Тренинг
Тақырыбы: «Педагогтарға арналған психологиялық тренинг»
Тренинг
Мақсаты:
Педагогтардың ішкі жан дүниесін ашуға және
өзін еркін сезіне алуға үйрету.
Тренинг барысында қаралып шешілетін
міндеттер:
- Тиімді
қарым-қатынасқа машықтану эмпатиясын
дамыту.
-Сенімсіздіктен,
қобалжудан, қорқыныштан арылу.
-Өзгелердің қызығушылығымен
санасу.
-Өзін-өзі
құрметтеуді, өзін-өзі сенуді
қалыптастыру.
Тренинг
бағдарламасы
• «Танысу»
жүргізуші:
Барлығымыз шеңбер
жасап отырайық . Қазір шеңбер
бойымен
кезекпен
жүргізушінің оң жағымдағы отырған
қатысушыдан
бастап топқа
таныстыруды бастаймыз. Алдымен өз
есімдеріңді
айтыңдар. «1-2
сөйлем арқылы қайда жұмыстасың
өзінің
атым, өзінің
мінезі туралы айту керек. Осы
сөздерден
кейін психолог өзін таныстырып әңгімелейді.
Психологтан кейін әрбір
адам айналым бойынша өзін-өзі таныстырады.
Танысу біткен
соң, таныстырудың
қалай өткені туралы пікірталас
жүргізіледі.
Психолог топқа
мынадай сұрақтар береді.
Кімнің таныстыруы сіздің есінізде қалды және
оның
таныстыруы сізге
несімен ұнады?
« Біз тамшымыз »
Сергіту сәті
Өздеріне ұнаған
әуенге салып,қимылмен көрсетіп айту
керек.
Бәрі дөңгелене
тұрады да,біз тамшымыз дегенде жаңбырдың тамшысын бір теңіздің
толқыны
дегенде қолымен
ирелектетіп толқынды көрсетеді
Біз тамшымыз
мұхиттағы
Бір теңіздің
толқыны.
Бізге келіңіз
²
Сен мен
мен.
Бәрімізде бір
жанұя боламыз
Біз бұтақпыз
бақшадағы
Бір бақшаның
гүліміз
қайырмасы
Ауызша волейбол
ойыны.
Мақсаты: Өзінде
бар жақсы қасиеттерді бағалай білуге,өзінің қасында жүрген
адамдардың жақсы қасиеттерін білуге ,бір-бірін терең түсінуге
арналады
Допты бір-бірне берген кезде педагогтар
адамгершілік қасиеттер туралы айтулары
керек.
Мысалы: шыншылдық:
мейірімділік; адамдық; адамгершілік әділдік; кішіпейілдік;
батылдық; ұстамдылық; жанашырлық.
Өзінде басым қасиетті айта білулері
қаралады.
«Кім екенін тап»
ойыны
Мақсаты:Топ
мүшелерінің бір-бірін тануға
көмектеседі
Әрбір адам өзінің
аты-жөнін көрсетпей,өз-өзіне психологиялық мінездеме жазады.Өзінің
ұнамды-ұнамсыз қасиеттерін жазу. Бұл мінездеме жазылған бетерді
жетекші жинап, араластырады да,арасынан біреуін алып дауыстап оқиды
.Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы
керек
Бұл жаттығу
өзгелерді дұрыс қабылдап,тану арқылы олардың өзіндік ерекшеліктерін
білуге үйретеді
"Шөлдеу"
ойыны.
Мақсаты:
Достыққа,бір-біріне көмектесіп қана нәтижеге жетуге болатына
тәрбиелеу
Саяхатқа шығамыз
шынтақтан қозғалмайды. Пеагогтар өздерін ыстық шөл даладамыз деп
елестетеді, қатты шөлдеп
жүреді. Бір кезде тостағандардағы суларға
кездеседі. Енді
осы суды ішуге амал табулары керек (
бір-біріне көмекте-
сіп қана суды шашпай, шөлдерін қандыруға
болатынына
көз
жеткізеді).
"Алып"
ойыны.
Мақсаты:Ұжымшылдыққа
тәрбиелеу.
Екі тәрбиеші қатар
тұрады, біреуінің сол аяғын екіншісінің
оң
аяғына байлайды,
сөйтіп бір белгіленген жерге
барады.
Немесе: үш, төрт,
т.б. педагогтарды бірге байлайды, сосын
олар
бірге жүруге
тырысады. ( бақаға ұқсап
секіреді).
"Көпір"
ойыны.
Еденді бормен
"көпір" (түзу) сызылады. Екі топ,
бір-біріне
қарсы шыққан педагогтар "көпірден" құлап
қалмай өтуі керек.
педагогатар бір-біріне көмектесіп, орындарын
ауыстырып, бір-
бірін өткізіп жіберулері
керек.
Рефлексия
Тыныс алу
жаттығуы: Жеті май шам
Мақсаты :
релаксация.
- Денеңізді
барынша бос ұстап, көзімізді жұмып ыңғайлы отырамыз. Сіздерге
ыңғайлы және жайлы орын… Сіз терең ,бірқалыпты тыныс алудасыз.Көз
алдыңызға елестетіңіз, сіздің алдыңызда ,бір метр қашықтықта жеті
май шам орналасқан… Жәй , бірқалыпты терең тыныс шығарамыз. Ал енді
сіз сол шамдардың бірін сөндіру керек .Ішімізгі терең тыныс алып
шамды өшіруіміз керек. Май шам сөнді… Осылай барлық май шамды
сөндіруіміз керек…»
Жәй әуен ырғағымен
орындалады.
Талқылау
:
• Орындаушылардың
бұл жаттығуда өзгерістер болды ма?
• Осындай ситуация болған жағдайда шыға
білуге бола ма?
Тренинг
жаттығулары сіздерге ұнады ма?
Сендерде қандайда болсада өзгеріс пайда болды
ма?
Күнделікті өмірде
бұл ойындарды ойнау арқылы ішкі жан дүниелеріңді дамытуға бола
ма?
Бүгінгі тренингіде
біздер ойындар ойнау арқылы өзгелерді дұрыс қабылдап, өздеріңді
еркін сезіне алуға тұлғаны дамытуға
жұмыстандық.