«ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ САРЫСУ АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ АҚТОҒАЙ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Педагогикалық идеяның тақырыбы: «Бастауыш сыныпта оқытудың жаңа әдіс- тәсілдері»
Бағыты :«Шығармашыл толқын»
Аты - жөні: Тулеуова Зауреш Сериковна
Қызметі: бастауыш сынып мұғалімі
Мақсаты:
Сабақта әр түрлі әдіс–тәсілдерді қолданып,түрлендіріп өткізу оқушыларымыздың білімге ,оқып –үйренуге құштарлығын арттыру
Міндеті :
-оқушыларға білім беруде жаңа технологиялар мен жаңаша оқыту әдістерін тиімді қолдану
- білім сапасын көтеру
- ойын дұрыс айтуға, салыстыра білуге, дәлелдеуге, сөйлеу мәдениетін үйрену
Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі таңда оқушылардың басым бөлігі ғаламтор желісіне қызығады.Оқушылардың осы қызығушылығын тиімді пайдалана отырып,жаңа сабақты дұрыс меңгерту.Әр сабақты қызықты әрі білікті етіп өткізу. Бағдарламаны меңгеру барысында: оқушылардың оқу шапшаңдықтары артып,оқу іс-әрекеті, белсенділіктері,қызығушылықтары артып топпен жұмыс істеуге үйренеді.
Ізденсе, талаптанса қолдан жасалмайтын
іс жоқ. Құнттамаған ,ізденбеген, соңына
түспеген адамның жұмысы ешуақытта
берекелі болмайды.
Ж. Аймауытов
Мен өз сабақтарымда «WORDWALL» платформасы, «КОМИКС «жанрындағы кітаптар, « ШУЛЬТЕ» кестесін пайдалана отырып оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырудамын.
Wordwall платформасы – өзіңіздің оқу ресурстарыңызды құрудың қарапайым тәсілі. Wordwall платформасы бұл – сыныпқа арналған сабақ нұсқаларын жасауаға мүмкіндік беретін онлайн платформа. Мұнда көптеген : викториналар, сәйкестендіру, ауызша ойындар, жұбын табу, кездейсоқ дөңгелек, түрлі анаграммалар, филвордтар сияқты 18 түрлі интерактивті тапсырмаларды ұсынады.
«Wordwall»платформасында күтілетін нәтиже қандай?
Креативті ойлауға

Оқушыларды тапқырлыққа


Тез шешім шығаруға
Ең маңыздысы алдымызға келген оқушы сабаққа деген қызығушылығы артып,есте сақтау қабілеті жақсарады
«Комикс» жанрындағы әдіс
Комикс – ағылшын тілінде
comic – күлкілі деген мағына береді. Комикс – суретпен салынған
хикая. Әдебиет және сурет өнерін
ұштастырады. 

«Комикс» жанрындағы әдісінің оқу нәтижесі қандай болды?
Оқушының сабаққа деген қызығушылығы артады

Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады
Ең маңыздысы алдымызға келген оқушылар пәнге деген қызығушылығы артады
«Шульте» кестесі
Мәтінді тез оқуға машықтану үшін мамандар Шульте кестесінің арнайы жаттығуларын жасауды ұсынады. Бұл жаттығулар әдістемесі ауқымды көруді жақсартуға, бірден оқылатын мәтін санын арттыруға және сәйкесінше оқуды жеделдетуге бағытталған. Бұл мақалада сіздер Шульте кестесімен жаттығу әдістерінің толық анықтамасымен таныса аласыз.Бұл жалпы не? Шульте кестесі әр торында нақты бір ақпарат ретсіз орналасқан кестеден тұрады (көбіне реттік сандар). Шульте кестесінің (немесе Shultz tables) ең таралған түрі – бұл 1-ден 25-ке дейінгі кездейсоқ сандар орналасқан 5 бағана мен 5 жолдан тұратын шаршы кесте. А әрпінен бастап алфавит бойынша ақырғы әріпті тап(қаламмен әріптердің арасын қос). Басты мәселе – көзіңізді қозғамай, кестенің ортасында ұстап, сандарды 1-25 дейін тез тауып айту.Тапсырманы неше секунд ішінде орындадың? Мұндай кесте төменгі суретте көрсетілген:


