Сабақтың
ортасы
|
Өнердің қайта өркендеуі,
импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика,
мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма,
кеңістік, түс, сызық.
•
Сіздің ойыңызша суретші не
үшін… материалдарды қоладанады?
•
Сіз сипаттап бере аласыз
ба?
•
Бұл техника сізге не үшін
ұнады?
•
Суретші жұмысы сізді не
үшін қызықтырды?
• Өз жұмысыңызды қалай
жақсартар едіңіз?
1.Пейзаж салудағы
заңдылықтарды ұстанады.
2.Түстерді дұрыс таңдай
біледі.
3.Жұмыстың креативті
орындалуы
4.Жұмыстың толығымен
аяқталуы.
Суретшілер жұмыстарының
көшірмелері
И.Айвазовский, И.Шишкин,
И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера,
К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М.
Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар
Абжанова
|
Оқушылар материалдар мен
құрал-жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас гигиенасы мен
қауіпсіздік ережелерін сақтап отырады.
Оқушылар жеке түстермен жұмыс
жасайтын болады.
Оқушылардың
жауабы.
Оқушылар түстерді бір-біріне
қосып керекті түстерді шығаруда тәжірибиелер жасайды. Бояуларды
өздері бейнелеген пейзаждарына түстеріне қарай
жағады.
Мысалы: таудың түсі, жасыл
шөп, талдың түсі,су осы жұмыстың бәрі мұғалімнің қадағалауымен
орындалуы керек.
.
Оқушылар өздерінің
шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды,
техниканы және бояуларды өз жұмысын бастауға себеп болған суретші
туындысын түсіндіреді.
.
|
*Пейзаж салудағы
заңдылықтарды ұстанады.
*Түстерді дұрыс таңдай
біледі.
*Жұмыстың креативті
орындалуы
*Жұмыстың толығымен
аяқталуы.
Өзара
бағалау
Оқушылар бір-бірінің
жұмыстарын алдындағы арнайы бағалау критерилері арқылы бағалай
алады
|
Қазақстанның табиғаты
бейнеленген картиналар / Nature of
Kazakhstan
https://www.youtube.com/watch?v=DWysE0u_kZ0
https://www.youtube.com/watch?v=YDRPEXGOtJU
|