Материалдар / Педагогика шпаргалка
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Педагогика шпаргалка

Материал туралы қысқаша түсінік
Аттестациялық тестке баратын мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Наурыз 2019
3857
11 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АААА

Адамның жеке тұлға ретінде көрсететін қандай ерекшелігі қате көрсетілген? Нефродинамикалық қасиет

Александрдің зерттеуіне сәйкес диалогтің бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау? Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау

Аралас сабақтың құрылымын көрсет: ұйымдастыру кезеңі, үй тапсырмасын тексеру, жаңа материалды мұғалімнің баяндауы, жаңа материалды бекіту, үй тапсырмасын беру


ӘӘӘӘ

Әлеуметтік перцепция механимі: (басқалардың көзімен өзіне көзқарас): рефлексия

Әлеуметтік перцепцияның механизмі бола алмайды: стереотипизация


БББ

Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану? Оперантты шарттылығы.

Бағалаудың барлық түрлеріне тін үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті? Оқушының жауабын критерийге сәйкес шешім қабылдау

Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негіздеоген оқыту ортасы: оқушыға бағдарланған

Баланы өз ықтиярымен оқыту –бұл: педагогикалық жаңашылдықтың идеясы

Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы: енгізілген өзгерістердің тиімділігін бағалау

Белгілі бір анализаторлар арқылы тітіркендіргіштердің пайда болуы басқа бір анализаторларға сәйкес түйсінуі қалай аталады? синестезия

Блум таксаномиясына сәйкес жаңа үлгіде әртүрлі тәсілдермен элементтерді қалыптастыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі? жинақтау

Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады? метатану

Бұрын қабылданудың негізінде жаңа образды жасауды қамтамасыз ететін психикалық процесс: елес

Білім беруде инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы? Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату

Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен жіне практикамен байланысын тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі? Белсенділік

Біле тұра, ақталмайтын жағымсыз бағдар: ескішілдік

Білім беру мазмұны дегеніміз: БІД –ның көлемі мен бағыты

Бітіруші түлектерге ұлттық біріңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты? Стандартты бақылау және орындау

ВВВ

В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі? теориялық сана мен ойлау, ойлау мен ес

ҒҒҒ

Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық? Инновацияның негізгі критерийлер

ДДД

Дидактиканың нақты түсініктері? Сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу

Дарынды және талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз? Өзін-өзі сынайды, бағалай алады

ЕЕЕ

Елестетудің негізгі формасы: арман

Ересек адамдардың алғашқы қабылдауында еске сақтаудың көлемі: 7+(-)2 бірлікте

Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз? Тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп қабылдай алады


ЖЖЖ

Жағымсыз істердің алдыг алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс? Жазалау

Жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сәйкес? қолдану

Жеке тұлғаны дамыту базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады? Білім беру

Жарыс әдісі: өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту

Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, ой мен ойла, оқиға мен кейбір жағдайлар туралы еске алудың бір бөлігін айқындайтын жады түрі? семантикалық

Жетекші іс-әрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі? Мектепке дейінгі шақ

Жеке адамның дамуына әсер ететін факторларды көрсет: орта, тәрбие, тұқымқуалаушылық

Жеке тұлғаның қарапайымдылық , өзін-өзі сынға алу, эгоистік белгілері жеке тұлға қатынасын сипаттайды: өзіне


ЗЗЗ

Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезеңінде оқушылардың әрекеті ? айтқандарын дәлелдейді

Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадй критерийлер жиынтығын анықтауға болады? Жаңашылдық, оптималдық, жоғары нәтижелілік, тәжирибеде шығармашылықпен қолдану мүмкіндігі



ИИИ

Инновациялық процестердің проблемасы ол? Педагогикалық-психологиялқ ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу

Идея қайталанады және жаслады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейін әңгіме түрі? Кумилятивтік әңгіме


ККК

Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын салсы? Технологиялық білім

Көру (визуалды), есту (аудиалды) құралдары арқылы оқушылардың сезім мүшелеріне әсер ететін оқыту принципі? көрнекілік

