Für seine Freunde spielte er oft zum Tanz auf und sang ihnen Lieder, doch er
war sehr arm und hatte kein Geld.
B) Insgesamt mehr als 1500 Werke entstanden in den nur 31 Jahren seines Lebens.
C) Lieder komponierte an einem Klavier, für das er nicht einmal die Miete zahlen
könnte
D) „Ich bin für nichts als das Komponieren auf die Welt gekommen!“ sagte er.
E) Und das tat er denn auch, von früher Jugend an, der Komponist, auf die Welt
gekommen in Wien am 31.Januar 1797.

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУ
1. Мектепке дейінгі балаларда ерте бастан қалыптасатын негізгі қимылдар
A) шаңғы, коньки тебу
B) жүзу, велосипед тебу
C) гигиеналық дағдылар, жуыну
D) жүру, жүгіру, секіру, өрмелеу, лақтыру
E) баскетбол, қозғалмалы ойындар
2. Тіл дамытудың практикалық әдістері
A) еліктеу
B) сөйлесу
C) қайталап айту
D) әңгімелеп беру
E) оқу
F) жазу
Жағдаяттық тапсырма
Анасы 5 жасар Ажарға ұйықтайтын уақыт болды деп есіне салады, ал
оның ұйықтағысы келмей, тағы біраз ойнағысы келді. Әжесі немересін аялап,
әлі ұйықтап үлгереді, ойнай тұрсын дейді. Әжесінің бұл әрекеті оған ұнайды,
ол күлімсіреп ойынды жалғастыра береді, анасының сөзіне құлақ аспайды.
Анасы қызын жетелеп ұйықтайтын бөлмеге алып келді, ол жұлқынып, жер
текпілеп қарсылық көрсете бастады. Әжесінің немересіне жаны ашып, оның
анасына қарсы пікірлер айтты.
1. Анасының іс-әрекеті:
A) елемеу
B) ойнатпау
C) ескерту
D) жазалау
E) түсіндіру
2. Ажардың іс-әрекеті:
A) тыңдамау
B) жұлқыну
C) ойнау
D) ұйықтау
E) жылау

3. Әжесінің іс-әрекеті:
A) қарсыласу
B) жазалау
C) үйрету
D) алып кету
E) жатқызу
4. Ажардың анасын тыңдамауы:
A) ренжіту
B) қалдыру
C) сөзін
D) елемеу
E) сыйламау
5. Әжесінің пікірі:
A) алдау
B) көңіл бөлмеу
C) тыңдамау
D) түсіндіру
E) жатқызу

ЗАЙЫРЛЫЛЫҚ ЖӘНЕ ДІНТАНУ НЕГІЗДЕРІ
1. Алғашқы қауымдық қоғамдағы ең көне табыну түрлеріне жатпайды
A) жерлеуге байланысты табынушылық
B) ата-бабаға табынушылық
C) көсемдерге табынушылық
D) жер өңдеуге байланысты табынушылық
E) бір құдайға табынушылық
2. Көне діндердің пайда болуы мен эволюциялануы мәселесі туралы
көзқарастар, теориялар
A) эволюциялық
B) әлеуметтік
C) анимистік
D) функционалдық
E) фундаменталдық
F) революциялық
G) анторпоморлық
H) политеистік
Ситуационное задание

Римде ескерткіштер көп. Солардың арасында түнде жарық
түсірілмейтін, туристерді де онша маңайлата қоймайтын біреуі бар. Ол жанжағын ескі үйлер қоршаған таулар ортасында, 1600 жылы лаулап от жанған
жер тұр. Отқа тіршіліктің Жерде ғана еместігін әлемнің шексіздігі айтылған
ғалымның кітаптары өртелген. Ол уақытта бүкіл әлем орталығы – Жер, ал
Күн мен барлық планеталар Жердің төңірегінде айналады деп түсіндірілетін.

1. Дінге байланысты кеңестік идеологияның жүргізген саясаты
A) дінді аса қатты құрметтеді
B) діни мекемелер көп салынды
C) діни оқу орындары ашылды
D) дін адамдарын қызметке тартты
E) дінді мемлекеттен бөлді
2. Кеңестік идеология дінге,соның ішінде ішінде ислам дініне _______деген
теріс айдар тақты
A) «ислам таптық езушілік құралы»
B) «ислам адамзатты рухани шатастырады»
C) «ғылымның дамуының басты кедергісі-дін»
D) «діндарлармен күресу басты мақсат»
E) «ислам дініне сену – ескінің сарқыншағы»
3. Шіркеулік қараңғылықпен күресіп, Коперниктің «Жер күнді айналады»
деген ілімінің дұрыстығын дәлелдеген ғалым
A) Птоломей
B) И.Ньютон
C) Г.Галилей
D) Н.Коперник
E) Дж. Бруно
4. Адамзат үшін қайталанбас туындылар қалдырып кеткен, қайта өркендеу
дәуірінің суретшісі, Римдегі әулие Петр соборының құрылысына басшылық
еткен
A) Микеланджелло
B) Л.да Винчи
C) Р.Санти
D) Д. Ди Бондоне
E) Д.Альбрехт
5. Шіркеудің дүние, табиғи құбылыстары туралы қате пікіріне қарсы
шыққаны үшін тірідей отқа өртелген ғалым
A) Птоломей
B) И.Ньютон
C) Г.Галилей
D) Н.Коперник
E) Дж. Бруно