«Шульте» кестесінің оқу нәтижесі қандай болды?
Ең маңыздысы алдымызға келген оқушылардың оқу шапшаңдықтары артып, ауқымды көру, сонымен қатар көзбен іздеу қабілеті сандарды,әріптерді дұрыс іздеу кезінде ғана емес, сонымен қатар жаттығуды жүйелі түрде жасау арқылы қол жеткізіледі.
ақпаратты
қабылдау жылдамдығын
арттырады;
- көру
аумағын кеңейтеді;
- көздің
қимыл жылдамдығын
күшейтеді;
оқушылардың оқу шапшаңдықтары артады
- логикалық ойлауды арттырады;
-
әдеби сауаты ашылады;
байланыстырып мәдени және әдемі сөйлеуге үйренеді
Ең маңыздысы алдымызға келген оқушыларауқымды көру, сонымен қатар көзбен іздеу қабілеті сандарды дұрыс іздеу кезінде ғана емес, сонымен қатар жаттығуды жүйелі түрде жасау арқылы қол жеткізіледі
Қорытынды
«Айтушы ақылды болса, тыңдаушысы дана болады» дегендей, сөзімді қорыта келе, сабақтарымда жаңа әдіс – тәсілдерін қолданудың мынадай тиімді жақтары бар екеніне көз жеткіздім: Оқушының оқуға деген ынтасы артады; Әр оқушының жеке қабілеті айқындалады; Үлгерімі нашар оқушыға көңіл бөліп, оларға көмектесу мүмкіндігі туады; Жақсы оқитын оқушының тереңірек білім алуына жағдай туады; Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады; Оқушы өз білімін бағалай білуіне бағыттауға мүмкіндік береді. Қорыта айтқанда, оқушыларды шығармашылыққа, өз бетімен іс-әрекет етуге бағытталған тапсырмалар саны көбейгенде ғана, өз пікірін айта алатын, оны дәлелдей білетін, өмірге деген өзіндік көзқарасы қалыптасқан, үнемі ізденіс үстінде болатын, қоғам дамуына үлес қоса алатын, жан-жақты жетілген жас ұрпақ өкілдерін дайындай аламыз. Демек, жаңа технологиялық әдіс – тәсілдерді пайдалану білім сапасын арттырудың бірден – бір жолы. Оқыту үрдісінде оқушылардың білім қорын молайтуға, белсенділігін арттыруға, шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге көмегі бар. Сондықтан, ізденген ұстаздан ғана шығармашыл, дарынды шәкірттің шығары анық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Педидея «Бастауыш сыныпта оқытудың жаңа әдіс- тәсілдері»
Педидея «Бастауыш сыныпта оқытудың жаңа әдіс- тәсілдері»
«ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ САРЫСУ АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ АҚТОҒАЙ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Педагогикалық идеяның тақырыбы: «Бастауыш сыныпта оқытудың жаңа әдіс- тәсілдері»
Бағыты :«Шығармашыл толқын»
Аты - жөні: Тулеуова Зауреш Сериковна
Қызметі: бастауыш сынып мұғалімі
Мақсаты:
Сабақта әр түрлі әдіс–тәсілдерді қолданып,түрлендіріп өткізу оқушыларымыздың білімге ,оқып –үйренуге құштарлығын арттыру
Міндеті :
-оқушыларға білім беруде жаңа технологиялар мен жаңаша оқыту әдістерін тиімді қолдану
- білім сапасын көтеру
- ойын дұрыс айтуға, салыстыра білуге, дәлелдеуге, сөйлеу мәдениетін үйрену
Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі таңда оқушылардың басым бөлігі ғаламтор желісіне қызығады.Оқушылардың осы қызығушылығын тиімді пайдалана отырып,жаңа сабақты дұрыс меңгерту.Әр сабақты қызықты әрі білікті етіп өткізу. Бағдарламаны меңгеру барысында: оқушылардың оқу шапшаңдықтары артып,оқу іс-әрекеті, белсенділіктері,қызығушылықтары артып топпен жұмыс істеуге үйренеді.
Ізденсе, талаптанса қолдан жасалмайтын
іс жоқ. Құнттамаған ,ізденбеген, соңына
түспеген адамның жұмысы ешуақытта
берекелі болмайды.
Ж. Аймауытов
Мен өз сабақтарымда «WORDWALL» платформасы, «КОМИКС «жанрындағы кітаптар, « ШУЛЬТЕ» кестесін пайдалана отырып оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырудамын.
Wordwall платформасы – өзіңіздің оқу ресурстарыңызды құрудың қарапайым тәсілі. Wordwall платформасы бұл – сыныпқа арналған сабақ нұсқаларын жасауаға мүмкіндік беретін онлайн платформа. Мұнда көптеген : викториналар, сәйкестендіру, ауызша ойындар, жұбын табу, кездейсоқ дөңгелек, түрлі анаграммалар, филвордтар сияқты 18 түрлі интерактивті тапсырмаларды ұсынады.
«Wordwall»платформасында күтілетін нәтиже қандай?
Креативті ойлауға

Оқушыларды тапқырлыққа


Тез шешім шығаруға
Ең маңыздысы алдымызға келген оқушы сабаққа деген қызығушылығы артып,есте сақтау қабілеті жақсарады
«Комикс» жанрындағы әдіс
Комикс – ағылшын тілінде
comic – күлкілі деген мағына береді. Комикс – суретпен салынған
хикая. Әдебиет және сурет өнерін
ұштастырады. 

