АДАМ ЖАН ДҮНИЕСІНДЕ ТІЛДІ ҮЙРЕНУ БАСТЫ ЖҰМЫС ЕМЕС,ЖАНАМА ЖҰМЫС БОЛҒАНДЫҚТАН,
БАЛА ӘУЕЛІ ТӘЖІРИБЕГЕ ТАЛПЫНЫП,НӘРСЕМЕН ТАНЫСЫП,СОНАН КЕЙІН СОЛ НӘРСЕ ТУРАЛЫ СӨЙЛЕСІН,ЖАЗСЫН,ОҚЫСЫН,ТІЛГЕ ҮЙРЕНСІН
ЖҮСІПБЕК АЙМАУЫТОВ
Креативті ойлау. Бұл – бүгінгі заманда жиі айтылатын сөз. «Креативті ойлауға» түрлі анықтама берілген. Өнімді ойлау, тиімді шешім қабылдау, жағдайды алдын ала болжау, уақыттың өзі талап еткен жаңа идеялар, әріптестік байланысты арттыру, жаңалық ашу, басқарудың жаңа тәсілдерін ойлап табу, стандартты ойлау жүйесінен тыс идея және тағы да басқалар. Қазіргі мұғалім оқушының жеке тұлғасын қалыптастыруда креативтіліктің қандай маңызы барын жақсы түсінуі керек. Креативті ойлау оқушының өмір жағдайларына тың көзқараспен қарап, өзіне тиімді, қажетті болашаққа сенім артатын шешімдер қабылдай білуіне ықпал етеді. Креативті ойлауды үйренуге, үйретуге болады ма деген пікір болуы мүмкін. «Мен болады» деп айтқым келеді. Креативті ойлау қабілетін дамытуда биология сабағында тілдік құзіреттіліктерді оқыту мәселесімен байланыстыру оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттырады деп ойлаймын. Креативті оқыту әдістерін оқытуда пайдалану оқушылардың креативті ойлау іскерлігін дамытумен қатар, ғылыми стильде сөйлеу тілдік қазақ тілі сабақтарында дқарастырылып қана қоймай биология сабағында да жүйелі сөйлеуге де бағыттауы керек деп ойлаймын.
«Пілді қалай жеуге болады?» күрделі шығармаларды қалай оқуға болады?

Халқымыздың рухани көсемі Ахмет Байтұрсынов: «Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек. Оларды өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек» - дегендей оқу-тәрбие үрдісінде ұйымдастыруда нәтижелі әдістерді коп пайдаланған дұрыс. Оқушылардың да сабаққа қызығушылықтарын арттыру үшін сыни тұрғысынан ойлау әдісін қолданамын.Бұл әдіс оқушылардың еркін, өзіндік ойларын жеткізе білетін ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастарын қалыптастырады. Ынтымақтаса жұмыс істей отырып, оқушылар бір нәтижеге жету үшін топпен жұмыс ережелерін сақтаудың маңыздылығын сезінеді. Өз-өздерін реттеулері мен көшбасшылыққа ұмтылулары, дарындылары айқындала бастайды.Қазақ тілінен
2-сыныптағы Зат есімдердің жекеше және көпше түрлері
тақырыбын оқытуда өзімнің педагогикалық идеямды ұсынамын.Оқу мақсаты
2.2.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
2.1.4.1.Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құру;
2.4.2.2.Көптік жалғауларды қолдану;
Бастауыш оқушыларының тілдік дағдыларын арттыру үшін мәтінді оқып оның тақырыбы мен негізгі ойын анықтау үшін баламен баланың тілінде сөйлесе білу керек.
Сол үшін алдымен сабаққа тиімді әдістерді топтастырдым
2-сыныпта оқушылар сурет салғанды жақсы көреді.Тапсырмаларды орындай отыра оқушылар креативті ойлауға бағыттайды.сабақ құрылымына "авторлар қауымдастығы"әдісін пайдалану арқылы Оқушылар жұпта бір-бірлеріне хабарламаны ұсынады.Басқа топтар оқып оған өз үлестерін пікірді толықтыру арқылы бірлесіп жұмыс жасайды.