ЭКОНОМИКА ЖӘНЕ ҚАРЖЫЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
1. Монетаризм
A) ақшаның және оның ұдайы өндіріс үдерісіндегі рөлі жайлы ғылым
B) қосымша құн туралы ілім
C) коммунистік қоғамның социалистік негізгі принциптері туралы ілім
D) шекті пайдалылық ілімі
E) табыстар туралы ілім
2. Табиғи ресурстар құрамы
A) жер
B) жер қойнаулары
C) ормандар
D) су
E) ауа
F) қаржы
G) ақша
H) мүлік
Жағдаяттық тапсырма
Соңғы бес жылда авиатасымалдау саласы бұрынғыдан да көп
шоғырлана бастады, оған себеп – ұсақ авиакомпаниялардың нарықтан кетуі
немесе үлкен компанияларға қосылуы. Қазіргі кезде төрт ірі компанияға
барлық билет сату көлемінің 57% келеді. Төмендегі кестеде Қазақстандағы
басты авиакомпаниялардың соңғы жылдағы жалпы билет сатудағы үлесі
көрсетілген.
«Астана» әуе жолы
17%
«Алматы» әуе жолы
15%
«Атырау» әуе жолы
14%
«Аэрофлот»
11%
«Шығыс» әуе жолы
10%
«Жетісу» әуе жолы
9%
«Ақтөбе» әуе жолы
8%
Басқа қалғандары
16%
Нарықта салыстырмалы түрде екі жас авиакомпания «Аэрофлот» пен
«Жетісу» өздерінің бірігуі туралы жоспарын хабарлады.
1. «Аэрофлот» пен «Жетісу» авиакомпаниялары біріккен жағдайда, олардың
нарықта жалпы билет сатудағы үлесі:
A) 17%
B) 15%
C) 20%
D) 21%
E) 18%

2. Жалпы билет сатудағы
авиакомпания
A) «Алматы»
B) «Аэрофлот»
C) «Атырау»
D) «Жетісу»
E) «Астана»

үлесі

бойынша бірінші

орында

тұрған

3. Нарықта авиатасымалдау саласы жетілмеген бәсекенің мына түріне
жатады:
A) монополия
B) монопсония
C) дуополия
D) олигополия
E) олигопсония
4. Өндірістің шоғырлануы кезінде өзге бәскелестерімен салыстырғанда тауар
немесе қызмет көрсетудің бағасын жасанды түрде төмендету:
A) демпинг
B) дивиденд
C) синдикат
D) картель
E) дефицит
5. Авиатасымалдау нарығында авиакомпаниялар бірігуінің туғызатын кері
әсері
A) бюджеттің қомақты бөлігі жарнамаға жұмсалады
B) нарықтан шығып қалу қаупінен арылады
C) тұтынушыларға қызмет көрсету аясы кеңейеді
D) нарыққа кіргісі келетін жаңа бәсекелестер азаяды
E) ірі авиакәсіпорындардың бәсекелестігі артады

АҒЫЛШЫН ТІЛІ
1. The meaning of the underlined word is...
Luckily Medco’s sales figures are moving up again.
A) stopping
B) increasing
C) decreasing
D) reducing
E) finishing
2. The words with [ei]
A) age
B) again
C) bake
D) explain
E) stamp
F) native
Жағдаяттық тапсырма
An American court has sent a strong warning to anyone who sends spam email. Virginia judges decided that one of the world’s top e-mail spammers, Jeremy
Jaynes, must stay in prison. He was originally jailed for nine years in 2004 for
mass distribution of junk e-mail. He appealed against the decision and was trying
to get his prison sentence overturned, saying that sending bulk e-mail was not
against the law. He tried to argue in court that his rights of free speech meant he
could send as many mails as he liked. The judges disagreed in a 4-3 decision
against him. Virginia’s state attorney Bob McDonnell said: “This is a historic
victory in the fight against online crime.” He added: “Spam not only clogs e-mail
inboxes and destroys productivity, it is also defrauds citizens and threatens the
online revolution that is so critical to ….. economic prosperity.”
1. Jeremy appealed against the decision because he _________
A) sent false information
B) was one of the world’s top e-mail spammers
C) tried to get his prison sentence overturned
D) made false money
E) could send as many mails as he liked
2. The court’s decision thought to be dangerous, because
A) anyone who sent spam anonymously could be arrested
B) anyone who got spam anonymously could be arrested
C) Jaynes was dangerous for people
D) spam is bad for eyes
E) Jaynes was not dangerous for people

