Пернетақта симуляторы Пернетақтамен танысу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пернетақта симуляторы Пернетақтамен танысу

Материал туралы қысқаша түсінік
"Пернетақта симуляторы Пернетақтамен танысу" тақырыбында 2 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді:


Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Ойынның сценарийі


Бөлім

2-бөлім. «Ойын құру (ортақ тақырыбы:

«Уақыт», «Сәулет»)»

Педагогтың аты-жөні

Омарова А

Күні

04-08.11.2024

Сынып :

3 «А,Ә,Б,В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ойынның сценарийі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

Сабақтың мақсаты

  • Ойын сценарий әзірлеумен танысады.

  • Ойын сценарий жасауда таңбалы, нөмірленген тізімдер жасауды үйренеді.

  • Дайын сценарий бойынша ойын әзірлейді.

Құндылықтарды дарыту

Әділдік пен Жауапкершілік

Бастаған ісін соңына дейін жеткізу



Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 минут




























Ортасы

25 минут


Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту

«Күн! Тас! Қоршау!» ойыны

Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн», «Тас», «Қоршау» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады.

Төмендегі сұрақтарды оқушыларға қою:

  • Өзіңе ұнайтын қандай компьютерлік ойындардың кейіпкерлерін атай аласың? (1-сурет)

  • Ойын сценарийін қалай түсінесің?

  • Сен жасайтын ойын кейіпкерінде қандай қасиеттер болғанын қалайсың?

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс істеу. «ДЖИГСО» әдісі

Көлемді мәтін төрт бөлікке бөлінеді. Оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») құрылады, сарапшылар тобында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің №1 бөлігін оқыған оқушылар 1-топқа, т.с.с. Өкілдер басқа топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады, топтық талқылау жұмыстары жүреді.

1- тапсырма

Ойын құрудың «Үлгі сценарийіне» талдау жасаңдар. «Үлгі сценарийді» қолданып, өздерің білетін бір ойынның сценарийін құрастырып шығыңдар. «Үлгі сценарийге» тағыда қандай кезең қосуға ұсыныс жасар едіңдер?

Жеке жұмыс

2- тапсырма

«Ойын сценарийі» дегеніміз не?

Ойын сценарийімен танысқаннан кейін қандай сұрақтар туындады?


Мұғаліммен сәлемдеседі.



Сабақ тақырыбы және мақсатымен танысады

Мұғалімді тыңдайды
Презентациямен танысады




































1 – тапсырманы орындайды







2 – тапсырманы орындайды
























Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – Өте жақсы! Төртбұрыш – Жақсы! Үшбұрыш – Талпын!











Дескриптор

  • Ойын құрудың «Үлгі сценарийіне» талдау жасайды.

  • «Үлгі сценарийді» қолданып, өздері білетін бір ойынның сценарийін құрастырады


Оқулық

Презентация













Соңы:

5 минут

Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
Кері байланыс:
«Жетістік баспалдағы»




Кері байланыс

Өзін-өзі бағалау






















image1.jpg





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.05.2025
108
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі