Коучинг-сессия
тақырыбы:
Өткен мерзімі:
Мақсаты:
Оқыту нәтижесі:
Қолданылған
материал:
Әдіс-тәсілдер:
Ресурстар мен
жабдықтар:
Тапсырмалар:
Батыс Қазақстан облысы
Бөкей ордасы ауданы
Ш.Жексенбаев атындағы мектеп-бөбекжай кешенінің
директордың бірінші санатты оқу ісі жөніндегі орынбасары
Танатова Венера Сериковна
«Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен
шарттарын білеміз бе?»
11.03.2022ж
Педагогтерді аттестаттау және педагогтерге біліктілік
санаттарын беру (растау) тәртібімен таныстыру, өзара
талқылау жұмыстарын жүргізу арқылы кәсіби біліктіліктерін
арттыру.
1. Педагогтер аттестаттау ережесімен танысады;
2. Кәсіби біліктіліктерін арттырады;
3. Өзара талқылау жұмыстарын жүргізу арқылы,
бірлескен жұмыс жасауға дағдыланады.
"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі
орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу
бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен
кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және
арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру
ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және
ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді
аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту
туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына
енгізілген өзгеріс, Қазақстан Республикасы Білім және
ғылым министрінің 2021 жылғы 12 қарашадағы №561
бұйрығы
Жеке, топтық, жұптық жұмыс, ұжымдық
Флипчарт, презентация, ресурстар.
- Топпен педагогтерді аттестаттау реттілігін жазады;
- Әр топ бір-бірінің жазған жұмыстарын тексеріп,
толықтырады;
- Жұпқа бөлініп, берілген ресурстармен танысады;
- Постер жасақтайды;
- Әр жұп өз жұмыстарын қорғайды;
- Кері байланыс: Коучинг басындағы аттестаттау
реттілігін жазған жұмыстарын алып, қайтадан
толықтырады
- Рефлексия . Бірін-бірі бағалау
Коучтың іс-әрекеті.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Тренинг «Ертегі құрастыру»
Ой қозғау
Сұрақ-жауап
1. Қазіргі заман мұғалімі қандай болу
керек?
2. Кәсіби өсу дегенді қалай түсінесіздер?
3. Шығармашыл ұстаз қандай болу керек?
4. Жаңашылдықпен жұмыс жасау үшін не
істеу керек?
Қызығушылықты ояту:
Кәсіби өсу үшін не істеуіміз керек?
Коучинг тақырыбы мен мақсаты
таныстырылады.
«Педагогтерді аттестаттаудан өткізу
қағидалары мен шарттарын білеміз бе?»
Мағынаны ашу
Қатысушылар түсті таңдау арқылы екі
топқа бөлінеді.
1-тапсырма. «Джигсо» әдісі бойынша
аттестациядан өту реттілігін постерге
орналастырып, әр топ бір-бірінің жұмысын
тексереді.
Жұптық жұмыс
Қатысушылар жұпқа бөлініп, берілген
ресуртар бойынша
танысып, өзара
талқылау жүргізіп, постерді таныстырады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін
айтады. Қалғандар бір-бір
сөйлемнен өздері қалауынша
ертегінің сюжетін құрастырады.
(Қатысушылардың қиял жүйріктігі,
тіл байлығына қарай түрлі ертегі
құрастырылып шығады.)
Ой қозғау бөлімінде әріптестер
Коучингке қатысушылар өз
ойларымен бөліседі.
Қатысушылар өз ойларын ортаға
салады.
Кәсіби өсу үшін әр педагог
ізденіспен, шығармашыл тұрғыда
жұмыстанып, санатын сатылап
көтеру керек.
Топтық талқылау.
Қатысушылар екі топқа бөлініп,
аттестаттаудан өту реттілігін
постерге толтырады
1-жұп. Біліктілік тестілеуін өткізу,
Эссе жазу тәртібі.
2-жұп Біліктілікті бағалауды өткізу
тәртібі. Мемлекеттік қызметтік
көрсету тәртібі.
3-жұп.
Сараптама кеңесі 13қосымшаға сәйкес нысан бойынша
сабақтарды/оқуларды
бақылау
парақтарын ескере отырып, осы
Қағидаларға 12-қосымшаға сәйкес
нысан
бойынша
біліктілік
санаттарын
беруге
(растауға)
арналған
педагогтердің
портфолиосын
бағалау
өлшемшарттарына сәйкес біліктілік
санаттарын беру (растауға) тәртібін
таныстырады.
4-жұп. Педагогтерге кезекті
біліктілік санаттарын беру тәртібі
5-жұп. Аттестаттау комиссиясының
жұмыс тәртібі
Кері
байланыс
Бағалау
Рефлексия
«Үш минуттық кідіріс»
-Мен .....деген өз ойымды өзгерттім
-Мен.....туралы білдім
-Мен .... таң қалдырды
-Мен.....сезіндім
-Мен..... басқаша қарайтын болдым.
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Қатысушылар, әр жұптың қорғаған жұмыстарын бағалап,
жұлдыздарын ұсынды.
Коучинг барысында қатысушылар педагогтерді
аттестаттаудың қағидалары, шарттарымен танысып,
шығармашылықпен жұмыс жасауға, кәсіби дамуға, өсуге,
санаттарын сатылап , біліктіліктерін көтеруге шешім
қабылдады.
«Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын білеміз бе?»
атты коучингтен көрініс
Топтық талқылау
Жұптық талқылау
Кері байланыс