3. Jeremy Jaynes disagreed with judges’ decision, because he thought that …
A) sending spam e-mail was against the law
B) he was not sending spam e-mail at all
C) sending spam e-mail was not against the law
D) he was one of the top ten spammers in the world
E) he worked for the police
4. An American court send a strong warning to anyone who…
A) uses false addresses
B) reads spam e-mail
C) sends spam e-mail
D) does bad services
E) received 10 million mails
5. Jeremy Jaynes was punished for…
A) using false adresses
B) using false names
C) sending junk e-mail
D) liking spammers
E) making wrong deeds

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ
1. Бастауыш сыныпта жұмыс істеп жүргенде қай принципті қолданбайды
A) индивидуалдық
B) белсенділік
C) саналық
D) максималды нәтиже
E) қолайлы
2. Гимнастикалық көпсайыста тек қыз балаларға арналған құрал
A) керме
B) арыс
C) бөрене
D) ағаш ат
E) шығыршық
F) доп
G) гимнастикалық төсеніш
Жағдаяттық тапсырма
Қашықтыққа лақтыру түрлеріне жататын: найза лақтыру, кіші доп
лақтыру,граната лақтыру. Оқулық нормативіне және Президенттік тестіне
енгізілген түрлері: кіші доп және граната лақтыру.
1. Веердың ұшының басталанатын орны
A) жүгіру сөресінен
B) жүгіру коридоры біткенінен
C) жүгіру сөресінен 3 метр
D) жүгіру сөресінен 5 метр
E) жүгіру сөресінен 7 метр
2. Қыздарға арналған гранатының салмағы
A) 600 грамм
B) 400 грамм
C) 250 грамм
D) 200 грамм
E) 500 грамм
3. Кіші доптың салмағы
A) 60 грамм
B) 100 грамм
C) 150 грамм
D) 200 грамм
E) 300 грамм

4. Президенттік көпсайысын лақтыру алаңының айырмашылығы
A) айырмашылығы жоқ
B) ұзындығымен
C) енімен
D) белгісімен
E) веерлікпен
5. Ұлдарға арналған гранатының салмағы
A) 600 грамм
B) 400 грамм
C) 450 грамм
D) 700 грамм
E) 500 грамм

ФРАНЦУЗ ТІЛІ
1. Trouvez le mot où le son [з]ne se prononce pas:
A) Vingt.
B) Bague.
C) Guitare.
D) Mange.
E) Compagne.
2. Pour acheter du pain on va:
A) au cinema
B) au cafe
C) a la boulangerie
D) au restaurant
E) a la maison
F) au supermarche
G) a la patisserie
H) au magasin
Жағдаяттық тапсырма
Le Kazakhstan, proclamé Etat indépendant le 16 décembre 1991 avec ses 15
millions d’habitants, est une immense région qui s’étend de la grise Caspienne aux
forêts de la Taïga de l’Altaï, des plaines de la Sibérie aux cimes neigeuses du TianChan sur 2,7 millions kilomètres carrées: l’Angleterre, La France, la R.F.A.
l’Espagne, l’Autriche, les Pays-Bas et le Danemark réunis. Le Kazakhstan est
baignée par les grands fleuves comme le Syrdaria, l’Irtich ou Oural, de vastes lacs
et mers. La capitale est Astana. Villes principales sont: Almaty, Karaganda,
Chimkent, Semei, Ôskemen.
1. Combien de Participe Passé y a-t-il dans le texte?
A) 5
B) 3
C) 1
D) 4
E) 0
2. Le Kazakhstan, proclame Etat indépendant le 16 décembre 1992:
A) mille neuf cents quatre-vingt-douze
B) mille neuf cent quatre-vingts douze
C) mille neuf-cent-quatre-vingt-douze
D) mille neuf cent quatre-vingt-douze
E) mille neuf -cents quatre- vingt-douze

3. Les eleves francais ont appris que le Kazakhstan … son independence en 1991
et ……. L’Expo en 2017:
A) a proclamé, organisera
B) a proclamé, organiserait
C) avait proclamé, organiserait
D) proclamait, organisait
E) vient de proclamer, va organiser
4. Synonyme de immense:
A) Mesurable
B) Petite
C) Grande
D) Exigueé
E) Mensurable
5. Antonyme de proclamer:
A) Dissumuler
B) Taire
C) Divulguer
D) Celer
E) Détrôner

