×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

«Педагогтың кәсіби этикасының ерекшелігі».

Автор:Бакарамова Молдир Зайорбековна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Баяндамалар, реферат
Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-10-08

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

1. Этика мәселесі жайлы ой-тұжырымдар. Педагог тұлғасы жайлы көзқарастар. 2. Педагог тұлғасының қоғамдағы орны.

Бакарамова Молдир ЗайорбековнаТақырыбы: «Педагогтың кәсіби этикасының ерекшелігі».
2. Педагог тұлғасының қоғамдағы орны.1.1. Этика мораль мәселесін зерттеуші философиялық ғылым. Ал педагогикалық этика осы этика ғылымының бір саласы. Педагогикалық этика тәрбиелеуші мен тәрбиеленушінің арасындағы бірін-бірі түсіну және рухани адамгершілік қарым-қатынастың қалыптастыруға мүмкіндік береді.Философиялық деректемелер бойынша «этика» термині өз бастауын Аристотель еңбектерінен алған. Оны Аристотельдің ар-ождан мәселесіне арналған үш шығармасының («Никомах этикасы», «Евдем этикасы», «Үлкен этика») атауларынан байқау қиын емес. Этика мәселесін тереңінен қамтыған бұл зерттеу бүгінде өзінің көкейкестілігін, тарихи құндылығын, маңыздылығын жоғалтқан жоқ. Еңбекте Аристотель этиканың пәнін анықтап, оның ғылыми білімнің дербес тарауы ретіндегі өзіндік белгілерін жүйеге келтіреді; бұрынғы этикалық танымдарды сұрыптап, ежелгі этиканың құлдық дәуірге тән құндылық бағдарлары мен әдетғұрыптарын топтастырады; алғаш рет тұлға мораліне толық сипаттама береді. Философтардың пікірінше, Аристотельдің осы еңбегінен моральдық психологияда негізге алынатын қағидалар бастау алады. Этика – мораль туралы ұғым ретінде қалыптасуына неміс философтарының этикалық көзқарастары да (И.Кант, Т.Гоббс, Л.Фейербах, Г.Гегель және т.б.) өзіндік әсерін қалдырды. Егер Т.Гоббс моральдық және құқықтық нормалар арқылы адамдар арасындағы қарым-қатынастар реттеледі деген пікірде болса, И.Канттың түсінігі бойынша, адамгершілік нормаларын елемеген адам өзінің адамшылығын жоғалтқан болып есептеледі. Ал, Л.Фейербахтың басты моральдық қағидалары болса адамға деген сүйіспеншілікті көрсетеді. Яғни, неміс философтарының этикалық ілімі адамдар арасындағы қарым-қатынас сүйіспеншілігіне негізделіп, қоғамдағы моральдық заңдармен белгіленеді.1.2. Педагог тұлғасының қоғамдағы орны жөнінде барлық заман халықтарының философтары, педагогтары, психологтары зерттеген, жазған. Бұл мәселе жөнінде заман өзгеруіне сәйкес әртүрлі көзқарастар болғаны мәлім. Ежелгі Шығыс елдерінде ұстаз болуға жабық, айрықша құқықты кастаға кіретін абыздар лайықты деп санаған. Ежелгі Греция мемелекеттерінде оқытушы болып аса тәжірибелі және сыйлы адамдар, софистер мен философтар тағайындалған. Сократ ұстаздың еңбегін баланы дүниеге келтіру шеберлігімен салыстырған, өйткені тәрбиеленуші екінші дүниеге келуі үшін мұғаліміне міндетті деп санаған.

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.