Тәрбиешілердің
диагностикалық картасы
Жылдың
басы.
2018-2019 оқу
жылы
№
|
Тәрбиешілердің
аты-жөні
|
Топты
қалыптастыру
Оформление
группы
|
Балаларды
зерделеу
Изучение
детей
|
Өз білімін
көтеру
Самооброзование
|
Балалармен жеке
жұмыс
Индивидуальная
работа с детьми
|
Ата-анамен
жұмыс
Работа с
родительями
|
Шығармашылық
қабілетті дамыту
Повышение
творческих способностей
|
Дарынды
балалармен жұмыс, работа с одоренными
детьми
|
Бақылау серуенді
ұйымдастыру
Организация
наблюдении, прогулок
|
Қоғамдық жұмысқа
қатысу
|
Баланы еңбекке
баулу
Трудовое
воспитание детей
|
Қорытынды
|
1
|
К.К.Мусина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Қ.Т.Батекенова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Н.З.Ултарқова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Ж.С.Джаниярова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Г.М.Макишева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Г.Б.Шагалинова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Ж.
Е.Токтарбаева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қызыл көк сары
қара
Белгілер:- өте жақсы -жақсы
-қанағаттанарлық -көмек қажет
Педагоикалық
мониторинг
Жылдың басы. 2018-2019 оқу
жылы
№
|
Тәрбиешілердің
аты-жөні
|
Оқыту-тәрбие
аймағы
|
Құжаттар
|
Дидикатикалық
материалдар
|
Ойындар, ойын
бұрыштары
|
Табиғат
бұрышы
Сюжеттік-рөлдік
ойындар
|
Тәрбиешінің жұмыс
тәжербиесі
|
Еңбек
бұрыштары
|
Аумақтағы гүл
алңдары
|
Оқыту-тәрбиелік
жоспар
|
Тәрбиешінің және
тәрбиеленушінің шығармашылық
портфолиосы
|
жетістіктер
|
Қортынды
бағалар
|
1
|
К.К.Мусина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Қ.Т.Батекенова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Н.З.Ултарқова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Ж.С.Джаниярова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Г.М.Макишева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Г.Б.Шагалинова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Ж.Е.Токтарбаева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қызыл көк сары
қара
Белгілер:- өте жақсы -жақсы
-қанағаттанарлық -көмек қажет
Педагоикалық маниторинг.
І-жарты жылдық. 2015-2016 оқу жылы

1-өте
жақсы
2-жақсы
3-қанағаттанарлық
4-көмек
қажет
Педагогикалық маниторинг
бойынша «өте жақсы», «жақсы» және «қанағаттанарлық» деп бағаланды.
«Көмек» қажет болған тәрбиешілер жоқ.
Педагоикалық маниторинг.
Жылдың аяғы. 2015-2016 оқу жылы

1-өте
жақсы
2-жақсы
3-қанағаттанарлық
4-көмек
қажет
Педагогикалық маниторинг
бойынша «өте жақсы», «жақсы» және «қанағаттанарлық» деп бағаланды.
«Көмек» қажет болған тәрбиешілер жоқ
Тәрбиешілердің
диагностикалық картасы
Жылдың аяғы.2015-2016 оқу
жылы