"6 W" әдісіБерілген тақырып бойынша белгісіз аймағын анықтайтын 6 сұрақ ойластырып, сол сұрақтарға жауап беру керек.Жауаптар қайталанбауы тиіс.Өздері жасаған таңбаны дәлелдеп береді
"Пиктограмма"әдісі арқылы Өлеңді таңба түрінде жаз.Оқушылар өлеңді мағынасына сәйкес таңбалайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Педидея Креатив
Педидея Креатив
АДАМ ЖАН ДҮНИЕСІНДЕ ТІЛДІ ҮЙРЕНУ БАСТЫ ЖҰМЫС ЕМЕС,ЖАНАМА ЖҰМЫС БОЛҒАНДЫҚТАН,
БАЛА ӘУЕЛІ ТӘЖІРИБЕГЕ ТАЛПЫНЫП,НӘРСЕМЕН ТАНЫСЫП,СОНАН КЕЙІН СОЛ НӘРСЕ ТУРАЛЫ СӨЙЛЕСІН,ЖАЗСЫН,ОҚЫСЫН,ТІЛГЕ ҮЙРЕНСІН
ЖҮСІПБЕК АЙМАУЫТОВ
Креативті ойлау. Бұл – бүгінгі заманда жиі айтылатын сөз. «Креативті ойлауға» түрлі анықтама берілген. Өнімді ойлау, тиімді шешім қабылдау, жағдайды алдын ала болжау, уақыттың өзі талап еткен жаңа идеялар, әріптестік байланысты арттыру, жаңалық ашу, басқарудың жаңа тәсілдерін ойлап табу, стандартты ойлау жүйесінен тыс идея және тағы да басқалар. Қазіргі мұғалім оқушының жеке тұлғасын қалыптастыруда креативтіліктің қандай маңызы барын жақсы түсінуі керек. Креативті ойлау оқушының өмір жағдайларына тың көзқараспен қарап, өзіне тиімді, қажетті болашаққа сенім артатын шешімдер қабылдай білуіне ықпал етеді. Креативті ойлауды үйренуге, үйретуге болады ма деген пікір болуы мүмкін. «Мен болады» деп айтқым келеді. Креативті ойлау қабілетін дамытуда биология сабағында тілдік құзіреттіліктерді оқыту мәселесімен байланыстыру оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттырады деп ойлаймын. Креативті оқыту әдістерін оқытуда пайдалану оқушылардың креативті ойлау іскерлігін дамытумен қатар, ғылыми стильде сөйлеу тілдік қазақ тілі сабақтарында дқарастырылып қана қоймай биология сабағында да жүйелі сөйлеуге де бағыттауы керек деп ойлаймын.
«Пілді қалай жеуге болады?» күрделі шығармаларды қалай оқуға болады?

Халқымыздың рухани көсемі Ахмет Байтұрсынов: «Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек. Оларды өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек» - дегендей оқу-тәрбие үрдісінде ұйымдастыруда нәтижелі әдістерді коп пайдаланған дұрыс. Оқушылардың да сабаққа қызығушылықтарын арттыру үшін сыни тұрғысынан ойлау әдісін қолданамын.Бұл әдіс оқушылардың еркін, өзіндік ойларын жеткізе білетін ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастарын қалыптастырады. Ынтымақтаса жұмыс істей отырып, оқушылар бір нәтижеге жету үшін топпен жұмыс ережелерін сақтаудың маңыздылығын сезінеді. Өз-өздерін реттеулері мен көшбасшылыққа ұмтылулары, дарындылары айқындала бастайды.Қазақ тілінен
2-сыныптағы Зат есімдердің жекеше және көпше түрлері
тақырыбын оқытуда өзімнің педагогикалық идеямды ұсынамын.Оқу мақсаты
2.2.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
2.1.4.1.Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құру;
2.4.2.2.Көптік жалғауларды қолдану;
Бастауыш оқушыларының тілдік дағдыларын арттыру үшін мәтінді оқып оның тақырыбы мен негізгі ойын анықтау үшін баламен баланың тілінде сөйлесе білу керек.
Сол үшін алдымен сабаққа тиімді әдістерді топтастырдым
2-сыныпта оқушылар сурет салғанды жақсы көреді.Тапсырмаларды орындай отыра оқушылар креативті ойлауға бағыттайды.сабақ құрылымына "авторлар қауымдастығы"әдісін пайдалану арқылы Оқушылар жұпта бір-бірлеріне хабарламаны ұсынады.Басқа топтар оқып оған өз үлестерін пікірді толықтыру арқылы бірлесіп жұмыс жасайды.
"6 W" әдісіБерілген тақырып бойынша белгісіз аймағын анықтайтын 6 сұрақ ойластырып, сол сұрақтарға жауап беру керек.Жауаптар қайталанбауы тиіс.Өздері жасаған таңбаны дәлелдеп береді
"Пиктограмма"әдісі арқылы Өлеңді таңба түрінде жаз.Оқушылар өлеңді мағынасына сәйкес таңбалайды.
шағым қалдыра аласыз













