|
Шәкәрім атындағы №27 жалпы орта мектебі Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Педагог-зерттеуші» біліктілік санатындағы мұғалімнің атқаратын жұмысы
Математика пәні мұғалімі: Джандарбекова Гульдана Туймебаевна
2024-2025 оқу жылы |
Педагог – зерттеушінің құқықтары мен міндеттері.
3.1 Педагог–зерттеушінің құқықтары бар:
- шығармашылық педагогикалық зертхана құруға;
- проблемалық семинарды, мастер–классты және т.б. басқаруға.
- өзінің зерттеу жұмысының бағыттары бойынша авторлық курстар мен тағылымдамалық практикаларды ұйымдастыруға және өткізуге.
3.2 Инновациялық жұмыс үшін төлем – 5-20% бастап.
3.3 Педагог–зерттеуші міндетті:
- инновациялық қызметті мәлімделген мақсаттар мен міндеттерге және іс-қимыл бағдарламасына сәйкес жүзеге асыру;
- өз бағдарламасын жүзеге асырудың тиімділігіне мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету;
- жыл қорытындысы бойынша инновациялық қызмет туралы есепті екі жылда бір рет ұсынуға, ғылыми-зерттеу жұмысының бағдарламасын, авторлық бағдарламаны және т.б. іске асырудың сапасына сараптамалық бақылаудан өтуге.
- егер олар принципті сипатта болса және бағдарламаның мақсаттарына, міндеттеріне және жоспарланған нәтижелеріне әсер етсе, жобаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар бағдарламасына енгізілген өзгерістер туралы Білім беру ұйымының Кеңесіне уақтылы хабарлау;
- инновациялық қызметтің нәтижелерін таратуға дайын нысанда (оқу жоспарлары, бағдарламалар, оқу құралдары және т.б.) жинақтау және рәсімдеу.
Жеке даму жоспардың тақырыбы:
« Бірлескен оқу арқылы оқушының ойлау дағдысын арттыру»
«Бекітемін» Мектеп директоры: Д.Камбарова
«.....» «.....» 2024ж
2024-2025 оқу жылында «педагог-зерттеуші» біліктілік санатындағы мұғалімнің атқаратын жұмыс жоспары
|
Ай |
Мақсаттар |
Іс-шаралар |
Жауапты |
Нәтиже |
|
Қыркүйек |
Оқу жылының жоспарын жасау |
Оқу бағдарламаларын талдау, жоспар құру. Тәлімгерлік жоспарын жасау. |
Мұғалім |
Жылдық жұмыс жоспары |
|
Қазан |
Оқыту әдістемесін зерттеу |
Оқушылардан кері байланыс жинау, әдістемелік семинарлар |
Мұғалім |
Оқыту әдістерінің тиімділігін арттыру |
|
Қараша |
Зерттеу тақырыбын анықтау |
Білім беру процесінде зерттеу жүргізу. LS- сабақты зерттеу бойынша нысаналы сыныппен топ құрамында жұмыс жасау |
Мұғалім |
Зерттеу жұмысының жоспары |
|
Желтоқсан |
Оқу нәтижелерін бағалау |
Жартыжылдық тестілеу, қорытынды есеп беру |
Мұғалім |
Оқушылардың жетістіктерінің талдауы |
|
Қаңтар |
Жаңа әдістерді енгізу |
Жаңа технологиялармен танысу, семинарлар ұйымдастыру Коучинг өткізу. Тақырыбы: «ЕББҚ оқушылармен жұмыс» |
Мұғалім |
Оқу процесінің жаңаруы |
|
Ақпан |
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту |
Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу. Шығармашылық жобалар мен байқаулар ұйымдастыру |
Мұғалім |
Оқушылардың белсенділігі |
|
Наурыз |
Педагогикалық зерттеуді жалғастыру |
Басқа мұғалімдермен тәжірибе алмасу |
Мұғалім |
Жаңа идеялар мен тәжірибелер |
|
Сәуір |
Оқушылардың мотивациясын арттыру |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстарды жандандыру. Оқушылармен тренингтер, қызықты сабақтар өткізу |
Мұғалім |
Оқушылардың оқу мотивациясының өсуі |
|
Мамыр |
Жылдық қорытынды жасау |
Іс-тәжірибені жинақтау. Әлеуметтік желіге тарату. Газет – журналдарға мақала жариялау. Оқу жылының нәтижелерін қорытындылау, ата-аналармен кездесу |
Мұғалім |
Оқу жылының нәтижесі, жоспарды бағалау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Педагог-зерттеууші жоспары
Педагог-зерттеууші жоспары
|
Шәкәрім атындағы №27 жалпы орта мектебі Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Педагог-зерттеуші» біліктілік санатындағы мұғалімнің атқаратын жұмысы
Математика пәні мұғалімі: Джандарбекова Гульдана Туймебаевна
2024-2025 оқу жылы |
Педагог – зерттеушінің құқықтары мен міндеттері.