ФИЗИКА
1. Меншікті жылдамдығы 25 км/сағ моторлы қайық бірдей қашықтықты ағыс
бағытымен 2 сағатта, ағысқа қарсы 5 сағатта жүріп өтеді. Бұл
арақашықтықтың ұзындығы
A) 60 км
B) 71,4 км
C) 500 км
D) 100 км
E) 30 км
2. Жылдамдығы 400 м/с, массасы 25 г оқ бөгетке тиді және тоқтағанға дейін
0,5 м өтті. Оқтың қозғалысына бөгеттің кедергі күші
A) 4 кН
B) 2000 Н
C) 4 кН
D) 4000 Н
E) 2 мН
F) 16 кН
Жағдаяттық тапсырма
Г.Галилей 1583 жылы Пиза қаласындағы биіктігі 58м мұнара үстінен
диаметрлері бірдей ауыр және жеңіл шарларды тастап, олардың мұнара
табанына бір уақытта түсетініне көз жеткізді. Ортаның кедергісі болмаған
кездегі денелердің түсуі – еркін түсу деп аталады
Оқушы зертханалық жұмыс барысында 0,8м биіктіктен шардың еркін
құлау уақытын өлшеу негізінде еркін түсу үдеуін есептеді. Кестеде
периодтың нәтижелік мәндері кескінделген


Т,с

1
0,38

2
0,36

3
0,42

4
0,40

5
0,44

1. Осы нәтижелер бойынша маятниктің ұзындығы
A) 9,8 м
B) 0,4 м
C) 0,04 м
D) 0,01 м
E) 8 м
2. Осы нәтижелер бойынша периодтың орташа мәні
A) 0,38 с
B) 0,4 с
C) 0,25 с
D) 0,42 с
E) 0,5 с
3. Осы нәтижелер бойынша еркін түсу үдеуінің орташа мәні
A) 19,8 м/с2
B) 19 м/с2
C) 9,08 м/с2
D) 10 м/с2
E) 8 м/с2
4. Дене еркін құлаған кезде 5 секундта жүретін жолы
A) 142 м
B) 214 м
C) 125 м
D) 100 м
E) 50 м
5. Еркін құлаған дене соңғы 1 секундта 35 м жол жүрген. Дененің құлау
биіктігі
A) 50 м
B) 80 м
C) 70 м
D) 60 м
E) 40 м

ГЕОГРАФИЯ
1. Магеллан саяхатының Тынық мұхитты жүзіп өтуге кеткен уақыты
A) 3 жыл
B) 3 ай
C) 3,5 ай
D) 6 ай
E) 5,5 ай
2. Оңтүстік жарты шардағы ірі су айналымын құрайтын ағыстар
A) оңтүстік пассат ағысы
B) перу ағысы
C) бенгел ағысы
D) бразилия ағысы
E) батыс желдер ағысы
F) куросио ағысы
Жағдаяттық тапсырма
Дүниежүзіндегі елдердің табиғат ресурстарымен қамтамасыз етілу
дәрежесі әркелкі. Табиғат ресурстарымен қамтамасыз етілу көрсеткіші алуан
түрлі ресурстардың қор мөлшерінің арақатынасымен және пайдаланылу
ауқымымен байланысты.
Дүниежүзілік шаруашылықтың күрделі жүйесінде және еңбектің
халықаралық үлестірілуі экономикасы дамыған елдер, негізінен, тұтынушы
болса, ал дамушы елдер-шикізат ресурстарын өндіруші әрі экспорттаушы
болып табылады.
1. 1 тонна өнім алуға 1500 м 3 су жұмсалатын өнім
A) мыс
B) болат
C) пластмасса
D) целлюлоза
E) мата
2. 1 тонна өнім алуға 500-1000 м 3 су жұмсалатын өнім
A) болат
B) азот тыңайтқыштары
C) целлюлоза
D) мыс
E) пластмасса

3. 1 тонна өнім алуға 250 м 3 су жұмсалатын өнім
A) болат
B) целлюлоза
C) мыс
D) пластмасса
E) маталар
4. 1 тонна өнім алуға 2000 м 3 су жұмсалатын өнім
A) азот тыңайтқыштары
B) мыс
C) синтетикалық каучук
D) болат
E) целлюлоза
5. 1 тонна өнім алуға 500 м 3 су жұмсалатын өнім
A) пластмасса
B) болат
C) мыс
D) целлюлоза
E) синтетикалық каучук