Көшбасшысы ол: топтық жағдайларды шешетін, бағыт беретін және басқаратын, кімнің айтқанын тыңдайтын топ


ҚҚҚ

Қазіргі кездегі интеллектіні түсіну барысында негізгі әрекет жасалынады? Қоршаған ортаға бейімдеу қабілеті

Қазақ балаларын оқытуда, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім? Ы.Алтынсарин

Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі? рәсімдік

Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары? Азаматтық тәрбие

Қолдану ерекшелігі ен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері? Технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық

Қоршаған әлемдегі көріністер немесе заттарды әдейі, жоспарлы қабылдау: бақылау

Құқықтық тәрбиенің нәтижелігінің басты көрсеткіші болып табылады? Құқықтық сананы қалыптастыру дейгейі


ЛЛЛ

Л.Выготский зерттеулерінің теориялық атауы? Мәдени-тарихи даму теориясы

Логикаға қатысу, дәйектемені қолдану әрекетін тәсілін сипаттайды? Сендіруді.

МММ

Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі? Халыққа білім беру ісіл жетілдіру 

Мектеп жағдайында пайымдалып, арнайы құралдармен жаюдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін қамтитын оқыту әдісі? Лабораториялық жұмыс

Мұғалім педгогикалық іс-әрекет құралдарымен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танылатын стиль? Пайымдаушы-әдісқойлық стиль

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогиклық іскерлік? Оқушының жеке тұлғалық жіне мінез-құлық ерекшеліктерін байқау

Мұғалім тәжірибе сы аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл? Сабақты зерттеу

Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар? Педагогикалық әдіп және ұстаздық шеберлік

Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың әртүрлі сыныптан тыс іс-әрекеттері және басқа іс-шаралар көрсетіледі? Сынып жетекшінің тәрбие жұмыс жоспарында

Мұғалім өз пәнін оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тірбиелеу, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдарына алатын білімділік деңгей? Іс-әрекет пен мінез-құлықты жүйелік-модельдеуші деңгей


ННН

Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дейектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз? Ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады

Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сақтайтын жадының түрі? Рәсімдік


ООО

Озық тәжірибенің ең жоғары деңгейі? жаңашылдық

Ойлаудың жеке ерекшеліктеріне төменгі танымдық әрекеттер қасиетті жатады: ыңғайлы, өзіндік сынау

Ойлаудың түсінікте іске асуы ойдың қандай түрінде айтылады? Сөздік- логикалық

Оқу үдерісінде тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірі? Сыныпта не болып жатқанын мұ,алімнің жақсы түсінуі

Оқыту принципінің мәні? Дидактикалық процесті ұйымдастырудағы және өткізудегі нормативті талаптар, жетекші идеялар

Оқытудың ғылыми принципі? Оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесін қаруландыру

Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне, біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен әдістері туралы нұсқаулар, қажетті әдебиеттер қайда көрсетіледі? Оқу-әдістемелік құралдарда, күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауда

Оқыту әдістемесінің әдістемелік негіздері? Таным теориясы

Оқыту барысында оқушылардың меңгеруі тиіс міндетті білім мазмұнынң құрылым? Ғылыми білімдер, дағды дүниетанымдық, адамгершілік , эстетикалық иедялар

Оқыту тәсілі: іс-әрекеттің жеке бөлігі

Оқыту әдісі қандай сұраққа жауап береді? Қалай оқыту керек

Оқытудың тәжірибе үлгісі және ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың көмегімен «модельдеу» аспектілері арасындағы сәйкестік? Ықтимал әсерлерді имитациялау

Оқыту әдістерін анықтамайды? Оқушылардың қызығушылығымен

Оқушылардың тұрақты араласатны, оларды дербестікке ынталандыратын мұғалімнің стилі? демакратиялық

Оқушылардың кәсіби бағдарлығын анықтайтын әдістеме: «Менің қалауым-дифференциалды-диагностикалық сауалнама»

Оқушының сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктері бір пайымға тін сипаттама? Кез-келген дәлелді есепке алып отыру

Оқушылардың барлық қорытындыларды бағалап, болжамды көзқарастар мен мүмкіндіктерді қарастыруын мен мүмкіндіктерді қарастыруын білдіретін сыни ойлау ерекшелігі? Сыңаржақтылықтың болмауы