1-өте
жақсы
2-жақсы
3-қанағаттанарлық
4-көмек
қажет
Тәрбиешілердің жылдың аяғы
бойынша жүргізілген диагностикалық картасында «өте жақсы», «жақсы»
және «қанағаттанарлық» деп бағаланды. «Көмек» қажет болған
тәрбиешілер жоқ
Тәрбиешілердің
диагностикалық картасы
Жылдың
басы.
2018-2019 оқу
жылы
№
|
Тәрбиешілердің
аты-жөні
|
Топты
қалыптастыру
Оформление
группы
|
Балаларды
зерделеу
Изучение
детей
|
Өз білімін
көтеру
Самооброзование
|
Балалармен жеке
жұмыс
Индивидуальная
работа с детьми
|
Ата-анамен
жұмыс
Работа с
родительями
|
Шығармашылық
қабілетті дамыту
Повышение
творческих способностей
|
Дарынды
балалармен жұмыс, работа с одоренными
детьми
|
Бақылау серуенді
ұйымдастыру
Организация
наблюдении, прогулок
|
Қоғамдық жұмысқа
қатысу
|
Баланы еңбекке
баулу
Трудовое
воспитание детей
|
Қорытынды
|
1
|
К.К.Мусина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Қ.Т.Батекенова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Н.З.Ултарқова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Ж.С.Джаниярова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Г.М.Макишева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Г.Б.Шагалинова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Ж.
Е.Токтарбаева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қызыл көк сары
қара
Белгілер:- өте жақсы -жақсы
-қанағаттанарлық -көмек қажет
Педагоикалық
мониторинг
Жылдың басы. 2018-2019 оқу
жылы
№
|
Тәрбиешілердің
аты-жөні
|
Оқыту-тәрбие
аймағы
|
Құжаттар
|
Дидикатикалық
материалдар
|
Ойындар, ойын
бұрыштары
|
Табиғат
бұрышы
Сюжеттік-рөлдік
ойындар
|
Тәрбиешінің жұмыс
тәжербиесі
Аумақтағы ойын
алаңдары
|
Еңбек
бұрыштары
|
Аумақтағы гүл
алңдары
|
Оқыту-тәрбиелік
жоспар
|
Тәрбиешінің және
тәрбиеленушінің шығармашылық
портфолиосы
|
жетістіктер
|
Қортынды
бағалар
|
1
|
К.К.Мусина
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Қ.Т.Батекенова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
Н.З.Ултарқова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Ж.С.Джаниярова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
Г.М.Макишева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Г.Б.Шагалинова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Ж.Е.Токтарбаева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қызыл көк сары
қара
Белгілер:- өте жақсы -жақсы
-қанағаттанарлық -көмек қажет
2018-2019 оқу жылына
арналған педагогтардың
диагностикалық картасы
бойынша көрсеткіш нәтижесі. Жылдың басы. Қыркүйек
айы

Барлығы тәрбиешілер-6.
Психолог-1.
Ұсыныс: барлық педагогтарға балалармен
жеке жұмысты күшейту, олармен зерделеу жұмыстарын көбірек орындау.
Шығармашылық қабілеттерін дамыту жұмыстарын, өз білімін көтеру
жұмыстарын жетілдіру.Тәрбиеші Қ.Т.Батекеноваға белсенділікпен жұмыс
жасау, басқа педагогтармен байланыс жасау, тәжірибе алу, жинақталу
қажет.
Әдіскер:
А.С.Чакиртова
Таныстым:
К.К.Мусина
Н.З.Ултаркова
Ж.С.Джаниярова
Қ.Т.Батекенова
Г.Б.Шагалинова
Г.М.Макишева
Ж.Е.Токтарбаева
2018-2019 оқу жылына
арналған педагогтардың
мониторингісі бойынша
көрсеткіш нәтижесі. Жылдың басы. Қыркүйек
айы

Қорытынды: тәрбиешілер-6. Психолог-1.
Педагогикалық мониторинг бойынша педагогтардың оқу-тәрбие
аймақтарына, құжаттарына, ойын бұрыштары, топтың ішін қалыптастыру,
педагогтардың жұмыс тәжірибелеріне, оқыту тәрбиелік жоспарларына,
портфолио жинақтарына, жетістектеріне бақылау жасалынып,
қадағаланып отырылды.
Ұсыныс: барлық топтар мен мамандарға
оқыту тәрбие аймағы бойынша құжаттарды жаңалап, жоспарлап отыру.
Тәжірибе алмасу, жетістіктерге жету,жаңашылдықпен жұмыс жасау,
көбірек іздену, өзін-өзі көрсете білу.
Әдіскер:
А.С.Чакиртова
Таныстым:
К.К.Мусина
Н.З.Ултаркова
Ж.С.Джаниярова
Қ.Т.Батекенова
Г.Б.Шагалинова
Г.М.Макишева
Ж.Е.Токтарбаева
Тәрбиешілердің
диагностикалық картасы
І-жарты жылдық. 2015-2016
оқу жылы.

1-өте
жақсы
2-жақсы
3-қанағаттанарлық
4-көмек
қажет
Тәрбиешілердің І-жарты
жылдық диагностикалық картасында «жақсы» және «қанағаттанарлық» деп
бағаланды.