Материалдар / Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік.Ауа перспективасы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік.Ауа перспективасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа ашық сабақ.Тақырыбы: Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік.Ауа перспективасы.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 1 А Визуалды өнер

Мектеп: А.Байтұрсынұлы атындағы гимназия

Күні :17.10.23ж

Мұғалімнің аты-жөні: Бақбергенова Райгул Келгентайқызы

Сынып: 5 « а»

Қатысқан саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Пейзаж. Табиғатпен өзара үйлесімділік.Ауа перспективасы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.1.1 Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

5.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану

Сабақтың мақсаты



Оқушылар суретшілердің жұмыстарына сүйене отырып өздерінің бейнелеген жұмыстарындағы түстік шешімдерді дұрыс табу арқылы орындау.

Сабақ барысы

Сабақ езеңдері

Педагог іс-әрекет

Оқушы іс-әректі

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық ахуал.

«Миға шабул» әдісі

*Өнерде қандай жанрларды білесіз?

*Өнердің қандай түрлерін білесіз?

*Пейзаж жанрында жұмыс жасаған суретшілерді ата?


Оқушылардың жауабы:

Оқушылар картиналар көшірмесіне ізденіс жасайды. Өздері бейнелеген пейзаждарын түстік шешімдерін табуға кірісу.


ҚБ:

Жарайсың!

оқулық


Сабақтың ортасы








Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.

Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады?

Сіз сипаттап бере аласыз ба?

Бұл техника сізге не үшін ұнады?

Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды?

Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?


1.Пейзаж салудағы заңдылықтарды ұстанады.

2.Түстерді дұрыс таңдай біледі.

3.Жұмыстың креативті орындалуы

4.Жұмыстың толығымен аяқталуы.

Суретшілер жұмыстарының көшірмелері

И.Айвазовский, И.Шишкин, И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера, К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М. Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар Абжанова



Оқушылар материалдар мен құрал-жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасы мен қауіпсіздік ережелерін сақтап отырады.

Оқушылар жеке түстермен жұмыс жасайтын болады.

Оқушылардың жауабы.


Оқушылар түстерді бір-біріне қосып керекті түстерді шығаруда тәжірибиелер жасайды. Бояуларды өздері бейнелеген пейзаждарына түстеріне қарай жағады.

Мысалы: таудың түсі, жасыл шөп, талдың түсі,су осы жұмыстың бәрі мұғалімнің қадағалауымен орындалуы керек.

.


Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және бояуларды өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.

.


*Пейзаж салудағы заңдылықтарды ұстанады.

*Түстерді дұрыс таңдай біледі.

*Жұмыстың креативті орындалуы

*Жұмыстың толығымен аяқталуы.





Өзара бағалау

Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын алдындағы арнайы бағалау критерилері арқылы бағалай алады


Қазақстанның табиғаты бейнеленген картиналар / Nature of Kazakhstan

https://www.youtube.com/watch?v=DWysE0u_kZ0

https://www.youtube.com/watch?v=YDRPEXGOtJU


Сабақтың соңы


Кері байланыс Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Сабақтың соңында оқушылардың жұмыстарынан шағын көрме жасау


Өзін-өзі бағалау


стикер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!