Шәкәрім атындағы №27 жалпы
орта мектебі
Коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
«Педагог-зерттеуші» біліктілік санатындағы
мұғалімнің атқаратын
жұмысы
Математика пәні
мұғалімі:
Джандарбекова Гульдана
Туймебаевна
2024-2025 оқу
жылы
|
Педагог – зерттеушінің
құқықтары мен міндеттері.
3.1 Педагог–зерттеушінің
құқықтары бар:
- шығармашылық педагогикалық
зертхана құруға;
- проблемалық семинарды,
мастер–классты және т.б. басқаруға.
- өзінің зерттеу жұмысының
бағыттары бойынша авторлық курстар мен тағылымдамалық практикаларды
ұйымдастыруға және өткізуге.
3.2 Инновациялық жұмыс үшін
төлем – 5-20% бастап.
3.3 Педагог–зерттеуші
міндетті:
- инновациялық қызметті
мәлімделген мақсаттар мен міндеттерге және іс-қимыл бағдарламасына
сәйкес жүзеге асыру;
- өз бағдарламасын жүзеге
асырудың тиімділігіне мониторинг жүргізуді қамтамасыз
ету;
- жыл қорытындысы бойынша
инновациялық қызмет туралы есепті екі жылда бір рет ұсынуға,
ғылыми-зерттеу жұмысының бағдарламасын, авторлық бағдарламаны және
т.б. іске асырудың сапасына сараптамалық бақылаудан
өтуге.
- егер олар принципті сипатта
болса және бағдарламаның мақсаттарына, міндеттеріне және
жоспарланған нәтижелеріне әсер етсе, жобаны іске асыру жөніндегі
іс-шаралар бағдарламасына енгізілген өзгерістер туралы Білім беру
ұйымының Кеңесіне уақтылы хабарлау;
- инновациялық қызметтің
нәтижелерін таратуға дайын нысанда (оқу жоспарлары, бағдарламалар,
оқу құралдары және т.б.) жинақтау және
рәсімдеу.
Жеке даму жоспардың
тақырыбы:
« Бірлескен оқу арқылы
оқушының ойлау дағдысын арттыру»
«Бекітемін» Мектеп
директоры: Д.Камбарова
«.....» «.....»
2024ж
2024-2025 оқу жылында
«педагог-зерттеуші» біліктілік санатындағы
мұғалімнің атқаратын жұмыс
жоспары
Ай
|
Мақсаттар
|
Іс-шаралар
|
Жауапты
|
Нәтиже
|
Қыркүйек
|
Оқу жылының жоспарын
жасау
|
Оқу бағдарламаларын
талдау, жоспар құру.
Тәлімгерлік жоспарын
жасау.
|
Мұғалім
|
Жылдық жұмыс
жоспары
|
Қазан
|
Оқыту әдістемесін
зерттеу
|
Оқушылардан кері байланыс
жинау, әдістемелік
семинарлар
|
Мұғалім
|
Оқыту әдістерінің тиімділігін
арттыру
|
Қараша
|
Зерттеу тақырыбын
анықтау
|
Білім беру
процесінде зерттеу жүргізу.
LS- сабақты зерттеу бойынша
нысаналы сыныппен топ құрамында жұмыс
жасау
|
Мұғалім
|
Зерттеу жұмысының
жоспары
|
Желтоқсан
|
Оқу нәтижелерін
бағалау
|
Жартыжылдық тестілеу,
қорытынды есеп беру
|
Мұғалім
|
Оқушылардың жетістіктерінің
талдауы
|
Қаңтар
|
Жаңа әдістерді
енгізу
|
Жаңа
технологиялармен танысу, семинарлар
ұйымдастыру
Коучинг өткізу. Тақырыбы:
«ЕББҚ оқушылармен жұмыс»
|
Мұғалім
|
Оқу процесінің
жаңаруы
|
Ақпан
|
Оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту
|
Дарынды оқушылармен
жұмыс жүргізу.
Шығармашылық жобалар мен
байқаулар ұйымдастыру
|
Мұғалім
|
Оқушылардың
белсенділігі
|
Наурыз
|
Педагогикалық зерттеуді
жалғастыру
|
Басқа мұғалімдермен тәжірибе
алмасу
|
Мұғалім
|
Жаңа идеялар мен
тәжірибелер
|
Сәуір
|
Оқушылардың мотивациясын
арттыру
|
Үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыстарды
жандандыру.
Оқушылармен тренингтер,
қызықты сабақтар өткізу
|
Мұғалім
|
Оқушылардың оқу мотивациясының
өсуі
|
Мамыр
|
Жылдық қорытынды
жасау
|
Іс-тәжірибені
жинақтау. Әлеуметтік желіге тарату. Газет – журналдарға мақала
жариялау.
Оқу жылының нәтижелерін
қорытындылау, ата-аналармен
кездесу
|
Мұғалім
|
Оқу жылының нәтижесі, жоспарды
бағалау
|