ХИМИЯ
1. Химиялық реакциялардың жүру белгілері
A) заттың түсінің өзгеруі
B) заттың пішінінің өзгеруі
C) көлемнің өзгеруі
D) зат массасының өзгеруі
E) заттың суда еруі
2. Әрекеттесуші заттардың концентрациялары: NO  0,2 моль/л,
O2   0,8 моль/л, NO 2   0,4 моль/л болғанда 2NO + O 2 = 2NO 2 жүйесі тепетеңдік күйге келеді. Азот монооксидінің бастапқы концентрациясы
A) 1,2 моль/л
B) 0,6 моль/л
C) 1,8 моль/л
D) 2,4 моль/л
E) 0,4 моль/л
F) 2,6 моль/л
G) 0,8 моль/л
H) 1,6 моль/л
Жағдаяттық тапсырма
Қызыләскер ауылында бір үйдің тұрғындары иісті газдан уланып
қалды. Иіс газымен улану көбінесе тұрмыстық жағдайда жылытатын
пештердегі газ колонкаларының дұрыс тартпауынан және оттек жетіспей
отын шала жанатындықтан болады. Соңғы жылдары автокөліктердің
көбеюіне байланысты жыл сайын күн суық кезде жүргізушілер жабық
гараждарда уланады.
1. Адамдар уланған газ
A) NН3
B) СО
C) O2
D) СО2
E) N2
2. Улану себебі
A) қанды қоюландырады
B) гемоглобинге тотықтырғыш болады
C) дем алғанда окпеге енбейді
D) окпеден тез шығады
E) қандағы гемоглобинмен байланысады

3. «Иіс газының» формуласы
A) СО2
B) СН4
C) СО
D) Н2СО3
E) ССІ4
4. Уланудың белгілері
A) қанның түсі көгілдір болады, басы айналады
B) қаназдық ауруы пайда болады
C) басы айналып ауырып, есінен танып қалады
D) иіс және дәм сезуді өзгертеді
E) асқазан сөлінің қышқылдығын төмендетеді
5. Уланғанда көрсетілетін алғашқы көмек
A) суды көбірек пайдалану
B) калий перманганаты ерітіндісін беру
C) иод тұндырмасын жағу
D) сода ерітіндісін беру
E) таза ауаға шығару

ХОРЕОГРАФИЯ
1. Бір адам орындайтын термин атауы
A) трио
B) топты
C) соло
D) ансамбль
E) жұпты
2. «Алтынай» ансамблінің негізін қалаушылардың бірі, балетмейстер. Қазақ
КСР-нің қайраткері
A) Б.Аюханов
B) Ш.Жиенқұлова
C) А.Құлбекова
D) Ғ.Жұбанова
E) М.Тілеубаева
F) В.Галушкеевич
Жағдаяттық тапсырма
Бала-бақшаға баратын немересінен әжесі: «Сен өскенде кім боласың?»
деп сұрады, бала көп ойланбастан қарт кісіге «Мен өскенде атақты Болат
ағамыздай биші боламын» деп жауап бергенде әжесімен қоса жанында
отырған кісілер де таң қалды.
1. Б.Аюхановтың балет шығармасының атауы
A) Бахчисарайский фонтан
B) Жизель
C) Лебединое озеро
D) Гәкку
E) Қалқаман Мамыр
2. Хореография сабағы бала-бақшаларда алғашқы өтуге болатын жас
аралығы
A) 1-2 жастан бастап
B) 2-3 жастан бастап
C) 3-4 жастан бастап
D) 4-5 жастан бастап
E) 5-6 жастан бастап

3. Б.Аюханов балеттен басқа өнер жолынан танылған тұлға
A) оркестр мүшесі
B) опера әншісі
C) кино актері
D) ертегі кейіпкері
E) музыка компазиторы
4. Бала-бақшада өтілетін хореография сабағының түрі
A) классика биі
B) халық биі
C) ритмика
D) қазақ биі
E) ойын
5. Мемлекеттік классикалық би академиялық театрының көркемдік жетекшісі
A) Моисеев
B) Аюханов
C) Ткаченко
D) Жұбанова
E) Жиенқұлова

ИНФОРМАТИКА
1. Программа терезесін жабу командасы
A) ALT+F4
B) ALT+F9
C) CTRL+F7
D) ALT+F1
E) ALT+TAB
2. Компьютерде ақпараттарды ұсыну тәсілдері
A) сандық
B) шамалық
C) есептік
D) мәтіндік
E) графиктік
F) дыбыстық
G) жүйелік
H) деректік
Жағдаяттық тапсырма
Ақпаратты сақтау – ақпаратты әрі қарай қолдану үшін есте сақтау
құрылғыларына жазу және ақпаратты өңдеудің негізгі тәсілі.
XIX ғасырда магнитті таспа пайда болды. 1906 магниттік дискіге
патент берілді. Ферромагниттік лента ЭЕМ-нің І және ІІ-буындары үшін
сақтаушы ретінде қолданылды. Оның көлемі 500 Кб құрады.
Алғашқы IBM 350 Disk Storage Unit қатқыл дискі әлемге 1956 жылы 4
қыркүйекте көрсетілді. Оның ені 1,5 м, биіктігі 1,7 м, қалыңдығы 0,74 м және
салмағы 1 тоннадай болды.
Дискілер минутына 1200 айналым жасады.

1. Мультимедиалық объектілерді сақтауға арналған арнайы өріс
A) мәтіндік
B) сандық
C) MEMO өрісі
D) OLE
E) графикалық
2. «Ақпаратты сақтау» сөз тіркесінің символдар саны
A) 15
B) 16
C) 14
D) 13
E) 17
3. Компьютерде дыбыстық және видео ақпараттарды жазу пайда болған буын
A) бірінші
B) екінші
C) үшінші
D) төртінші
E) бесінші
4. Ақпаратты тұрақты есте сақтау құрылғысы
A) оптикалық диск
B) қатқыл диск
C) иілгіш диск
D) лазерлік диск
E) флэш-жинақтауыш
5. 15078 санының ондық санау жүйесіндегі мәні
A) 83910
B) 83710
C) 83810
D) 84010
E) 82710

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ
1. Алғашқы адамдардың бастапқы кезеңдегі топтасу жүйесі:
A) Рулық
B) Тайпалық
C) Қауымдастық
D) Көшпелілер
E) Тобыр
2. ХІІІ-ХІV ғасырдың бірінші жартысында өмір сүрген мемлекеттердегі
салық түрі:
A) Иқта
B) Тағар
C) Борыш
D) Қалан
E) Сауын
F) Құшыр
G) Харадж
H) Баж
Жағдаяттық тапсырма
1906 жылы Ресей Министрлер Кеңесінің төрағасы П.А.Столыпин
шаруаларды Ресейдің азиялық бөлігіне жаппай қоныс аудару туралы шешім
қабылдады. Ресейдегі шаруалар қауымын ыдырату, оларды Қазақстанға
қоныс аудару жөніндегі реформа Столыпиннің аграрлық реформасы деп
аталды
1. Бүкіл қазақтардың мал шаруашылығын дағдарысқа ұшыратқан реформа
A) 1889 ж.
B) 1906 ж.
C) 1786 ж.
D) 1756 ж.
E) 1748 ж.
2. Столыпин реформасы орыс шаруаларына Қазақстан аумағына қоныстануға
құқық берді, бірақ елеулі түрде шек қойды
A) қазақ шаруаларын құнарсыз жерлерге көшуге мәжбүрлеуге
B) орыс шаруаларына бұрынғы жерлеріне қайтып оралуына
C) қазақтардың орыс шаруаларына жалданып күн көруіне
D) қазақ шаруаларының отырықшы өмір салтына көшуіне
E) қазақ шаруаларының жерлерін жаппай тартып алуға

3. XIX ғ. екінші жартысында отаршылдық қоныс аударту қорынан жүзеге
асырылды
A) орыс шаруаларын маусымдық жұмыстар атқаруын қамтамасыз ету
B) көшпелілерге қыстаулары мен жазғы жайылымдарын қайтару
C) қазақ шаруаларына тең түрде жер телімдерін бөліп беру
D) орыс шаруаларын жер телімдерімен қамтамасыз ету
E) орыс шаруаларына қазақтардан жерді жалға алу
4. 1917 жылға қарай қазақтардан тартып алынған 45 миллион десятина
жерлерге қоныс аударған шаруалардың саны
A) 1,5 млн
B) 500 мың
C) 250 мың
D) 700 мың
E) 550 мың
5. ХХ ғ басында Қазақстанға қоныс аударған шаруаларға мемлекет
тарапынан көрсетілген қолдаудың көмегі көп тиді, себебі
A) шаруа қожалығын «жөнге келтіріп алуы» үшін шығынды толық мемлекет
төледі
B) он жыл мерзімге дейін алым-салық түрлерінің 50% төледі
C) шаруалар алғашқы кезде жер телімін таңдап алды
D) мал, құрал-саймандар тегін берілді
E) мемлекет тегін үй-жай салып берді

БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ
1. Композицияның негізгі әсері құралдарында көзге көріне бермейтін болар
болмас реңдік қатынас
A) Ритм
B) Симметрия
C) Асимметрия
D) Нюанс
E) Контраст
2. Тұрмыстық бұйымдар жасау және әшекейлеу өнері
A) Зергерлік бұйымдар
B) Қолөнер
C) Сәндік қолданбалы өнер
D) Ұлттық бұйымдар
E) Текемет
F) Сырмақ
Жағдаяттық тапсырма

