Қысқамерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлімі |
Визуалды өнер |
|||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Архабаева А |
|||||
|
Күні : |
|
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Тақырыбы: |
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану. |
|||||
|
Мақсаты: |
Оқушылар қоршаған ортаның визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) зерделеп, өз идеялары мен сезімдерін жеткізу үшін көркемдік тәсілдер мен визуалды элементтерді қолданады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік айы. Оқушыларды кез келген іс-әрекетте жауапкершілікпен, табандылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Өз ісін шеберлікпен атқаруға ұмтылып, кәсіби дағдыларды меңгеру арқылы өз болашағына сеніммен қарауға бағыттау. |
|||||
|
Апта дәйек сөзі: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 3 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу, құрал-жабдықтарды тексеру. Өткен сабаққа шолу. Психологиялық ахуал қалыптастыроқушылардың көңіл-күйіне назар аудару. Миға шабуыл: 1. Мына картиналарға не ортақ? 2. Суретшілер картинада табиғаттың қандай күйін суреттеген? Мұны қалай анықтадыңар? 3. Жұмыстың қандай материалмен орындалғанын анықтаңдар. 4.Суреттің алдыңғы планын бейнелеудің ерекшелігі неде? 5. Суретшілер артқы планды қандай түстердің көмегімен бейнелеген? |
Оқушылар мұғалімменамандасады.
Бір-біріне сәттілік тілейді. Бүгінгі көңіл-күйлерімен бөліседі. Орындарынажайғасады. Оқушылар сұрақтарға жауап беруге тырысады. |
Қалыптастырушы бағалау: мадақтау. Жарайсыңдар! |
Презентация.
|
||
|
Ортасы 35 минут |
Жаңа білімді меңгерту. Қазақстанның табиғи аймақтары туралы бейнежазбаны қарап, түсініктеме жасаңдар. Қазақстан пейзажының қандай ерекшеліктерін атай аласыңдар? Пейзаж - табиғатты немесе жергілікті жерді бейнелеуге арналған өнердің бір жанры. Пейзажды суреттеу барысында суретші табиғатты көшірмейді, саралау арқылы өз сезімін білдіруге тырысады. Сонымен қатар пейзаж суретшінің табиғатқа деген эстетикалық, этикалық көзқарасын, көңіл күйін, түсінігін аңғартады. Пейзаж жанр ретінде қайта өрлеу дәуірінде қалыптасты. Табиғатты мейлінше шынайы суреттеу мақсатында Қайта өрлеу дәуірінің суретшілері сызықтық және әуе перспективасы заңдарын ойлап тапқан. Перспектива - жазықтық бетінде кеңістіктің тереңдігін бейнелеу тәсілі. Қауіпсіздік ережесі: 1. Жұмыс орнын ұйымдастыруЖұмыс орныңды жарық, желдетілген және кең жерде ұйымдастыр. Құрал-саймандарды (қылқалам, бояу, су құятын ыдыс) дұрыс орналастыр — төгіліп немесе құлап кетпеуі тиіс. Артық заттарды жұмыс орнынан алып таста — тек қажетті материалдар қалсын. 2. Құрал-жабдықтармен қауіпсіз жұмысҚылқаламды ауызға салуға немесе иіскеуге болмайды. Суда еритін немесе акрил бояуларын қолданғанда қолыңды жиі жуып отыр. Егер гуашь, акрил немесе майлы бояулармен жұмыс істесең, арнайы алжапқыш немесе халат кию ұсынылады. Пышақпен (палитра пышағы) немесе өткір затпен жұмыс істесең, тек мұғалімнің рұқсатымен және абайлап пайдалан. 3. Бояулар мен химиялық заттарХимиялық негіздегі бояуларды қолданғанда (мысалы, майлы бояу) желдету қажет. Бояу теріге, көзге немесе ауызға тиген жағдайда дереу сумен жу және мұғалімге хабарла. 4. Жеке тазалықЖұмыстан кейін қолды сабындап жуу керек. Қылқалам мен ыдысты мұқият тазалап жуып, орнына қою қажет. 5. Мінез-құлық ережелеріСабақ кезінде жүгірмей, тыныш жұмыс істе. Басқа оқушыларға кедергі келтірме. Мұғалімнің нұсқауларын мұқият тыңда және орында. Практикалық жұмыс: 1. Бұрын алған білімдеріңді қолданып, табиғаттың кез келген сәтіне пейзаж орындаңдар. 2. Шығармашылық жұмысты орындауға арналған материал мен техниканы өздерің таңдандар. 3. Неліктен табиғаттың осы тұсын таңдадындар? Пейзаж «күйін» сипаттап беріңдер. 4. Көркемдік материалдардың мүмкіндіктерін қалай пайдаландыңдар? 5. Кеңістікті қалай көрсеттіңдер? лға ерік беріп, табиғат көрінісін бейнелеңдер. Дескрипторлар: Оқушылар қағаз бетін тиімді қолданады. Персаектива заңдылықтаын сақтайды. Түстерді тиімді қолданады. Саралау тәсілі:Қабілет бойынша саралау – Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар әртүрлі күрделілікпен беріледі (жеңілден күрделіге қарай). |
Мұғалімнің ақпаратын оқушылар тыңдайды. Оқушылар ҚЕ танысып, оны сақтайды. Gemini https://gemini.google.com/app/ Оқушылар практикалық жүмыс орындайды. |
|
|
||
|
Аяқталуы 5 минут
|
Үйге тапсырма: Практикалық жұмысты аяқтау Рефлексия: Сабақта не қиын болды? Нені жаңадан үйрендің? Келесі жолы қандай идея қолданар едің? |
Үй тапсырмасын нақытылап алады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Өте жақсы! |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы 5 сынып
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы 5 сынып
Қысқамерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлімі |
Визуалды өнер |
|||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Архабаева А |
|||||
|
Күні : |
|
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Тақырыбы: |
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану. |
|||||
|
Мақсаты: |
Оқушылар қоршаған ортаның визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) зерделеп, өз идеялары мен сезімдерін жеткізу үшін көркемдік тәсілдер мен визуалды элементтерді қолданады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік айы. Оқушыларды кез келген іс-әрекетте жауапкершілікпен, табандылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Өз ісін шеберлікпен атқаруға ұмтылып, кәсіби дағдыларды меңгеру арқылы өз болашағына сеніммен қарауға бағыттау. |
|||||
|
Апта дәйек сөзі: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 3 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу, құрал-жабдықтарды тексеру. Өткен сабаққа шолу. Психологиялық ахуал қалыптастыроқушылардың көңіл-күйіне назар аудару. Миға шабуыл: 1. Мына картиналарға не ортақ? 2. Суретшілер картинада табиғаттың қандай күйін суреттеген? Мұны қалай анықтадыңар? 3. Жұмыстың қандай материалмен орындалғанын анықтаңдар. 4.Суреттің алдыңғы планын бейнелеудің ерекшелігі неде? 5. Суретшілер артқы планды қандай түстердің көмегімен бейнелеген? |
Оқушылар мұғалімменамандасады.
