Педидея Креатив

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Педидея Креатив

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге "Педагогикалық идеялар фестивалі" байқауында көмегі тиеді
Материалдың қысқаша нұсқасы



АДАМ ЖАН ДҮНИЕСІНДЕ ТІЛДІ ҮЙРЕНУ БАСТЫ ЖҰМЫС ЕМЕС,ЖАНАМА ЖҰМЫС БОЛҒАНДЫҚТАН,

БАЛА ӘУЕЛІ ТӘЖІРИБЕГЕ ТАЛПЫНЫП,НӘРСЕМЕН ТАНЫСЫП,СОНАН КЕЙІН СОЛ НӘРСЕ ТУРАЛЫ СӨЙЛЕСІН,ЖАЗСЫН,ОҚЫСЫН,ТІЛГЕ ҮЙРЕНСІН

ЖҮСІПБЕК АЙМАУЫТОВ



Креативті ойлау. Бұл – бүгінгі заманда жиі айтылатын сөз. «Креативті ойлауға» түрлі анықтама берілген. Өнімді ойлау, тиімді шешім қабылдау, жағдайды алдын ала болжау, уақыттың өзі талап еткен жаңа идеялар, әріптестік байланысты арттыру, жаңалық ашу, басқарудың жаңа тәсілдерін ойлап табу, стандартты ойлау жүйесінен тыс идея және тағы да басқалар. Қазіргі мұғалім оқушының жеке тұлғасын қалыптастыруда креативтіліктің қандай маңызы барын жақсы түсінуі керек. Креативті ойлау оқушының өмір жағдайларына тың көзқараспен қарап, өзіне тиімді, қажетті болашаққа сенім артатын шешімдер қабылдай білуіне ықпал етеді. Креативті ойлауды үйренуге, үйретуге болады ма деген пікір болуы мүмкін. «Мен болады» деп айтқым келеді. Креативті ойлау қабілетін дамытуда биология сабағында тілдік құзіреттіліктерді оқыту мәселесімен байланыстыру оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттырады деп ойлаймын. Креативті оқыту әдістерін оқытуда пайдалану оқушылардың креативті ойлау іскерлігін дамытумен қатар, ғылыми стильде сөйлеу тілдік қазақ тілі сабақтарында дқарастырылып қана қоймай биология сабағында да жүйелі сөйлеуге де бағыттауы керек деп ойлаймын.

«Пілді қалай жеуге болады?» күрделі шығармаларды қалай оқуға болады?











Халқымыздың рухани көсемі Ахмет Байтұрсынов: «Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек. Оларды өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек» - дегендей оқу-тәрбие үрдісінде ұйымдастыруда нәтижелі әдістерді коп пайдаланған дұрыс. Оқушылардың да сабаққа қызығушылықтарын арттыру үшін сыни тұрғысынан ойлау әдісін қолданамын.Бұл әдіс оқушылардың еркін, өзіндік ойларын жеткізе білетін ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастарын қалыптастырады. Ынтымақтаса жұмыс істей отырып, оқушылар бір нәтижеге жету үшін топпен жұмыс ережелерін сақтаудың маңыздылығын сезінеді. Өз-өздерін реттеулері мен көшбасшылыққа ұмтылулары, дарындылары айқындала бастайды.Қазақ тілінен

2-сыныптағы Зат есімдердің жекеше және көпше түрлері

тақырыбын оқытуда өзімнің педагогикалық идеямды ұсынамын.Оқу мақсаты

2.2.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.1.4.1.Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құру;

2.4.2.2.Көптік жалғауларды қолдану;

Бастауыш оқушыларының тілдік дағдыларын арттыру үшін мәтінді оқып оның тақырыбы мен негізгі ойын анықтау үшін баламен баланың тілінде сөйлесе білу керек.

Сол үшін алдымен сабаққа тиімді әдістерді топтастырдым

2-сыныпта оқушылар сурет салғанды жақсы көреді.Тапсырмаларды орындай отыра оқушылар креативті ойлауға бағыттайды.сабақ құрылымына "авторлар қауымдастығы"әдісін пайдалану арқылы Оқушылар жұпта бір-бірлеріне хабарламаны ұсынады.Басқа топтар оқып оған өз үлестерін пікірді толықтыру арқылы бірлесіп жұмыс жасайды.

"6 W" әдісіБерілген тақырып бойынша белгісіз аймағын анықтайтын 6 сұрақ ойластырып, сол сұрақтарға жауап беру керек.Жауаптар қайталанбауы тиіс.Өздері жасаған таңбаны дәлелдеп береді

"Пиктограмма"әдісі арқылы Өлеңді таңба түрінде жаз.Оқушылар өлеңді мағынасына сәйкес таңбалайды.








 








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.12.2024
190
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі