«Алматы облысы білім басқармасының Іле ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№31 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
3-бөлім - Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Пернетақтамен танысу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.4.1 негізгі пернелердің атауын білу, қолдану
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың пернетақта пернелерін ажырата және атай білу қабілетін қалыптастыру, олардың мақсатын түсіну және мәтін енгізу бойынша қарапайым тапсырмаларды орындау кезінде қолдану. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Әділдік пен жауапкершілік құндылығы "пернетақтамен танысу" тақырыбындағы тапсырмаларды орындау кезінде қалыптасады. Оқушылар ұқыпты жұмыс істеуге, мәтін енгізу ережелерін сақтауға, тапсырмаларды орындау кезінде назар аударуға және жауапкершілікке үйренеді. Жұмыс барысында басқалардың еңбегін құрметтеу және адалдықпен әділдік табысты нәтиженің негізі түсінігі қалыптасады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сабаққа деген қызығушылықты ояту: "Жұмбақ тақырып" ойыны. Ойынның мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін арттыру және сөйлеу тілін жақсарту. Ойын шарттары: оқушылардың алдына қораптағы зат қойылады. Мұғалім оны тақырыптың өзін атамай-ақ сөзбен сипаттайды. Ой қозғау: Мен сізге бүгінгі сабақта қажет білімді еске түсіруді ұсынамын. "Жұмсақ ойыншық ойыны": допты лақтырған адам сұраққа жауап береді. - Қандай кіріс құрылғысы кішкентай кеміргішке ұқсайды? (тінтуір.) - Тінтуірдің көмегімен компьютерге әріптер мен сандарды енгізуге бола ма? (Жоқ.) - Қай құрылғыда көптеген пернелер бар? (Пернетақта.) - Мәтіндік құжаттарды құруға арналған бағдарламалар қалай аталады? (Мәтіндік редакторлар.) - Мәтіндік редактор қандай оқу құралына ұқсайды? (Дәптер.) - Бас әріпті қалай енгізуге болады? (Shift пернесін басып тұрыңыз.) - Enter пернесін басқанда не болады? (Жаңа абзацқа көшейік.) - Теру құралдары мен құрылғылары қалай дамыды? Пернетақтада жұмыс істеу ережелерін білесіңдер ме? |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар ойынға қатысады Сұрақтарға жауап береді Оқушылар негізгі сөздерді талқылайды және келтіреді, сабақтың тақырыбын анықтайды |
Мақтау Мұғалім оқушылардың белсенділігін ескере отырып бағалайды Керемет! Жақсы! Талпын!
|
Интербелсенді тақта Оқулық Тапсырма chat GPT көмегімен жасалады |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру Сонымен, пернетақта символдық ақпаратты енгізу және ДК жұмысын басқару үшін қажет екенін білеміз. Сендер компьютерде ойын ойнағанды жақсы көресіңдер. - Балалар, пернетақта арқылы басқаруды қандай ойындарда қолдануға болады? (Балалардың жауаптары.) - Ойында қандай пернелерді қолданасыңдар? (Бағдар пернелері.) Мұғалім негізгі пернелердің әрекетін анық көрсетеді Топтық жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс жасау
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, топпен жұмыс жасайды Көз жаттығуларын орындайды Жұмыс парағымен жұмыс жасайды: - бос орындарға тиісті сөздерді қойып жазады
- сөздерді табады, дұрыс жазады
- оқиға бойынша сұраққа жауап береді
ЖИ сұраныс жасайды
Тәжірибелік жұмысты мәтіндік редакторда орындайды
Интерактивті тапсырманыорындайды |
Бағалау критерийі: пернелер топтарын олардың мақсатына сәйкес ажыратады және дұрыс белгілейді. Дескрипторлар: * Дауыссыз пернелерді көк түспен дұрыс бояды. * Дауысты дыбыстардың пернелерін қызыл түспен дұрыс бояды. * Дұрыс сандар пернелерін жасыл түспен бояды. Бағалау критерийі: пернетақта пернелерінің мақсатын біледі және оларды теру және өңдеу кезінде қолданады. Дескрипторлар: * Пернелерді олардың функциялары бойынша анықтайды (Backspace, Delete, Space, Caps Lock, курсор). * Қателерді түзету тапсырмалары мен сөздер жиынтығын орындау кезінде пернелерді қолданады Бағалау: Мұғалім оқушылардың белсенділігін ескере отырып бағалайды Керемет! Жақсы! Талпын!