Оқушылар мен мұғалімдерге білім, түсіну және дағды туралы хабар беруді көздейтін бағалау мақсаты? Кері байланыс

Оқу үшін бағалаудың мақсатын көрсетіңіз? Табысқа жетуге бағын беру

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауы үшін көмектесетін тәсіл? көрсетілім

Оқушылардың тұжырымдар жасай отырып, негізгі дереккөздерді салыстыру және талқылауға жетелегендедамитын сыни ойлау дағдысы? Қорытындылау

Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы? Осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз ба?

Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен теттелетін оқуының алғышарты? Мұғалімнің қолданатын әдіс-тәсілі


ӨӨӨ

Өзгерілетін жағдайларға төселуі өзінің сезім органдарының қабілеттерін өзгертеді: адаптация


ППП

Пән бойынша білімдерді, әдістерді жіне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сәйкес? Қолдану

Пән бойынша педагикалық білімнің сипаттамасын көрсетіңіз? Ғылыми идеяларды оңтайлы түсіндіру тәсілі

Педагогикалық процестің компоненттері? Мақсат, міндер, мазмұн, әдіс, форма, нәтиже

Педагогтың тұлғалық центрациясын психология саласында зерттеген ғалым? А.Б.Орлов

Педагогиканы өз алдына жеке ғылым ретінде бөліп көрсеткен ғалым: Ф.Бэкон

Педагогикалық эксперимент: нақты жағдайды есепке алып, педагогикалық процесті әдейі зерттей ғылыми тәжірибені

Проблемалық ситуация? Бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау немесетфактіні түсіндіре алмау қиыншылығының психологиялық жағдайы


РРР

Ренцули мен Райстың дарынды және талантты оқушыларды жетілдіру моделінің үш кезеңі? жетілдіру, үдеріс, нәтиже

ССС

Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтер? Оқуытудың жаңа тәсілін модельдейді

Сабақты зерттеу үшін жауапкершілік алады? бүкіл зерттеу тобы

Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі? Оқыту сапасын арттыру

Сабақты зерттеу тәсілінің тиімділігін көрсететін оқышылардың оқуы туралы дереектерді жинаушы көздейтін түйінді сипаты? Ғылыми дәлдік

Сандық технологияны пайдалана отырып, деректердің орналасқан жерін анқытай, оны түсіну, бағалау қабілеті? Ақпараттық сауаттылық

Субьектінің ролдік позициясының көбі туғызады: Рольдік жанжал


ТТТ

Тәрбие процесінің ерекшеліктері? Тәрбие іс-әрекеттер нәтижесінің мақсаттылығы, көп факторлығы, үздіксіздігі

Тәрбие әдісіне жатады? әңгімелесу

Тәрбиенің негізгі мақсаты? Жеке адамды қалыптастыру және оның жан-жақты толыққанды дамуын қамтамасыз ету

Тәрбие процесі нәтижелілігінің маңызды сипаты? Тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктері мен мінез-құлық ерекшеліктеріне сәйкес білімі

Тәрбиенің құрамды бөлігі? Дене тәрбиесі

Тәрбиенің негізгі құрамдас бөліктері? Ақыл-ой, дене, адамгершілік, экономикалық, еңбек, эстетикалық тәрбие

Темпераменттің қасиетіне қайсысы жатпайды? Қомфорлық

Темпераменттің типіне жатпайтын түсінікті ата: лептосоматик

Топтық әрекетті қоғамдық мақсатпен меңгерген топ: ұжым

Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдуге , өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ? Сынақтан өткізу

Тұлға-бұл? Оның әлеуметтік мәнін көрсететін қасиеттер жиынтығы

Тұрақты эмоциональды уайым ұзақ уақыт бойы адамның іс-әрекетін және мінез-құлқын өзгертеді: көңіл -күй


ФФФ

Факультатив: оқытудың қосымша формасы


ЦЦЦ

Цифрлық технологияларды қолданып ақпаратты жүйелеу, орналасқан жерін анықтау қабілеті?

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!