Пейзаж. 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пейзаж. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 -ші сыныптарға сабақ беретін көркем еңбек пән мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімдік сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Визуалды өнер


Мектеп : «Мойнақ ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар №23 орта мектеп»

КММ

Сабақ реті: 6

Мерзімі:22.09.

Мұғалімнің аты жөні : Медетбекова Б.К.

Сынып. 5 «А»

Қатысқандар -

Қатыспағандар -

Сабақтың тақырыбы

Пейзаж.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:оқушыларға берілген картиналарды талдап, сұрақтарға жауап береді .

Оқушылардың басым бөлігі: Көшірмелердегі ауа кеңістігіндегі көкжиек сызығын визуалды әдістерінің ерекшеліктерін талдау.

Кейбір оқушылар:

бұйымдар дайындау кезінде пейзаж туралы түсініктері молаяды, салған тәсілін сипаттайды.

Бағалау критерийі

Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасын зерделейді

Визуалды өнер элементтерін анықтайды


Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика және терминология

Пейзаж, перспектива, алдыңғы план, ортаңғы, артқы план.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел»патриоттық актісі 4 құндылығы

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, тарих .

.Осы пәндегі алған білімдерімен пәнаралық байланыс жасаймын

АКТ қолдану негіздері

Бейнежазбаны қолдану

Алдыңғы тақырып

Пейзаж өнері туралы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

15мин








Сабақтың ортасы:

10 мин








Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын құру «Ыстық лебіз»

Өткенді пысықтау

Сұрақтар

  1. Сәндік натюрморттың реалистік натюрморттан айырмашылығы неде?

  2. Сәндік натюрморттың негізгі белгілерін атаңдар.

  3. Стильдеу дегеніміз не?

  4. Стильдеудің қандай тәсілдерін білесіңдер?

/Ынталандыру/ Дұрыс жауап берген оқушыларғаға «Жарайсың», «Тамаша»

Жаңа сабақты меңгеру

1 топ

(Ұ) Оқушылар картиналар реподукциясын зерттейді және сұрақтарға жауап береді:

  • Бұл картиналарда жалпы не бейнеленген?

  • Бұл картинада табиғаттың қандай күйі бейнеленеген?

  • Табиғаттың күйін қалай анықтай алдыңыз?

ІІ-топ

  • Артқы планды бейнелеуде қандай түстер арқылы табамыз?

  • Алдыңғы пландағы заттарды бейнелеудің ерекшеліктері неде?

  • Жұмыс қандай материалдармен орындалған?

От шашу. Екі топ бір-бірін бағалайды.

Қазақстан аймағындағы табиғи зоналардың видеороликтерін көрсету.

Оқушылар берілген картиналарды талдап, сұрақтарға жауап беруді

Көшірмелердегі ауа кеңістігіндегі көкжиек сызығын визуалды әдістерінің ерекшеліктерін талдау.







Сабақтың соңғы кезеңі:


15мин


Сарамандық жұмыс. Бұрын алған білімдеріңді қолданып, табиғаттың кез келген сәтіне пейжаж орындаңдар


Рефлексия

  • не білдім, нені үйрендім

  • нені толық түсінбедім

  • немен жұмысты жалғастыру қажет









Үйге тапсырма




Қорытынды бағалау:

Қандай жақсы өткен екі аспектісі (оқытуды да , оқуды да есеріңіз)





Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытуды да , оқуды да есеріңіз)




Сабақ барысында мен сынып және жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабағымда неге көңіл бөлу керек?












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2018
1415
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі