Бекітілді:
Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ойынның сценарийі
|
Бөлім |
2-бөлім. «Ойын құру (ортақ тақырыбы: «Уақыт», «Сәулет»)» |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Омарова А |
|
|
Күні |
04-08.11.2024 |
|
|
Сынып : 3 «А,Ә,Б,В,Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ойынның сценарийі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Әділдік пен Жауапкершілік • Бастаған ісін соңына дейін жеткізу |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы 10 минут Ортасы 25 минут |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу І. Қызығушылықты ояту «Күн! Тас! Қоршау!» ойыны Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн», «Тас», «Қоршау» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады. Төмендегі сұрақтарды оқушыларға қою:
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс істеу. «ДЖИГСО» әдісі Көлемді мәтін төрт бөлікке бөлінеді. Оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») құрылады, сарапшылар тобында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің №1 бөлігін оқыған оқушылар 1-топқа, т.с.с. Өкілдер басқа топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады, топтық талқылау жұмыстары жүреді. 1- тапсырма Ойын құрудың «Үлгі сценарийіне» талдау жасаңдар. «Үлгі сценарийді» қолданып, өздерің білетін бір ойынның сценарийін құрастырып шығыңдар. «Үлгі сценарийге» тағыда қандай кезең қосуға ұсыныс жасар едіңдер? Жеке жұмыс 2- тапсырма «Ойын сценарийі» дегеніміз не? Ойын сценарийімен танысқаннан кейін қандай сұрақтар туындады? |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Сабақ тақырыбы және мақсатымен танысады Мұғалімді тыңдайды 1 – тапсырманы орындайды 2 – тапсырманы орындайды |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – Өте жақсы! Төртбұрыш – Жақсы! Үшбұрыш – Талпын!
Дескриптор
|
Оқулық Презентация |
|
Соңы: 5 минут |
Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. |
Кері байланыс |
Өзін-өзі бағалау |
|

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пернетақта симуляторы Пернетақтамен танысу
Пернетақта симуляторы Пернетақтамен танысу
Бекітілді:
Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ойынның сценарийі
|
Бөлім |
2-бөлім. «Ойын құру (ортақ тақырыбы: «Уақыт», «Сәулет»)» |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Омарова А |
|
|
Күні |
04-08.11.2024 |
|
|
Сынып : 3 «А,Ә,Б,В,Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ойынның сценарийі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Әділдік пен Жауапкершілік • Бастаған ісін соңына дейін жеткізу |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы 10 минут Ортасы 25 минут |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу І. Қызығушылықты ояту «Күн! Тас! Қоршау!» ойыны Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн», «Тас», «Қоршау» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады. Төмендегі сұрақтарды оқушыларға қою:
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс істеу. «ДЖИГСО» әдісі Көлемді мәтін төрт бөлікке бөлінеді. Оқушыларда төрт адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»), 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді. Осыдан кейін олардың әрқайсысы өз нөміріне сәйкес мәтіннің бір бөлігін ғана оқиды. Содан кейін топтар құрамы өзгертіліп, жаңа топтар («сарапшылар тобы») құрылады, сарапшылар тобында оқушылар өз нөмірлері бойынша жинақталады: мәтіннің №1 бөлігін оқыған оқушылар 1-топқа, т.с.с. Өкілдер басқа топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады, топтық талқылау жұмыстары жүреді. 1- тапсырма Ойын құрудың «Үлгі сценарийіне» талдау жасаңдар. «Үлгі сценарийді» қолданып, өздерің білетін бір ойынның сценарийін құрастырып шығыңдар. «Үлгі сценарийге» тағыда қандай кезең қосуға ұсыныс жасар едіңдер? Жеке жұмыс 2- тапсырма «Ойын сценарийі» дегеніміз не? Ойын сценарийімен танысқаннан кейін қандай сұрақтар туындады? |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Сабақ тақырыбы және мақсатымен танысады Мұғалімді тыңдайды 1 – тапсырманы орындайды 2 – тапсырманы орындайды |
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – Өте жақсы! Төртбұрыш – Жақсы! Үшбұрыш – Талпын!
Дескриптор
|
Оқулық Презентация |
|
Соңы: 5 минут |
Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. |
Кері байланыс |
Өзін-өзі бағалау |
|

шағым қалдыра аласыз