Жапон Хирохия Масахи есімді азамат айтады: бізде балаларды арнайы
әзірленген балшықпен ойнау бөлмелері қалыпты жұмыс істеп тұрады. Ол
жерге барған бала балшықпен қалауынша ойнайды дейді. Бізде ел арасында
балшықпен емдеу терапиясы бар. Сонда қалай, ересектерге немесе емдеусауықтыру кешендерінде қажетке жарай қалатын балшық, балаларымызға
артықтық ете ме екен? Әлде, олардың үсті-басының ластануына қатты
алаңдаймыз ба?
1. Қазақстанда алғашқы шыққан мүсінші
A) Е.Мергенов
B) Х.Наурызбаев
C) Ә.Қастеев
D) Т.Досмағанбетов
E) Е.Сергебаев

2. Адам физиологиясының кальцийді топырақтан алатынын ескерсек,
отандық сазбалшықтың құрамында ______ пайызға дейін кальций
элементтері бар.
A) 20 пайыз
B) 60 пайыз
C) 80 пайыз
D) 90 пайыз
E) 30 пайыз
3. Сазбалшықтың пайдасы
A) Табиғи өнім
B) Шикізат
C) Жасанды өнім
D) Қолдануға қауіпті
E) Денсаулыққа пайдалы
4. Балаға балшық илету арқылы көптеген психо-физиологиялық аурулардың
алдын алуға да болады.
A) физиологиялық тұрғыдан қажетті дәрумендермен қамтылуын қамтамасыз
етеді
B) бала мінезінің қалыптасу жолында оның ойлау жүйесі мен таным
кеңістігін қалыптастырады
C) көз, құлақ, мұрын сынды сезу, көріп, есту мүшелерінің қабілетін
жақсартуға
D) бала балшықпен қалауынша ойнайды
E) психологиялық ойлау мен дамуын қалыптастыруға
5. Сазбалшықтың бала өміріндегі алар ролі
A) Тиімділік тұрғысынан алғанда бұдан асқан қандай ойын немесе
ойыншықтың түрі бар
B) Туған жердің топырағымен, ауасымен баланың бойында көптеген адам
айтып жеткізе алмайтын керемет сезім, құрмет, қасиеттер қалыптасады.
C) Бала еңбек етуге үйренеді. Шеберлігін шыңдайды.
D) Азамат болуына да әсерін тигізетіні сөзсіз.
E) Алақанның сезу мүшелері де дамитын болады

ОРЫС ӘДЕБИЕТІ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТУ СЫНЫПТАРЫНДА
1. Автор сказки «Белка и волк»
A) А.С.Пушкин
B) М.Ю.Лермонтов
C) Г.Х.Андерсен
D) Л.Н.Толстой
E) А.М.Горький
2. М.ЮЛермонтов с детства:
A) играл на скрипке
B) писал стихи
C) играл на фортепиано
D) лепил из воска
E) рисовал на холсте
F) ездил на лошади
G) прекрасно плавал
H) увлекался математикой
Ситуационное задание
«Что лучше: истина или сострадание? Что нужнее? ... Этот вопрос не
субъективный, а общефилософский»
1. Все обитатели ночлежки - в прошлом «бывшие». Актер, Пепел, Настя,
Наташа, Клещ стремятся вырваться на волю со «дна» жизни, но чувствуют
свое полное бессилие перед запорами этой тюрьмы, что рождает в героях:
A) ощущение страха
B) ощущение радости
C) ощущение безысходности
D) ощущение слабости
E) ощущение тревожности
2. Ответ на этот вопрос М. Горький раскрывает в своём произведении:
A) «На дне»
B) «Мать»
C) «Макар Чудра»
D) «Челкаш»
E) «Старуха Изергиль»
3. Спор о человеке, добре и правде ведут:
A) Барон и Сатин
B) Сатин и Клещ
C) Клещ и Барон
D) Сатин и Лука
E) Актёр и Лука

4. «Человек - вот правда! Все - в человеке, все для человека! Существует
только человек, все же остальное - дело его рук и его мозга! Человек! Это великолепно! Это звучит... гордо!» «Ложь - религия рабов и хозяев... Правда
- бог свободного человека!». Монолог, который произносит:
A) Барон
B) Актёр
C) Лука
D) Сатин
E) Клещ
5. Кто из персонажей пьесы « На дне», прикрываясь служением богу, грабит
людей?
A) Барон
B) Сатин
C) Лука
D) Костылев
E) Клещ