«Комикс» жанрындағы әдісінің оқу нәтижесі қандай болды?
Оқушының сабаққа деген қызығушылығы артады

Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады
Ең маңыздысы алдымызға келген оқушылар пәнге деген қызығушылығы артады
«Шульте» кестесі
Мәтінді тез оқуға машықтану үшін мамандар Шульте кестесінің арнайы жаттығуларын жасауды ұсынады. Бұл жаттығулар әдістемесі ауқымды көруді жақсартуға, бірден оқылатын мәтін санын арттыруға және сәйкесінше оқуды жеделдетуге бағытталған. Бұл мақалада сіздер Шульте кестесімен жаттығу әдістерінің толық анықтамасымен таныса аласыз.Бұл жалпы не? Шульте кестесі әр торында нақты бір ақпарат ретсіз орналасқан кестеден тұрады (көбіне реттік сандар). Шульте кестесінің (немесе Shultz tables) ең таралған түрі – бұл 1-ден 25-ке дейінгі кездейсоқ сандар орналасқан 5 бағана мен 5 жолдан тұратын шаршы кесте. А әрпінен бастап алфавит бойынша ақырғы әріпті тап(қаламмен әріптердің арасын қос). Басты мәселе – көзіңізді қозғамай, кестенің ортасында ұстап, сандарды 1-25 дейін тез тауып айту.Тапсырманы неше секунд ішінде орындадың? Мұндай кесте төменгі суретте көрсетілген:


«Шульте» кестесінің оқу нәтижесі қандай болды?
Ең маңыздысы алдымызға келген оқушылардың оқу шапшаңдықтары артып, ауқымды көру, сонымен қатар көзбен іздеу қабілеті сандарды,әріптерді дұрыс іздеу кезінде ғана емес, сонымен қатар жаттығуды жүйелі түрде жасау арқылы қол жеткізіледі.
ақпаратты
қабылдау жылдамдығын
арттырады;
- көру
аумағын кеңейтеді;
- көздің
қимыл жылдамдығын
күшейтеді;
оқушылардың оқу шапшаңдықтары артады
- логикалық ойлауды арттырады;
-
әдеби сауаты ашылады;
байланыстырып мәдени және әдемі сөйлеуге үйренеді
Ең маңыздысы алдымызға келген оқушыларауқымды көру, сонымен қатар көзбен іздеу қабілеті сандарды дұрыс іздеу кезінде ғана емес, сонымен қатар жаттығуды жүйелі түрде жасау арқылы қол жеткізіледі
Қорытынды
«Айтушы ақылды болса, тыңдаушысы дана болады» дегендей, сөзімді қорыта келе, сабақтарымда жаңа әдіс – тәсілдерін қолданудың мынадай тиімді жақтары бар екеніне көз жеткіздім: Оқушының оқуға деген ынтасы артады; Әр оқушының жеке қабілеті айқындалады; Үлгерімі нашар оқушыға көңіл бөліп, оларға көмектесу мүмкіндігі туады; Жақсы оқитын оқушының тереңірек білім алуына жағдай туады; Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады; Оқушы өз білімін бағалай білуіне бағыттауға мүмкіндік береді. Қорыта айтқанда, оқушыларды шығармашылыққа, өз бетімен іс-әрекет етуге бағытталған тапсырмалар саны көбейгенде ғана, өз пікірін айта алатын, оны дәлелдей білетін, өмірге деген өзіндік көзқарасы қалыптасқан, үнемі ізденіс үстінде болатын, қоғам дамуына үлес қоса алатын, жан-жақты жетілген жас ұрпақ өкілдерін дайындай аламыз. Демек, жаңа технологиялық әдіс – тәсілдерді пайдалану білім сапасын арттырудың бірден – бір жолы. Оқыту үрдісінде оқушылардың білім қорын молайтуға, белсенділігін арттыруға, шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге көмегі бар. Сондықтан, ізденген ұстаздан ғана шығармашыл, дарынды шәкірттің шығары анық.
шағым қалдыра аласыз













