Пернетақтамен танысу Балжан С (Астана қ, 2 сынып)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пернетақтамен танысу Балжан С (Астана қ, 2 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныпқа арналған қысқа мерзімдік жоспар. Тақырыбы:Пернетақтамен танысу
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пәні:

«Цифрлық сауаттылық»

Бөлім:

3-бөлім

Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері")

Педагогтің аты-жөні:

Силам Б.

Күні:

04-05.11.2025

Сынып: 2 А,Ә,Д

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Пернетақтамен танысу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.2.4.1 негізгі пернелердің атауын білу, қолдану

Сабақтың мақсаты

Оқушыларды пернетақтаның құрылымымен таныстыру, негізгі пернелердің қызметін үйрету.

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Құндылықтарды дарыту

Отан сүйгіштікке, жауап кершіліке дәріптеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

2 мин





5 мин















5 мин



























2 мин



10 мин



























10 мин



















































3 мин

Сергіту сәті



2 мин

Үй тапсырмасы







Кері байланыс

4 мин

Сабаққа дайындық жасау

«Ой шақыру!»

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады.



Үй тапсырмасы

Сұрақ- жауап

Компьютердің негізгі құрылғылары туралы еске түсіру.

Компьютердің негізгі бөлшектерін атау (монитор, пернетақта, тышқан және жүйелік блок).



Жаңа тақырыпты түсіндіру:

  • Пернетақтаның құрылымы:
    Пернетақтада әртүрлі пернелердің орналасуы мен қызметі.
    Негізгі пернелер: әріптер, сандар, бос орын, Enter, Backspace.

  • Пернелердің қызметі:
    Әріптік және сандық пернелердің атқаратын қызметі. Мысалы, әріптік пернелер мәтін енгізуге, сандық пернелер есептерді жазуға арналған.
    Арнайы пернелер (Enter, Shift, Backspace) мен олардың қызметі.



Жұп- жұпқа бөлу



Жұптық жұмыс «бос орынды толтыр!»







Жеке жұмыс:

Скреч бағдарламасында тапсырманы орындау

Бағдарламамен жұмыс жасамай тұрып сұрақтарға жауап берейік!

-Біздің отанымыздың астанасы қалай аталады?(Астана)

-Біздің өз отанымыздың алдындағы қандай жауап кершілігіміз немес қызметіміз бар? (Білім алу,сабақ оқу)

- Біздің білім ордамыз қалай аталады?

Олай болса біз бүгін Скреч бағдарламасында өз мектебіміз туралы жеке жұмыс жасаймыз!

Оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру

дескриптор

Сергіту сәті!

Көзге арналған жаттығу





Компьютердің пернетақтадағы негізгі пернелердің қызметін жаттау.







СҰРАҚ- ЖАУАП

  • Сабақтың негізгі идеясын қайталау.

  • Оқушыларды мадақтау, сұрақтарға жауап беру.

  • Қосымша тапсырма бойынша талдау

Мұқият қарау



Оқу мақсатымен танысу



Сұрақтарға жауап береді.







Көрсеілім бойынша бөлінеді



Жұптық жұмыс арқылы

тақырыпты анықтау









Экранға назар аударады!





Бос орынды кітап көмегімен толтырады.



















Сұрақа жауап беру









Скреч бағдарламасында орындау















Мұқият тыңдау!











Сергітіу сәтін жасайды























Жауап береді














ҚБ:Жарайсың!



























ҚБ: Бас бармақ





























































ҚБ:Жарайсың!















































ҚБ: Мақтау- мадақтау

































https://lms.topiq.kz/library?categories=grade-2

видео























Таратпа материалдар



















Экран, https://scratch.mit.edu













Үлестірмелі материал




























1

Скреч бағдарламасының белгішесін экранан тауып іске қосу

2 бал

А

2

Кітапта көрсетілген мектептің фоны мен кейіпкерін дұрыс таңдау.

2 бал

Б

3

Таңдалған фон мен кейіпкерді сахнаға дұрыс орналастыру және скреч бағдарламасында тілді қазақшаға қою

2 бал

С

4

Кейіпкерге код жазу:

  • Бологтарды ретімен дұрыс тауып, қоя алу.

  • Блогтағы «Бұл- менің мектебім!» сөзін пернелерді дұрыс қолданып, қатесіз енгізу .

  • Жасаған жұмысты іске қосу

  • «Жоғары», «төмен» бағытаушы пернелер арқылы кейіпкерді басқару.


4 бал

Д



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.12.2024
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі