|
Білім беру ұйымы |
«Бұлақты ауылындағы бастауыш мектебі» КММ |
|
Бөлімі |
III бөлім. Сөзбе- сөз (ортақ тақырыптар: «Менің мектебім», «Менің туған жерім») |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні |
|
|
Сыныбы 2 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Пернетақтамен танысу |
|
Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
|
Сабақтың мақсаты |
Мəтін жазу, теру құрылғылары қалай дамығындығы туралы əңгімелейді. Пернетақтаны пайдалану ережелерін біледі. Пернетақтадан спрайтты басқарады. |
|
Құндылықты дарыту |
Ай құндылығы: Құндылық – Әділдік және жауапкершілік Апта дәйек сөз: «Әділет пен жауапкершілік – адалдықтың өлшемі» |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс- əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі (1-7 мин.) |
Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. І. Қызығушылықты ояту. «Жұмбақ зат» ойыны Ойынның мақсаты: Оқушылардың ойлау жəне сөйлеу қабілеттерін арттыру. Ойынның шарты: оқушылардың алдына ыдысқа салынып бір зат əкелінеді. Сол затты мұғалім, жауабын айтпай, сөзбен сипаттайды. Оқушылар шешімін табуы қажет. Бұл ойын оқушылар арасында психологиялық жағымды ахуал орнатады. |
|||
|
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі |
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді. |
–Мəтін жазу, теру құралдары қалай дамыған? (1-сурет) –Суретке қарап əңгімеле. –Пернетақтада жұмыс істеу ережелерін білесің бе? |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша жеткізеді. Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою мен проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау критерийлерімен таныстырады. |
|||
|
Сабақтың ортасы (25 мин.) |
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). (МК, Т) Оқулықпен жұмыс. «Жəшіктегі кітаптар» əдісі Ортаға əсем безендірілген жəшік əкелінеді. Мұғалім: «Сыртындағы суреттерге қарап, осы жəшіктің ішінде не бар екенін тапқан оқушыға сыйлығымыз бар», – дейді. Оқушылар: «Кітап», – деп жауап береді. Мұғалім: «Дұрыс, кітап!» – дейді. Оқушылардың əрқайсысы өз кітаптарын алып, 5 минут көлемінде мұғалімнің тапсырмасы бойынша кітаптағы тақырыптың мəтінін оқып, қарап шығады. Содан соң балаларға 5 минуттай бір-біріне осы оқулықтағы тақырып туралы ойларын жеткізу тапсырылады. Бір-біріне сұрақтар қойып, ойларын толықтырады. |
Интерактивті тақта. Оқулық. Жұмыс дəптері. |
||
|
|
(МК Д) Компьютермен жұмыс
документ) командаларын орындаймыз. |
Дескриптор
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта. |
|
|
Пернетақтадан мына символдарды тер. |
|
|
|
|
|
ФС тапсырмасы
Берілген кестедегі сөздерді теруде қате жіберілген. Осы қателерді тауып, жөндеу ретін ұсыныңдар. |
Дескриптор
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
|
|
(Ө) 2-тапсырма. Жұмыс дəптері «Перненің атауын қызметімен сəйкестендір» тапсырмасын орында. |
|
Оқушылар тапсырманы дұрыс немесе бұрыс орындағанына қарай өзін-өзі «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
|
|
3-тапсырма. «ЖИ көмекшісімен сұхбат» Оқушыға ұсыныс беріледі: > Жасанды интеллектке (мысалы, ChatGPT) келесі сұрақтарды қой: 1. Пернетақта дегеніміз не? 2. Қандай пернелер бар? 3. Саусақтармен дұрыс басу не үшін маңызды? ЖИ-ден алған жауаптарын дәптеріне қысқаша өз сөзімен жазады және пернетақта суретіне негізгі пернелерді белгілейді (Enter, Shift, Space, Backspace, т.б.). |
Дескриптор
|
Оқушылар тапсырманы дұрыс немесе бұрыс орындағанына қарай өзін-өзі «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта. Оқулық. Ноутбук Жұмыс дəптері. |
|
Сабақтың соңы (7 мин.) Сабақты бекіту. Рефлексия |
(Ө) «Жетістік баспалдағы» əдісі «Жетістік баспалдағы» əдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын, өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында). Балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді. |
Мұғалім оқушылардың белсенділігіне қарай «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды: Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пернетақтамен танысу 2 сынып
Пернетақтамен танысу 2 сынып
|
Білім беру ұйымы |
«Бұлақты ауылындағы бастауыш мектебі» КММ |
|
Бөлімі |
III бөлім. Сөзбе- сөз (ортақ тақырыптар: «Менің мектебім», «Менің туған жерім») |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні |
|
|
Сыныбы 2 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Пернетақтамен танысу |
|
Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
|
Сабақтың мақсаты |
Мəтін жазу, теру құрылғылары қалай дамығындығы туралы əңгімелейді. Пернетақтаны пайдалану ережелерін біледі. Пернетақтадан спрайтты басқарады. |
|
Құндылықты дарыту |
Ай құндылығы: Құндылық – Әділдік және жауапкершілік Апта дәйек сөз: «Әділет пен жауапкершілік – адалдықтың өлшемі» |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс- əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі (1-7 мин.) |
Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. І. Қызығушылықты ояту. «Жұмбақ зат» ойыны Ойынның мақсаты: Оқушылардың ойлау жəне сөйлеу қабілеттерін арттыру. Ойынның шарты: оқушылардың алдына ыдысқа салынып бір зат əкелінеді. Сол затты мұғалім, жауабын айтпай, сөзбен сипаттайды. Оқушылар шешімін табуы қажет. Бұл ойын оқушылар арасында психологиялық жағымды ахуал орнатады. |
|||
|
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі |
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді. |
–Мəтін жазу, теру құралдары қалай дамыған? (1-сурет) –Суретке қарап əңгімеле. –Пернетақтада жұмыс істеу ережелерін білесің бе? |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша жеткізеді. Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою мен проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау критерийлерімен таныстырады. |
|||
|
Сабақтың ортасы (25 мин.) |
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). (МК, Т) Оқулықпен жұмыс. «Жəшіктегі кітаптар» əдісі Ортаға əсем безендірілген жəшік əкелінеді. Мұғалім: «Сыртындағы суреттерге қарап, осы жəшіктің ішінде не бар екенін тапқан оқушыға сыйлығымыз бар», – дейді. Оқушылар: «Кітап», – деп жауап береді. Мұғалім: «Дұрыс, кітап!» – дейді. Оқушылардың əрқайсысы өз кітаптарын алып, 5 минут көлемінде мұғалімнің тапсырмасы бойынша кітаптағы тақырыптың мəтінін оқып, қарап шығады. Содан соң балаларға 5 минуттай бір-біріне осы оқулықтағы тақырып туралы ойларын жеткізу тапсырылады. Бір-біріне сұрақтар қойып, ойларын толықтырады. |
Интерактивті тақта. Оқулық. Жұмыс дəптері. |
||
|
|
(МК Д) Компьютермен жұмыс
документ) командаларын орындаймыз. |
Дескриптор
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта. |
|
|
Пернетақтадан мына символдарды тер. |
|
|
|
|
|
ФС тапсырмасы
Берілген кестедегі сөздерді теруде қате жіберілген. Осы қателерді тауып, жөндеу ретін ұсыныңдар. |
Дескриптор
|
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
|
|
(Ө) 2-тапсырма. Жұмыс дəптері «Перненің атауын қызметімен сəйкестендір» тапсырмасын орында. |
|
Оқушылар тапсырманы дұрыс немесе бұрыс орындағанына қарай өзін-өзі «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта |
|
|
3-тапсырма. «ЖИ көмекшісімен сұхбат» Оқушыға ұсыныс беріледі: > Жасанды интеллектке (мысалы, ChatGPT) келесі сұрақтарды қой: 1. Пернетақта дегеніміз не? 2. Қандай пернелер бар? 3. Саусақтармен дұрыс басу не үшін маңызды? ЖИ-ден алған жауаптарын дәптеріне қысқаша өз сөзімен жазады және пернетақта суретіне негізгі пернелерді белгілейді (Enter, Shift, Space, Backspace, т.б.). |
Дескриптор
|
Оқушылар тапсырманы дұрыс немесе бұрыс орындағанына қарай өзін-өзі «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Интерактивті тақта. Оқулық. Ноутбук Жұмыс дəптері. |
|
Сабақтың соңы (7 мин.) Сабақты бекіту. Рефлексия |
(Ө) «Жетістік баспалдағы» əдісі «Жетістік баспалдағы» əдісі оқушылардың қандай білім баспалдағында тұрғандарын, өткен материалды меңгеруге қай баспалдақта тұрғандығын анықтайды. Баспалдақ тақтаға ілінеді (ватманда, қағаз парағында). Балалар өздері орындаған жұмысты магниттермен немесе стикерлермен өздері қалаған баспалдаққа орналастырады. Не үшін ондай баға қойғандарын түсіндіреді. |
Мұғалім оқушылардың белсенділігіне қарай «Мадақтау сөз» əдісі бойынша бағалайды: Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
||
шағым қалдыра аласыз













