Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Педагогика» пәні бойынша тест сұрақтары.docx
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ 1
Педагогика:
A) тұлғаның
дамуы, қалыптасуы туралы
ғылым
B) білім беру
және оқыту теориясы туралы
ғылым
C) баланың
дамуының заңдылықтарын зерттейтін және оны тәрбиелеудің жолдарын
анықтайтын ғылым
D) адам тәрбиесі туралы
ғылым
E) жас ұрпақты
оқыту туралы ғылым
№
2
Педагогика
ғылымының зерттеу пәні:
A) Жеке
тұлғаның даму процесі.
B) Білім беру
жүйесі.
C) Оқушылар
ұжымын қалыптастыруға бағытталған педагог іс -
әрекеті.
D) Педагог
тұлғасы.
E) Педагогикалық
процесс.
№
3
Педагогика
ғылымының негізгі
категориялары:
A) Педагог,
тәрбиеленуші, мектеп.
B) Тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық
процесс.
C) Дамыту,
қалыптастыру.
D) Оқыту
процесі, тәрбиелеу процесі.
E) Оқу, сабақ
беру.
№
4
Педагогика
ғылымының функциялары:
A) Ғылыми - теориялық,
технологиялық.
B) Оқыту,
тәрбиелеу заңдылықтарын
ашу.
C) Зерттеу
нәтижелерін практикаға
енгізу.
D)
Педагогикалық озық тәжірибені қорыту, игеру және
тарату.
E) Оқыту,
тәрбиелеу принциптерін
құру.
№
5
Адамзат
дәуірінің әр даму кезеңдеріндегі тәрбие және білім беру теориясы
мен практикасын зерттейтін педагогика ғылымымының
саласы:
A) Салыстырмалы
педагогика.
B) Әлеуметтік
педагогика.
C) Педагогика
тарихы.
D) Коррекциялық
педагогика.
E) Жалпы
педагогика.
№
6
Жалпы
педагогика бөлімдері:
A) Педагогикалық психология, таным
теориясы.
B) Жалпы
негіздері, тәрбие теориясы, дидактика,
мектептану.
C) Әлеуметтік
педагогика, педагогика тарихы, әскери
педагогика.
D) Мектепке
дейінгі педагогика, мектеп педагогикасы, үлкендер
педагогикасы.
E) Логопедия,
сурдопедагогика, тифлопедагогика,
олигофренопедагогика.
№
7
ҚР - да
көптілдік білім беруді дамыту Тұжырымдамасы
жасалды:
A) Е. А. Бөкетов атындағы ҚарМУ ғалымдар
ұжымымен
B) Абай
атындағы ҚазҰПУ ғалымдар
ұжымымен
C) Қ. Сатпаев
атындағы ҚазҰТУ ғалымдар
ұжымымен
D) Л. Гумилев
атындағы ЕҰҰ ғалымдар
ұжымымен
E) аль - Фараби
атындағы ҚазҰҰ ғалымдар
ұжымымен
№
8
ҚР білім беру
жүйесінің европалық білім кеңістігіне ену жағдайында
модернизациялау идеясы:
A) Қазахстан Республикасында білім беруді 2015 жылға
дейінгі дамытудың тұжырымдамасында
айқындалған
B) «Тілдердің
үштұғырлығы» жобасында
айқындалған
C) ҚР «Тілдер
туралы» Заңында айқындалған
D) ҚР көптілдік
білім беруді дамыту тұжырымдамасында
айқындалған
E) «Білім беру»
мемлекеттік бағдарламасында
айқындалған
№
9
«Тілдер туралы
ҚР - ның» Заңы қабылданды:
A) 1991
жылы
B)
2005жылы
C) 1994
жылы
D) 1998
жылы
E) 1997 жылы
№
10
Ғылым ретінде
педагогиканың негізін
қалаған:
A)
Сократ.
B) А. С.
Макаренко.
C) Ж. Ж.
Руссо.
D) Я. А.
Коменский.
E) Д.
Локк.
№
11
Тұлға
дамуы:
A) Адамның дене, психикалық және рухани сипаттамаларының
сандық және сапалық
өзгерістері.
B) Адам
организміндегі сандық
өзгерістер.
C) Білімдер,
іскерліктер және творчестволық іс - әрекеттер әдістерін
игеру.
D) Тәрбие
ықпалымен жеке адамның әлеуметтік қасиеттерге ие
болуы.
E) Ескінің
жоғалуы, жаңаның пайда
болуы.
№
12
Оқушы
қабілеттерін дамыту:
A) Табиғи
нышандардан тәуелді.
B) Игерген
білімдер, іскерліктер көлемінен
тәуелді.
C) Оқыған
кітаптар санынан тәуелді.
D)
Құрдастарымен, үлкендермен қарым - қатынасқа түсуінен
тәуелді.
E) Оқу - тәрбие процесін мақсатты ұйымдастырудан және
іске асырудан тәуелді.
№
13
Тұлға дамуында
қоршаған ортаны шешуші фактор деп
қарастыратындар:
A)
Бихевиористер.
B)
Прагматиктер.
C) Әлеуметтік бағыт
өкідері.
D) Биологиялық
бағыт өкідері.
E)
Экзистенциалистер.
№
14
Тұлға:
A) Жеке
адам.
B) Саналы және
ойлай білетін адам.
C) Бір адамды
екінші адамнан айыратын
ерекшелік.
D) Оның әлеуметтік мәнін көрсететін қасиеттер
жиынтығы.
E) Тірі
организміңдамуының ең жоғары
деңгейі.
№
15
Қандай
қасиеттер ата - анадан балаға туғаннан
беріледі:
A) Қабілеттер дамуының негізі –
нышандар.
B) Әлеуметтік
тәжірибе.
C) Адамгершілік
қасиеттер.
D) Арнайы
қабілеттер.
E) Жалпы
қабілеттер.
№
16
Тұлға дамуының
негізгі факторлары:
A) Ойын, оқу,
еңбек.
B) Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық, іс -
әрекет.
C) Отбасы,
мектеп, әлеуметтік орта.
D) Білім,
іскерлік, дағды.
E) Білім, орта,
мектеп.
№
17
Өмір сүру және
іс - әрекет барысында тұлғаның биологиялық және рухани
өсуі:
A)
Тәрбие.
B) Қалыптасу.
C)
Даму.
D) Білім
беру.
E)
Оқыту.
№
18
Тұлға дамуының
қандай факторы мақсатты және ол қоғам мақсатына сәйкес әсер
етеді:
A)
Тұқымқуалаушылық.
B) Географиялық
орта.
C)
Отбасы.
D) Тәрбие.
E) Мектептегі
орта.
№
19
Тұлға
қалыптасуына ең аз әсер
етеді:
A) Әлеуметтік
орта.
B) Географиялық
орта.
C)
Тәрбие.
D)
Тұқымқуалаушылық.
E) Тұлға іс -
әрекеті.
№
20
Жасөспірімнің
дене, ішінара психикалық жедел
дамуы:
A)
Әлеуметтену.
B)
Акселерация.
C)
Индивидуализация.
D) Өзін - өзі
тәрбиелеу.
E)
Интеграция
№
21
Бала
организмінің күрт өсуі және дамуы, жыныстық жетілуі қандай кезеңде
жүреді:
A)
Сәбилік.
B) Жеткіншек.
C) Мектеп
жасына дейінгі.
D) Мектеп
жасынан кейінгі.
E) Бастауыш
сынып жасында.
№
22
Педагогика
әдіснамасы:
A) Педагогикалық теорияның құрылымы және негіздері,
ғылыми - танымдық іс - әрекеттерді құрудың принциптері, формалары
және әдістері туралы
оқу.
B) Зерттеу
міндеттерін шешу жолдарын
көрсетеді.
C) Зерттеушінің
зерттелетін құбылысқа деген
көзқарасы.
D) Зерттерлетін
педагогикалық құбылыстың объективті қасиеттерін көрсететін
заңдылықтар.
E) Іс -
әрекеттке қойылатын талап, негізгі
ереже.
№
23
Зерттелетін
объект туралы нақты деректер алу үшін қолданылатын педагогикалық
құбылыстарды мақсатты түрде
қабылдау:
A) Сауал -
сұрақ әдісі.
B)
Эксперимент.
C) Әңгімелесу
әдісі.
D) Интервью
алу.
E) Бақылау
әдісі.
№
24
Ғылыми -
педагогикалық зерттеу әдісі ретіндегі
бақылау:
A) Жақсы жұмыс
істегендерді мадақтау мақсатымен сенбілік кезінде сынып оқушыларын
бақылау.
B) Бақылау
жұмысын орындау барысында мұғалімнің оқушылар тәртібін
бақылауы.
C) Алдын - ала анықталған мақсатпен белгілі бір схема
бойынша оқушылардың іс - әрекетін бақылау, деректерді тіркеу және
өңдеу.
D) Оқушылар мен
педагогтің тәжірибе алаңында өсімдіктің өсуін
бақылаулары.
E) Сыныптың
үлгерімін тест арқылы
бақылау.
№
25
Басқа жағдайда
жүретін тәжірибемен немесе бақылаушы объектімен
салыстырылатын,
педагогикалық
процесті өңдеп, ғылыми қойылған
тәжірибе:
A)
Бақылау.
B)
Эксперимент.
C) Тәжірибені
зерттеу.
D)
Педагогикалық процесс.
E)
Экспертиза.
№
26
Педагогикадағы
табиғи эксперимент:
A) Оқу - тәрбие процесін бұзбай зерттеу гипотезасын
тексеру.
B) Зерттеу
гипотезасын арнайы лабораториялық жағдайда
тексеру.
C) Гипотезасы
жалпы тексеру.
D)
Педагогикалық процестің жүру жағдайына өзгеріс енгізу арқылы
зерттеу гипотезасын
тексеру.
E) Қалыптасқан
педагогикалық проц