Бөлім:
|
Координаталық
жазықтық
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Омарова
Г.Ж.
|
Күні:
|
23.02.2023ж
|
Сыныбы:6
«ә»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Перпендикуляр түзулер және
кесінділер. Параллель түзулер және
кесінділер
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
6.3.2.1.параллель, қиылысатын,
перпендикуляр түзулердің анықтамаларын
білу;
6.3.2.2.параллель,
перпендикуляр түзулер мен кесінділерді
ажырату;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Параллель, қиылысатын,
перпендикуляр түзулердің анықтамаларын
біледі.
Көпшілік оқушылар
үшін:
Параллель, перпендикуляр
түзулер мен кесінділерді түсіндіре
алады.
Кейбір оқушылар
үшін:
Параллель, перпендикуляр
түзулер мен кесінділерді ажырата
алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады.
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Оқушыларға бүгінгі сабаққа
сәттілік тілеу
Үй тапсырмасын
тексеру.№1012
Дескриптор:
-егер 5<x<8
болса;
-бағалайды .2
балл.
Мұғалімнің көрсеткен дұрыс
жауаппен сәйкестендіреді.Өзін-өзі
бағалайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер,
қалам
Бағалау
парақшасы
|
Жаңа
сабақ
10
мин
|
«Миға
шабуыл»
әдісі.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Өткен сабақтан түйгендерін
байланыстырып,сұрақтарға жауап беріп отырады. Оқушылар мәселе
есептерден теңсіздік құруды біледі.Сан аралықтардың
бірігіуін,қиылысуын біледі.
|
Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Тақтамен
жұмыс
10
мин
|
Оқулықпен
жұмыс.№1021
№
1022
|
Оқулықтағы тапсырманы оқып
танысып шығады. Мұғалімнің көмегімен тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
-екі нүкте арқылы бір түзу
жүргізеді.
|
Оқулық
73
бет
бағалау парақшасы әдісімен
өзін-өзі бағалау.
|
Жеке
жұмыс
5мин
Тақтамен
жұмыс
5
мин
|
Мұғалім тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
№1024
|
№1023
тапсырманы жеке
орындайды.
Тапсырманы дәптерде
орындайды.
|
Дескриптор:
-бұрыштардың градустық
өлшемдерін табады..2б
Дескриптор:
-АОС бұрышының градустық
өлшемін табады.
.2б
|
Оқулық
71 бет Жұмыс
дәптерлері.
Өзін-өзі
бағалау
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс
Рефлексия
5
мин
|
Бекіту
сұрақтары:
1.Жазықтық деген
не?
2.Вертикаль бұрыштар
дегенне?
3.Перпендикуляр түзулер деген
не?
4. Қиылысатын түзулер деген
не?
«Баспалдақ»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.Үйге тапсырма.№1025
|
Мұғалім ұсынған тапсырманы
орындайды.Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын
түсіндіріп береді.
Сұрақтарға жауап береді
.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді.2балл
Оқушылардың сабаққа қатысқан
белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып
бағалайды.
|
«Баспалдақ» рефлексиясы
парақшасы
|