Материалдар / Перпендикуляр түзулер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Перпендикуляр түзулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қырқүйек 2024
118
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерген:

Бөлім:

Координаталық жазықтық

Педагогтің аты-жөні:

Омарова Г.Ж.

Күні:

23.02.2023ж

Сыныбы:6 «ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Перпендикуляр түзулер және кесінділер. Параллель түзулер және кесінділер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.2.1.параллель, қиылысатын, перпендикуляр түзулердің анықтамаларын білу;

6.3.2.2.параллель, перпендикуляр түзулер мен кесінділерді ажырату;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Параллель, қиылысатын, перпендикуляр түзулердің анықтамаларын біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Параллель, перпендикуляр түзулер мен кесінділерді түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Параллель, перпендикуляр түзулер мен кесінділерді ажырата алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушыларға бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу

Үй тапсырмасын тексеру.№1012

Дескриптор:

-егер 5<x<8 болса;

-бағалайды .2 балл.

Мұғалімнің көрсеткен дұрыс жауаппен сәйкестендіреді.Өзін-өзі бағалайды.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам

Бағалау парақшасы

Жаңа сабақ

10 мин


«Миға шабуыл» әдісі. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

















Өткен сабақтан түйгендерін байланыстырып,сұрақтарға жауап беріп отырады. Оқушылар мәселе есептерден теңсіздік құруды біледі.Сан аралықтардың бірігіуін,қиылысуын біледі.


Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Тақтамен жұмыс

10 мин


Оқулықпен жұмыс.№1021




1022



Оқулықтағы тапсырманы оқып танысып шығады. Мұғалімнің көмегімен тапсырманы орындайды.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл

-екі нүкте арқылы бір түзу жүргізеді.


Оқулық

73 бет

бағалау парақшасы әдісімен өзін-өзі бағалау.

Жеке жұмыс

5мин


Тақтамен жұмыс

5 мин


Мұғалім тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


1024

1023

тапсырманы жеке орындайды.


Тапсырманы дәптерде орындайды.




Дескриптор:

-бұрыштардың градустық өлшемдерін табады..2б

Дескриптор:

-АОС бұрышының градустық өлшемін табады.

.2б

Оқулық

71 бет Жұмыс дәптерлері.

Өзін-өзі бағалау

Сабақтың соңы

Ой толғаныс

Рефлексия

5 мин

Бекіту сұрақтары:

1.Жазықтық деген не?

2.Вертикаль бұрыштар дегенне?

3.Перпендикуляр түзулер деген не?

4. Қиылысатын түзулер деген не?

«Баспалдақ» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.Үйге тапсырма.№1025


Мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Сұрақтарға жауап береді .

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді.2балл

Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.

«Баспалдақ» рефлексиясы парақшасы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!