Бір-біріне сәттілік тілейді. Бүгінгі көңіл-күйлерімен бөліседі. Орындарынажайғасады. Оқушылар сұрақтарға жауап беруге тырысады. |
Қалыптастырушы бағалау: мадақтау. Жарайсыңдар! |
Презентация.
|
||
|
Ортасы 35 минут |
Жаңа білімді меңгерту. Қазақстанның табиғи аймақтары туралы бейнежазбаны қарап, түсініктеме жасаңдар. Қазақстан пейзажының қандай ерекшеліктерін атай аласыңдар? Пейзаж - табиғатты немесе жергілікті жерді бейнелеуге арналған өнердің бір жанры. Пейзажды суреттеу барысында суретші табиғатты көшірмейді, саралау арқылы өз сезімін білдіруге тырысады. Сонымен қатар пейзаж суретшінің табиғатқа деген эстетикалық, этикалық көзқарасын, көңіл күйін, түсінігін аңғартады. Пейзаж жанр ретінде қайта өрлеу дәуірінде қалыптасты. Табиғатты мейлінше шынайы суреттеу мақсатында Қайта өрлеу дәуірінің суретшілері сызықтық және әуе перспективасы заңдарын ойлап тапқан. Перспектива - жазықтық бетінде кеңістіктің тереңдігін бейнелеу тәсілі. Қауіпсіздік ережесі: 1. Жұмыс орнын ұйымдастыруЖұмыс орныңды жарық, желдетілген және кең жерде ұйымдастыр. Құрал-саймандарды (қылқалам, бояу, су құятын ыдыс) дұрыс орналастыр — төгіліп немесе құлап кетпеуі тиіс. Артық заттарды жұмыс орнынан алып таста — тек қажетті материалдар қалсын. 2. Құрал-жабдықтармен қауіпсіз жұмысҚылқаламды ауызға салуға немесе иіскеуге болмайды. Суда еритін немесе акрил бояуларын қолданғанда қолыңды жиі жуып отыр. Егер гуашь, акрил немесе майлы бояулармен жұмыс істесең, арнайы алжапқыш немесе халат кию ұсынылады. Пышақпен (палитра пышағы) немесе өткір затпен жұмыс істесең, тек мұғалімнің рұқсатымен және абайлап пайдалан. 3. Бояулар мен химиялық заттарХимиялық негіздегі бояуларды қолданғанда (мысалы, майлы бояу) желдету қажет. Бояу теріге, көзге немесе ауызға тиген жағдайда дереу сумен жу және мұғалімге хабарла. 4. Жеке тазалықЖұмыстан кейін қолды сабындап жуу керек. Қылқалам мен ыдысты мұқият тазалап жуып, орнына қою қажет. 5. Мінез-құлық ережелеріСабақ кезінде жүгірмей, тыныш жұмыс істе. Басқа оқушыларға кедергі келтірме. Мұғалімнің нұсқауларын мұқият тыңда және орында. Практикалық жұмыс: 1. Бұрын алған білімдеріңді қолданып, табиғаттың кез келген сәтіне пейзаж орындаңдар. 2. Шығармашылық жұмысты орындауға арналған материал мен техниканы өздерің таңдандар. 3. Неліктен табиғаттың осы тұсын таңдадындар? Пейзаж «күйін» сипаттап беріңдер. 4. Көркемдік материалдардың мүмкіндіктерін қалай пайдаландыңдар? 5. Кеңістікті қалай көрсеттіңдер? лға ерік беріп, табиғат көрінісін бейнелеңдер. Дескрипторлар: Оқушылар қағаз бетін тиімді қолданады. Персаектива заңдылықтаын сақтайды. Түстерді тиімді қолданады. Саралау тәсілі:Қабілет бойынша саралау – Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар әртүрлі күрделілікпен беріледі (жеңілден күрделіге қарай). |
Мұғалімнің ақпаратын оқушылар тыңдайды. Оқушылар ҚЕ танысып, оны сақтайды. Gemini https://gemini.google.com/app/ Оқушылар практикалық жүмыс орындайды. |
|
|
||
|
Аяқталуы 5 минут
|
Үйге тапсырма: Практикалық жұмысты аяқтау Рефлексия: Сабақта не қиын болды? Нені жаңадан үйрендің? Келесі жолы қандай идея қолданар едің? |
Үй тапсырмасын нақытылап алады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Өте жақсы! |
|
||
шағым қалдыра аласыз