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТУ СЫНЫПТАРЫНДА
1. ХІ ғасырда түркілерден шыққан білімпаз, түркі даласын аралап, әр жердің
сөйлеу ерекшелігін зерттеген тілші ғалымды анықтаңыз.
A) Әл-Фараби.
B) Ахмет Йасауи.
C) Махмұт Қашқари.
D) Жүсіп Баласағұни.
E) Рабғузи.
2. А.Құнанбайұлының әдебиет сыншысы екендігін танытатын өлеңдері
A) «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін»
B) «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы»
C) «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат»
D) «Ішім өлген, сыртым сау»
E) «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»
F) «Адамның кейбір кездері»
G) «Тұлпардан тұғыр озбас шабылса да»
Жағдаяттық тапсырма
Екі қолдың қайсысы кем?
Жаңа жайлауға қоныстанған бір бай екі кедей жігітке құдық қаздырады.
Құдық қазылып біткен соң жігіттер байдан ақысын сұрайды. Бай олардың
біреуіне саулық, екіншісіне қозы береді. Екінші жігіт оған наразы болады.
Төреге келіп, шағым айтады. Төре байға құдық қазған екі адамның еңбегі
бірдей екенін айтады, бірақ құдық иесі өз дегенінен қайтпайды.
Сонда Төре:
- Адамның екі көзінің, екі қолының қайсысы кем? - дейді байға.
- Ешқайсысының кемдігі жоқ. Екеуі бірдей. Сөзіңізге жығылдым, биеке!
Өкпелі жігітке қой берейін» - депті амалы құрыған бай.
1. «Адамның екі көзінің, екі қолының қайсысы кем?» сөзі арқылы Төле бидің
шешімінің мәні
A) Екі жігіттің жұмыс істегенін айтуы
B) Өкпелеген жігітті риза қылғысы келгені
C) Екі жігіттің еңбекақысын беруін ескертуі
D) Байдың әділетсіздігін осы сөзбен дәлелдетуі
E) Наразылықтың болу себебін түсіндіруі

2. Мәтінде айтылатын кәсіп түрі
A) мал бағу
B) құдық қазу
C) қой бағу
D) саулық бағу
E) жер қазу
3. Екі жігіттің еңбекақысы
A) екеуіне де саулық қой береді
B) екеуіне де екі қозы береді
C) біреуіне қозы береді
D) біреуіне саулық береді
E) біреуіне саулық, екіншісіне қозы
4. Саулық - __________
A) жылқының аналығы
B) сиырдың аналығы
C) қойдың аналығы
D) ешкінің аналығы
E) түйенің аналығы
5. Амалы құрып, сөзден жығылған кісі
A) бай
B) екі жігіт
C) төре
D) екі кедей
E) би

ҚАЗАҚ ТІЛІ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ОҚЫТУ СЫНЫПТАРЫНДА
1. Мақалды табыңыз.
A) Соқыр тауыққа бәрі бидай
B) Ақ түйенің қарны жарылды
C) Ақылы асқанды аға тұт
D) Құрғақ қасық ауыз жыртар
E) Көптің құрығы ұзын
2. Меңгеріле байланысқан сөз тіркесі
Егер сіз бұрын байқамаған болсаңыз, онда қазір су құбырының шүмегін
бұрап, бір стакан су құйып алып, ұрттап көріңіз.
A) бұрын байқамаған болсаңыз
B) сіз байқамаған болсаңыз
C) су құбырының шүмегін
D) бір стакан су
E) су құйып алып
F) қазір бұрап
G) су ұрттап көріңіз
Жағдаяттық тапсырма
Ауылдан шыққан бойда екі жігіт өзен жағасына тартты. Жүріп келе жатқан
жолдарында шаң жоқ. Алдарында өзенге тақап қонған көп үйлі кедей ауыл
отыр.Соған қарап бет алып келеді.
- Дәкеңе сәлем берейін. Сыншыл қарттың көреген көзі тағы нелерді біліп,
бағып отыр екен?- деп, Әбіш әзіл аралас сөйледі. Дәркембай өз үйінің
қасында ағаш шауып отыр екен. Қалың қол ағашты мүсіндеп жатыр.
Қолындағы шапашоты жеңіл қозғалады. Қолды өзі жетелеп, лыпып
тұрғандай. Шапашотын сілтеп отырып Әбіштен:
- Оқуың бітті ме, Әбіш? Елге мүлде келдің бе?- деп сұрады. Әбіш келер
жылы оқуын тамамдап қайтатынын айтты.
Дәркембай:- Тағы да кете берем десеңші!- деп, біраз үндемей қалды.
1. «Шапашот» сөзінің мағынасы
A) есептейтін құрал
B) ағаш шабатын шағын құрал
C) қар тазалайтын құрал
D) үй тазалайтын құрал
E) қора тазалайтын құрал

2. Матаса байланысқан сөз тіркесі
Ауылдан шыққан бойда екі жігіт өзен жағасына тартты.
A) жағасына тартты
B) өзен жағасына
C) ауылдан шыққан
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!