Сабақтың
басталуы
(5
минут)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушыларға сабақтың тақырыбы
мен мақсатымен таныстырамын.
Өткен сабақты
пысықтау.Сұрақ-жауап арқылы.
-Бейнелеу өнерінің түрлерін
ата?
-Бейнелеу жанрының түрлері
қаншау?
-Перспектива заңдылықтарының
қандай тұрлерін білесің?
Жаңа сабақты бастамас бұрын
назарымызды тақтадағы бейне роликке
аударайық.
1.Бейне роликтен не
көрдіңдер?
2.Не
түсіндіңдер?
Бүгінгі жаңа сабағымыздың
тақырыбы: Пейзаж жанры. Табиғаттағы
қозғалыс.
Пейзаж жанры табиғатты
бейнелеу
Топқа бөлу.Пейзаждың
түрлерімен бөлемін.\
3 топқа
бөлемін.
1 топ -«Дала
табиғаты»
2 топ – «Қала
табиғаты»
3 топ – «Индустриалды табиғат»
Оқушылар үш топқа бөлініп отырады.
Пейзаж түрлері
қ ала пейзажы
индустриалды
дала
табиғаты
Пейзаждың салу жолымен
таныстырамын.
Бұл картинада жалпы не
бейнеленген?
Бұлкартинадатабиғаттыңқандайкүйібейнеленеген?
Табиғаттың күйін қалай анықтай
алдыңыз?
Алдағы бейнелеу жоспары
нқандай түстер арқылы табамыз?
Алдыңғы жоспардағы заттарды
бейнелеудің ерекшеліктері неде?
Жұмыстың қандай материалдармен орындалғанын айқындау.
|
Қазақстанның табиғаты
бейнеленген картиналар /
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Бейнелеу
өнерінде алдыңғы план, ортаңғы план және артқы план деп алынған
ұғымдар пайдаланылады. Алдыңғы планда
барлық заттар барынша
көлемді,олардың жарық-көлеңкесімен болуы мейлінше бір-біріне
қарама-қарсы болып қабылданады.Ортаңғы планда
мұның бәрі барынша
жұмсарады,ал артқы планда ауа мұнарына тұтаса жымдасып кетеді.
Сурет салуды былай үш планға бөлу шартты түрде алынған. Ауа
перспективасын бірінші болып байқап, өз шығармаларында бейнелеген
Қайта өрлеу дәуірінің атақты итальян суретшісі Леонардо да Винчи
/15 ғ./ Ауа перспективасының өзіндік заңдылықтары
бар,
1
заңдылық - жақын тұрған заттарды нақтылап,алыстағыны жалпылама
бейнелейміз,
2
заңдылық - жақын тұрған заттардың контур сызығы қаттырақ
басылады,алыстаған сайын айқындығын жойып,
мұнарланады,
3
заңдылық – алыстаған сайын ашық түсті заттар қарайып , қара түсті
заттар бозарып көрінеді.
4
заңдылық – жақын тұрған заттар /контрастты/көлемдірек,алыс заттар
жазық болып көрінеді,
5
заңдылық – алыстаған сайын заттар ауа түтінімен бүркемеленіп,сұрқай
болып көрінеді.
1–ші
Тапсырма: «Миға шабуыл»
әдісі
Өз идеялары мен сезімдерін
беру үшін перспективаның басты ережелері
анықтап, топта талқылайды
1. перспективасының ережесі
қандай?
2.Көкжиек сызығы дегеніміз
не,бақылаушының көзқарасына қарай ол қалай
өзгереді?
3.Сызықтық перспективаның
негізгі заңдарын атаңдар
Бағалау
критерийі.Перспектива заңдылықты қолдана
отырып,табиғатты кезеңмен бейнелейді.
Дискриптор.
Бағалау.Талға жапырақпен
бағалаймын.
2 –ші
тапсырма(топтық жұмыс)
«Кім жылдам, кім тапқыр?»
әдісі
1 топқа қала пейзажын, 2 топ
индустриалды пейзажды, 3 топ дала пейзажын реттілікпен орындап
білімін көрсетеді.
Бағалау
критерийі.
Табиғатты перспектива
заңдылықтарды қолдана отырып бейнелейді және бояу үйлесімін тауып
бояйды.
Дискриптор.
Ауа перспектива заңдылығын
сақтай отырып,табиғатты бейнелеуін
сипаттайды,
түсіндіреді, нобайын
орындайды
Бағалау. Басбармақпен
бағалаймын.
3-ші
тапсырма«Галереяға саяхат»
әдісі
«Галерияға саяхат» оқушылардың
әртүрлі тәсілдермен біткен жұмыстарын қорғайды, көрме
ұйымдастыру.
Бағалау
критерийі. презнтация жасап дәлелдеме
ұсынады.
Дискриптор
Оқушылар өздерінің жұмыстарын
аяқтап өз ойларын тұжырымдайды, корғайды.
Шығармашылық жұмысты
қорытындылайды.
Бағалау.Күлекештермен
бағалаймын.
|
Суретшілер жұмыстарының
көшірмелері
И.Айвазовский, И.Шишкин,
И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера,
К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М.
Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар
Абжанова
|
|
Саралау – кең қолдау көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Барынша қабілетті оқушылар үшін қандай жұмыс
түрлерін жоспарлап отырсыз?
1–ші
Тапсырма: «Миға шабуыл»
әдісі
Өз идеялары мен сезімдерін
беру үшін ауа перспективаның басты
ережелері анықтап, топта талқылайды деркөздер, тапсырма арқылы
сараланды.
2 –ші
тапсырма(топтық жұмыс)
«Кім жылдам, кім тапқыр?»
әдісі
1 топқа қала пейзажын, 2 топ
индустриалды пейзажды, 3 топ дала пейзажын реттілікпен орындап
білімін көрсетеді. Қарқын, диалог және қолдау арқылы
сараланды.
3-ші
тапсырма«Галереяға саяхат»
әдісі
«Галерияға саяхат» оқушылардың
біткен жқмыстарынан көрме ұйымдастыру нәтиже арқылы
сараланды
|
Бағалау- Оқушылар білімін
қалай тексеруді
ж
оспарлайсың?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау
Құндылықтар
1.Жұмыс орнына қажетті
құралдарды бекітілген тәртіппен қойып
шығу.
|
|