|
Интербелсенді тақта, оқулық, карточкалар Жұмыс парағы, оқулық |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Пернетақтаның қандай түрлері бар? дәптерге жаз. Сабақты қорытындылау. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау
|
|
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пернетақтамен танысу. Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пернетақтамен танысу. Қысқа мерзімді сабақ жоспары
«Алматы облысы білім басқармасының Іле ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№31 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
3-бөлім - Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Пернетақтамен танысу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.4.1 негізгі пернелердің атауын білу, қолдану
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың пернетақта пернелерін ажырата және атай білу қабілетін қалыптастыру, олардың мақсатын түсіну және мәтін енгізу бойынша қарапайым тапсырмаларды орындау кезінде қолдану. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Әділдік пен жауапкершілік құндылығы "пернетақтамен танысу" тақырыбындағы тапсырмаларды орындау кезінде қалыптасады. Оқушылар ұқыпты жұмыс істеуге, мәтін енгізу ережелерін сақтауға, тапсырмаларды орындау кезінде назар аударуға және жауапкершілікке үйренеді. Жұмыс барысында басқалардың еңбегін құрметтеу және адалдықпен әділдік табысты нәтиженің негізі түсінігі қалыптасады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сабаққа деген қызығушылықты ояту: "Жұмбақ тақырып" ойыны. Ойынның мақсаты: оқушылардың ойлау қабілетін арттыру және сөйлеу тілін жақсарту. Ойын шарттары: оқушылардың алдына қораптағы зат қойылады. Мұғалім оны тақырыптың өзін атамай-ақ сөзбен сипаттайды. Ой қозғау: Мен сізге бүгінгі сабақта қажет білімді еске түсіруді ұсынамын. "Жұмсақ ойыншық ойыны": допты лақтырған адам сұраққа жауап береді. - Қандай кіріс құрылғысы кішкентай кеміргішке ұқсайды? (тінтуір.) - Тінтуірдің көмегімен компьютерге әріптер мен сандарды енгізуге бола ма? (Жоқ.) - Қай құрылғыда көптеген пернелер бар? (Пернетақта.) - Мәтіндік құжаттарды құруға арналған бағдарламалар қалай аталады? (Мәтіндік редакторлар.) - Мәтіндік редактор қандай оқу құралына ұқсайды? (Дәптер.) - Бас әріпті қалай енгізуге болады? (Shift пернесін басып тұрыңыз.) - Enter пернесін басқанда не болады? (Жаңа абзацқа көшейік.) - Теру құралдары мен құрылғылары қалай дамыды? Пернетақтада жұмыс істеу ережелерін білесіңдер ме? |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар ойынға қатысады Сұрақтарға жауап береді Оқушылар негізгі сөздерді талқылайды және келтіреді, сабақтың тақырыбын анықтайды |
Мақтау Мұғалім оқушылардың белсенділігін ескере отырып бағалайды Керемет! Жақсы! Талпын!
|
Интербелсенді тақта Оқулық Тапсырма chat GPT көмегімен жасалады |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру Сонымен, пернетақта символдық ақпаратты енгізу және ДК жұмысын басқару үшін қажет екенін білеміз. Сендер компьютерде ойын ойнағанды жақсы көресіңдер. - Балалар, пернетақта арқылы басқаруды қандай ойындарда қолдануға болады? (Балалардың жауаптары.) - Ойында қандай пернелерді қолданасыңдар? (Бағдар пернелері.) Мұғалім негізгі пернелердің әрекетін анық көрсетеді Топтық жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс жасау
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, топпен жұмыс жасайды Көз жаттығуларын орындайды Жұмыс парағымен жұмыс жасайды: - бос орындарға тиісті сөздерді қойып жазады
- сөздерді табады, дұрыс жазады
- оқиға бойынша сұраққа жауап береді
ЖИ сұраныс жасайды
Тәжірибелік жұмысты мәтіндік редакторда орындайды
Интерактивті тапсырманыорындайды |
Бағалау критерийі: пернелер топтарын олардың мақсатына сәйкес ажыратады және дұрыс белгілейді. Дескрипторлар: * Дауыссыз пернелерді көк түспен дұрыс бояды. * Дауысты дыбыстардың пернелерін қызыл түспен дұрыс бояды. * Дұрыс сандар пернелерін жасыл түспен бояды. Бағалау критерийі: пернетақта пернелерінің мақсатын біледі және оларды теру және өңдеу кезінде қолданады. Дескрипторлар: * Пернелерді олардың функциялары бойынша анықтайды (Backspace, Delete, Space, Caps Lock, курсор). * Қателерді түзету тапсырмалары мен сөздер жиынтығын орындау кезінде пернелерді қолданады Бағалау: Мұғалім оқушылардың белсенділігін ескере отырып бағалайды Керемет! Жақсы! Талпын!
|
Интербелсенді тақта, оқулық, карточкалар Жұмыс парағы, оқулық |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Пернетақтаның қандай түрлері бар? дәптерге жаз. Сабақты қорытындылау. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау
|
|
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз


