3.1 Педагог–зерттеушінің құқықтары бар:
- шығармашылық педагогикалық зертхана құруға;
- проблемалық семинарды, мастер–классты және т.б. басқаруға.
- өзінің зерттеу жұмысының бағыттары бойынша авторлық курстар мен тағылымдамалық практикаларды ұйымдастыруға және өткізуге.
3.2 Инновациялық жұмыс үшін төлем – 5-20% бастап.
3.3 Педагог–зерттеуші міндетті:
- инновациялық қызметті мәлімделген мақсаттар мен міндеттерге және іс-қимыл бағдарламасына сәйкес жүзеге асыру;
- өз бағдарламасын жүзеге асырудың тиімділігіне мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету;
- жыл қорытындысы бойынша инновациялық қызмет туралы есепті екі жылда бір рет ұсынуға, ғылыми-зерттеу жұмысының бағдарламасын, авторлық бағдарламаны және т.б. іске асырудың сапасына сараптамалық бақылаудан өтуге.
- егер олар принципті сипатта болса және бағдарламаның мақсаттарына, міндеттеріне және жоспарланған нәтижелеріне әсер етсе, жобаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар бағдарламасына енгізілген өзгерістер туралы Білім беру ұйымының Кеңесіне уақтылы хабарлау;
- инновациялық қызметтің нәтижелерін таратуға дайын нысанда (оқу жоспарлары, бағдарламалар, оқу құралдары және т.б.) жинақтау және рәсімдеу.
Жеке даму жоспардың тақырыбы:
« Бірлескен оқу арқылы оқушының ойлау дағдысын арттыру»
«Бекітемін» Мектеп директоры: Д.Камбарова
«.....» «.....» 2024ж
2024-2025 оқу жылында «педагог-зерттеуші» біліктілік санатындағы мұғалімнің атқаратын жұмыс жоспары
|
Ай |
Мақсаттар |
Іс-шаралар |
Жауапты |
Нәтиже |
|
Қыркүйек |
Оқу жылының жоспарын жасау |
Оқу бағдарламаларын талдау, жоспар құру. Тәлімгерлік жоспарын жасау. |
Мұғалім |
Жылдық жұмыс жоспары |
|
Қазан |
Оқыту әдістемесін зерттеу |
Оқушылардан кері байланыс жинау, әдістемелік семинарлар |
Мұғалім |
Оқыту әдістерінің тиімділігін арттыру |
|
Қараша |
Зерттеу тақырыбын анықтау |
Білім беру процесінде зерттеу жүргізу. LS- сабақты зерттеу бойынша нысаналы сыныппен топ құрамында жұмыс жасау |
Мұғалім |
Зерттеу жұмысының жоспары |
|
Желтоқсан |
Оқу нәтижелерін бағалау |
Жартыжылдық тестілеу, қорытынды есеп беру |
Мұғалім |
Оқушылардың жетістіктерінің талдауы |
|
Қаңтар |
Жаңа әдістерді енгізу |
Жаңа технологиялармен танысу, семинарлар ұйымдастыру Коучинг өткізу. Тақырыбы: «ЕББҚ оқушылармен жұмыс» |
Мұғалім |
Оқу процесінің жаңаруы |
|
Ақпан |
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту |
Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу. Шығармашылық жобалар мен байқаулар ұйымдастыру |
Мұғалім |
Оқушылардың белсенділігі |
|
Наурыз |
Педагогикалық зерттеуді жалғастыру |
Басқа мұғалімдермен тәжірибе алмасу |
Мұғалім |
Жаңа идеялар мен тәжірибелер |
|
Сәуір |
Оқушылардың мотивациясын арттыру |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстарды жандандыру. Оқушылармен тренингтер, қызықты сабақтар өткізу |
Мұғалім |
Оқушылардың оқу мотивациясының өсуі |
|
Мамыр |
Жылдық қорытынды жасау |
Іс-тәжірибені жинақтау. Әлеуметтік желіге тарату. Газет – журналдарға мақала жариялау. Оқу жылының нәтижелерін қорытындылау, ата-аналармен кездесу |
Мұғалім |
Оқу жылының нәтижесі, жоспарды бағалау |
шағым қалдыра аласыз













